Jedna z největších světových firem v oblasti logistiky 20 leté zkušenosti po celém světě Konzultantské služby.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Grafové algoritmy.
Advertisements

LOGISTICKÉ SYSTÉMY 14/15.
Nauka o podniku Seminář 7..
Jak vyzrát na „krizi“? aneb krizové řízení malých a středních firem v době recese.
Stavový prostor. • Existují úlohy, pro které není k dispozici univerzální algoritmus řešení • různé hry • problém batohu, problém obchodního cestujícího.
VYŘIZOVÁNÍ OBJEDNÁVEK
Zajímavé aplikace teorie grafů
Pascal - příklady.
LOGISTICKÉ SYSTÉMY 6/14.
VY_32_INOVACE_ Tržní mechanismus.
Databázové systémy Přednáška č. 2 Proces návrhu databáze.
Diskrétní matematika Opakování - příklady.
Aplikace teorie grafů Základní pojmy teorie grafů
ALGO – Algoritmizace 1. cvičení
Optimalizace logistického řetězce
Lu..po.Therm Obchodní zastupce. Co je prací OZ Je kontaktní osobou pro firmy ve svém regionu – umí poradit, vyškolit na pokládku, vše vysvětlit, zákazníka.
Tvorba mezinárodních podnikových sítí a strategických aliancí
LOGISTICKÉ SYSTÉMY 7/14.
Povolání: umělecký malíř
Nedostatek času pro nás důchodce by již neměl existovat. ČAS důchodců.
Nedostatek času pro nás už neexistuje. Každý člověk má jenom tolik minut, hodin a dní kolik jich využije.
SÍŤOVÁ ANALÝZA.
HrušCup 2008 – pravidla kroket 1. Hrací plocha 1. Hrací plocha Terén kam je možno umístit branky a kolíky - trávník, hřiště, antuka, les. Hráč při hře.
13AMP 6. přednáška Ing. Martin Molhanec, CSc.. Co jsme se naučili naposled Synchronizace procesů Synchronizace procesů Producent-Konzument Producent-Konzument.
TI 7.1 NEJKRATŠÍ CESTY Nejkratší cesty - kap. 6. TI 7.2 Nejkratší cesty z jednoho uzlu Seznámíme se s následujícími pojmy: w-vzdálenost (vzdálenost na.
Zavádění a údržba informačních systémů
Hledej Řešení „kurýrního problému“ zadaného firmou KURS. Alice Mašková, Jana Petrová, Vanesa Šlosárková, Jitka Štrausová, Lucie Vondráčková a Martin Balla.
Bc. Jitka Hošková. pomáhá určit, který uchazeč bude pro firmu tím nejlepším zaměstnancem, a zároveň která firma bude tou nejlepší pro uchazeče. Nalézt.
Jméno firmy Podnikatelský plán. Shrnutí Jasně popište, co je smyslem činnosti vaší společnosti a jaké si kladete cíle –Stručně popište, jak si představujete.
Aleš Chudý IW BG Lead Microsoft Corporation. Lidé jsou klíčové aktivum firem Nové trendy práce Software jako platforma Strategická iniciativa (horizont.
Masná 18, Praha 1 Prezentace oboru Provoz a ekonomika dopravy zaměření Dopravní služby v EU z pohledu studentů.
STROMY Datová struktura sestávající z uzlů
TEORIE HER.
Ivo Novotný Jak vybrat dodavatele vzdělávání JAK SI SPRÁVNĚ VYBRAT... Dodavatele vzdělávání.
Agentura BESTa Promotion. Firmy využívají řadu nástrojů na podporu prodeje. Profesionální pomoc a organizace jsou zde nezbytné.Specializované agentury.
Matematické metody optimalizace Tomáš Vaníček Katedra inženýrské informatiky Stavební fakulta ČVUT Thákurova 7, Praha 6 Dejvice, b407
Gradientní metody Metoda největšího spádu (volný extrém)
Základ hry HEX: dva matematické výsledky Nejvýš jeden hráč vybuduje cestu. Aspoň jeden hráč vybuduje cestu.
hledání zlepšující cesty
Distribuované algoritmy - přehled Přednášky z Distribuovaných systémů Ing. Jiří Ledvina, CSc.
ŘÍZENÍ DOPRAVY POMOCÍ SW AGENTŮ Richard Lipka, DSS
Tomáš Vambera. Přístroje  Mobilní telefony  Přenosné počítače (Pda)  GPS Přístroje.
Kanonické indexování vrcholů molekulového grafu Molekulový graf: G = (V, E, L, ,  ) Indexování vrcholů molekulového grafu G: bijekce  : V  I I je indexová.
Prof. Molnár1 Podnikové informační systémy Outsourcing IS/IT a ASP Prof. Ing. Zdeněk Molnár, CSc Ústav řízení a ekonomiky podniku
HLAVNÍ ČINNOST Hlavní činností společnosti je obchod s elektřinou a provoz energetických zdrojů. Vyrábíme teplo. Zajišťujeme komplexní dodávky energií.
TRH A TRŽNÍ MECHANISMUS Kolektiv žáků 4.I. Nabídka Nabídka je ekonomický pojem vyjadřující objem výstupu výroby, které chce vyrábějící subjekt na trhu.
Návrh a implementace algoritmů pro údržbu,
Dopravní dostupnost obcí v okrese Nový Jičín Prezentace ročníkového projektu Dopravní dostupnost obcí v okrese Nový Jičín Autor: Petr BALA Vedoucí: Dr.Ing.
KAŽDÝ Z VÁS SE NARODIL JAKO VÍTĚZ! VZPOMEŇTE SI NA SVÉ SNY, NIC NEBYLO NEMOŽNÉ!
Množství nabízených doprav, výběr přepravce a automatizace expedice.
Autorita Schopnost získat si respekt podřízených. Rozlišujeme formální, neformální a odbornou autoritu Autoritativní styl řízení Styl řízení založený.
DISTRIBUČNÍ LOGISTIKA  Z hlediska výrobního podniku představuje spojovací článek mezi výrobou a zákazníkem,  Zahrnuje veškeré skladové a dopravní pohyby.
Počítačová grafika. Rastrová grafika Fungování monitoru Jak může monitor zobrazit barvy tak věrně? Kolik barev vůbec dokáže zobrazit?
Anotace Materiál je určen pro 2. ročník studijního oboru PROVOZ A EKONOMIKA DOPRAVY, předmětu LOGISTIKA A OBSLUŽNÉ SYSTÉMY. Inovuje výuku použitím multimediálních.
NEJKRATŠÍ CESTY Nejkratší cesty - kap. 6.
Základy firemních financí
Rozmístění středisek obsluhy v dopravní síti Předmět: Teorie dopravy - cvičení Ing. František Lachnit, Ph.D.
Jak na PR (absolutní základ)
Primární emise akcií (IPO) VOKT (P-10)
Znázornění dopravní sítě grafem a kostra grafu Předmět: Teorie dopravy - cvičení Ing. František Lachnit, Ph.D.
Operační výzkum Lineární programování Dopravní úloha nevyrovnaná.
Strukturované typy proměnných v programovacím jazyce Pascal - 1.hodina
Strukturace učiva Příprava učitelova.
Maximální propustnost rovinné dopravní sítě
MINIMÁLNÍ KOSTRA V GRAFU
Marketingové strategie
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Výpočetní složitost algoritmů
Kdo je víc? ŘŠ nebo ZŘŠ? Dagmar Chroboková Petr Lehký.
Toky v sítích.
Transkript prezentace:

Jedna z největších světových firem v oblasti logistiky 20 leté zkušenosti po celém světě Konzultantské služby

KURS je firma s velkým potenciálem. Staví na kvalitních službách. Chce dosáhnout velkého zisku. KURS – s námi se neztratíte!

Zásilky je nutné doručit do 90 minut! Dopravní situace se mění z minuty na minutu. Počet kurýrů je třeba optimalizovat. Jak zajistit kvalitu?

Vytvoříme systém logistiky. Uděláme podporu rozhodování. Pomůžeme snížit náklady a zvýšit zisky. Zachováme standard služeb.

Kurýrní systém Sytém

Sleduje pohyb zásilek a kurýrů. Přidává nové zakázky. Rozhoduje o počtu kurýrů. Hlídá dopravní situaci. Systém – co zajišťuje

Zásilku je nutné doručit do 90 minut od vyzvednutí. Zásilka je charakterizována místem doručení. Zásilka je charakterizována váhou. Zásilka není vázána na kurýra. Zásilka

Pro zásilku bude rozhodující čas, který zbývá do doručení. 1.Kurýr při převzetí zásilky ohlasí čas, za který ji doručí. (Můžeme nahradit odhadem) 2.Zásilku označíme zeleně, jestliže zbývá více než 1h na doručení mínus čas potřebný na doručení. Označíme modře, zbývá-li více, než 10 min. Označíme červeně, pokud nezbývá ani 10 min. Označme zásilku

Type PZasilka = ^TZasilka; Tzasilka = record Start: string; Cil: string; Vaha: integer; Spec: integer; Barva: integer; end; Zásilka v Pascalu

Umí se sám rozhodovat! Každý dopravní prostředek má své výhody a nevýhody. Počet kurýrů je třeba optimalizovat. Všichni pracují pro firmu. Kurýr – ten co tu běží

Využijeme stávající dopravní sítě. Síť kurýrů má paprsčitou strukturu. Praha je pokryta grafem – předávacími místy. Zásilku přijímá první volný kurýr. Jak kurýry rozmístit?

Praha již je pokryta sítí. Existuje sytém na hledání optimálního spojení. Kurýr je tak rychlý, jak rychle se na místo dokáže dostat. Preferujeme pěší a cyklo kurýry. Hromadná doprava

Kurýr v Praze

Najdeme nejbližsího volného kurýra. Kurýr zásilku unese. Volný kurýr nemá žádnou červenou zásilku. Vybíráme-li kurýra s modrou zásilkou, musí cíl ležet stejným směrem, jak cíl modré zásilky. Chybí-li takový kurýr, signalizujeme nedostatek kurýrů. Necháme zákazníka čekat a vysíláme na místo záložního kurýra. Kdo doručí zásilku?

Prahu máme pokrytu grafem – hrany jsou ohodnoceny časy, za který je jednotlivé typy kurýrů projdou. Algoritmem nejkratší cesty se snažíme najít nejbližšího volného kurýra nebo cíl. Musí platit, že se při předání čas, který zbývá k doručení zásilky zkrátí. Tento algoritmus zkoušíme hledáním do hloubky v časovém stromě po 10 minutách. Jak je to s předáváním zásilek?

Při nenadálé situaci přebírá zásilku nejbližší kurýr stejného typu. Zároveň vysíláme na místo záložního kurýra. Dál se již algoritmus chová stejně. Při dvou stejně naléhavých požadavcích vybíráme urgentnější. Nenadálá situace

Kurýr se snaží udržet na svém předávacím místě. Pokud máme na místě dva kurýry, přebírá zásilku vždy volný kurýr, který je první v pořadí. Jestliže se žádný kurýr na tomto místě nemá po dobu 30min zásilku v modrém stavu nebo po dobu 2h v červeném stavu. A zároveň daný kurýr neměl po tuto dobu žádnou zásilku, končí. Začínáme s prázdným systémem. Nebudeme mít kurýrů moc?

Type PKuryr = ^TKuryr; TKuryr = record ident: string; typ : Tkur; pozice: TPOINT; zasilky: PZasilka; freeM: integer; freeC: integer; free: integer; end; Kurýr PASCAL