Kristina Zůbková Honza Smolík. Marek váží 65 kg a má spočítat, kolik energie vydal za 8 hodin spánku a za 90-ti minutový fotbalový zápas. Fotbal: Při.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
BIOLOGICKÉ HODINY V NAŠEM TĚLE
Advertisements

Výživa II – alpské lyžování
Výkon elektrického proudu
Slovní úloha o pohybu Zadání příkladu: V 6 hodin 40 minut vyplul z přístavu parník plující průměrnou rychlostí 12 . Přesně v 10 hodin za ním vyplul motorový.
Příjemce Základní škola, Třebechovice pod Orebem, okres Hradec Králové Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.05/ Název projektu Digitalizace výuky.
Termika příklady.
Tento materiál byl vytvořen jako učební dokument projektu inovace výuky v rámci OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost VY_32_INOVACE_D3 – 06.
BIOLOGICKÉ HODINY V NAŠEM TĚLE
Ledový blok rozřízneme na dva různě velké kusy (viz obrázek). Porovnejte teplotu obou kusů ledu. A.Teplota většího kusu A je nižší. B.Teplota menšího kusu.
Jitka Rusková, DiS. nutriční terapeutka Poradenské centrum Výživa dětí
Fyziologické Aspekty Sportovních Her PhDr. Michal Botek, Ph.D.
Přírodní látky Mgr. Lenka Fasorová.
Spotřeba elektrické energie
složení roztoků, hmotnostní zlomek, procentová koncentrace
Energie LC.
VY_32_INOVACE_B Účinnost - úlohy
Název školy: Základní škola Lanškroun, nám. A. Jiráska 140 Autor: Mgr. Jiří Vávra Datum: Název: VY_32_INOVACE_04_F8 Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/
SLOVNÍ ÚLOHY – TYP: S ČASOVÝMI ÚDAJI
Poruchy výživy. Pavel Šuranský.
Určování času na Zemi Rozdíly času na Zemi odpovídají rozdílům zeměpisných délek daných míst – tj. 1° zeměpisné délky = rozdíl v čase 4 minuty – 1 hodina.
Elektrická energie Alžběta Hrušková, I.A.
Výpočet tepla při vypařování
Oprava úvodní písemné práce
Práce, výkon Energie Teplo Poznej fyzika
Poradíš si ? Lenka má 18 pastelek. Jana má o 5 pastelek méně. Kolik pastelek má Jana? 1. Nakresli: Lenka…………………………………………… Jana …………………………………………… Vypočítej:
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
Slovní úlohy se zlomky - řešte následující slovní úlohy samostatně
TROJČLENKA.
VY_32_INOVACE_ _Rozvoj klíčových kompetencí v předmětu Pracovní činnosti v ročníku. Příprava kynutých knedlíků s ovocem Autorem materiálu.
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace Oblast podpory Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách OP.
OŘÍŠKY2 Výuka pro druhý stupeň. Knedlíky Paní Nováková uvařila na oběd knedlíky. Dva snědla ona, čtyři snědl pan Novák. Každé z jejich tří dětí snědlo.
Matematické operace - soutěž
Tento materiál byl vytvořen jako učební dokument projektu inovace výuky v rámci OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost VY_32_INOVACE_C2 – 09.
Slovní úlohy Dělitelnost
Výpočet denního energetického výdeje
METABOLICKÁ CHARAKTERISTIKA VÝKONU METABOLICKÉ KRYTÍ PODÍL AEROBNÍHO a ANAEROBNÍHO KRYTÍ.
Výživa běžců.
Zdravá výživa Správné sestavení jídelníčku VY_32_INOVACE_01_36.
MOJE VYSNĚNÁ ŠKOLA.
U příkladů, kde se vyskytují procenta, rozlišujeme tři základní veličiny: - základ (100%)... z - procentovou část... č - počet procent... p První dvě.
Základní škola Emila Zátopka Zlín, příspěvková organizace, Štefánikova 2701, Zlín EU PENÍZE ŠKOLÁM OP VK Zlepšení podmínek pro vzdělávání.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola při dětské léčebně, Janské Lázně, Horní promenáda 268 Autor: Mgr. Svatava Juhászová Datum: Název:
Var – otázky a úlohy Autor: Pavlína Čermáková Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze školám“ OP VK oblast podpory 1.4 s názvem Zlepšení podmínek pro vzdělávání.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Brandýs n. L. – Stará Boleslav, Školní 291 AUTOR: Mgr. Slaminková Jana NÁZEV: VY_32_INOVACE_15_Výchova ke zdraví TEMA: Zdravá snídaně a.
Příjem a výdej energie. V čem měříme množství energie? Množství energie (ať již obsažené v potravinách či potřebné pro správnou funkci našeho těla) měříme.
BIOLOGICKÉ HODINY V NAŠEM TĚLE
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Brandýs n. L. – Stará Boleslav, Školní 291
VY_32_INOVACE_07M_Zlomek, výpočet více částí z celku - 3
Metabolismus (přeměna látek a energií) Výživa U/49
Žít zdravě Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT.
Datum: Název školy: Základní škola Městec Králové
PESTROST STRAVY.
DIAGRAMY.
TJ Tatran Prachatice – oddíl Juda
Bazální metabolismus Výpočet denního energetického výdeje
Autorem je PaedDr. Štěpánka Vondrášková
PROCENTA - trojčlenkou
Interaktivní test ze znalostí vnitřní energie a tepla
BIOLOGICKÉ HODINY V NAŠEM TĚLE
Grafické i matematické řešení příkladu na pohybující se tělesa proti sobě. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zdeněk Hanzelín.
Energia potravín.
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA KOLÍN V., MNICHOVICKÁ 62
Třída 3.A 15. hodina.
DIGITÁLNÍDIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
BIOLOGICKÉ HODINY V NAŠEM TĚLE
BIOLOGICKÉ HODINY V NAŠEM TĚLE
PŘEVODY JEDNOTEK ČASU 60 minut 60 sekund 1 hodina 1 minuta 1 h 1 min
JEDNOTKY OBJEMU A ČASU.
Fyziologie sportovních disciplín
Třída 3.B 15. hodina.
Transkript prezentace:

Kristina Zůbková Honza Smolík

Marek váží 65 kg a má spočítat, kolik energie vydal za 8 hodin spánku a za 90-ti minutový fotbalový zápas. Fotbal: Při fotbalovém utkání se spotřebuje 0,65 kJ/kg*min. Při váze 65 kg Marek za jednu minutu fotbalového utkání vydá 0,65 x 65 kJ, tj. 42,25 kJ. Za 90 minut utkání Marek spotřeboval 42,25 x 90 = 3802,5 kJ. Spánek: Při spánku tělo vydá 0,07 kJ/kg*min. Při váze 65 kg tak Marek za minutu spánku vydá 0,07 x 65 = 4,55 kJ. Marek prospal 8 hodin, což je 8 x 60 tedy 480 min. Za 8 hodin spánku tak Marek spálil 480 x 4,55 kJ = 2148 kJ.

Zdeněk měl k snídani dvě housky s máslem a sýrem a čaj slazený jednou kostkou cukru. Kolik energie Zdeněk přijal? Dvě housky 2 x 598,5 kJ1197 kJ Máslo 2 x 216,3 kJ 432,6 kJ Sýr2 x 219,8 kJ 439,6 kJ Cukr1 x 67,2 kJ 67,2 kJ Celkem Zdeněk přijal se snídaní 2136,4 kJ.