Plán a plnění strategie sociální firmy Ergones na roky 2014 - 2017.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
OVLIVŇOVÁNÍ SPOTŘEBITELE
Advertisements

Balance Score Card (BSC) v řízení dodavatelských systémů
PLÁNOVÁNÍ A STRATEGIE Management a marketing
Firma ABC– cesta k budoucnosti. Dlouhodobé cíle projektu: nastavit systém řízení cílů a následně implementovat ve firmě ABC připravit prostředí /SW MBE/
SPOLUPRÁCE ZDRAVÝCH MĚST A ZDRAVÝCH ŠKOL Chrudim, 17. května 2005.
Český klastr přípojných vozidel a nástaveb, družstvo.
1 AOV „Nástroje a distribuční cesty v současné ekonomické a obchodní situaci mezi výrobcem a spotřebitelem v aplikaci společností Sanitec“ Ing.Michal.
Ruber, Saitz.  Customer Relationship Management  Systémy pro řízení vztahů se zákazníky  Zjednodušeně : ◦ shromažďování ◦ zpracování ◦ využití informací.
P ROVÁZÁNÍ SOCIÁLNÍHO PODNIKÁNÍ S TVORBOU STRATEGICKÝCH A ROZVOJOVÝCH PLÁNŮ REGIONŮ.
Implementace strategie prostřednictvím akčního plánu
Projekt „Rozvoj procesu plánování dostupnosti sociálních služeb v Olomouci“ 3. KOMUNITNÍ PLÁN SOCIÁLNÍCH SLUŽEB MĚSTA OLOMOUCE 2013 – 2015 Tato akce je.
Škola pro udržitelný život 2010 Plánovací procesy ve škole a vzdělávání Jiří Kulich, Michal Veselý.
© NSZM ČR1 Zdravá města, regiony, kraje – cesta ke zdravému rozvoji Oucmanice, 5. června 2007.
Ing. Šárka Horáková, statutární město Karviná
Internetový obchod s tváří Setkání s Pavlem Zendulkou ze společnosti Armed Store s.r.o. Případová studie Armed Store1.
Teoretický model sociální firmy Ing.Markéta Würtherlová Fokus Praha, o.s.
Nauka o podniku Seminář.
Sociální podnik sociální ekonomika. Pojetí sociální firmy Sociální firma je konkurenceschopný podnikatelský subjekt působící na běžném trhu jehož účelem.
Pojetí marketingu v neziskových organizacích. Marketing neziskových organizací Chartered Institut of Marketing: „Marketing je součástí procesu řízení,
Ondřej Škorpil 27. října 2011 American Center Řízení agendy CSR ve Skupině ČSOB Na cestě k efektivitě: Jak integrovat CSR do strategického řízení firmy.
Sociální podnikání praktická zkušenost
Řízení realizace Pro IT, a.s. Ing. Jarmila Šarmanová … průzračnost, která je vidět.
Talent marketingových komunikací. O firmě / instituci co je hlavním předmětem činnosti Výroba a prodej přívlastkového moravského vína na jakých trzích.
Zvýšení kvality řízení KÚPK aktivita A3 Informační strategie Analýza Workshop
Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/
Studentská digitální karta Institut Trhu Práce Bc. Jan Heřmánek Okresní zastoupení ITP při HK – Ústí nad Labem.
Evropská obchodní akademie1 Projektové řízení fundraising Evropská obchodní akademie Děčín projektové řízení klíčová kompetence školského pracovníka.
Řízení obchodu Pro IT, a.s. Ing. Zbyněk Sonnek … průzračnost, která je vidět.
RNDr. Jana Sýkorová SOŠ a SOU technické, Třemošnice, Sportovní 322
EKO VY_32_INOVACE_EKO_12 MARKETINGOVÉ ŘÍZENÍ. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova:
Období snižování nákladů Důvody proč vzdělávat a jejich zřetelnost Hynek Rais Česká pojišťovna 22. července 2004.
co je SOCIÁLNÍ PODNIKÁNÍ
Důvody vstupu na zahraniční trhy
Proces řízení kvality projektu Jaromír Štůsek
Místní partnerství zaměstnanosti Projekt Místních partnerství zaměstnanosti Ing.Tomáš Müller MAS Uničovsko,o.p.s. Informační seminář 19.2.
13. ročník mezinárodní konference Investment & Business Forum, Ostrava Role FDV v rámci dalšího profesního vzdělávání Fond dalšího vzdělávání, Na Maninách.
Ing. František Řezáč, Ph.D. Masarykova univerzita Public relations a řízení vztahů se zákazníky.
Název projektu: Všechno v mém životě souvisí „MINIPODNIKY“ Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.00/ PODNIKÁNÍ Všechno v mém životě souvisí AC Education.
Evropské daňové právo Podnikatelský plán Michal Radvan
VYSOKÁ ŠKOLA FINANČNÍ A SPRÁVNÍ o.p.s. CONTROLLING Ing. Jan Cedl AŘ KONTAKT s.r.o.
Vybrané manažerské metody: Balanced Scorecard, EFQM
BSC 1992 Robert S. Kaplan a David P. Norton článek navrhující měření výkonnosti organizací – BSC – Vyrovnaný přehled výsledků kniha The Balanced.
Struktura podnikatelského plánu
Petr Mikšovič CEO, SOVA NET, s.r.o. Význam on-line strategie v B2B.
Základy marketingu třetí přednáška Ing. Nina Kudláčková, Ph.D.
Zájmové sdružení právnických osob OK4Inovace Workshop pro zástupce ORP Olomouckého kraje
Strategický plán rozvoje statutárního města Jihlavy „JIHLAVA – MĚSTO PRO ŽIVOT“ 17. prosince 2013.
Yekaterina Vanina Yelena Vanina Arina Kositskikh Maxim Kim.
Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně Provozně ekonomická fakulta Analýza trhu zemědělské techniky a dotační politiky pro české zemědělce Diplomová.
Rozvoj sociálních služeb v Pardubickém kraji Evaluace projektu rozvoj metod sociální práce a tvorba kritérií efektivity služeb.
Pracovní schůzka aktérů integrace - příprava navazujícího projektu „Jihomoravské regionální centrum na podporu integrace cizinců 2010“ 30. září 2009 EVROPSKÝ.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
Návrh účinné marketingové komunikace podniku v oblasti služeb
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Nenaplněné cíle a vize majitelů
Koncepce rozvoje sociálních služeb pro osoby se zdravotním postižením poskytovaných příspěvkovými organizacemi Zlínského kraje na období Luhačovice.
Projekty MARSL.
Katedra řízení podniku
Atraktivní zaměstnavatel
Poradenství pro řízení marketingu a odbytu
Management a řízení hotelu
MARKETINGOVÝ PLÁN PRO ROK 2009
Ekonomika malých a středních podniků
CENTRUM UZNÁVÁNÍ A CELOŽIVOTNÍHO UČENÍ OLOMOUCKÉHO KRAJE __________________________________________ Olomouc, Rooseveltova 79 Česká republika.
Ekonomika provozu a podnikání Ekonomika podnikání
Plán obchodního projektu
Výsledková evaluace specifických cílů 2.1 a 2.2 OP PIK
Workshop na téma „Realizace politiky přípravy na stárnutí”
Výzvy digitální ekonomiky pro společnost
Podnikatelský plán Iva Jeřábková
Transkript prezentace:

Plán a plnění strategie sociální firmy Ergones na roky

Ergones – sociální firma Vznik sociální firmy v roce Posláním je zaměstnávání osob se zrakovým postižením a tím snižovat nezaměstnanost v Olomouckém kraji a zároveň vytvořit stabilní, fungující a prosperující organizaci, která bude generovat dostatečné příjmy na podporu sociálních služeb TyfloCentra Olomouc. Zaměstnáváme přes 70 % osob se zdravotním postižením.

Definice stávajícího stavu a produktů Hlavní problémy vzešlé ze SWOT analýzy:  některé produkty a sekce nejsou ještě zcela připraveny poskytovat služby na komerční úrovni  nejsou nastaveny procesy a formální pracovní postupy  nejsou ustáleny produktové řady a jejich cílený marketing  malé množství odbytových kanálů Nabízené služby:  prodej digitálních kompenzačních pomůcek  grafika a tisk, potisk reklamních předmětů  výuka cizích jazyků  přeprava osob se zdravotním postižením TyfloCar  keramika  úklid

Stanovení strategických cílů Globálním cílem TyfloCentra Olomouc je poskytování kvalitních sociálních služeb, které reagují na potřeby jak starší, tak mladé generace klientů se zrakovým postižením a jsou samofinancované především z odběru kvalitních produktů a služeb poskytovaných sociální firmou Ergones. Vize sociální firmy ERGONES „Být prestižní společnost, která je platný partner svým klientům a poskytuje jim produkty a služby ve vysoké kvalitě, s přidaným sociálním efektem.“

Dílčí strategické cíle ERGONES ERGONES:  Zvýšení celkového obratu o Kč ročně a 4% nárůst každoročně  Získáme 50 nových zákazníků nad 50 zaměstnanců  Získání 10 významných klientů v oblasti pomůcek  Udržení stávajících zákazníků a získání nových zákazníků  Pravidelný 4 sezónní prodej organizacím (keramika a reklamní předměty)  Pravidelná 4 sezónní reklamní kampaň  Pravidelný 4 sezónní prodej řadovým občanům (keramika)  Rozjezd e-shopu a jeho propagace

Dílčí strategické cíle akčního plánu  Název dílčího strategického cíle  Definice  Měřítko  Cílová hodnota  Odpovědná osoba  Termín dosažení  Dílčí úkoly a jejich popis pro dosažení cíle

Rozpočet strategie Vazba rozpočtu a aktivit s podrobnými položkami PoložkaČástka Odpovědná osoba Rekonstrukce zdi a umístění baneru u ERGONESU3.000 Kč Výroba samostojného baneru3.000 Kč Návštěva mezinárodního veletrhu Kč Obchodní návštěvy za ERGONES Kč Obchodní návštěvy lupy kontakt TyfloServisy ČR Kč Telemarketing organizací (keramika)8.000 Kč JAZYKY 4 kampaně2.000 Kč TYFLOCAR 4 kampaně2.000 Kč KERAMIKA 4 kampaně2.000 Kč Reklama pro e-shop Kč

Měřitelné ukazatele dosažení cílů Hodnoty pro systém měření a kontroly: PoložkaUkazatelTermín Odpovědná osoba Obrat JAZYKY160 tis. Kč Obrat GRAFIKA POTISKY100 tis. Kč Obrat KERAMIKA80 tis. Kč Nárůst obratu v ostatních sekcích mimo pomůcky 60 % tržeb od firem nad 50 zaměstnanců Počet obchodních návštěv Kontaktování všech zákazníků za rok Prodej keramiky a potisku občanům Vygenerování obratu 80 tis. Kč Uspořádané akce 20 ks Prodej keramiky a potisku organizacím Vygenerování obratu 50 tis. Kč Uspořádané akce 8 ks

Děkuji za pozornost Ing. Vratislav Muzikant zástupce ředitele pro sociální firmu Ergones (obchodní manažer) Mobil: Mail: