PLZEŇSKÉ NÁDRAŽÍNÁDRAŽÍ FILADELFIE
Podpěrné sloupy by měly být uprostřed, proto,aby zabíraly méně místa (Foto- nádraží Zábřeh)
1. nápad- Duhové odstíny sloupů od nejsvětlejší barvy po vesele žlutou. 2.nápad- Na každém sloupu bude nějaký historický termín spojený s Plzní např založení města Plzně…
Když jsem fotil následující foto úplně mě zamrazilo v zádech, v jakém bídném stavu se nachází nástupiště 2.A Bylo by dobré vymalovat zeď na které se momentálně nachází velké množství pavučin a nečistoty zkrášlilo by to nejen pozadí celého nádraží, ale i nástupiště samotné Travnaté kolejiště také nepůsobí dobrým dojmem celková renovace koridoru by jen prospěla
1. Na místo praskajícího asfaltu položit dlažební kostky a také dbát na péči o nevidomé dát na dlažbu oblé výčnělky minimálně půl metru od kolejiště 2. Zlepšit přechody kolejišť
Dalším problémem je, že když prší a cestující z Klatov vystoupí v zadní části vlaku, jednoduše zmoknou. Důvodem je neúplné zastřešení východního nástupiště Zastřešení by se tedy mělo buď dostavět, nebo celé zrekonstruovat po celé délce
Na následujícím obrázku uvidíte zastřešený přechod ze severní části nádraží na jižní Velký střešní prostor se dá buď nákladně zbourat, anebo příjemně vymalovat na různé motivy například modrá jarní obloha se spousty ptáčků.
Pokud jste na tomto nádraží nikdy nebyli, sami jste si udělali první dojem jak to u nás vypadá Vy, kteří často dojíždíte víte o samotné atmosféře barev své. Já tedy osobně dávám za pravdu těm, kteří říkají, že plzeňské nádraží patří k nejošklivějším v republice. A vy kdo jste ještě nehlasovali o změně nástupišť neprodleně ukončete prezentaci, a pokud jste PRO dejte nám vaše drahocenné ANO. Děkuji. S pozdravem Jakub Štverák