Bc. Petra Budílková Bc. Lukáš Eichler

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Tvorba cen v maloobchodě
Advertisements

Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Výrobna ovocných džemů
Michael Eugene Porter.
VY_32_INOVACE_ Tržní mechanismus.
Objem a struktura trhu. Průmyslový řetězec Skládá se ze všech sektorů průmyslu, které jsou zapojeny do realizace výrobku Proces od získávání surovin přes.
1 Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: Obchodní akademie, Střední.
Katedra sociální politiky a sociální práce Centrum praktických a evaluačních studií SLUŽBY PRO ORGANIZACE CEPRES Centrum praktických a.
Podnikatelské prostředí: Mezoprostředí
Nauka o podniku Seminář.
Základy marketingu šestá přednáška
CO CO je to SKLIZENO ? Samoobslužná prodejna s opravdovými potravinami PROČ PROČ vzniklo SKLIZENO ? jako odpověď na vzrůstající poptávku zákazníků po potravinách.
Koncepce marketingového řízení
Konkurenční prostředí a konkurenční strategie
KONKURENCE, HOSPODÁŘSKÁ SOUTĚŽ
Analýza konkurence.
2.Marketingové prostředí
Marketingové prostředí (mikro, makro)
Základní principy řešení a využití ERP aplikací
Podnikatelské koncepce
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Tržní cílení – hodnocení tržních segmentů
Cíle přednášky Vymezení trhu z pohledu zákazníků a jejich poptávky
Cena má vliv na zisk, CF, konkurenceschopnost výrobce.
Podnikatelský z á měr Jiří Ullrich – Občerstvení U Mrože Jiří Ullrich, C 29.
Zajištění dostupnosti produktu Informování zákazníka a objednávka
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
MARKETINGOVÝ MIX.
Důvody vstupu na zahraniční trhy
Spotřebitel a maloobchodní prodejna. Maloobchod  Poslední článek distribučního řetězce  Zahrnuje služby pro domácnosti.
Analýza konkurence Harry Löwit 2009/2010
Cenové strategie. Cenové cíle Cíle orientované na zákazníka Cíle orientované na finanční potřeby firmy Cíle orientované na okamžité požadavky trhu.
Petr Štoček, SPZ, part 11 Strategie prodeje textilního zboží Ing. Petr Štoček LS 2005/ 2006 FT, TM3.
Tržní prostředí.
Evropské daňové právo Podnikatelský plán Michal Radvan
Petr Machala. Kolik to stojí peněz? Hodinová mzda.
T- 5 Marketingový mix v pojišťovnictví. Pojistný produkt.
Marketing Cena Jana Madejová, Ludmila Lichnovská, Monika Suchopárková,
CHOVÁNÍ FIREM A TRŽNÍ STRUKTURA
CENA A CENOVÁ POLITIKA V EU. cena a cenová politika - ovlivňující faktory interní faktory: podnikové cíle marketingové cíle marketingový mix náklady cena.
TRH (tržní mechanismus)
CENA A CENOVÁ POLITIKA V EU. cena a cenová politika - ovliv ň ující faktory interní faktory: podnikové cíle marketingové cíle marketingový mix náklady.
Podnikatelský záměr Název prodejny: Sweet Cupcakes
Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně Provozně ekonomická fakulta Analýza marketingového mixu firmy Agrotec a. s. Bakalářská práce Zuzana Schwarzová.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zuzana Pauserová. Dostupné z Metodického portálu ISSN Provozuje.
MARKETING. Marketing Metoda řízení, při níž se zaměřujeme na potřeby zákazníků 1. výběr vhodné cílové skupiny 2. výběr marketingových nástrojů.
Základy marketingu třetí přednáška Ing. Nina Kudláčková, Ph.D.
Obsah Marketingový mix Marketingový mix obchodníka Nákupní marketing.
Návrh opatření ke zlepšení pozice firmy na trhu. Cíl práce stanovit postavení firmy IMPRESS Znojmo, a.s. na trhu zjistit postavení plechovky mezi ostatními.
Marketingové prostředí Úloha marketingu v podniku.
JAK SPOLUPRACOVAT? DOKÁZALI TO JINÍ, TAK MY TAKÉ! Petr Janeček Ekonomická fakulta Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích.
Regionální potravina. Projekt Regionální potravina podpora malých a středních producentů potravin cílem je představit to nejlepší z potravinářské produkce.
Předběžná studie proveditelnost - shrnutí Závěrečná konference přeshraničního projektu Slavice,
Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně Provozně ekonomická fakulta Analýza trhu zemědělské techniky a dotační politiky pro české zemědělce Diplomová.
Podnikatelský záměr STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ Ústí nad Labem, Čelakovského 5, příspěvková organizace Páteřní.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
Objem a struktura trhu. Segmentace trhu Podmínky: Velikost Měřitelnost Dostupnost Vnitřní homogennost.
Marketingová analýza společnosti Pivovar Ferdinand s. r. o.
Strategická analýza společnosti TIBBIS, s. r. o.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Green Pan, s. r. o. Dobij se dobrým jídlem!.
CHOVÁNÍ FIREM A TRŽNÍ STRUKTURA
ANALÝZA KONKURENČNÍHO PROSTŘEDÍ
Marketing neziskových organizací
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ANALÝZA MARKETINGOVÉHO MIXU VYBRANÉHO SUBJEKTU (Obhajoba bakalářské práce) Autor práce: Libuša.
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
II. – III. r./ Hotelnictví a turismus
Kategorizace hostinských zařízení a nabídka produktu stravovacích zařízení Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zuzana Pauserová.
Cenové strategie.
Podnikatelský plán Iva Jeřábková
Transkript prezentace:

Bc. Petra Budílková Bc. Lukáš Eichler Pizzerie Aussig Bc. Petra Budílková Bc. Lukáš Eichler Ústí nad Labem 6. 10. 2014

Obor podnikání Společnost s ručením omezeným Výroba a prodej Malý podnik dle ČR (do 100 zaměstnanců a obratu 30mil.) (mezinárodně mikro) Dle sektorů: soukromý, terciální – služby

Portrétův model 5-ti sil - konkurence 1. riziko vstupu – poměrně vysoké 2. rivalita mezi konkurenty – střední 3. smluvní síla odběratelů – průměrná 4. smluvní síla dodavatelů – snadná dostupnost 5. hrozba substitučních výrobků – vysoká, ale při nadstandardní nabídce snad zvládnutelná Zdroj: http://www.colourbox.com/supplier/alex-tsuper-7313

Velikost a trendy trhu Ústí nad Labem a blízké okolí Odhadovaný objem 400 pizz týdně/20000 ročně Trh prakticky beze změn Faktory ovlivňující poptávku: Finanční zabezpečenost Sociální situace Kvalita Prostředí Dostupnost Reklama

Cílová skupina zákazníků Cílová skupina: 15-40 let Charakteristika skupiny: Potřeba zákazníků: rychlost dodání, dostupnost, variace nabídky, cenově přívětivá nabídka Ochota utrácet: od nejlevnějších 70,- Kč/ks, po bohatší nabídku 200,-/ks a výše Zákazníci, kterým záleží na potravinách z kvalitních surovin Zdroj: http://www.picturesof.net/pages/080908-114444-681007.html

Rozbor podnikání Speciální bezlepkové pizzy Pizzy dle přání zákazníka, speciální (narozeninové apod.) Rozšířený sortiment o těstoviny Vinný lístek Kvalitní suroviny,pokud možno lokální Prostředí s historickými výjevy Ústí nad Labem Zdroj: http://www.picturesof.net/pages/080908-114444-681007.html

Existující konkurence Členění: Typ fastfood Pizza Kebab Alanya kebab Dovážka Tutti Pizza Restaurace Michelangelo pizzerie PamPam2 Pizza Replay Pizza Pazza

Pizzerie Replay Klíše Typ italské restaurace (těstoviny, saláty) Propojení pizzerie, mexické restaurace a bowlingu Nově rekonstruováno Venkovní posezení Možnost objednat pizzu na bowling Možnost rozvážky Ústí Zdroj: http://www.bowlingrestaurantcentrum.cz/italska-restaurace.html

PamPam2 Severní terasa Širší záběr prodeje (grilované maso, ryby, těstoviny) Venkovní posezení Široce známá Možnost rozvážky po Ústí Zdroj: pampam2.cz

Pizzerie Michelangelo Centrum Typ italské restaurace (těstoviny, saláty) Pěkný interiér Cenově dražší Možnost rozvážky po Ústí Zdroj: http://www.pizzerie-michelangelo.cz/

Pizza Pazza Neštěmice Typ italské restaurace (těstoviny, saláty) Venkovní posezení Možnost rozvozu jen po okolí Neštěmic Nemají internetové stránky

Bariéry vstupu na trh Ze strany státu – zvýhodnění v případě otevření pizzerie po rekonstrukci Brownfieldu EU – dovoz vín, tvrdého alkoholu Dodavatelé bezlepkových surovin Vysoká konkurence Stravovací návyky společnosti – příznivé Zdroj:https://openclipart.org/tags/trash

Obchodní příležitosti Pizza je široce známé a oblíbené jídlo Dají se zaplnit mezery na trhu Využití prostor v centru města Širší nabídka produktů (bezlepkové výrobky, těstoviny…) Přizpůsobení nabídky poptávce Malé, střední a jumbo Možnost vytvořit si vlastní pizzu Sleva pro studenty, páry Množstevní slevy Rozvážka po okolí a donáška až ke dveřím Věrnostní program Soutěže

Děkujeme za pozornost!  Zdroj: http://www.greenflyers.com/businesses/index.php?bid=110 Děkujeme za pozornost! 

Zdroje http://fzp.ujep.cz/~vosatka/fzp_ujep/nauka-o- podniku/jak-ukoncit-predmet.html http://pampam2.cz/ http://www.bowlingrestaurantcentrum.cz/italska- restaurace.html http://www.pizzerie-michelangelo.cz/ http://www.tuttipizza.eu/