Projekt: Vzdělávání pro ekonomický rozvoj v zemědělství – Ing. Petr Hladký 8.11.2013 Agro Brno - Tuřany, a.s. Téma: Obchodní dovednosti pro obchodníky.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
pro společnost Chodura
Advertisements

UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ
Využití potenciálu mobilního kanálu
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 34Číslo.
OSOBNÍ SEZNAMKA BEATRIS. PROČ OSOBNÍ? Dostane se Vám osobního přístupu Budete komunikovat s živým člověkem (se mnou) ☺ Nebudete vystavovat svůj profil.
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
1 Osobní prodej OSPRO/ S4 Řízení vztahu s klientem – rámec EDICT. Paměť. Pavla Kotyzová UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ,
Mobile Internet Forum 2009 Petr Škvařil 8. října 2009 Případové studie mobilního marketingu.
Virtuální lektor? Miroslava Dvořáková Jiří Votava.
Kreativa & přímá komunikace. Katalogy Letáky Kupóny Dopisy DRTV Direct maily SMS MMS y On-line display ads Sociální sítě Weby Call centra...
CÍLE VE SPORTU Mgr. Eva Tomešová, Ph.D
PhDr. Eva Tomešová, Ph.D CÍLE VE SPORTU PhDr. Eva Tomešová, Ph.D
Vítáme Vás na dnešním odpoledním setkání na téma…
Vaši OZ… …prodávají často ve slevách a ustupují z původní cenové nabídky klientovi? …mají málo nových klientů a u stávajících stagnují prodejně? …neumí.
Může ji lékař ovlivnit? Jan Soukup Psychiatrická klinika 1.LF UK a VFN, Praha Centrum pro léčbu poruch příjmu potravy Motivace k odvykání kouření.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
Profesionální prezentační dovednosti a jejich trénink.
Pedagogické minimum – lektorské dovednosti
Komunikace a stimulování prodeje
Ahoj___________, jak se máš. Úvodní fráze. Neruším
Prodejní dovednosti pro společnost Chodura Konkurenceschopnost a kvalita - cesta k úspěchu zemědělského podniku.
Profesionální prezentační dovednosti a jejich trénink Cíl: V době vymezené na seminář zopakovat a prohloubit znalosti a dovednosti účastníků v oblasti.
Název školy: Střední odborná škola stavební Karlovy Vary, Sabinovo náměstí 16, Karlovy Vary Autor: ING. JANA KOVAŘÍKOVÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_11_MARKETINGOVÝ.
Motivační dopis Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T. G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
Co manažeři očekávají od vzdělávání HR ŽIVĚ 14. prosince 2005 Tomáš Valenta Generali pojišťovna a.s.
Práce v obchodním oddělení jako motivace a čest Praha, 21. 5
Obrana proti působení stresu a budování vlastního sebevědomí
Bc. Jitka Hošková. pomáhá určit, který uchazeč bude pro firmu tím nejlepším zaměstnancem, a zároveň která firma bude tou nejlepší pro uchazeče. Nalézt.
Interviewing = Pohovor s klientem NKPD Lucia Madleňáková.
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Horky nad Jizerou 35 Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Předmět: Ekonomika Ročník: 1.
I vzděl á v á n í je zbož í 1. část – efekt tréninků - vazba na frekventanta - vazba na frekventanta 2. část – dodavatel - útvar vzdělávání a nákupčí -
Agentura BESTa Promotion. Firmy využívají řadu nástrojů na podporu prodeje. Profesionální pomoc a organizace jsou zde nezbytné.Specializované agentury.
Motivační dopis přikládá se k životopisu cílem je zaujmout budoucího
VY_32_INOVACE_PSYM25560ZAPBOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
Připravil(a): Host:. Obsah přednášky Základní informace o studiu na FPR – I.část  Struktura studia  Semináře a cvičení  Zápočty a zkoušky  Vnitřní.
ABRA JE CHYTRÉ ŘEŠENÍ PRO ROSTOUCÍ OBCHODNÍ SÍTĚ PETR KUCHAŘ ŘEDITEL DIVIZE BUSINESS DEVELOPMENT, SPOLUZAKLADATEL, VÝZNAMNÝ AKCIONÁŘ.
Výukový program: Obchodní akademie Název programu: Marketingový výzkum – zjišťování informací Vypracoval : Ing. Adéla Hrabcová Projekt Anglicky v odborných.
Komunikace s rodiči.
Význam Základ vztahu mezi advokátem a klientem
Efektivní reklama na internetu Luboš Plotěný
Strategie prodeje textilního zboží
Zdravotnický asistent, první ročník Komunikace Autor: Mgr. Lenka Březíková Vytvořeno: jaro 2012 SZŠ a VOŠZ Zlín ZA, 2. ročník, Planimetrie, Vzájemná poloha.
Vážený pane učiteli, dovolte mi, abych Vám popřál k Vašim narozeninám vše nejlepší, hodně zdraví, štěstí a spokojenosti v osobním životě. Také Vám přeju.
Elektronická pošta Autor: Eva Trávníčková, ZŠ Gabry a Málinky Štítná nad Vláří Informatika 5. ročník.
CRM a jeho možné využití
MANAŽERSKÉ KOUČOVÁNÍ Milada Blažková
Podnikání a kulturní odlišnosti Úvodní seminář podzim 2008 Boris Janča
Absolventi na trhu práce
Marketing sportu obecná část
Teambuilding 2 Posouzení potřeby Podávání zpětné vazby
Aktivní naslouchání Nejdůležitější dovedností v procesu komunikace s partnerem je naslouchání.
Motivační dopis cíl dopisu: zapůsobit získat pozvání na rozhovor obsah dopisu: vysvětlení zájmu o práci forma dopisu: krátký text zásady při psaní: stručnost,
VoIP – internetová telefonie Úvodní seznámení © Mgr. Petr Loskot
KVALITNÍ OBCHODNÍK... není prodavač
1 Aplikovaná informatika Aplikovaná informatika Zápočtové cvičení ZEMÁNEK, Z. - PLUSKAL, D. Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt:
Základy marketingu část 4. Ing. Monika Dobešová Univerzita Pardubice FEI Letní semestr 2012/2013.
CZECH SALES ACADEMY Hradec Králové – VOŠ a SOŠ s.r.o.
TELEFONNÍ KOMUNIKACE Mgr. Michal Oblouk.
Komunikace. Komunikace – neverbální „řeč těla“ zrakový kontakt mimika gesta pohyby doteky oblečení.
FINANČNÍ GRAMOTNOST Bezhotovostní placení 4.
Magistrát města Ustí nad Labem
Komunikace Opakování (prezentace, asertivita, přesvědčování, manipulace, řeč těla, zpětná vazba, naslouchání, motivace)
Asertivita.
Nejdůležitější dovedností s partnerem je naslouchání.
Prezentační dovednosti Pavla Kotyzová
„IS není složitý, IS je jen obsáhlý.“
Motivační dopis Většinou se přikládá k životopisu
Maturity 2018/2019 listopad 2018 L. Jíša.
Prezentující: [Jméno]
Propagace, reklama VY_32_INOVACE_41_831
Transkript prezentace:

Projekt: Vzdělávání pro ekonomický rozvoj v zemědělství – Ing. Petr Hladký Agro Brno - Tuřany, a.s. Téma: Obchodní dovednosti pro obchodníky (prodavači, expedienti, fakturanti)

VÝHODY telefonické komunikace se zákazníky Možnosti pomoci /nevím, zeptám se kolegy, podívám se do katalogu Možnosti využívat hodně pomůcek Zákazník mne nevidí přímo Nízká cena za kontakt Množství hovorů za krátký čas

NEVÝHODY Nevidím zákazníka – jeho neverbální reakce Možná ruším Možnost rychlého ukončení – položí telefon a basta

UPOZORNĚNÍ Neexistuje úspěšný a zaručený účinný návod Existují vyzkoušené metody a postupy, které zvyšují pravděpodobnost úspěchu Každý z nás si volí vlastní cestu

13 EFEKTIVNÍCH RAD 1.Pokud cílová osoba nepřijme hovor na 4.zazvonění, položte sluchátko /příp.zanechte zprávu na voice- mailu/ 2.Chovejte se přirozeně, příjemně a ochotně 3.Buďte pozitivní, usmívejte se 4.Pozdravte, uveďte název společnosti a představte se celým jménem 5.Udržujte kontakt se zákazníkem 6.Soustřeďte se na svého obchodního partnera

7. Mějte pomůcky a info hned po ruce /nabídku, katalog, termíny,…/ 8. Oslovujte zákazníka jménem 9. Veďte rozhovor aktivně cílenými otázkami 10. Naslouchejte pozorně a slyšitelně 11. Nepodceňujte zákazníka, vyjádřete se krátce, živě a konkrétně 12. Slibujte pouze reálné, nemožné a zázraky se nekonají 13. Nezapomeňte, že vás klient „vidí“ přes tón hlasu

7 Základních pravidel 1.RYCHLOST /mluvte rychle, ale srozumitelně, aby ho to neobtěžovalo,../ 2.ZDVOŘILOST /omluvte se za zdržení, představte se/ 3.PŘÍPRAVA 4.PŘESNOST /buďte přesní v termínech/ 5.PROFESIONALITA /nabízejte řešení z pohledu zákazníka ne svoje/ 6.PRODEJTE CO CHCE ZÁKAZNÍK /zjistěte jeho potřeby, vyvolejte je/ 7.POZITIVNÍ PŘÍSTUP /prodávejte výhody a užitek nabízeného řešení/

PRAVIDLA NEÚSPĚCHU Rozhodujeme za zákazníka Skáčeme mu do řeči Neposloucháme co říká Zásadně se nepřipravujeme Zásadně si nevedeme poznámky

CVIČENÍ

Nelze spoléhat pouze na hlas a slova, musíte být ve střehu CO zákazník říká, JAK to říká a PROČ to říká Zákazník vnímá asi 80% toho,co říkáme a bude si pamatovat 20 % /max./ z toho, co vnímá.

AIDAC – Nástroj pro úspěšné A /Attention/ - upoutat pozornost I /Interest/ - vzbudit zájem D /Desire/ - vzbudit touhu A /Action/ - nechat zákazníka rozhodnout C /Close/ - uzavřít jednání

ZÍSKÁNÍ POZORNOSTI Dobrý den, tady je …jméno a příjmení prodejce a společnost, jméno společnosti Hovořím s panem …..potenciálním klientem? Pane …jméno potenciálního klienta, rád bych vám představil novou nabídku Mohu s Vámi teď hovořit, prosím ? Bude to trvat maxim.3 minuty, mohu? /Máte jednání nebo můžeme teď hovořit?, Neruším? Kdy můžu zavolat?/

POVZBUZENÍ ZÁKAZNÍKA Společnost připravila tuto nabídku…..pro své klienty… Kromě tradiční nabídky vám můžeme nabídnout …. Otázky na zákazníka : Uvažujete ….?

ZÍSKÁNÍ ROZHODNUTÍ Ano, pokud tomu dobře rozumím, pak nejlepším řešením bude osobní jednání. Který den vám vyhovuje ? Můžeme se setkat příští týden? Ano, dobře. Nejlepší bude……

TRÉNINK Připravte si písemně telefonický rozhovor 10 minut na přípravu Na začátku musíte oznámit cíle rozhovoru Na celý rozhovor máte 2 minuty a 50 sekund

Trénovali jsme Základy telefonního prodeje jednání Základní obraty a použitelné fráze Získali jsme : ……………………………………..

Hodně úspěchů při telefonování a komunikaci se zákazníky Děkuji za pozornost