Benson Oak: Plány na rozvoj společnosti Setkání s novináři KK Central, Praha 22. květen 2008 | 14:00 hod. CONFIDENTIAL UNTIL RELEASE SUBJECT TO BO REVIEW.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
MARKETING A MANAGEMENT
Advertisements

managementu znalostí podle
VY_32_INOVACE_ Tržní mechanismus.
Objem a struktura trhu. Průmyslový řetězec Skládá se ze všech sektorů průmyslu, které jsou zapojeny do realizace výrobku Proces od získávání surovin přes.
OPERATIVNÍ CONTROLLING PERMANENTNÍ ZAJIŠTĚNÍ likvidity rentability tržní hodnoty firmy.
Tvorba mezinárodních podnikových sítí a strategických aliancí
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
Energetický management jako nízkonákladové opatření k dosažení úspor
12. OPERATIVNÍ MANAGEMENT
Rizikový kapitál jako zdroj financí Jindřich Šimeček Mezinárodní grantový projekt MŠMT (nositelem VŠMIE; zpracován ve spolupráci s Ruskou federací) „1P05ME816.
P3 - Marketingový plán „Jsou tři typy firem: ty, které předvídají, ty které reagují na podněty, a ty, které se diví tomu, co se stalo.“ Které jsou nejúspěšnější?
5.Měření trhu.
Vstup na zahraniční trhy při výrobě v domácí zemi
Investice Benson Oak Tisková konference KK Central, Praha 22. květen 2008 CONFIDENTIAL UNTIL RELEASE SUBJECT TO BO REVIEW AND APPROVAL DRAFT 5/17/08 –
Jméno firmy Podnikatelský plán. Shrnutí Jasně popište, co je smyslem činnosti vaší společnosti a jaké si kladete cíle –Stručně popište, jak si představujete.
1. září 2008 DŮVĚRNÉ benson oak Benson Oak Capital Stručné představení společnosti.
Ruská federace x WTO a OECD
úvod pojetí a obsah marketingu
2.Marketingové prostředí
1. září 2008 DŮVĚRNÉ benson oak Benson Oak Capital/Plastkov Stručné představení společnosti.
MARKETING.
Finanční plán společnosti
Podnikatelské koncepce
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
24. září 2008 DŮVĚRNÉ benson oak Projekt BROOK: Rekapitalizace Diskusní materiál pro setkání s Komerční bankou.
PRŮMYSLOVÝ MARKETING - VŽ
Více služeb pro české exportéry © 2011 Ministerstvo průmyslu a obchodu.
Produkt Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na
Investice Benson Oak Tisková konference KK Central, Praha 22. květen 2008 CONFIDENTIAL UNTIL RELEASE SUBJECT TO BO REVIEW AND APPROVAL DRAFT 5/17/08 –
Návrh předmětu a jeho inovací Obchodní podnikání PhDr.Iveta Šimberová, Ph.D.
EKO VY_32_INOVACE_EKO_12 MARKETINGOVÉ ŘÍZENÍ. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova:
Cíle přednášky Vymezení trhu z pohledu zákazníků a jejich poptávky
Podnikatelský plán struktura plánu.
P4 Analýza portfolia/ strategické plánování
Organizace a řízení nadnárodních společností
Ing. Josef Zrůst PEF MZLU v Brně Ústav managementu
Důvody vstupu na zahraniční trhy
Úvod do modelů hodnocení strategické pozice
Analýza konkurence Harry Löwit 2009/2010
Cenové strategie. Cenové cíle Cíle orientované na zákazníka Cíle orientované na finanční potřeby firmy Cíle orientované na okamžité požadavky trhu.
Význam sektoru obchodu v české ekonomice
MARKETINGOVÉ STRATEGIE NA TRZÍCH EU MLÉKÁRNA KUNÍN
Petr Štoček, SPZ, part 11 Strategie prodeje textilního zboží Ing. Petr Štoček LS 2005/ 2006 FT, TM3.
Evropské daňové právo Podnikatelský plán Michal Radvan
ŘETĚZY VAMBERK.
Projekt diplomové práce.  Vedoucí práce:  prof. Ing. Ladislav Blažek, CSc.  Autor práce  Jakub Zatloukal (UČO )
Model strategie marketingového mixu
Struktura podnikatelského plánu
MORAVSKÁ VYSOKÁ ŠKOLA OLOMOUC VÁŠ PARTNER PRO BYZNYS INOVACE.
Odborný seminář k projektu GA ČR 402/03/ Analýza vývoje plastikářského průmyslu a perspektivy budoucího rozvoje Ing. Adriana Knápková.
OBSAH  HDP - definice  Výpočet HDP  HDP České republiky: o HDP v letech 1993 – 1996 o HDP v letech 1997 – 1998 o HDP v letech 1999 – 2002 o HDP v letech.
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Navrhování a hodnocení technického produktu z hlediska.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
Zakázková výroba plastových a pryžových dílů
Distribuce VY_32_INOVACE_44_883
Marketingový plán podniku
MARKETING Přednáška P
Firma byla založena v roce 1921 a v současné době má v průměru 650 zaměstnanců. Isolit–Bravo, spol. s r.o. je ryze českou firmou a uznávaným dodavatelem.
ANALÝZA KONKURENČNÍHO PROSTŘEDÍ
Autor bakalářské práce: Dominika Ješová
Ekonomika malých a středních podniků
Marketingový systém řízení
Výrobkové strategie dle investičních cílů
Ekonomika malých a středních podniků
Prezentace obchodního plánu
Cenové strategie.
Název společnosti Obchodní plán.
Prezentace obchodního plánu
Transkript prezentace:

Benson Oak: Plány na rozvoj společnosti Setkání s novináři KK Central, Praha 22. květen 2008 | 14:00 hod. CONFIDENTIAL UNTIL RELEASE SUBJECT TO BO REVIEW AND APPROVAL DRAFT 5/20/08 – 20:00

benson oak CONFIDENTIAL UNTIL RELEASE SUBJECT TO BO REVIEW AND APPROVAL 2 Představení Benson Oak  Historie  Současné aktivity – růst v oblasti „private equity“

benson oak CONFIDENTIAL UNTIL RELEASE SUBJECT TO BO REVIEW AND APPROVAL 3 Společnosti v portfoliu Benson Oak AVG Technologies (dříve Grisoft)  Tvorba a distribuce produktů určených na ochranu dat  Po vstupu Benson Oak firma vzrostla z obrtau $5mil. na dnešní $150mil. Bochemie Group  Čistící a desinfekční prostředky pro domácnosti  Prostředky na ochranu dřeva  Desinfekční přípravky pro zdravotnictví  Speciální chemikálie (povrchová úprava kovů, akumulátorové hmoty), pigmenty(Permedia) a generická farmaceutika (Herbacos)

benson oak CONFIDENTIAL UNTIL RELEASE SUBJECT TO BO REVIEW AND APPROVAL 4 Nejen žehličky a mixéry... MEDIÁLNÍ REAKCE NA KOUPI 100% PODÍLŮ V PODNICÍCH ETA A PLASTKOV SKUPINOU BENSON OAK „Žehličky ETA ovládl Eichler“ „Největší český výrobce elektrospotřebičů, ETA, má nového majitele“ „Největší český výrobce elektrospotřebičů, ETA, má nového majitele “ „Benson Oak koupil firmy ETA a Plastkov “ „Žehličky a mixéry ETA změnily majitele “ „Výrobce domácích elektrospotřebičů značky ETA má nového majitele“ „Tradiční výrobce žehliček, mixérů a dalších domácích spotřebičů ETA nedávno změnil majitele“

benson oak CONFIDENTIAL UNTIL RELEASE SUBJECT TO BO REVIEW AND APPROVAL 5  Liberec  Výrobce plastových výlisků a subkomponentů pro automobilový a elektrotechnický průmysl  Hlinsko, Praha a síť prodejen po celé ČR  ETA navrhuje, vyrábí a prodává domácí spotřebiče pod jednou z nejznámějších českých značek  Výroba dílů pro automobilový průmysl

benson oak CONFIDENTIAL UNTIL RELEASE SUBJECT TO BO REVIEW AND APPROVAL 6 Strategický pohled Benson Oak VÝVOJ TRŽEB ETA A.S. V LETECH 2004 – 2007 (MILIONY KČ)

benson oak CONFIDENTIAL UNTIL RELEASE SUBJECT TO BO REVIEW AND APPROVAL 7 Strategický pohled Benson Oak VÝVOJ TRŽEB ETA A.S. V LETECH 2004 – 2007 (MILIONY KČ) Automobilová výrobaDomácí spotřebiče

benson oak CONFIDENTIAL UNTIL RELEASE SUBJECT TO BO REVIEW AND APPROVAL 8 Organizační změny jako základ pro dosažení vize STRUKTURA SKUPINY ETA PLASTKOV – SOUČASNÁ SITUACE PLASTKOV Lisovna Liberec Lisovna Hlinsko KomponentyNástrojárna Spotřebiče ETA Hlinsko

benson oak CONFIDENTIAL UNTIL RELEASE SUBJECT TO BO REVIEW AND APPROVAL 9 Organizační změny jako základ pro dosažení vize STRUKTURA SKUPINY ETA PLASTKOV – CÍLOVÝ STAV PLASTKOV Lisovna Liberec Lisovna Hlinsko KomponentyNástrojárna Spotřebiče ETA Hlinsko

benson oak CONFIDENTIAL UNTIL RELEASE SUBJECT TO BO REVIEW AND APPROVAL 10  Hlinsko, Praha a síť prodejen po celé ČR  ETA navrhuje, vyrábí a prodává domácí spotřebiče pod jednou z nejznámějších českých značek  Většina spotřebičů je prodána v Čechách a na Slovensku, s příležitostmi k exportu  300 pracovníků  Domácí spotřebiče - Albert van Gelder

benson oak CONFIDENTIAL UNTIL RELEASE SUBJECT TO BO REVIEW AND APPROVAL 11 Strategie pro oblast domácích spotřebičů Sektor: 1.Růst počtu a kupní síly českých domácností 2.Konkurence nadnárodních značek Strategické cíle: 1.Oživení značky a návrat k vedoucímu tržnímu podílu v ČR a SK 2.Expanze na trhy východní Evropy

benson oak CONFIDENTIAL UNTIL RELEASE SUBJECT TO BO REVIEW AND APPROVAL 12 Potenciál dalšího růstu – ETA CÍL VÝVOJE TRŽEB ETA (MILIONY KČ) Domácí spotřebiče

benson oak CONFIDENTIAL UNTIL RELEASE SUBJECT TO BO REVIEW AND APPROVAL 13  Liberec, Hlinsko  Výrobce plastových výlisků a subkomponentů pro automobilový a elektrotechnický průmysl  Mezi největší zákazníky patří nadnárodní společnosti – Valeo, Schneider, GrupoAntolin, ArvinMeritor, Kostal a další  850 pracovníků Automobilová výroba – Lucie Baleková

benson oak CONFIDENTIAL UNTIL RELEASE SUBJECT TO BO REVIEW AND APPROVAL 14 Strategie pro automobilovou výrobu Sektor: 1.Významný podíl na české ekonomice, očekávání dalšího růstu... 2.Avšak, také růst nákladů na vstupy a růst požadavků na kvalitu Strategické cíle: 1.Lídr v procesní efektivnosti 2.Růst se zákazníky – nejen v objemu, ale charakteru výrobního programu

benson oak CONFIDENTIAL UNTIL RELEASE SUBJECT TO BO REVIEW AND APPROVAL 15 Potenciál dalšího růstu – Plastkov CÍL VÝVOJE TRŽEB PLASTKOV (MILIONY KČ) Automobilová výroba Liberec / Hlinsko Liberec Hlinsko

benson oak CONFIDENTIAL UNTIL RELEASE SUBJECT TO BO REVIEW AND APPROVAL 16 Závěr 1.Benson Oak plánuje oživit značku ETA 2.Automobilová výroba se soustředí pod Plastkov 3.Nový management přináší potřebné zkušenosti