Transekt Příkazy Úkol 1: Zjistit obvod stromu v závislosti na druhu H 0 : Obvod stromů jednotlivých druhů se neliší H A : Obvod stromů jednotlivých druhů.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Výpočet zásoby porostu na zkusných plochách při požadované přesnosti
Advertisements

STROMY A KEŘE II. LISTNATÉ STROMY
Stromy.
Analýza variance (Analysis of variance)
EKOSYSTÉM LES – stromy jehličnaté a listnaté
Autor výukového materiálu:
- alternativa budoucnosti -
Les.
ZŠ ŠKOLNÍ VRCHLABÍ Vyrobeno v rámci programu MŠMT : EU – OP VK 2010.
Chráněná území na Vysočině
Vliv makroskopické stavby dřeva na hustotu dřeva.
Chráněná území ve městě Olomouc a nejbližším okolí
Autor: Mgr. Libor Sovadina
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Bc. Špačková Martina ANOTACE Prezentace seznamuje žáky s pěstováním lesů, produkčními.
Ochrana dřeva – impregnace
Co jste na předchozích obrázcích viděli? KRAJINU LES STROMY.
Památné stromy.
Listnaté lesy Anotace: Kód: VY_52_INOVACE_Přv-Z 4.,6.23
LISTNATÉ LESY MÍRNÉHO PÁSU
Základní taxační veličiny
Obecný lineární model Fitované hodnoty and regresní residuály
Škola: Základní škola Kladruby Husova 203, Kladruby, Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Modernizace výuky Autor:Mgr. Jaroslava Jašová Název materiálu:
Sada fotografií na poznávání č.11 Stromy a keře
LISTNATÉ STROMY A KEŘE V OKOLÍ ŠKOLY
V. Analýza rozptylu ANOVA.
Mgr. Lubomír Šára: Přírodní společenství
Závislost výskytu zámotků a housenek na stanovišti a výškových třídách Urtica dioica.
Jiří Šafr jiri.safr(AT)seznam.cz Poslední aktualizace 11/3/2014
HMYZÍ HERBIVOŘI NA KOPŘIVĚ
Gradientová analýza II
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem
Vertikální struktura porostu lužního lesa Stanovení biomasy výškových vrstev bylinného patra.
Křížovka – les Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Stanovení hustoty a velikostní struktury populace stromů v lužním lese
2014 Výukový materiál EK Tvůrce: Mgr. Šárka Vopěnková Projekt: S anglickým jazykem do dalších předmětů Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.36/
ADDS cviceni Pavlina Kuranova. Testy pro dva nezávislé výběry Mannův Whitneyho test - Založen na Wilcoxnově statistice W - založen na pořadí jednotlivých.
AZ KVÍZ Les Hra Návod Zdroje obrázků.
Trénink krytosemenných dřevin
 přírodní památka  rozloha - 7,12 ha  nachází se na pravém břehu řeky Labe, na území města Brandýs nad Labem - Stará Boleslav  nadmořská výška - od.
Možnosti biostatistiky RNDr. Karel Hrach, Ph.D. Ústav zdravotnických studií UJEP Biomedicínský výzkum s podporou evropských zdrojů v nemocnicích ( )
Tento projekt je spolufinancován z EVROPSKÉHO SOCIÁLNÍHO FONDU Popularizace technických oborů a řemesel prostřednictvím interaktivní výuky žáků OP vzdělávání.
Sledujeme (např.): Chceme prokázat: závisí plat na dosaženém vzdělání? závisí plat na dosaženém vzdělání? je u všech čtyř strojů délka výlisků srov- natelná.
P RAKTICKÉ ČINNOSTI Dřevo, příčný řez jádrovým kmenem Vypracoval: Lukáš Karlík.
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Pila „KATR“. Řez kmenem stromu Dřívější pily – skanzen Veselý kopec.
OKOLÍ BYSTŘICE PROJEKT NAŠÍM ÚKOLEM BYLO: Ekologicky zhodnotit území od Doubravy po silnici na Jeníkov - Stávající situace - Proč je Bystřice.
Na výb ě r máte ze t ř í mo ž ností. Pokud se pro jednu z nich rozhodnete, naje ď te na ni šipkou myši a klikn ě te. Bude-li Vaše odpov ěď chybná, z ů.
Přírodní společenstva v České republice Martin Chlumský Dis. 3. ročník BI-TV Pedagogická fakulta UK Kateřina Vaněčková PdF UK Praha Helena Jedličková.
vlastnosti a využití dřeva
ŘEMESLO - TRADICE A BUDOUCNOST
LISTNATÉ STROMY A JEJICH PLODY
VY_32_INOVACE_Sib_III_16 Dřeviny
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
TÉMA: Listnaté stromy (bez ovocných)
Přírodní společenstva v České republice
TYPY PROSTŘEDÍ.
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Strážnické pomoraví.
ZŠ BYSTŘICE Mgr Pavla Štěpánková VY 52 INOVACE 111.
VY_52_INOVACE_52_Výšková členitost bioty ČR
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
LISTNATÉ DŘEVINY Základní škola a Mateřská škola Valašské Meziříčí, Poličná 276, okres Vsetín, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
Přírodní společenstva v České republice: LES
VY_52_INOVACE_13_ Rostliny v okolí řeky
MS EXCEL – tabulkový procesor
Podzim v lese a plody. Jehličnaté a listnaté stromy.
CZ.1.07/1.4.00/ Autor Šárka Jurášová Škola
Vypočítej tabulky a+b a b
III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
Transkript prezentace:

Transekt Příkazy Úkol 1: Zjistit obvod stromu v závislosti na druhu H 0 : Obvod stromů jednotlivých druhů se neliší H A : Obvod stromů jednotlivých druhů se liší Použili jsme GLM Anovu Analysis of Variance Table SourceSum ofMeanProbPower TermDFSquaresSquareF-RatioLevel(Alpha=0.05) A: Druh * S Total (Adjusted) Total195 Term significant at alpha = 0.05 Závěr: H 0 zamítáme, obvod jednotlivých druhů stromů se liší.

Transekt Příkazy Úkol 2: Který druh má největší průměrné hodnoty obvodu stromů v prsní výši (1,3 m nad zemí)? Závěr: Obvod kmene dubu je největší, protože duby se ponechávají v porostu jako výstavky a nekácejí se.

Transekt Příkazy Úkol 3: Zjistit hustotu jasanů a ostatních druhů stromů, 95 % konfidenční interval Použili jsme program Ecological Methodology Distance Methods – Point Quarter Údaje pro 5 nezávislých transektů (= skupin, viz 5 řádků v tabulce) Průměrná hustota jasanů na ha 95 % konfidenční interval (jasany) Průměrná hustota stromů na ha 95 % konfidenční interval (stromy)

Transekt Příkazy Úkol 4: Zjistit absolutní četnosti jednotlivých druhů stromů Použili jsme program Microsoft Excel celkem střemcha 1 1 topol 112 jilm dub javor lípa olše jasan Závěr: nejčetnějšími druhy v lužním lese jsou jasan (72 %) a olše (10 %).