A podpora prodeje.  Montážní společnosti  Velkoobchody  Především v České republice  Podpora  Akce pivo (2ks produktu = 1 pivo)  Množstevní slevy.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
1 Tisková konference ČLFA, 7. února 2013 Financování spotřebitelů v roce 2012 poskytnuté členy ČLFA 1.Ekonomické a právní prostředí 2.Komentář k výsledkům.
Advertisements

• Sanitární technika, topení a klimatizace v Německu • Kongres AOV, 14. března 2012 v Praze • Achim Gurke, Německý Svaz velkoobchodních prodejců sanitární.
Prémiová automatická objednávka
Tvorba cen v maloobchodě
Marketing VY_32_INOVACE_ Marketing - metoda řízení, která se zaměřuje na potřeby zákazník - každý výrobek je totiž určen jiné cílové skupině (cílová.
Michal Reichl. O programu Nástroj pro evidenci obchodních informací a plánování času Vyvíjen od roku 1993 firmou Systegra s.r.o. Možnost modifikace programu.
PŘÍKLADY DOBRÉ PRAXE Ing. Marek Juha
Elektrotechnická měření Výpočet umělého osvětlení - Wils
Technická dokumentace
ST LUCIA ČESKO – NĚMECKÉ CENTRUM PROVOZNÍ ŘÁD. Zřizovatelem KC je společnost B O H E M I A S, s.r.o. Tento provozní řád vydává vedení společnosti za účelem.
Ww Česko Marocká Smíšená Obchodní Komora
Činnost Celostátní sítě pro venkov v České republice.
1 AOV „Nástroje a distribuční cesty v současné ekonomické a obchodní situaci mezi výrobcem a spotřebitelem v aplikaci společností Sanitec“ Ing.Michal.
Nový obchodní model společnosti TECH FASS s.r.o.
1 Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: Obchodní akademie, Střední.
PŘÍKLADY DOBRÉ PRAXE Ing. Marek Juha K OMORA S OCIÁLNÍCH P ODNIKŮ Kulatý stůlBrno
-v tržním hospodářství zaujímá klíčovou pozici
Podpora prodeje v MOB Maloobchod musí předat informace o své : společnosti, nabídce, cenách, cílové skupině zákazníků Podpora prodeje znamená cílenou komunikaci.
DIDO (Online informační portál pro hendikepované) Projekt DIDO, Posilování civilní společnosti v předvstupním procesu: Grantová podpora neziskových organizací.
Propagace ve firmách Zlínského kraje
Propagace Martin Krčál VIKBB42 Knihovnické procesy a služby Brno, 9. května 2012 propagace nových služeb.
WINALITE prodej MALOOBCHOD Kč ZISK Kč I II III IV 1 set = Kč distributor STŘÍBRNÝ 5 setů = Kč (jednorázový.
IPS a rodičovská veřejnost
Agentura BESTa Promotion. Firmy využívají řadu nástrojů na podporu prodeje. Profesionální pomoc a organizace jsou zde nezbytné.Specializované agentury.
TRIBUNA ČESKÉHO OBCHODU TZB 2011 – HOTEL CLARION, 29.BŘEZNA 2011 MICHAL ŠUSTR COUNTRY MANAGER pro ČESKO, SLOVENSKO a MAĎARSKO ARISTON THERMO CZ s.r.o.
Požadavky KOMA-Servis na absolventy pro obor hydrauliky Seminář „INOVACE STUDIJNÍCH PROGRAMŮ STROJNÍCH OBORŮ“ Seminář „INOVACE STUDIJNÍCH PROGRAMŮ STROJNÍCH.
JISTOTA VÝKONNOST VSTŘÍCNOST ORIENTACE NA BUDOUCNOST.
 Vysoké provize %  Neplatíte paušální poplatky, ale pouze 5 % z obratu  Motivační bonusy po prvním roce práce  Po zapracování příspěvek na.
Detailní akční plán aktivit Ryba Domácí 2013
Odbyt Ing.František Balák Střední průmyslová škola, Mladá Boleslav, Havlíčkova 456 CZ.1.07/1.5.00/ MODERNIZACE VÝUKY.
co je SOCIÁLNÍ PODNIKÁNÍ
79. zasedání Rady ředitelů (Valná hromada) AutoSAP Předkládá: Řídící tým Představenstva „Automobilové a motocyklové výstavy “ ve složení: Ing. Šípek Antonín,
MARKETINGOVÝ MIX.
Spotřebitel a maloobchodní prodejna. Maloobchod  Poslední článek distribučního řetězce  Zahrnuje služby pro domácnosti.
Co jsme udělali pro zlepšení spolupráce s exportéry Ing. Karel Pleva, MBA.
Marketing inovací Inovace 2 1. CO JE MARKETING Obecně o marketingu a jeho podstatě Rozbor případové studie - příloha Základní úkol marketingu vyplývá.
Petr Štoček, SPZ, part 11 Strategie prodeje textilního zboží Ing. Petr Štoček LS 2005/ 2006 FT, TM3.
HLAVNÍ ČINNOST Hlavní činností společnosti je obchod s elektřinou a provoz energetických zdrojů. Vyrábíme teplo. Zajišťujeme komplexní dodávky energií.
Vítejte na Marketingu.
T- 5 Marketingový mix v pojišťovnictví. Pojistný produkt.
Firemní bankovnictví a jeho trh – distribuce a odměňování
Distribuce umění a kulturního dědictví. Faktory ovlivňující distribuci Místo, budova, sídlo organizace Odvětví nebo hlavní předmět činnosti organizace.
Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně Provozně ekonomická fakulta Analýza marketingového mixu firmy Agrotec a. s. Bakalářská práce Zuzana Schwarzová.
PREZENTACE STŘEDNÍCH ODBORNÝCH ŠKOL JIHOMORAVSKÉHO KRAJE V OC OLYMPIA BRNO Brno
Marketingový projekt Skupina Pátek 9:00. Tea UP – cíle Hlavní cíl objem prodeje Kč Dílčí cíle validace produktu povědomí na trhu 30% 200 stálých.
Obsah Marketingový mix Marketingový mix obchodníka Nákupní marketing.
Potřeby trhu práce a vzdělávací programy škol z pohledu úřadu práce Jihlava
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Ing. Jitka Jirmanová Název materiálu:
Vinařský marketing Znovínu Znojmo, a. s. Eva Gargelová.
Opatření EGAP ke zlepšení podmínek pojištění 3 EGAP založen v roce 1992 specializovaná státní úvěrová pojišťovna pojišťování teritoriálních a tržně nepojistitelných.
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Navrhování a hodnocení technického produktu z hlediska.
Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně Provozně ekonomická fakulta Analýza trhu zemědělské techniky a dotační politiky pro české zemědělce Diplomová.
CENA …a umění. Cena umění a kulturního dědictví Vstupné  Vstup volný  Vstupné dobrovolné  Vstupné podle ceníku Členské a abonentní karty Speciální.
Zaměstnanci v podniku 1 Hradec Králové Datum CZECH SALES ACADEMY Hradec Králové – VOŠ a SOŠ s.r.o. Hradecká 1151, Hradec Králové.
1 Tisková konference ČLFA, 13. února 2014 Financování spotřebitelů v roce 2013 poskytnuté členy ČLFA 1.Ekonomické a právní prostředí 2.Komentář k výsledkům.
Marketingová analýza společnosti Pivovar Ferdinand s. r. o.
Marketingový plán podniku
Průzkum zaměstnanosti v Jihomoravském kraji k
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ARCDATA PRAHA, s. r. o. Ing. Jan Novotný Ostrava, 4. –
„Jsme rovnocenní partneři“
Vítejte na Marketingu.
Poradenství pro řízení marketingu a odbytu
MARKETINGOVÝ PLÁN PRO ROK 2009
Značka „Českosaské Švýcarsko
Bc. Hana Martinková Místo konání stáže Úřad práce v Ústí nad Orlicí
2018 JARNÍ TRHY vystavistepraha.eu.
KPV/PIS Websol s.r.o. Jaroslav Plzák Lukáš Choulík Tomáš Kraus.
Segmentace trhu pro cr Nikola Holasová.
Zkušenosti měst v prevenci kriminality
Transkript prezentace:

A podpora prodeje

 Montážní společnosti  Velkoobchody  Především v České republice  Podpora  Akce pivo (2ks produktu = 1 pivo)  Množstevní slevy (nad 150 ks/obj – běžné typy)  Rabat – kalkulace jednou ročně  Školení pro odbornou veřejnost  Spolupráce na akcích pro koncové klienty  Pracoviště TPP (bezplatná tvorba projektů, rady)  Tisk publikací pro odbornou veřejnost  Kancelářské osvětlení  Veřejné osvětlení  Osvětlení školních tříd

Konání v prostorech společnosti či u velkoobchodů Informace o: Nové normy v osvětlování (vyhlášky, nařízení) Trendy v osvětlování Pánové, úředníci si na nás zase něco vymysleli…

◦ Specializované elektro obchody (zahraničí)  Rozdělení cen dle obratu  Sdílení stánku na výstavě na místním trhu  Dodání vzorku  Sponzoring („sharing costs“)  Technická podpora (odborný poradce, typ stánku…)  Tisk katalogu v lokálním jazyce  Marketingové bonusy (1-5 procent z obratu)  Modus Worldwide  „Víkend v Praze“ či fotbalové zápasy  Prohlídka výrobního závodu  Prezentace v obchodním závodu  „kulturní večeře“  Osobní volno Pátek So+Ne

Sdílený stánek na výstavišti (Finsko)

 Modifikace svítidla dle požadavku klienta  Jiné rozteče upevňovacích otvorů, kryty, apod…  Vývoj svítidla dle požadavků ◦ Jen pro velké klienty a velké počty svítidel

 Na určité trhy dobře funguje pocit z „chráněného produktu“  Zaměstnávaní osob s změněnou pracovní schopností  Zaměstnávání osob v trestu – lehčí návrat do společnosti (Austrálie)