Řešení úloh v testech Scio z českého jazyka zadaných ve školním roce 2012/2013 pro 9. ročník (12. – 18. úloha) II. označení digitálního učebního materiálu:

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
IV. Řešení úloh v testech Scio z českého jazyka
Advertisements

IV. Řešení úloh v testech Scio z obecných studijních předpokladů
VII. Řešení úloh v testech Scio z obecných studijních předpokladů
VI. Řešení úloh v testech Scio z českého jazyka
IX. Řešení úloh v testech Scio z obecných studijních předpokladů
VI. Řešení úloh v testech Scio z matematiky
Řešení úloh v testech Scio z českého jazyka zadané ve školním roce 2011/2012 pro 6. ročník (18. – 24. úloha) VIII. označení digitálního učebního materiálu:
I. Řešení úloh v testech Scio z matematiky
Řešení úloh v testech Scio z obecných studijních předpokladů zadaných ve školním roce 2012/2013 pro 6. ročník (19. – 26. úloha) III. označení digitálního.
VI. Řešení úloh v testech Scio z obecných studijních předpokladů
Řešení úloh v testech Scio z obecných studijních předpokladů zadaných ve školním roce 2011/2012 pro 9. ročník (27. – 39. úloha) VIII. označení digitálního.
Řešení úloh v testech Scio z obecných studijních předpokladů zadaných ve školním roce 2011/2012 pro 6. ročník (16. – 25. úloha) VIII. označení digitálního.
VII. Řešení úloh v testech Scio z matematiky
VY_32_INOVACE_Čj-Ml 6.,7.06 Anotace: Prezentace je zaměřena na podmiňovací způsob u sloves. Obsahuje základní pravidla tvoření. Vzdělávací oblast: český.
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
VY_32_INOVACE_Čj-Ml 6.,7.13 Anotace: Prezentace je zaměřena na obohacování slovní zásoby odvozováním, skládáním a zkracováním. Ke každému slovotvornému.
VY_32_INOVACE_Čj-Li 6.,7.12 Anotace: Prezentace obsahuje náměty k tvořivé práci žáků, na kterých si procvičí a zopakují básnické formy (kaligram, pásmo).
VI. Řešení úloh v testech Scio z obecných studijních předpokladů
Modální slovesa a jejich opisné tvary
VI. Řešení úloh v testech Scio z matematiky
IV. Řešení úloh v testech Scio z matematiky
I. Řešení úloh v testech Scio z matematiky
X. Řešení úloh v testech Scio z obecných studijních předpokladů
X. Řešení úloh v testech Scio z matematiky
V. Řešení úloh v testech Scio z matematiky
II. Řešení úloh v testech Scio z českého jazyka
Řešení úloh v testech Scio z obecných studijních předpokladů zadaných ve školním roce 2011/2012 pro 6. ročník (26. – 34. úloha) IX. označení digitálního.
V. Řešení úloh v testech Scio z matematiky
Řešení úloh v testech Scio z obecných studijních předpokladů zadaných ve školním roce 2012/2013 pro 9. ročník (36. – 44. úloha) IV. označení digitálního.
Řešení úloh v testech Scio z českého jazyka zadaných ve školním roce 2011/2012 pro 9. ročník (45. – 55. úloha) X. označení digitálního učebního materiálu:
II. Řešení úloh v testech Scio z matematiky
VII. Řešení úloh v testech Scio z českého jazyka
III. Řešení úloh v testech Scio z matematiky
Řešení úloh v testech Scio z matematiky zadaných ve školním roce 2011/2012 pro 6. ročník (19. – 24. úloha) IX. označení digitálního učebního materiálu:
I. Řešení úloh v testech Scio z obecných studijních předpokladů
Portréty literárních osobností světové literatury
V. Řešení úloh v testech Scio z českého jazyka
Řešení úloh v testech Scio z obecných studijních předpokladů zadaných ve školním roce 2011/2012 pro 6. ročník (35. – 45. úloha) X. označení digitálního.
Nikola Burdová, C1B Gymnázium Jiřího Ortena
Řešení úloh v testech Scio z českého jazyka zadané ve školním roce 2011/2012 pro 6. ročník (34. – 40. úloha) X. označení digitálního učebního materiálu:
IX. Řešení úloh v testech Scio z matematiky
Řešení úloh v testech Scio z obecných studijních předpokladů zadaných ve školní roce 2012/2013 pro 6. ročník ( úloha) I. označení digitálního učebního.
Anotace: Prezentace seznamuje žáky s úvahou a její kompozicí. Žák se pokusí sám vytvořit jednoduchou úvahu. Vzdělávací oblast: Český jazyk a literatura.
Řešení úloh v testech Scio z obecných studijních předpokladů zadaných ve školním roce 2012/2013 pro 9. ročník (23. – 35. úloha) III. označení digitálního.
I. Řešení úloh v testech Scio z českého jazyka
Řešení úloh v testech Scio z českého jazyka zadané ve školním roce 2012/2013 pro 6. ročník (34. – 40. úloha) V. označení digitálního učebního materiálu:
Řešení úloh v testech Scio z matematiky zadaných ve školním roce 2011/2012 pro 6. ročník (7. – 12. úloha) VII. označení digitálního učebního materiálu:
Název Edgar Allan Poe Předmět, ročník Český jazyk a literatura, tercie
VI. Řešení úloh v testech Scio z českého jazyka
Řešení úloh v testech Scio z matematiky zadaných ve školním roce 2011/2012 pro 9. ročník (25. – 30. úloha) X. označení digitálního učebního materiálu:
VY_32_INOVACE_Čj-Li 6.,7.14 Anotace: Prezentace obsahuje stručnou definici povídek a románů, jejich hlavní znaky a dělení. Žáci se seznámí s nejznámějšími.
Matematika a její aplikace
Matematika a její aplikace Racionální čísla, početní operace v oboru racionálních čísel Desetinná čísla a jejich znázorňování VY_42_INOVACE_01 Sada 3 Základní.
II. Řešení úloh v testech Scio z matematiky
Řešení úloh v testech Scio z matematiky zadaných ve školní roce 2012/2013 pro 9. ročník (19. – 24. úloha) IV. označení digitálního učebního materiálu:
Anotace Prezentace, která se zabývá elektrickými vlastnostmi látek. Autor Mgr. Michal Gruber Jazyk Čeština Očekávaný výstup Žáci umí vysvětlit a popsat.
Božena Němcová – povídka Karla
Řešení úloh v testech Scio z českého jazyka zadané ve školním roce 2011/2012 pro 6. ročník (25. – 33. úloha) IX. označení digitálního učebního materiálu:
Anotace: Popisují kamaráda podle zadaných bodů.
Řešení úloh v testech Scio z matematiky zadaných ve školním roce 2012/2013 pro 6. ročník (13. – 18. úloha) III. označení digitálního učebního materiálu:
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_297_ČJ9
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
VY_32_INOVACE_03_Literatura 19. století Romantismus
Zuzana Benešová Kristýna Křížová Laura Volšičková
Dostupné z Metodického portálu ISSN
Transkript prezentace:

Řešení úloh v testech Scio z českého jazyka zadaných ve školním roce 2012/2013 pro 9. ročník (12. – 18. úloha) II. označení digitálního učebního materiálu: VY_32_INOVACE_CJ Základní škola a Mateřská škola G. A. Lindnera Rožďalovice projekt EUškola pro život, registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/

Metodické pokyny Autor: Mgr. Roman Kotlář Vytvořeno: červen 2012 Určeno pro 9. ročník Český jazyk 2. stupeň Téma: řešení úloh testů Scio Očekávané výstupy: aplikuje logickou úvahu a znalosti dosud osvojeného učiva při řešení úloh testů Scio Forma: žáci pracují samostatně Pomůcky: počítač, dataprojektor Zdroje: zadání testů Scio, obrázky – zdroj uveden přímo v daném slidu Další pokyny: Při práci lze využít hlasovací zařízení a vyhodnotit nejrychlejšího řešitele, který získá nejvíce z možného počtu bodů (Lze pracovat i ve skupinách, které mezi sebou soutěží. Pokud daná skupina nedokáže svoji úlohu vyřešit, může se o správné řešení pokusit jiná skupina.). Za podstatnou skutečnost lze považovat odůvodnění zvoleného řešení a pro kontrolu ukázat správné řešení. Hra může mít i více vítězů v případě rovnosti získaných bodů.

Úloha č. 12 testu Scio z českého jazyka pro 9. ročník (podzim 2012) Máš zdůvodnit pravopis y v podstatných jménech. Které z následujících slov nepatří při tomto zdůvodňování do stejné skupiny? A) doby B) přemýšlení C) omyl D) mysli Řešení: A) Doby (nejedná se o vyjmenované nebo odvozené slovo) B) přemýšlení C) omyl D) mysli Správnou odpovědí je varianta A).

Úloha č. 13 testu Scio z českého jazyka pro 9. ročník (podzim 2012) U kterého z následujících slov postrádá smysl ho stupňovat pomocí přípony, protože nelze zesílit ani zeslabit jeho intenzitu? A) jemný B) modrý C) světlý D) tmavý Řešení: Slovo „jemný“. (Při porovnávání dvou vlastností je varianta B) nevhodná ke stupňování pomocí přípony.) Správnou odpovědí je varianta B).

Úloha č. 14 testu Scio z českého jazyka pro 9. ročník (podzim 2012) Která z následujících možností obsahuje mluvnickou nebo pravopisnou chybu? A) Nevím, jak bych to řekl, ale měli byste se nad sebou vážně zamyslet. B) My bysme tam šli moc rádi, ale rodiče nás nepustí. C) Pokud bych se měl rozhodnout znovu, udělal bych to samé. D) Nevím, co by si bez vás počali, kdyby vás neměli. Řešení: A) Nevím, jak bych to řekl, ale měli byste se nad sebou vážně zamyslet. B) My bychom tam šli moc rádi, ale rodiče nás nepustí. C) Pokud bych se měl rozhodnout znovu, udělal bych to samé. D) Nevím, co by si bez vás počali, kdyby vás neměli. Správnou odpovědí je varianta B).

Úloha č. 15 testu Scio z českého jazyka pro 9. ročník (podzim 2012) Nemůžu, mám už něco v plánu. Která z následujících možností je nejvhodnější otázkou k uvedené odpovědi? A) „Mohl bys dnes přijít?“ B) „Můžeme se tě zeptat?“ C) „Nechceš s tím pomoct?“ D) „Smíš tam jít se mnou?“ Řešení: A) „Mohl bys dnes přijít?“ B) „Můžeme se tě zeptat?“ C) „Nechceš s tím pomoct?“ D) „Smíš tam jít se mnou?“ Správnou odpovědí je varianta A).

Úloha č. 16 testu Scio z českého jazyka pro 9. ročník (podzim 2012) Společné zadání pro úlohu č. 16 POE, Edgar Allan, 1819 – 1849 Jáma a kyvadlo a jiné povídky/Edgar Allan Poe; z různých amerických originálů přeložil Josef Schwarz; ilustroval Adolf Born: Vraždy v ulici Morgue, Zánik domu Usherů, Černý kocour. – Vyd. 4. – Praha: Odeon, – 412 s. il povídky – horory – literatura americká B, B, B Bylo půjčeno 21x Řešení: A) Poe psal povídky v letech 1819 – B) V knize je několik povídek od různých autorů. C) Překlad povídek byl pořízen z jednoho vydání. D) Žádnou ze svých povídek nenapsal Poe v 31 letech. (zemřel ve 30 letech) Správnou odpovědí je varianta D). Kterou z následujících informací lze vyčíst z úvodního textu? A) Poe psal povídky v letech 1819 – B) V knize je několik povídek od různých autorů. C) Překlad povídek byl pořízen z jednoho vydání. D) Žádnou ze svých povídek nenapsal Poe v 31 letech.