Schůzka projektového týmu Postdoc I. 11. (29. 5. 2013) Zaměstnáním čerstvých absolventů doktorského studia k vědecké excelenci, reg. č. CZ.1.07/2.3.00/30.0009.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Výkazy práce („timesheety“) na projektech OP VK
Advertisements

MONITOROVACÍ ZPRÁVY v OP VK Seminář pro příjemce v rámci globálních grantů Olomouckého kraje Olomouc, 20. a 21. dubna 2009.
Postdoc I. CZ.1.07/2.3.00/ Zaměstnáním čerstvých absolventů doktorského studia k vědecké excelenci.
Hradec Králové. 9:00 – 10:00 Projektová část – obecné podmínky realizace grantových projektů, monitorovací zpráva 10:00 – 11:00 Základní vymezení.
MONITOROVACÍ ZPRÁVA Tyto globální granty jsou spolufinancovány ESF a státním rozpočtem ČR.
Žádost o grant Co je v žádosti napsáno, musíte se dodržet Žádost se porovnává s údaji v monitorovací zprávě Ze žádosti vychází kontrolní orgány Příručka.
Schůzka projektového týmu Postdoc I. a Postdoc II Zaměstnáním čerstvých absolventů doktorského studia k vědecké excelenci, reg. č. CZ.1.07/2.3.00/
Administrace a realizace vzdělávacích aktivit v projektu Prohlubování vzdělávání nelékařů Mgr. Kateřina Hájková, MBA Mgr. Šárka Urbancová.
Projekty OP VK ? Konference AŘG, Praha, 26. – Peter Krupka.
Schůzka projektového týmu Postdoc I. 6. ( ) Zaměstnáním čerstvých absolventů doktorského studia k vědecké excelenci, reg. č. CZ.1.07/2.3.00/
„Inovace bakalářského studijního oboru Aplikovaná chemie“
Oprogram Vkonkurenceschopnost Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Inovace výuky veterinárních studijních programů v oblasti bezpečnosti.
Informace ze schůzky na MŠMT Postdoc I. + Postdoc II.
Schůzka projektového týmu Postdoc I. 9. ( ) Zaměstnáním čerstvých absolventů doktorského studia k vědecké excelenci, reg. č. CZ.1.07/2.3.00/
Seminář pro příjemce Ing. Jana Šůchová NVF. Phare 2003 RLZ Zprávy projektu: -Měsíční přehledy aktivit -Čtvrtletní technická zpráva -Čtvrtletní finanční.
Schůzka projektového týmu Postdoc I. 12. ( ) Zaměstnáním čerstvých absolventů doktorského studia k vědecké excelenci, reg. č. CZ.1.07/2.3.00/
Schůzka projektového týmu Postdoc I. a II. 8. ( ) Zaměstnáním čerstvých absolventů doktorského studia k vědecké excelenci, reg. č. CZ.1.07/2.3.00/
Program Iniciativy Společenství INTERREG IIIA Česká republika – Svobodný stát Bavorsko 2004 – 2006 ŽÁDOST O PODPORU Krajský úřad Plzeňského kraje Odbor.
Závěrečná monitorovací zpráva a její zpracování v Benefitu.
Schůzka projektového týmu Postdoc I. 7. ( ) Zaměstnáním čerstvých absolventů doktorského studia k vědecké excelenci, reg. č. CZ.1.07/2.3.00/
Schůzka k projektu Postdoc I. Zahraniční stáže, konference Zaměstnáním čerstvých absolventů doktorského studia k vědecké excelenci, reg. č. CZ.1.07/2.3.00/
Hradec Králové. -Vyplňuje se prostřednictvím aplikace Benefit7 ( zadost.cz) – elektronická MZ. zadost.cz -Přílohy k MZ se přikládají.
Schůzka projektového týmu Postdoc I. 3. ( ) Zaměstnáním čerstvých absolventů doktorského studia k vědecké excelenci, reg. č. CZ.1.07/2.3.00/
Schůzka projektového týmu Postdoc I. 5. ( ) Zaměstnáním čerstvých absolventů doktorského studia k vědecké excelenci, reg. č. CZ.1.07/2.3.00/
Schůzka projektového týmu Postdoc I. Zaměstnáním čerstvých absolventů doktorského studia k vědecké excelenci, reg. č. CZ.1.07/2.3.00/
Možnosti projektové spolupráce a individuálních stáží Jihočeská univerzita Norské fondy a fondy EHP Spolupráce škol a stipendia (CZ07)
Jana Hadravová Informace o realizaci globálních grantů Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost v Kraji Vysočina Jana Hadravová Oddělení.
Stáže pro mladé zájemce o zaměstnání 2
Schůzka projektového týmu Postdoc I. 28. ( ) Zaměstnáním čerstvých absolventů doktorského studia k vědecké excelenci, reg. č. CZ.1.07/2.3.00/
Zápatí prezentace1 Evropské projekty a jejich podpora na ESF MU v roce 2009 Porada vedení fakulty+ vedoucí kateder předkládá: proděkan pro SaR.
Schůzka projektového týmu Postdoc I. 4. ( ) Zaměstnáním čerstvých absolventů doktorského studia k vědecké excelenci, reg. č. CZ.1.07/2.3.00/
1 Centralizovaný rozvojový program 2017 a Institucionální program Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy Karmelitská 529/5, Praha.
Specifická pravidla VÝZVA Č. 6 IROP – REŽIJNÍ VÝDAJE MAS Mgr. Helena Kosová , Jince.
Základní fakta Celková částka pro ZŠ a SŠ v republice (mimo hl. město) mil Kč Minimální částka na jeden projekt: 15 mil. Kč Maximální výše podpory.
Individuální projekt Jihomoravského kraje OP LZZ Zajištění vybraných sociálních služeb na území Jihomoravského kraje pracovní seminář 3. března 2010 Tento.
Alena Zítková INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Globální granty kraje Vysočina jsou spolufinancovány Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České.
Seminář pro žadatele OP LZZ - Mezinárodní spolupráce: Shrnutí, doporučení, diskuse 29. červenec 2008 Praha.
Lenka Kšanová (Praha, duben 2016) Výzva dodatkových aktivit- finanční část.
Příprava žádosti a realizace projektu. Sestavení projektu Dotazník – prosinec 2015, leden 2016 Identifikace potřeb školy Vyhodnocení dotazníku a zaslání.
PROBLÉMOVÁ MÍSTA PŘI ZADÁVÁNÍ VEŘEJNÝCH ZAKÁZEK V RÁMCI OP VK 15. prosince 2011.
Základní síť sociálních služeb ve Středočeském kraji Registrační číslo projektu: CZ.1.04/3.1.00/ Oblast podpory: Podpora sociální integrace.
PŘÍLOHY MONITOROVACÍ ZPRÁVY 6. října OBSAH  Jednotlivé přílohy monitorovací zprávy  Elektronická žádost o platbu.
Schůzka projektového týmu Postdoc I. 17. ( ) Zaměstnáním čerstvých absolventů doktorského studia k vědecké excelenci, reg. č. CZ.1.07/2.3.00/
1 Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost P U B L I C I T A 17. března 2010 INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ TATO PREZENTACE JE FINANCOVÁNA.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Veřejné zakázky.
Interní grantová soutěž 2017 (IGS 2017) Základní informace Mgr. Galina Cimová, CSc.
Monitorovací zprávy projektů realizovaných v OP LZZ z hlediska obsahu Seminář pro příjemce.
1 TATO PREZENTACE JE FINANCOVÁNA EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Operační program Vzdělávání.
VŠICHNI MÁME STEJNOU CESTU
Math Exercises for You (Math4U)
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Představení dodatku smlouvy s DSO
VŠICHNI MÁME STEJNOU CESTU
Management projektu Fakulta sportovních studií MU Brno 2013 Ing
Výjezdní zasedání administrátorů (3. – )
Mobilita studentů mimo program Erasmus+ financovaná z příspěvku MŠMT)
Seminář pro příjemce 4. výzvy 1. GG oblasti podpory 1.3
PODPORA NABÍDKY DALŠÍHO VZDĚLÁVÁNÍ V LIBERECKÉM KRAJI MONITOROVÁNÍ PROJEKTŮ SEMINÁŘ PRO PŘÍJEMCE 5. května 2010.
ORR, Krajský úřad kraje Vysočina
Podstatné změny projektu Bc. Jana Hrazdilová Ing. Radek Rinn
ORR, Krajský úřad kraje Vysočina
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Věcná část řízení projektu (seminář pro příjemce – 1. a 2. výzva)
Seminář pro příjemce podpory z OP VK
Informační schůzka pro zájemce o doktorské studium
Program švýcarsko-české spolupráce Zlín
Implementace KAP v Jihočeském kraji I
Řídicí výbor DDM Monet v Praze 12
Podpora vybraných druhů sociálních služeb ve Středočeském kraji II
Výzva dodatkových aktivit- finanční část
PROVÁDĚNÉ KONTROLY PLNĚNÍ PODMÍNEK ROZHODNUTÍ
Transkript prezentace:

Schůzka projektového týmu Postdoc I. 11. ( ) Zaměstnáním čerstvých absolventů doktorského studia k vědecké excelenci, reg. č. CZ.1.07/2.3.00/

2. monitorovací zpráva - informace MZ odeslána celkem obsahovala 6823 stran ŽoP – ,41 Kč připomínky k MZ zaslány většina připomínek nerelevantní 2. MZ byla schválena (s ŽoP v plné výši) MZ uložena v ISEP v dokumentech u projektu

Nepodstatná změna V rámci MZ byla schválena nepodstatná změna: přesun prostředků z položky 1.4 FKSP do nové položky Sociální fond vytvoření nové položky Nemocenská hrazená zaměstnavatelem

Požadavky a doporučení pro další MZ Timesheety pokud je výkaz práce za leden, proplaceno za leden v únoru  datum podpisu výkazu musí být za leden Výstupy výkazy vzdělávací činnosti – ne všichni postdoci plní povinný průměr 3-5 hod./týdně vzdělávací činnosti – nutné hlídat!!! zpráva postdok a mentor – používat nové formuláře  web OV

MI – ke každému předmětu dodávat anotaci předmětu za období, kterého se týká (v 2. MZ správně „podzim 2012“, špatně „podzim 2013“) + seznam aktivních studentů zapsaných do předmětu a seznam studentů s úspěšným hodnocením cílovou skupinou jsou studenti, akademičtí a vědečtí pracovníci vysokých škol – tedy jak MU, tak i ostatních VŠ používat nové prezenční listiny  viz web OV na každé prezenční listině musí být doplněno, zda se jedná o studenta nebo zaměstnance, celkový počet osob s rozdělením na muže a ženy pokud jsou pravidelné konzultace se stejnými studenty, lze používat hromadnou prezenční listinu

prezentace z přednášek, abstrakty a výstupy z konferencí, publikace,…. = veškeré výstupy dodávat elektronicky (ne skeny, „originály“)  vlastníkem veškerého duševního vlastnictví je poskytovatel

Dedikace výstupů: This work was supported by the Program of „Employment of Newly Graduated Doctors of Science for Scientific Excellence“ (grant number CZ.1.07/2.3.00/ ) co-financed from European Social Fund and the state budget of the Czech Republic.“ Pokud nebude tato dedikace uvedena, nelze proplatit z projektu. Pokud bude výstup hrazen z více projektů, ověřit, zda jiné projekty umožňují společnou dedikaci - nehradit ale celé z projektu, pouze poměrně

Originály dokumentů (např. timesheety, výkazy vzdělávací činnosti, zprávy postdok a mentor, žádosti o převod, …) – dodávat pouze 1x Nedodávat např. timesheety v několika verzích – stejný počet vykázaných hodin, ale vždy jiné datum podpisu výkazu

Podklady Podklady dodávat pravidelně!!: popis realizace KA – za monitorovací období (za 6 měsíců) – dodat do 15 dne v měsíci, kdy se podává MZ výkaz vzdělávací činnosti – měsíčně, k 15. dni prezenční listiny, informace o vyučovaných předmětech – průběžně, ale nejpozději do 15 dne v měsíci, kdy se podává MZ zpráva postdoka a mentora – 1x za 3 měsíce (sladit s monitorovacím obdobím  pokud je MO duben – září, 1. zpráva za období duben-červen, 2. zpráva červenec-září) veřejné zakázky – dodávat průběžně, ale nejpozději do 15 dne v měsíci

Finanční část: refundace probíhají průběžně  veškeré podklady pro refundace včetně podepsané žádosti o převod finančních prostředků dodávat měsíčně – do 15. dne v měsíci (viz. PQ č. 10/2011 – zásady řízení financování a účtování o projektech OP VK, resp. naše dohoda o spolupráci)

Schůzka projektového týmu Postdoc II. 3. ( ) Zaměstnáním nejlepších mladých vědců k rozvoji mezinárodní spolupráce, reg. č. CZ.1.07/2.3.00/

1. monitorovací zpráva V červnu se bude zpracovávat 1. MZ za období březen – květen 2013 (nebude se podávat žádost o platbu). Pro MZ dodat do následující podklady: Smlouvy (termín pro dodání nemůžeme prodlužovat!!) postdok + admin - smlouvu (novou smlouvu nebo původní smlouvu + dodatek na projektu), popis pracovní činnosti, mzdový výměr, souhlas s předáním osobních údajů, čestné prohlášení o úvazku (u těch, kteří mají na projektu celý úvazek – postdoci, někteří admini) mentor – DPP, popis pracovní činnosti, souhlas s předáním osobních údajů označení postdoka – odborný pracovník ve výzkumu - postdok

Výběrová řízení (postdoci): originál záznamu z výběrového řízení včetně inzerce + životopis, publikace, doporučující dopisy, kopie diplomu Záznamy musí být zpřístupněny veřejnosti – budou zveřejněny na webových stránkách projektu (stejně jako v PI.) Také musí být archivovány materiály od všech uchazečů, kteří se do výběrového řízení přihlásili: buď sepsat hromadnou zprávu z výběrového řízení za všechny uchazeče nebo sepsat pro každého uchazeče zprávu zvlášť

Podpisový vzor – originál 2x (MŠMT, RMU) osoby podle zvyklosti na fakultě/HS např. děkan/ředitel, proděkan, tajemník, mentoři, ekonom, personalista, administrátor  osoby, které podepisují dokumenty související s realizací projektu (věcná a finanční část) podpisový vzor následně podepisuje statutární zástupce, tedy rektor – ne děkan Popis realizace klíčových aktivit formulář na webu OV dodat originál podepsaný mentorem + Word název HS je název fakulty, ne katedry či oddělení

Podklady Pravidelně dodávat následující podklady: popis realizace KA – za monitorovací období (1. MZ – za 3 měsíce, další MZ – za 6 měsíců) – dodat do 15 dne v měsíci, kdy se podává MZ výkaz vzdělávací činnosti – měsíčně, k 15. dni prezenční listiny, informace o vyučovaných předmětech – průběžně, ale nejpozději do 15 dne v měsíci, kdy se podává MZ zpráva postdoka a mentora – 1x za 3 měsíce (sladit s monitorovacím obdobím  březen-květen, červen-srpen, září- říjen (2. MO chceme zkrátit o 1 měsíc a podat mimořádnou MZ) veřejné zakázky – dodávat průběžně, ale nejpozději do 15 dne v měsíci

Finanční část: refundace probíhají průběžně  veškeré podklady pro refundace včetně podepsané žádosti o převod finančních prostředků dodávat měsíčně – do 15. dne v měsíci (viz. PQ č. 10/2011 – zásady řízení financování a účtování o projektech OP VK, resp. naše dohoda o spolupráci)

Veřejné zakázky Informace o: nákupu přístrojů a vybavení – do nákupu chemikálií a laboratorního materiálu – do Přístroje a vybavení info opravdu zaslat do konce týdne, abychom mohli co nejdříve stanovit další postup

Obecné informace (PI. + PII.) Podstatné změny – na MŠMT, ve fázi schvalování Žádost o výjimku z výzvy na možnost snížení úvazku postdoka  MŠMT nepovolí, z výzvy nelze udělit výjimku Průměrné sazby – kontrolovat průměry!! (v tuto chvíli již některé sazby překročeny) Kontrola možné přečerpané dovolené u postdoků/adminů, kteří budou končit (sestava MZ526) V PI. vysoutěžit veškeré zařízení (mimo spotřebního materiálu a literatury), např. PC, tiskárny, … do konce 1. roku realizace projektu (vysoutěžit = zadat do DNS nebo „nakoupit“) Propagační předměty

Obecné informace (PI. + PII.) Stáže/krátkodobé pobyty dodat potvrzení o absolvování/účasti na stáži po stáži musí postdok uskutečnit přednášku (fotodokumentace, prezenční listina)!! Publicita trvalá informační deska – na všech fakultách/HS informační materiály – letáky, brožury Výjezdní zasedání – 1. pol. září

Termín příští schůzky: čtvrtek od 9:00 ve velké zasedací místnosti RMU

Děkujeme za pozornost