Artefiletika Prezentace artefiletiky – metodický list č. 1 Barevná setkání - mandala Zpracovala dne 18. 12. 2014 Mgr. Andrea Költö(str.1 – 8) Možnosti.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
MALUJEME ZÁKLADNÍ VZDĚLÁVÁNÍ, INFORMAČNÍ
Advertisements

Počítačová grafika Nám umožňuje:
PRO 3.A a 3.B ZŠ Školní Vrchlabí
Základní škola Sedmikráska, o.p.s. Bezručova 293, Rožnov pod Radhoštěm ČESKÁ REPUBLIKA Tvorba mapy ČR Autor: Mgr. Pavel Sedlák Vytvořeno: září 2013.
ČESKÁ REPUBLIKA Můj erb Základní škola Sedmikráska, o.p.s.
ŠVP a můj předmět Výtvarná tvorba
Figurální malba pomocí projekce
ZŠ Benešov, Jiráskova 888 Společná setkání nad výtvarnými díly 3
Integrace na druhou PPP FM - Terapeutické techniky – školní rok 2010/2011 Od začátku září 2010 probíhalo ve Frýdku-Místku vzdělávání a odborná metodická.
Inovace bez legrace CZ / /01
Jak na Prezentace? Power Point ZŠ Jiráskova Benešov
ARTEFILETIKA Prezentace artefiletiky – metodický list č. 7 Proplétané květiny Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö(str.1 – 6) Možnosti využití.
Prezentace 5 lekcÍ MUZIKOTERAPIE Mgr. Bc. Svatava Drlíčková
ARTEFILETIKA Prezentace artefiletiky – metodický list č. 2 Cesta mezi ostrovy Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö(str.1 – 7) Možnosti využití.
ARTEFILETIKA Prezentace artefiletiky – metodický list č. 3 Kde se ukrývají zvířata Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö(str.1 – 7) Možnosti.
ARTEFILETIKA Prezentace artefiletiky – metodický list č. 9 Ruce jako šperk Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö (str.1 – 8) Možnosti využití.
ARTEFILETIKA Prezentace artefiletiky – metodický list č. 10 Stavitelé domů Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö (str.1 – 6) Možnosti využití.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mandys Jiří. Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
ARTEFILETIKA Prezentace artefiletiky – metodický list č. 5 Obraz mého jména Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö(str.1 – 7) Možnosti využití.
Výukový materiál Zpracovaný v rámci projektu Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Škola: Základní škola Chrastava, náměstí 1. máje 228, okres Liberec.
ARTEFILETIKA Prezentace artefiletiky – metodický list č. 11 Vesmírné cesty Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö (str.1 – 9) Možnosti využití.
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
ARTEFILETIKA Prezentace artefiletiky – metodický list č. 8 Ptačí strom Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö (str.1 – 9) Možnosti využití artefiletiky.
Tento digitální učební materiál (DUM) vznikl na základě řešení projektu OPVK, registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/ s názvem „Výuka na gymnáziu podporovaná.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Monika Březinová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
ARTEFILETIKA Prezentace artefiletiky – metodický list č. 4 Loutka Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö(str.1 – 6) Možnosti využití artefiletiky.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Vzdělávací oblast: Umění a kultura Vzdělávací obor: Výtvarná výchova
ARTEFILETIKA Prezentace artefiletiky – metodický list č. 6 Ochránce zahrady Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö (str.1 – 6) Možnosti využití.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Základní výtvarné vyjadřovací prostředky Hledáme možnosti linky
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
ZŠ Benešov, Jiráskova 888 Společná setkání nad výtvarnými díly 3 Papíroryt – 8. r. Mgr. Lenka Pavlíková.
Artefiletika Prezentace artefiletiky – metodický list č. 2 Cesta mezi ostrovy Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö Možnosti využití artefiletiky.
Artefiletika Prezentace artefiletiky – metodický list č. 11 Vesmírné cesty Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö Možnosti využití artefiletiky.
Artefiletika Prezentace artefiletiky – metodický list č. 5 Obraz mého jména Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö Možnosti využití artefiletiky.
Batika Název školy Gymnázium Zlín - Lesní čtvrť
Artefiletika Prezentace artefiletiky – metodický list č. 6 Ochránce zahrady Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö Možnosti využití artefiletiky.
JAK NA MALOVÁNÍ ZÁTIŠÍ V PC
Název školyZákladní škola a mateřská škola Libchavy Název a číslo projektu EU peníze pro ZŠ Libchavy CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivityIII/2.
PEČEME KOLÁČE Z jakých surovin se peče koláč? 2.
Název školyZákladní škola a mateřská škola Libchavy Název a číslo projektu EU peníze pro ZŠ Libchavy CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivityIII/2.
Název školyZákladní škola a mateřská škola Libchavy Název a číslo projektu EU peníze pro ZŠ Libchavy CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivityIII/2.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Název školy: Speciální základní škola, Louny, Poděbradova 640, příspěvková organizace Autor : Mgr. Venuše Nováková Název materiálu: VY_ 32_INOVACE_16_V_M_HŠ_.
Graffiti Tematická oblast ESV Komunikace vizuálního umění se znakovými
Vedení našich speciálních pedagogů pořádá pro naše klienty aktivity prostřednictvím výtvarné a pracovní výchovy Tématika se zaměřením na podzim a zimu.
Struktura látek (pevných, kapalných a plynných)
Graffiti Název školy Základní škola a mateřská škola Libchavy
Artefiletika Prezentace artefiletiky – metodický list č. 5 Obraz mého jména Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö Možnosti využití artefiletiky.
Teplé a studené barvy Název školy
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_05_RENESANCE Název materiálu:
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
BAROKO STOLETÍ Mgr. Iveta Vališková
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Výtvarná výchova – 1. ročník, Ledové království
Tónování barev Název školy Základní škola a mateřská škola Libchavy
NAMALUJEME SI STROM Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Michaela Holubová. Dostupné z Metodického portálu
ARTEFILETIKA Prezentace artefiletiky – metodický list č. 4 Loutka Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö(str.1 – 6) Možnosti využití artefiletiky.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Artefiletika Prezentace artefiletiky – metodický list č. 6 Ochránce zahrady Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö Možnosti využití artefiletiky.
Vzduch a jeho využití.
Modelový koncept hodiny výtvarné výchovy
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Škola: SŠ, ZŠ a MŠ Karviná Autor: Bc.Balonová Soňa
Ochrana životního prostředí
Sada 1 Člověk a příroda MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Transkript prezentace:

Artefiletika Prezentace artefiletiky – metodický list č. 1 Barevná setkání - mandala Zpracovala dne 18. 12. 2014 Mgr. Andrea Költö(str.1 – 8) Možnosti využití artefiletiky pro rozvoj dětí a žáků s SVP při ZŠ Lanškroun, nám. A. Jiráska 140 - cílové skupiny projektu „Škola pro všechny“, účastnících se projektové arteterapie v rámci realizace KA 1 projektu CZ.1.07/1.2.29/02.0012 Anotace, která je současně mottem (shodná pro všech 11 metodických listů):   Není nutné vždy směřovat výtvarnou práci k výborně technicky propracovanému dílu, ale naopak se zaměřit na pocity, které děti a žáci při tvoření prožívají. Naučit je komunikovat s okolím prostřednictvím svých obrázků. Nabídnout jim možnost projevit své aktuální pocity a nálady do svých děl. Dát jim dostatek prostoru používat více smyslů při výtvarné práci (pracovat se sluchem, hmatem i čichem).

BAREVNÁ SETKÁNÍ- MANDALA CÍL: SEBEPOJETÍ SYMBOLIKA BAREV PRÁCE S VYMEZENÝM PROSTOREM ROZVOJ MOTORIKY ROZVOJ KOMUNIKACE VYJÁDŘIT VÝTVARNĚ SVŮJ AKTUÁLNÍ POCIT A NÁLADU

MATERIÁL VOSKOVÉ PASTELY SUCHÉ PASTELY PAPÍR FORMÁT A4, A3 ANYLINOVÉ BARVY VELKÝ PLOCHÝ ŠTĚTEC

MOTIVACE SPOLEČNÉ SEZENÍ V KRUHU NA HRACÍM PADÁKU. KAŽKÝ SI VYBERE JEDNU BAREVNOU VÝSEČ, NA KTEROU SE POSADÍ. UPROSTŘED PADÁKU JSOU ROZMÍSTĚNÉ JEDNOBAREVNÉ DROBNÉ PŘEDMĚTY. KAŽDÝ SI JEDEN PŘEDMĚT VYBERE A POKUSÍ SE SDĚLIT OSTATNÍM, CO HO NA PŘEDMĚTU NEJVÍCE ZAUJALO ( BARVA, TVAR, ZDOBENÍ, VELIKOST,..)

PRACOVNÍ ČINNOST NEJPREVE SI DĚTI ZAVŘOU OČI A POKUSÍ SE OBJEVIT NĚJAKOU BARVU A SDĚLÍ JI OSTATNÍM. POTÉ SI NA FORMÁT A4 SUCHÝM PASTELEM A LIBOVOLNÝM ZPŮSOBEM POKRYJÍ CELOU PLOCHU VÝKRESU. V DALŠÍ ČÁSTI BUDOU VYZVÁNY, ABY TO SAMÉ UDĚLALY S BARVOU, KTEROU RÁDI NEMAJÍ. POTÉ SI VEZMOU FORMÁT A3 A POKUSÍ SE OBĚ BARVY ( OBLÍBENOU I NEOBLÍBENOU ) PROPOJIT A VYTVOŘIT JEDNO DÍLO. ZÁVĚREČNOU PRACÍ BUDE VYPLNĚNÍ KRUHU (MANDALY) LIBOVOLNÝM ČLENĚNÍM A LIBOVOLNÝMI VOSKOVÝMI A ANYLINOVÝMI BARVAMI.

ILUSTRAČNÍ FOTOGRAFIE z vlastní tvorby s dětmi

ILUSTRAČNÍ FOTOGRAFIE z vlastní tvorby s dětmi

ILUSTRAČNÍ FOTOGRAFIE- MANDALY z vlastní tvorby s dětmi