Volba povolání 8. roč. Mgr. Michaela Hantková

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Centrum pro rozvoj péče o duševní zdraví Veřejné zdraví - Lidská práva a péče o duševní zdraví v České republice Vzdělávání odborníků,státní správy a samosprávy.
Advertisements

Základy dotazníku Dotazník vychází z vědecké teorie o lidech a jejich povolání. V Americe ji vytvořil v 60.letech 20.století dr. John L Holland a dnes.
1 Týmová práce TYMP 2/ C3 Manažer a leader. Klíčové kompetence. Pavla Kotyzová UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ, ÚSTAV.
Vymezení a funkce volného času
Kurz argumentace a efektivní komunikace pro vedoucí NZP VFN v Praze lektorské zabezpečení: PhDr. Ivana Hospodářová Projekt „Další vzdělávání nelékařského.
Sloveso BÝT Renata Žiláková.
KARIÉROVÉ PORADENSTVÍ J. Holland
P ROVÁZÁNÍ SOCIÁLNÍHO PODNIKÁNÍ S TVORBOU STRATEGICKÝCH A ROZVOJOVÝCH PLÁNŮ REGIONŮ.
Téma: „TYPOLOGIE OSOBNOSTI V PRAXI“
Označení DUM Fi- DUM Autor Příjmení a jméno: Fialová Kamila, Mgr.
Sektorové rady RNDr. Zdeněk Somr viceprezident Hospodářské komory České republiky.
Doc. Michal Kaplánek, Th. D.
Jméno autora: Mgr. Vlasta Kollariková Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_08_OSVZ_ZSVb Ročník: I. Vzdělávací oblast: Společenskovědní.
Kulturní vzorce na příkladu ekonomických struktur vlastnické vztahy v období pozdní normalizace.
¨ Kriminogenní faktory
Západočeská univerzita v Plzni Partner pro SOČ v Plzeňském kraji? Irena Vlachynská, Karel Jedlička Seminář pro autory SOČ, , Plzeň.
Inkluzivní škola Předpoklad rovných příležitostí ve vzdělávání
Soustava vzdělávání po základní škole. základní škola odborné vzdělávání poskytují odborné vzdělání cílem je příprava na povolání všeobecné vzdělávání.
Role školního koordinátora EVVO
DĚTI S NADÁNÍM. NADÁNÍ  pohybové (sportovní, taneční),  umělecké (hudební, výtvarné, literárně-dramatické),  praktické (manuální, sociální),  intelektové.
Chcete studovat kulturu jinak? Chcete studovat komunikaci?
Název příjemce: Základní škola Vyškov, Nádražní 5, příspěvková organizace Název partnera: ZŠ Drnovice Číslo a název operačního programu: CZ.1.07 OP Vzdělávání.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Moderní škola Autor: Renáta Kupsová Název materiálu: Politika Označení materiálu: VY_32_INOVACE_OBV.P2.207.
UČENÍ = PROCES JEHOŽ VÝSLEDKEM JE ZMĚNA PSYCHICKÝCH JEVŮ, DISPOZIC K NIM A JEJICH VNĚJŠÍCH PROJEVŮ.
Pedagogika jako věda Její předmět, cíle, metody, postavení v rámci společenských věd, jednotlivé disciplíny, základní pojmy.
Konference projektu UNIV3 Oblasti autorizace na MPSV Svěřené profesní kvalifikace Statistika Webové stránky 1.
VZDĚLÁVÁNÍ PO SPLNĚNÍ POVINNÉ ŠKOLNÍ DOCHÁZKY Mgr. Blanka Vohníková.
Sociopsychologická kritéria Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová.
Ten dělá to a ten zas tohle
MODERNÍ TRENDY V ŘÍZENÍ ŠKOL interaktivní program rozvoje pokročilých manažerských a personálních dovedností pro ředitele škol a školských zařízení a jejich.
Praktický seminář pro vedoucí pracovníky. Zásady osobního rozvoje, které změní váš život. Dozvíte se, jak zdokonalit sebe a svoje vztahy s lidmi, jak.
Lednice,  vzdělávání dospělých je velmi důležité (je mu však věnována menší pozornost než v zahraničí)  nabídka je dostatečná, kvalita je.
Profesně pracovní způsobilost člověka a její edukační utváření
ANALÝZA UČIVA V EKONOMICKÉM VZDĚLÁVÁNÍ © Prof. ing. Ondřej Asztalos, CSc.
MANAGEMENT - Pojetí managementu
Projektová výuka na školách HEURÉKA CZ, spol. s r.o vzdělávací společnost pro podporu a rozvoj efektivity a adaptability lidských zdrojů a mezilidských.
INOVACE VE VZDĚLÁVÁNÍ DOSPĚLÝCH Zdenko Reguli Lucie Mlejnková.
Postavení pedagogiky mezi vědami
H u m a n r e s o u r c e s OD a implikace do oblasti HR - řízení lidských zdrojů Michaela Vojtková.
1. ÚVODNÍ INFORMACE K PŘEDMĚTU Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Institute of Technology And Business In České Budějovice.
Obsah Marketingový mix Marketingový mix obchodníka Nákupní marketing.
Poradenství v sociálních službách. Sociální poradenství Základní Odborné.
IPS Informační a poradenské středisko pro volbu povolání a změnu zaměstnání Ing. Ivana Šatrová.
Autorita Schopnost získat si respekt podřízených. Rozlišujeme formální, neformální a odbornou autoritu Autoritativní styl řízení Styl řízení založený.
Globální akční plán WHO pro zdraví pracovníků na období Pavel Urban Státní zdravotní ústav WHO spolupracující centrum pro pracovní lékařství.
Projekt MŠMTEU peníze středním školám Název projektu školyICT do života školy Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2 Sada42 AnotaceTrh.
Rodina a její funkce Škola: Základní škola Trávníky Otrokovice, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název výukového materiálu:
Osobnost žáka jako jeden ze subjektů výchovně-vzdělávacího procesu Autor: Miroslav Vild.
Obor Podniková ekonomika Ústav podnikové ekonomiky.
Integrovaná strategie rozvoje území , Vrbátky.
Základy pedagogiky volného času Jihočeská univerzita - Teologická fakulta Bakalářské studium pedagogiky volného času ZS 2005/2006 Mgr. Michal Kaplánek,
PSYCHOLOGIE KOMUNIKACE PRO MANAGEMENT BEZPEČNOSTNÍCH SLUŽEB TÉMA 5. SOCIÁLNĚ PSYCHOLOGICKÝ VÝCVIK KOMUNIKAČNÍCH DOVEDNOSTÍ S VYUŽITÍM TRANSAKČNÍ ANALÝZY.
VZNIK ZEMĚDĚLSTVÍ.
Pedagogické disciplíny
Tiskový mluvčí ZUR 295 Tereza Fojtová, tisková mluvčí MU
POSTOLOPRTY Michaela Hanzlíková.
Název školy:. ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek Autor:. Mgr
Masová média a jejich vliv
Postavení osob na trhu práce dle nejvyššího dosaženého vzdělání
Osobní prodej Osobní forma komunikace s 1 nebo více zákazníky
Lekce 6: Dítě v procesu socializace výchovy a vzdělávání
Vymezení a funkce volného času
Komunikace učitele se žáky
Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
INFORMAČNÍ A PORADENSKÉ STŘEDISKO PRO VOLBU POVOLÁNÍ
Škola PRO firmu firma PRO školu Zlín, 4. října 2018
Vybrané kapitoly ze sociologie I.
Lekce 6: Dítě v procesu socializace výchovy a vzdělávání
Benediktbeuern Hochschule
Mezinárodní projekt ARTISTIC
Transkript prezentace:

Volba povolání 8. roč. Mgr. Michaela Hantková Hollandova typologie Volba povolání 8. roč. Mgr. Michaela Hantková

R – realistický typ Praktický, spolehlivý, materialistický, manuálně zručný Manipulace s nástroji, surovinami, práce se zvířaty Klasická řemesla, stavebnictví, služby, potravinářství, zemědělství

I – vědecký typ (investigative) Zvídavý, kritický, racionální, zaměřený na řešení problémů Snaha o pochopení jevů a procesů, zkoumání Inženýr, lékař, filozof, matematik, laborant

A – umělecký typ (artistic) Originální, tvořivý, emocionální, nepraktický spoléhá na intuici Cit pro umění Umělec, umělecký řemeslník, aranžér, moderátor, novinář

S – sociální typ Společenský, chápavý, ohleduplný, odpovědný Práce s lidmi, komunikace Vzdělávání, zdravotnictví, pedikérka, policista, personalista

E – podnikavý typ (enterprising) Ambiciózní, dominantní, optimistický, spoléhající na sebe Vedení (ovlivňování) lidí, cíl zisk Podnikatel, obchodník, politik, ekonom, manažer

C – konvenční typ Pečlivý, pořádkumilovný, přizpůsobivý, praktický Organizace činností, systematická práce Úředník, sekretářka, kontrolor, programátor, knihovník