Gymnázium Vincence Makovského se sportovními třídami Nové Město na Moravě VY_32_INOVACE_INF_RO_02 Digitální učební materiál Sada: Úvod do programování.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Gymnázium Vincence Makovského se sportovními třídami Nové Město na Moravě VY_32_INOVACE_FYZ_RO_14 Digitální učební materiál Sada: Molekulová fyzika a.
Advertisements

Gymnázium Vincence Makovského se sportovními třídami Nové Město na Moravě VY_32_INOVACE_INF_RO_17 Digitální učební materiál Sada: Úvod do programování.
Gymnázium Vincence Makovského se sportovními třídami Nové Město na Moravě VY_32_INOVACE_FYZ_RO_06 Digitální učební materiál Sada: Molekulová fyzika a termika.
Gymnázium Vincence Makovského se sportovními třídami Nové Město na Moravě VY_32_INOVACE_FYZ_RO_19 Digitální učební materiál Sada: Molekulová fyzika a.
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Gymnázium Vincence Makovského se sportovními třídami Nové Město na Moravě VY_32_INOVACE_FYZ_RO_17 Digitální učební materiál Sada: Molekulová fyzika a termika.
Algoritmizace od algoritmu k Pascalu.
Gymnázium Vincence Makovského se sportovními třídami Nové Město na Moravě VY_32_INOVACE_FYZ_RO_15 Digitální učební materiál Sada: Molekulová fyzika a termika.
Gymnázium Vincence Makovského se sportovními třídami Nové Město na Moravě VY_32_INOVACE_FYZ_RO_01 Digitální učební materiál Sada: Molekulová fyzika a termika.
VY_32_INOVACE_FYZ_RO_11 Digitální učební materiál
VY_32_INOVACE_INF_RO_12 Digitální učební materiál
Gymnázium Vincence Makovského se sportovními třídami Nové Město na Moravě VY_32_INOVACE_INF_RO_15 Digitální učební materiál Sada: Úvod do programování.
Gymnázium Vincence Makovského se sportovními třídami Nové Město na Moravě VY_32_INOVACE_FYZ_RO_16 Digitální učební materiál Sada: Molekulová fyzika a.
Seminář C++ Zadání projektů.
VY_32_INOVACE_MAT_VA_16 Digitální učební materiál Sada: Matematika Téma: Řez jehlanu Autor: Mgr. Eva Vaňková Předmět: Matematika Ročník: 3. ročník VG Využití:
Gymnázium Vincence Makovského se sportovními třídami Nové Město na Moravě VY_32_INOVACE_FYZ_RO_07 Digitální učební materiál Sada: Molekulová fyzika a termika.
Vyučovací hodina 1 vyučovací hodina: Opakování z minulé hodiny 5 min Nová látka 20 min Procvičení nové látky 15 min Shrnutí 5 min 2 vyučovací hodiny: Opakování.
Gymnázium Vincence Makovského se sportovními třídami Nové Město na Moravě VY_32_INOVACE_FYZ_RO_13 Digitální učební materiál Sada: Molekulová fyzika a termika.
Gymnázium Vincence Makovského se sportovními třídami Nové Město na Moravě VY_32_INOVACE_INF_RO_03 Digitální učební materiál Sada: Úvod do programování.
Gymnázium Vincence Makovského se sportovními třídami Nové Město na Moravě VY_32_INOVACE_INF_RO_18 Digitální učební materiál Sada: Úvod do programování.
Gymnázium Vincence Makovského se sportovními třídami Nové Město na Moravě VY_32_INOVACE_INF_RO_09 Digitální učební materiál Sada: Úvod do programování.
Gymnázium Vincence Makovského se sportovními třídami Nové Město na Moravě VY_32_INOVACE_FYZ_RO_03 Digitální učební materiál Sada: Molekulová fyzika a termika.
Gymnázium Vincence Makovského se sportovními třídami Nové Město na Moravě VY_32_INOVACE_FYZ_RO_10 Digitální učební materiál Sada: Molekulová fyzika a termika.
Gymnázium Vincence Makovského se sportovními třídami Nové Město na Moravě VY_32_INOVACE_FYZ_RO_18 Digitální učební materiál Sada: Molekulová fyzika a termika.
VY_32_INOVACE_MAT_VA_14 Digitální učební materiál Sada: Matematika Téma: Řez krychle Autor: Mgr. Eva Vaňková Předmět: Matematika Ročník: 3. ročník VG Využití:
Fakulta elektrotechniky a informatiky
Access Formuláře, cvičení
Algoritmizace a programování Binární soubory - 14 Mgr. Josef Nožička IKT Algoritmizace a programování
Gymnázium Vincence Makovského se sportovními třídami Nové Město na Moravě VY_32_INOVACE_INF_RO_06 Digitální učební materiál Sada: Úvod do programování.
7. Typ soubor Souborem dat běžně rozumíme uspořádanou množinu dat, uloženou mimo operační paměť počítače (na disku). Pascalský soubor je abstrakcí skutečného.
Gymnázium Vincence Makovského se sportovními třídami Nové Město na Moravě VY_32_INOVACE_INF_RO_08 Digitální učební materiál Sada: Úvod do programování.
Gymnázium Vincence Makovského se sportovními třídami Nové Město na Moravě VY_32_INOVACE_INF_RO_20 Digitální učební materiál Sada: Úvod do programování.
Gymnázium Vincence Makovského se sportovními třídami Nové Město na Moravě VY_32_INOVACE_FYZ_RO_04 Digitální učební materiál Sada: Molekulová fyzika a termika.
Matematika – 8.ročník Třetí mocnina
doc. RNDr. Zdeněk Botek, CSc.
Gymnázium Vincence Makovského se sportovními třídami Nové Město na Moravě VY_32_INOVACE_FYZ_RO_05 Digitální učební materiál Sada: Molekulová fyzika a termika.
Gymnázium Vincence Makovského se sportovními třídami Nové Město na Moravě VY_32_INOVACE_INF_RO_16 Digitální učební materiál Sada: Úvod do programování.
Gymnázium Vincence Makovského se sportovními třídami Nové Město na Moravě VY_32_INOVACE_INF_RO_07 Digitální učební materiál Sada: Úvod do programování.
Procedurální (klasické) programování Popisuje algoritmus – postup, jak vyřešit úlohu.
GYMNÁZIUM, VLAŠIM, TYLOVA
Gymnázium Vincence Makovského se sportovními třídami Nové Město na Moravě VY_32_INOVACE_FYZ_RO_20 Digitální učební materiál Sada: Molekulová fyzika a termika.
Matematika a její aplikace
Gymnázium Vincence Makovského se sportovními třídami Nové Město na Moravě VY_32_INOVACE_INF_RO_19 Digitální učební materiál Sada: Úvod do programování.
VY_32_INOVACE_MAT_VA_17 Digitální učební materiál Sada: Matematika Téma: Průsečnice rovin Autor: Mgr. Eva Vaňková Předmět: Matematika Ročník: 3. ročník.
Matematika – 8.ročník Druhá mocnina
Procedurální (klasické) programování Popisuje algoritmus – postup, jak vyřešit úlohu.
VY_32_INOVACE_MAT_VA_19 Digitální učební materiál Sada: Matematika Téma: Grafy funkcí sinus a kosinus Autor: Mgr. Eva Vaňková Předmět: Matematika Ročník:
Gymnázium Vincence Makovského se sportovními třídami Nové Město na Moravě VY_32_INOVACE_INF_RO_14 Digitální učební materiál Sada: Úvod do programování.
Pascal – if Mgr. Lenka Švancarová.
Gymnázium Vincence Makovského se sportovními třídami Nové Město na Moravě VY_32_INOVACE_FYZ_RO_02 Digitální učební materiál Sada: Molekulová fyzika a termika.
Pascal – strukturované příkazy
ALGORITMIZACE A ZÁKLADY PROGRAMOVÁNÍ
ALGORITMIZACE A ZÁKLADY PROGRAMOVÁNÍ
Pascal – cyklus while Mgr. Lenka Švancarová.
Gymnázium Vincence Makovského se sportovními třídami Nové Město na Moravě VY_32_INOVACE_INF_RO_11 Digitální učební materiál Sada: Úvod do programování.
Gymnázium Vincence Makovského a se sportovními třídami Nové Město na Moravě VY_32_INOVACE_FYZ_RO_08 Digitální učební materiál Sada: Molekulová fyzika a.
ALGORITMIZACE A ZÁKLADY PROGRAMOVÁNÍ CYKLUS S PŘEDEM DANÝM POČTEM OPAKOVÁNÍ – SOUČIN POMOCÍ SOUČTU Vytvořila: RNDr. Ivanka Dvořáčková Gymnázium K. V. Raise,
Programování v MATLABu © Leonard Walletzký, ESF MU, 2000.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Inovace a zkvalitnění výuky projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Kódování materiáluvy_32_INOVACE_inf3_prg10 Označení materiáluprg10_vyvoj_diagram.pptx Název školyGymnázium Kladno.
DidactIG 2016STRANA 1 Možné přístupy k výuce dětských programovacích jazyků Jindra Drábková Katedra aplikované matematiky FP TUL.
Mocnina součinu, podílu a mocniny
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Algoritmizace – základní pojmy
Pro rychlý způsob formátování textů a následné vytváření obsahu
Číslo v digitálním archivu školy
C# konzole – Podíl dvou čísel, podmínka IF
Dělení desetinného čísla celým číslem - procvičování
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Vladimír.
Informatika – Základy malování MS Paint
Transkript prezentace:

Gymnázium Vincence Makovského se sportovními třídami Nové Město na Moravě VY_32_INOVACE_INF_RO_02 Digitální učební materiál Sada: Úvod do programování Téma: Příkazy výstupu Autor:Mgr. Jan Rosecký Předmět: Informatika Ročník: 3. ročník VG Využití: Prezentace určena k výkladu látky z úvodu do programování na gymnáziu. Anotace:Prezentace se skládá z úvodního opakování, odvození a ukázky programu k tématu příkazy výstupu a jejich formát a závěrečného úkolu pro samostatnou práci. Nové poznatky žáci získávají při společné práci s programovacím jazykem Pascal – po zadání úkolu tvoří žáci program samostatně a následně je komentováno řešení.

Úvod do programování Příkazy výstupu Gymnázium Vincence Makovského se sportovními třídami Nové Město na Moravě

Opakování Vytvořte program opakovani1, který napíše text Ahoj.

Opakování Vytvořte program opakovani1, který napíše text Ahoj. program opakovani1; begin writeln('Ahoj'); end.

Opakování Upravte program, aby napsal text: Ahoj (prázdný řádek) Ahoj

Opakování Upravte program, aby napsal text: Ahoj (prázdný řádek) Ahoj program opakovani1; begin writeln('Ahoj'); writeln; writeln('Ahoj'); end.

Výpočet Upravte program a zjistěte výstup příkazů: writeln('5 + 2'); writeln(5 + 2);

Výpočet Upravte program a zjistěte výstup příkazů writeln('5 + 2'); writeln(5 + 2); program opakovani1; begin writeln('5 + 2');{5 + 2} writeln(5 + 2);{7... vysledek} end.

Výpočet Upravte program a zjistěte výsledek operace

Výpočet Upravte program a zjistěte výsledek operace program opakovani1; begin writeln(123 * 456);{56088 vysledek} end.

Výpočet Upravte program, aby zapsal zadání i výsledek operace : 123 * 456 = samozřejmě bez toho, že výsledek přímo zadáte.

Výpočet Upravte program, aby zapsal zadání i výsledek operace : 123 * 456 = samozřejmě bez toho, že výsledek přímo zadáte. program opakovani1; begin write('123 * 456 = '); writeln(123 * 456); end. nebo writeln('123 * 456 = ',123 * 456);

Výpočet Upravte program, aby zapsal zadání i výsledek operací: = – 456 = = : 456 =... samozřejmě bez toho, že výsledky přímo zadáte.

Výpočet Upravte program, aby zapsal zadání i výsledek operací: = – 456 = * 456 = : 456 =... samozřejmě bez toho, že výsledky přímo zadáte. program opakovani1; begin writeln(' = ', ); writeln(' = ', ); writeln(' = ',123 * 456); writeln('123 : 456 = ',123 / 456); end.

Výpočet = 579 celé číslo 123 – 456 = -333 celé číslo = celé číslo 123 : 456 = E-0001 reálné číslo úprava zápisu: writeln (…, :8); = 8 míst pro zápis čísla

Výpočet = 579 celé číslo 123 – 456 = -333 celé číslo = celé číslo 123 : 456 = 2.70 reálné číslo úprava zápisu pro reálná čísla: writeln (…, 123/456:8:2); = 8 míst pro zápis čísla = 2 desetinná místa

Úkol pro samostatnou práci program vypocet, který zapíše a vypočítá: Program vypocet Soucet cisel 1 az 20:... Soucin cisel 1 az 8:... Podíl cisel 20 a 13:..., podíl bude zobrazen na 2 desetinná místa jednotky ve výsledcích budou zapsané pod sebou pro zápis výsledků využijte zobrazení výsledků na stanovený počet míst