SECOND HOME (Případová studie – Strategický management ) Spolupracovali: Jakub Šrom, Jiří Nevídal, Jakub Kušnier
Obsah prezentace Cíl práce Úvod Základní statistiky průzkumu Konkurence Tržní podíl konkurence Závěr
Cíl práce Průzkum trhu Odhalení konkurence Rozdělení trhu Tržní podíly konkurentů Učinit závěr – vstoupit na trh či nikoli?
Rusko Zvýšený zájem o nemovitosti v ČR Velká komunita ruských občanů Bezpečnostní problémy v Rusku Odpočinek Zdroj příjmů
Základní statistiky… oficiálně cizinců v ČR Rusů s českým občanstvím 30 % všech nemovitostí ve vlastnictví cizinců vyšší investice než Německo ruský zahraniční kapitál – 2,5 bilionu Kč Praha, Karlovy Vary letecké spojení Karlovy Vary – Moskva
Kritéria trhu… Počet nabízených nemovitostí (Second Home) Cena nemovitosti < Kč Rozdělení konkurence: Velká Střední Malá
Konkurence… Velké konkurenční společnosti: PRIAN.RU GOROD.CZ NEDVIZMOST.CZ Střední konkurenční společnosti: ZAGRANDOM Malé konkurenční společnosti: CZDOM CZL
Tržní podíl…
Závěr… Nebudeme vstupovat na tento trh Důvody: Příliš vysoká konkurence na trhu Malá kapitálová základna Malé zkušenosti s prodejem nemovitostí
A je to… Dotazy?