Odbyt Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T.G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Účtování pořízení zásob koupí
Advertisements

VYŘIZOVÁNÍ OBJEDNÁVEK
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Tvorba cen v maloobchodě
Technická dokumentace
Objem a struktura trhu. Průmyslový řetězec Skládá se ze všech sektorů průmyslu, které jsou zapojeny do realizace výrobku Proces od získávání surovin přes.
Opakování k maturitě.
ÚČTOVÁ TŘÍDA 1 ZÁSOBY.
Účtování zásob „16“.
Zahraniční obchod Vývozní operace.
Úprava vedení účetnictví a daňové evidence zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví ve znění pozdějších předpisů zákon č. 586/1992 Sb., o daních z příjmů, ve.
Výukový program: Obchodní akademie Název programu: Prodejní a odbytová činnost Vypracoval : Ing. Marcela Zlatníková Projekt Anglicky v odborných předmětech,
Výukový materiál zpracován v rámci oblasti podpory 1.5 „EU peníze středním školám“ Název školy Obchodní akademie a Hotelová škola Havlíčkův Brod Název.
4.Kalkulace nákladů.
Nákup ( kap. 12).
-v tržním hospodářství zaujímá klíčovou pozici
Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Moderní škola Autor: Ing. Soňa Šestáková Název materiálu: Základní účtování nákladů a výnosů Označení.
Nabídka Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T.G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
EKONOMIKA ZÁSOBOVÁNÍ Ing. Hana Kročová
Konkurence Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T.G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/
Gymnázium, Obchodní akademie a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Hodonín Nákup materiálu.
Cena a cenová politika. množství peněz, které musíme na trhu zaplatit za výrobek nebo službu a je to jediný nástroj z 4P, který přináší příjmymnožství.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Účetní odpisy Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T.G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
ZÁSOBOVÁNÍ Autory materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, jsou Ing. Dana Gebauerová a Ing. Romana Venclíková. Střední škola hotelnictví a.
Kontokorentní úvěr Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T.G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
Teorie mezního užitku Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T.G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
Odbytové činnosti Ing.František Balák Střední průmyslová škola, Mladá Boleslav, Havlíčkova 456 CZ.1.07/1.5.00/ MODERNIZACE VÝUKY.
zpracovaný v rámci projektu
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Poptávka Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T.G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
Produkt Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na
Evidence DM Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T.G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
Zásoby Účtování výrobků
Cíle přednášky Vymezení trhu z pohledu zákazníků a jejich poptávky
Autor: Ing.Holenda Jiří
Odbyt Ing.František Balák Střední průmyslová škola, Mladá Boleslav, Havlíčkova 456 CZ.1.07/1.5.00/ MODERNIZACE VÝUKY.
Zajištění dostupnosti produktu Informování zákazníka a objednávka
Celkový a mezní produkt
Úspory z rozsahu Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T.G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
MÍSTO – PLACE – DISTRIBUČNÍ CESTY
Marketing inovací Inovace 2 1. CO JE MARKETING Obecně o marketingu a jeho podstatě Rozbor případové studie - příloha Základní úkol marketingu vyplývá.
Úvod do podnikových financí
8. tématický okruh: Zásoby
Účtování zboží Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Marcela Vlachová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Evropské daňové právo Podnikatelský plán Michal Radvan
EVIDENCE ZÁSOB.
Finanční řízení podniku Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T.G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
Model strategie marketingového mixu
Logistika. Osnova výkladu  Čím se logistika zabývá?  Co logistika řeší?  Organizace skladového hospodářství  Řízení zásob  Náklady na zásobování.
Časová hodnota peněz Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T. G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
Kalkulace - učitel.
Obsah Marketingový mix Marketingový mix obchodníka Nákupní marketing.
Majetek podniku. oběžný majetek – jednorázový, spotřebován, mění podobu (materiál) oběžný majetek – jednorázový, spotřebován, mění podobu (materiál) dlouhodobý.
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Ekonomika pro kuchaře Název vyučovací oblasti: Podnikové činnosti Ročník / obor studia: I. –
Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Senovážné náměstí 12, České Budějovice Č ÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ Č ÍSLO MATERIÁLU.
PODNIKOVÉ ČINNOSTI Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Alena Hůrková. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Marie Hovorková. Dostupné z Metodického portálu ISSN Provozuje Národní.
LOGISTIKA LOGISTIKA LOGISTIKA - vychází (z logis, ubytování) znamená původně přechodné ubytování a zásobování vojska - nauka, která se zabývá fyzickými.
Pojem Veškeré činnosti související s přesunem hotových výrobků a služeb od výrobce ke spotřebiteli Z hlediska času se jedná o poslední činnosti podniku.
Organizace výroby Organizace a řízení výroby. Výukový materiál Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tématický celek
Evidence a účtování zásob ve vybrané společnosti
Tržní mechanismus Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T.G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
Evidence a účtování zásob ve vybrané společnosti
DAŇOVÁ EVIDENCE Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Marie Hovorková. Dostupné z Metodického portálu ISSN
Průzkum trhu. Průzkum trhu Předpoklad úspěchu podniku = dobrá znalost trhu Význam Předpoklad úspěchu podniku = dobrá znalost trhu.
MAJETEK PODNIKU Kateřina dušáková.
Transkript prezentace:

Odbyt Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T.G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí

Odbyt dokončuje všechny činnosti podniku stará se o to, aby byly uspokojeny potřeby trhu souvisí s marketingem způsob, jak se odbyt provádí, ovlivňuje úspěch – prodejnost / neprodejnost (přímý a nepřímý odbyt) odbyt obvykle začleněn do obchodního úseku podniku (stejně jako marketing)

Odbyt odbyt zahrnuje: marketingové činnosti jako výzkum trhu, podporu prodeje, způsob odbytu plánování odbytu další činnosti = styk se zákazníkem, vyřízení reklamací, uzavírání smluv

Odbyt odbyt zahrnuje: skladování výrobků expedici a fakturaci OTS (obchodně-technické služby) evidenci a hodnocení odbytu

Odbyt výzkum trhu zjistit budoucí vývoj trhu zjistit výdaje (od stolu, v terénu) zkoumat chování zákazníka (proč kupují) – jak, co, kde, kdy, proč chování konkurence zjištění cen – zastupitelných a doplňujících výrobků, příjmy, zvyklosti podpora prodeje elasticita

Odbyt Plánování odbytu sestavujeme tzv.ODBYTOVOU BILANCI

Odbyt Zdroje PZ výrobků a obchodního zboží Nákup obchodního zboží Určení Dodávky pro vnitřní trh Dodávky pro vývoz Ostatní (pro výrobní spotřebu) KZ výrobků

Odbyt Z uvedeného vyplývá, že nevyrábíme pro sklad, ale pro odbyt!

Odbyt Další činnosti stanovení odbyt. cest= přímý a nepřímý odbyt reklama, publicita, podpora prodeje vyhledávání zákazníka (inzeráty, obrací se na známé odběratele, veletrhy, výstavy prodejní a výstavní)

Odbyt kupní smlouvy reklamace – jejich vyřízení (profesionalita, image)

Odbyt Skladování výrobků nezaměňovat za sklad materiálu (zásobování) kontrola jakosti (kvalitativní, kvantitativní) – ex. mezinárodní normy velikost zásob záleží na typu výrobku – některé ihned spotřebiteli, jiné lze skladovat poptávka se mění!

Odbyt N o = (C 0 + P) x o c = doba od výstupní technické kontroly po opuštění závodu (uložení, třídění, balení, expedice) P = pojistná zásoba ve dnech o = průměrný denní odbyt N o = norma odbytu

Odbyt Expedice = vyskladnění (expediční příkaz vedoucího prodeje) a naložení na dopravní prostředek různé druhy přepravy ke zboží vždy DODACÍ LIST Fakturace – vystavena faktura podle smlouvy a expedovaného zboží daňový doklad

Odbyt OTS při výběru a uskutečnění dodávky poradenská služba, technická dokumentace, zaškolení, předvedení, zapojení, montáž, prodej na splátky při užívání výrobku servis, náhradní díly, upgrade

Odbyt Evidence odbytu odváděcí výkaz, expediční příkaz, dodací list, přepravní doklady, protokol o vadách faktury = prvotní evidence skladní karty výrobků (v Kč i naturálních jednotkách) v účetnictví

Odbyt Hodnocení odbytu objem prodeje a vývoj v čase (  ) N a V střediska odbytu prodejnost výrobků – podle druhů, které zvyšují zisk a které ho snižují

Odbyt Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T.G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí