Ivana Francová, SOU Liběchov

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Přihláška na SŠ, Životopis a průvodní dopis - 9. r.
Advertisements

J AK SE ZAŘADIT DO SPOLEČNOSTI ? N A KOHO SE MOHU OBRÁTIT ? Praktická část.
Normalizovaná úprava obchodního dopisu
VYŘIZOVÁNÍ OBJEDNÁVEK
 Škola: ZŠ, ul. L. Kuby 48, České Budějovice  Stupeň a typ vzdělávání: základní vzdělávání, druhý stupeň  Předmět: Občanská výchova  Ročník: 8,9 
Michaela Mrňová Jakub Novotný
Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“
INFORMAČNÍ ÚTVARY PUBLICISTICKÉHO STYLU
Chování domácností. Úvod n Jak a čím jsou domácnosti ovlivněny.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
Spotřebitel a jeho práva
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Ekonomická gramotnost
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Dopisy učitelům.
Motivační dopis Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T. G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
Tato prezentace byla vytvořena
nedokončená výroba a polotovary výrobky zvířata zboží
Vnitropodnikové písemnosti
Ivana Francová, SOU Liběchov
Struktura inzertního oznámení Anna Hušková Anežka Jandová Zuzana Frydrychová.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_330_Inzerát, reklama AUTOR: Mgr. Šárka Kubáčková ROČNÍK, DATUM:
1. Datum vytvoření: Téma: Datum vytvoření: Téma: Inzerát Cíl prezentace: Zvládnutí základů inzerátuCíl prezentace: Zvládnutí základů inzerátu.
Gymnázium, Obchodní akademie a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Hodonín Poptávka 1.
OSOBNÍ (RODINNÉ) HOSPODAŘENÍ – ZÁKLADNÍ POJMY
Číslo-název šablony klíčové aktivityIII/2–Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Tématická oblastOdborné předměty – Dopisy a tabulky podle ČSN.
Struktura inzertního oznámení Vypracovali: Veronika Kamenická, Ondřej Vaníček, Markéta Štíbrová.
Personální řízení Cvičení 1
Digitální učební materiál
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Reklama a její význam pro podnikání Draženov Blížejov Studánka září 2010.
Nové funkce v novém Skliku
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/
Motivační dopis přikládá se k životopisu cílem je zaujmout budoucího
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Inzerát Zpracovala: Mgr. Martina Kadlčková Říjen 2012 Výukový materiál je určen pro žáky 6. ročníku. Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací.
VY_32_INOVACE_Čj-Sl 6.,7.01 Anotace: Prezentace obsahuje stručnou definici inzerátu, jeho hlavní znaky a funkci. V závěru je cvičení, na kterém si žáci.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 č. materiálu: VY_32_INOVACE_PEK241.
Personální písemnosti I
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorIng. Adamčíková Zdeňka Název šablonyIII/2.
Naučíme vás komunikovat ?!
Struktura inzertního oznámení Possoltová Jitka Chalupníková Gabriela.
Podpora prodeje. soubor různých motivačních nástrojů, krátkodobého charakteru, které jsou vytvořeny pro stimulování rychlejších nebo větších nákupů určitých.
Komunikace v obchodním styku – nabídka
Struktura, organizace a fungování redakce
Příprava šablon obchodní korespondence
STRUKTURA MZDY.
Komunikace v obchodním styku – poptávka
Ivana Francová, SOU Liběchov
Ivana Francová, SOU Liběchov
Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Senovážné náměstí 12, České Budějovice Č ÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ Č ÍSLO MATERIÁLU.
TEORIE.  důležitá součást při žádosti o práci či stáž, jedna z prvních informací o vás – pokud se bude líbit, můžete na jeho základě postoupit k pohovoru.
N á zev S Š : SOU Uherský Brod Autor: Mgr. Věra Dudová N á zev prezentace (DUMu): Hledání zaměstnání, nezaměstnanost, úřady práce, rekvalifikace N á zev.
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace Autor: Mgr. Ludmila Handrejchová Vytvořeno dne: Název: VY_32_INOVACE_10A_CJ9_02_SLOH_A_KOMUNIKACE.
Motivační dopis cíl dopisu: zapůsobit získat pozvání na rozhovor obsah dopisu: vysvětlení zájmu o práci forma dopisu: krátký text zásady při psaní: stručnost,
Prostě sdělovací styl Prostě sdělovací stylOB21-VVP-HUM-CJL-BUJ-L
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Ing. Zdena Rojíková Název materiálu: VY_32_INOVACE_9_PISEMNA_A_ELEKTRONICKA_KOMUNIKACE_03.
P RAKTICKÉ ČINNOSTI Motivační dopis Vypracoval: Lukáš Karlík.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_ICT_II_S1_18.
-MOTIVAČNÍ DOPIS- OV 9. ročník, ZŠ.
Název společnosti Produkty a služby
TISKOPISY JEDNODUCHÉ KOMUNIKAČNÍ ŽÁNRY
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy Autor: Olga Kotvová
TRŽNÍ EKONOMIKA A PODNIKÁNÍ
Ivana Francová, SOU Liběchov
Marketing farmářských produktů
OPERÁTOR V CALL CENTRU MOTIVAČNÍ DOPIS.
Transkript prezentace:

Ivana Francová, SOU Liběchov Inzerce Inzerát stručné oznámení v tisku Inzeráty vycházejí buď v inzertních rubrikách denního tisku, odborného tisku, v inzertních novinách nebo v inzertních rubrikách Internetu. Ivana Francová, SOU Liběchov

Ivana Francová, SOU Liběchov Inzeráty bývají rozděleny do rubrik podle obsahu Prodej, Nákup, Nemovitosti, Služby, Práce, Seznámení Pomocí inzerátů lze nabízet prakticky cokoli Ivana Francová, SOU Liběchov

Ivana Francová, SOU Liběchov Inzerát musí čtenáře zaujmout, přesvědčit a odpovědět na předpokládané otázky budoucího zákazníka. Výhodné je upravit inzerát tak, aby se zájemce nemusel tázat dopisem. V inzerátu jen zaškrtne, o co má zájem, a odešle ho zpět. Ivana Francová, SOU Liběchov

Ivana Francová, SOU Liběchov Odpověď na inzerát musí vycházet z původního textu inzerátu (např. mám zájem o koupi, o pronájem bytu, o zaměstnání; rád Vám prodám inzerované polnosti apod.) Ivana Francová, SOU Liběchov

Ivana Francová, SOU Liběchov Často je nutné získat další údaje, doplňující informace (např. stáří a barvu kupovaného koně, velikost obrazu, druh zboží apod.). Ivana Francová, SOU Liběchov

Ivana Francová, SOU Liběchov Velkou pozornost je nutné věnovat ceně. Není-li pevně stanovena, je lepší dohodnout osobně. Určitý stupeň diplomacie vyžadují odpovědi na inzeráty nabízející zaměstnání nebo seznámení. Je sice třeba zdůraznit své kvality, ale není vhodné při tom přehánět Ivana Francová, SOU Liběchov

Ivana Francová, SOU Liběchov Odpovědi na inzerát zasíláme na adresu inzerce příslušných sdělovacích prostředků. Inzeráty v tisku mohou obsahovat telefonní číslo, na které je možno inzerentovi odpovědět přímo. V písemné odpovědi musíme uvádět na obálce značku inzerátu, můžeme uvést i den, kdy inzerát v tisku vyšel. Ivana Francová, SOU Liběchov

Ivana Francová, SOU Liběchov Ing. Marie Hronovská Redakce MF DNES Pernerova 3 186 00 Praha 8 – Karlín V Praze 25. července 2002 Vážená paní učitelko, přečetla jsem si Váš inzerát v MF DNES ze dne 24. července 2002. Mám zájem o doučování v německém jazyce pro svého šestnáctiletého syna. Bohužel jste v inzerátu neuvedla ani telefon, ani adresu, na kterou bych se mohla obrátit. Ráda bych znala cenu za vyučovací hodinu, zda učíte doma nebo zda docházíte za svými žáky do jejich bydliště. Sdělte mi prosím podmínky na tel. 0603/42 15 66 21. Předem děkuji a jsem s pozdravem Ing. Marie Hronovská Ivana Francová, SOU Liběchov

Ivana Francová, SOU Liběchov Úkol Napište inzerát Napište odpověď na inzerát Ivana Francová, SOU Liběchov