Aktuální trendy na trhu televizních přístrojů

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Dopady oslabení kurzu na ceny potravin a české zemědělství Mojmír Hampl Viceguvernér ČNB Žofínské fórum na téma „České zemědělství“ 10. března 2014.
Advertisements

Trh s TV reklamou a nové TV stanice Červen • Propad sledovanosti zastaven, Sledovanost TV.
Efektivita a budoucnost zemského pokrytí digitálním televizním vysíláním Konference DIGImedia Praha 12. června 2008 Kamil Levinský ředitel úseku pro transformaci.
TV, video.
Tato prezentace byla vytvořena
Praha,12.červen, 2008 Konference: DIGImedia 2008.
Emancipace satelitního vysílání v ČR pro reklamní trh Leoš Pohl Czech Digital Group, a.s. 12. června 2008 DIGIMEDIA 2008.
EU peníze školám“ Projekt DIGIT – digitalizace výuky na ISŠTE Sokolov reg.č. CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT.
DAB/DMB perspektiva pro ČR. World DMB Forum otevřená nevládní a non-profitní celosvětová organizace, 120 členů koordinování implementace systémů DAB/DMB/DAB.
Rychlý přehled o nejběžnějších typech monitorů
Perspektivy rozvoje tematických kanálů Petr Majerik Atmedia 1.
Satelit – nadpozemské řešení digitalizace TV příjmu červen 2009.
Skylink slaví první milión zákazníků Praha
Reality show, ktorá našla brata Výsledky sledovanosti
Cena v pojetí marketingu
SET-TOP-BOX jeden pojem, mnoho podob Jan Kálal redaktor DigiZone.cz 31. říjen 2006.
Bilance české digitalizace Ing.Pavel Hanuš Manager programu digitalizace ČT.
Marketingový mix 4 P.
KONEČNĚ SPOLU podzim Aktivní karty ČR + SR dosaženo ČR SR = aktivních karet.
Přednosti a úskalí IPTV Jiří Peterka IPTV over ….. STB IPTV set-top box IPTV Internet xDSL nebo FTTx IPTV over xDSL (ADSL, ADSL2+) over FTTX.
TISKOVÁ KONFERENCE KVALITNÍ EVROPSKÝ VÝROBEK.
Elektrotechnika Přenosová technika
IPTV legálně – Přerov – listopad 2014 v legislativní džungli
TELEVIZE PUBLIC Prezentace televize, sledovanost, kontakty Květen 2010.
UČÍME V PROSTORU Název předmětu: Název a ID tématu: Zpracoval(a): Přenosová technika Přijímače pro digitální televizní vysílání EL31 Ing. Ludmila Nevařilová.
Mobilní televize ve službách veřejného zájmu Jiří Hašek, Senior manažer řízení kategorie obsahu Jaroslav Chaloupka, Manažer kategorie zodpovědný za Televizi.
TV trh s reklamou – nyní a potom Digimedia 2007 Květen 2007.
Tato prezentace byla vytvořena
Budoucnost digitálních TV v ČR Agenda 1. Inflace TV cen v ČR 2. Usnadní nové televize život na českém mediálním trhu? 3. Regionální souvislosti.
Rozvíjíme DVB-T2 a HDTV v ČR
První 3D televize Samsung pro Koreu a Ameriku. V lednu zahájila firma Samsung sériovou výrobu 3D Full HD LCD televizí s LED podsvícením o úhlopříčkách.
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Podnikatelské koncepce
IPTV dva roky poté Jan Potůček, DigiZone.cz. Stručná historie září 2005 – zahájení prvního pilotního vysílání IPTV v České republice (Mattes AD, Ostravsko)
Vypracoval : Michal Musil Třída : 5.A. Osnova  1. Historie  2. Trh  3. Dnes produkované technologie  4. Konkurence.
1 Tisková konference Newton House, Praha, Prezentace výsledků projektu: Výzkum chování potencionálních zákazníků na digitálním trhu v ČR "Digitalizace.
Satelit = HDTV do každé domácnosti září Limity pro rozvoj HDTV Dostupnost signálu HDTV Vybavenost domácností televizory zobrazujícími HDTV Cenová.
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
‹datum a čas›‹zápatí›Snímek ‹#› Digitální televizní multiplex 4 Telefónica O2 Czech republic, a.s. Prezentátor
KAM UTÍKAJÍ TV DIVÁCI Červen 2009 / Ředitel společnosti: Jan Tuček / Client Service Manager: Petr Zvára / STEM/MARK, a.s.
TISKOVÁ KONFERENCE KVALITNÍ EVROPSKÝ VÝROBEK.
14. října 2008 PRODUKT jednotlivé úrovně produktu Mgr. Eliška Kubíčková.
1 © by GfK SE 12/14 Spotřebitelské klima GfK v Evropě Spotřebitelské klima EU 28 – prosinec 2014 Zdroj: GfK spotřebitelský průzkum zadala Evropská komise.
+19 Prosinec 2014 Ukazatel > +20 Ukazatel 0 na +20 Ukazatel 0 na -20 Ukazatel < -20 Celkem EU: +1 Ukazatel > +20 Ukazatel 0 na +20 Ukazatel 0 na -20 Ukazatel.
Televize 8. ročník.
Marketingové strategie- Výrobkové strategie
1 © by GfK SE 09/14 Zdroj: GfK spotřebitelský průzkum zadala Evropská komise Spotřebitelské klima GfK v Evropě Spotřebitelské klima EU 28 – září 2014.
SKLADBA PC 12 OP VK VYT 2.12 Televizní karty Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Josef Vlach. Dostupné z Metodického portálu.
Marketing sportu Průvodce studiem. Úvod Tato prezentace má sloužit k lepší orientaci ve studijních materiálech Předmět je koncipován jako navazující na.
Divák musí vědět, kdy a proč by měl investovat do nové televize Marcel Procházka Ředitel regulace a strategie DVB-T2 Televizní digitalizace
VÝZKUM A INTERNET Internet Advertising Conference Vít Smékal, OMG
Přehled televizorů vybavených technologií podporující DVB-T2 H.265/HEVC Tomáš Krátký vedoucí obchodního oddělení CE HP TRONIC Zlín, spol. s r.o. Prštné-Kútiky.
Základy marketingu třetí přednáška Ing. Nina Kudláčková, Ph.D.
Inf Analogová a digitální televize. Výukový materiál Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
AnotaceMetodický pokyn Prezentace, obsahující test znalostí o televizním digitálním vysílání. Na devíti snímcích rozebírá základní problematiku systému.
Orbis pictus 21. století Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky Princip digitálního Princip digitálního.
Masová komunikace 2 PhDr. Hana Slámová,Ph.D.. * Odbor médií a audiovize MK ČR * audiovize/default.htm
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr. Martin Jiřiště NÁZEV:VY_32_INOVACE_08C_15_televize TEMA:Multimédia a grafika.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Projektor Číslo DUM: III/2/VT/2/1/12 Vzdělávací předmět: Výpočetní technika Tematická oblast: Hardware.
Objem a struktura trhu. Segmentace trhu Podmínky: Velikost Měřitelnost Dostupnost Vnitřní homogennost.
Co dokážeme připravit pro HbbTV v ČR?
Telefónica Tato firma, která rozhodně nebyla považována za favorita tendru, je v české kotlině v podstatě neznámá - největší trhy má ve Španělsku a zemích.
Marketingové strategie
Dopady oslabení kurzu na ceny potravin a české zemědělství
Přínos přechodu na DVBT-T2 pro koncové uživatele
Německý start DVB-T2 Ivo Ferkl Strana
Prezentace výzkumu Zbiroh 2018
Změny v rámci digitálního vysílání kabelové televize DVB-C
Přehled televizorů vybavených technologií podporující DVB-T2 H
Transkript prezentace:

Aktuální trendy na trhu televizních přístrojů Ivan Trachta Trade marketing manager Sony Czech

Segmentace trhu s TV přístroji v ČR Ploché televizory již nyní dominují českému trhu s televizory Zřetelný nárůst preferencí spotřebitelů směrem k LCD Širší nabídka mnoha výrobců na trhu oproti plasmám Zdroj: Sony, odhad trhu v hodnotě ke konci roku 2006 provedený na základě průzkumu GfK

Srovnání segmentace trhu 2005 vs. 2006 Zřetelný odklon spotřebitelů od vakuových televizorů Největší nárůst zaznamenán v kategorii LCD + 360% - 52% Zdroj: Průzkum GfK + odhad Sony, hodnota trhu

HD ready vs. ostatní LCD televizory V posledním půlroce nárůst podílu HD ready přístrojů o 20% Očekávaný podíl HD ready na konci roku 2006 80% Úhlopříčky nad 32“ jsou téměř 100% HD ready Zdroj: GfK, srpen 2006, prodané kusy LCD v CZ

Cesta videosignálu k divákovi se mění Analogová cesta Pozemní vysílání Kabelové vysílání Satelitní vysílání Digitální cesta Pozemní, kabelové, satelitní IPTV přenos Je možná i změna kvality PAL -> HD vysílání

Digitální tuner Nutný předpoklad k dlouhé morální životnosti televizoru Vestavěný ve všech modelech Sony BRAVIA Certifikováno značkou „Umí dobře česky“ EPG v češtině Teletext v češtině Menu v češtině Možnost rozšíření funkčnosti pomocí CI slotu Dekodéry placené TV, MPEG4 aj.