Anotace: Soubor se skládá z teoretického příspěvku, který je námětem

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
DOPLŇOVAČKA – pojmy nahosemenné rostliny Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
Advertisements

Anotace: Soubor se skládá z teoretického příspěvku, který je námětem
Anotace: Soubor se skládá z prezentace, která je námětem
VĚDOMOSTNÍ TEST anatomie a morfologie nahosemenných rostlin Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
ROZMANITOST EKOSYSTÉMU LES
Anotace: Soubor se skládá z teoretického příspěvku, který je námětem pro vyučujícího. Představuje scénář výukové hodiny, zahrnuje klíčové kompetence a.
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Ivana Vávrová
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Ivana Vávrová
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Ivana Vávrová
Anotace: Soubor se skládá z prezentace, která je námětem
VYŠŠÍ ROSTLINY III. – jejich znaky krytosemenné rostliny Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
ŘEKNI, KAM PATŘÍM Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
Pedosféra Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
VYŠŠÍ ROSTLINY II. – zástupci nahosemenné rostliny-jehličnany Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
Život jako leporelo, registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/
Tato prezentace je věnována všem mladým a vášnivým houbařům. Autorem materiálu a veškeré fotodokumentace, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
ŘASY- lesní Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
ICT VL Pískovcové útvary ČR 4.R
PŘECHOD ROSTLIN NA SOUŠ- členění rostlinného těla
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Bc. Jana Kloučková
Povrch Země jako důsledek přírodních činitelů
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková
Pojmenuj domácí zvířata
NAHOSEMENNÉ ROSTLINY JEHLIČNATÉ STROMY
VNĚJŠÍ GEOLOGICKÉ DĚJE A VZNIK USAZENÝCH HORNIN
ROZMANITOST EKOSYSTÉMU LES
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Bc. Jana Kloučková
PŘÍRODOPISNÁ HRA KAPSA EKOSYSTÉM LES
Výškové stupně rostlinstva
Žáci procvičují znalosti o stavbě věty,souhlásek, samohlásek. Autor
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Bc. Jana Kloučková
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
VĚDOMOSTNÍ TEST – orgány a pletivo semenné rostliny Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
ROSTLINNÉ ORGÁNY I. KOŘEN Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
Anotace: Soubor se skládá z prezentace, která je námětem
ICT VL Naše okolí 5.R Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Vzdělávací obor: Člověk a jeho svět Tematický okruh: Místo, kde žijeme Anotace:
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Ivana Vávrová
VĚDOMOSTNÍ HRA JE TO PRAVDA, NEBO NE. VYŠŠÍ ROSTLINY II
Speciální vzdělávací potřeby Klíčová slova Druh učebního materiálu
MECHY Autorem materiálu a veškeré fotodokumentace, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
EKOSYSTÉM L E S Autorem materiálu a veškeré fotodokumentace, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
ICT M 5.R. Počítáme s velkými čísly
Anotace: Soubor se skládá z teoretického příspěvku, který je námětem pro vyučujícího. Představuje scénář výukové hodiny, zahrnuje klíčové kompetence a.
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
Královéhradecký kraj Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Ivana Vávrová.
Lidské rasy, národy, jazyky
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
Autorem učebního materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
Anotace: Soubor se skládá z teoretického příspěvku, který je námětem
Poznej volně žijící zvířata
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Ivana Vávrová
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
Anotace: Soubor se skládá z prezentace, která je námětem pro vyučujícího. Představuje scénář výukové hodiny, klíčové kompetence a očekávaný výstup. Žáci.
Pedosféra Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Bc. Jana Kloučková.
ICT M 5.R. Desetinná čísla kolem nás
Počet nohou Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Křížovka – volně žijící zvířata
Volně žijící zvířata – pole, louka, les
Autorem materiálu a veškeré fotodokumentace, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
Anotace Pracovní list k procvičení znalostí o zemské kůře, horninách a nerostech AutorDagmar Kaisrová JazykČeština Očekávaný výstup Plynulé čtení s porozuměním.Výchova.
Čtyřsměrka – příbuzenské vztahy
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
Název DUM: VY_32_INOVACE_XVI_1_14_Horniny a nerosty
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Bc. Jana Kloučková
Název projektu Zlepšení podmínek vzdělávání na základních školách
Transkript prezentace:

Anotace: Soubor se skládá z teoretického příspěvku, který je námětem pro vyučujícího. Představuje scénář výukové hodiny, zahrnuje klíčové kompetence a očekávaný výstup. Žáci získají nové znalosti a utvrdí již nabyté poznatky. Z obrázku koloběhu hornin popisují souvislosti, které uplatní v testu. Autor: Jitka Dvořáková Datum vytvoření: listopad 2011 Jazyk: Čeština Vzdělávací oblast: člověk a příroda Obor: přírodopis Tematický okruh: neživá příroda Učivo: horninový cyklus Očekávaný výstup: chápe souvislosti geologického oběhu hornin Speciální vzdělávací potřeby : žádné Klíčová slova: horninový cyklus Druh učebního materiálu: prezentace, nákres, test Cílová skupina: žák II. stupně – 9. ročník Stupeň a typ vzdělávání: základní vzdělání – druhý stupeň – první období Typická věková skupina: 12 – 15 let

Nekonečný koloběh přeměny hornin HORNINOVÝ CYKLUS Nekonečný koloběh přeměny hornin usazených metamorfovaných vyvřelých Měřítko tisíce – miliony let

SCHÉMA HORNINOVÉHO CYKLU základ: sopečná činnost magma teče po povrchu – ochlazuje se a tuhne ztuhlé vyvřeliny – zvětrávají, rozpadají se napadají do moře – usazují se, klesají do větší hloubky, zpevní se větší hloubka, tlak a teplota – přeměňují se a opět roztavují roztavené pod tlakem – opět se dostávají na zemský povrch

Nákres horninového cyklu s popisem

TEST Vysvětli pojem nekonečný koloběh přeměny hornin. Magma na zemském povrchu tuhne nebo se roztavuje? Co působí na zvětrávání vyvřelin? Ve větších hloubkách je menší tlak a teplota, nebo je tomu naopak? Co dělají horniny, když na ně působí tlak a teplota? Vysvětli svými slovy pojem: magmatický kotel.

Autorem obrázku je Jitka Dvořáková