Internet versus tisk Klubový večer SPIR 25.3.2008 Klub Avion.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
NĚKTERÉ TENDENCE MÉDIÍ doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Advertisements

Trh s TV reklamou a nové TV stanice Červen • Propad sledovanosti zastaven, Sledovanost TV.
Jsou televize dalším ohroženým druhem?
Časopis pro manažery ČSOB skupiny Navigátor.  S dvouměsíční periodicitou informuje o novinkách v bance skupině, představuje projekty a útvary a přináší.
Systém uplatňování informací o dalším vzdělávání v pražských médiích Vladimír Dubský Šárka Hastrmanová.
Internet a televize - rivalové nebo partneři? Klubový večer SPIR , klub Avion.
Mobilní display kampaně
Český Internet po (uši v?) krizi Marek Antoš. snímek |datum |dokument | 1. Internetové prostředí 2.
Jednička na trhu zpravodajských deníků
Trendy ve vývoji podílů tiskových technik v polygrafickém průmyslu studie pro členy Svazu polygrafických podnikatelů.
S námi máte informační předstih!
Perspektivy rozvoje tematických kanálů Petr Majerik Atmedia 1.
Kategorizace internetu aneb členění online médií AliaWeb, spol. s r.o. – Kurzy.cz, 2006 Klubový večer SPIRu
BUSINESS MEDIA CZ. Přejmenovali jsme se – (dříve Springer Media) a nyní jsme Business Media Nový majitel vydavatelství – GMT Partners GMT Partners je.
Jak ušetřit peníze vložené do inzerce nemovitostí a přitom víc prodávat? Ing. Jan Cempírek Obchodní ředitel, Český Internet s.r.o. - provozovatel portálu.
NABÍDKA PARTNERSTVÍ NA SLAVNOSTNÍM VEČERU S VYHLÁŠENÍM VÝSLEDKŮ 7. ROČNÍKU ANKETY BRNO TOP června
Obchodní činnosti - Kapitola 8 1 VÝZKUM TRHU KAPITOLA 8 Pavlíčková.
BULLETIN 174. Žofínské fórum Setkání primátorů a starostů měst a obcí ČR 16. prosince 2014.
Scope2 INDEX 1. Internet mktng and sales 2. Marketing Strategy 3. International M. 4. Tenders and public procurement 5. Q & A E-commerce (Elektronické.
Sport a psaná média redakční praxe v moderním newsroomu.
Mediaplan Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
TRH PRÁCE V ROCE 2015 Mgr. Jan Záruba Ing. Jiří Halbrštát KA Director
Internetový speciál VOLBY 2006 (v rámci iHNed.cz) Unikátní volební internetový speciál vydavatelství Economia. cíle projektu komplexní a profesionální.
Vydavatelský management 2
1 © Mediaresearch, a.s., 2008 NetMonitor a AdMonitoring Výsledky za říjen 2008.
ZÁKLADNÍ INFORMACE O REKLAMĚ Reklama TV spot Rozhlasový spot Billboard Leták ve schránce Inzerce v novinách Reklama v časopisech Bannery na internetu Spam.
Struktura inzertního oznámení Vypracovali: Veronika Kamenická, Ondřej Vaníček, Markéta Štíbrová.
ManagerWeb.cz » 1 Moderní řízení - jediný manažerský digest na českém trhu Moderní řízení je měsíčník poskytující výběr zahraničního i domácího know-how.
Ekonomické přežití nových médií Ekonomický a politický kontext fungování médií ve světě a v ČR Tomáš Prouza, Peníze.CZ.
Budoucnost digitálních TV v ČR Agenda 1. Inflace TV cen v ČR 2. Usnadní nové televize život na českém mediálním trhu? 3. Regionální souvislosti.
Vybrané výsledky výzkumu: „Sledování trendů v oblasti veřejných informačních služeb“ Internetová a neinternetová populace versus veřejná správa Konference.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_246 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
Internetová reklama a reklama pro internetové stránky Školení Market Express.
Prezentace oddělení FMCG říjen 2006
MV RPS, 1. červen 2005 RPS/CSF Česká republika 2004>2006 Rámec podpory Společenství Ministerstvo pro Místní rozvoj ČR Odbor Rámce podpory Společenství.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_245 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
122 - Katedra ekonomiky a řízení ve stavebnictví Teorie řízení.
Internet jako mediatyp pro reklamní investice Jan Edlman
Čtenáři a čtení v ČR (2007) společný projekt Ústavu pro českou literaturu AV ČR, v. v. i., a Národní knihovny ČR s finanční podporou Ministerstva kultury.
Internetová reklama očima uživatele dnes a zítra Jan Makovička Ringier ČR a.s. Klub WebTop100,
TV002/ Základy žurnalistiky Mgr. Bc. Michal Novotný Ústav bohemistiky a knihovnictví.
Mediální projekty Mgr. Evžen Staněk 2.2. Typologie tištěných médií Veškerý tisk je u nás vydáván soukromými podniky - vydavateli, takže v tomto případě.
ManagerWeb.cz » 1 Finanční Management - jediný časopis pro vrcholové finanční řízení firem Finanční Management je měsíčník zabývající se všemi stránkami.
TISKOVÁ KONFERENCE KVALITNÍ EVROPSKÝ VÝROBEK.
 Čím se liší časopisy a noviny?  Na jaké skupiny se dají časopisy dělit?  Ke každé skupině přiřaď konkrétní časopis, který znáš.
Internet – výhoda pro znevýhodněné 29. února 2008 Vít Richter Svaz knihovníků a informačních pracovníků ČR Tel: ,
1 © Mediaresearch, a.s., 2008 NetMonitor Výsledky za březen 2010.
Práce ZADÁNÍ SEMESTRÁLNÍ PRÁCE: Zpracujte návrh – koncept na vydávání periodika (podnikového či jiného časopisu, novin, občasníku, věstníku, webu) včetně.
Vývoj médií (a lokální novinařina) ve světle krize
Školní časopis ZŠ a MŠ Kpt. O. Jaroše Louny. Měli jsme na čem stavět Do roku 2011 pár článků na internetu - název 2012/13 papírová podoba v režii školy.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
VÝZKUM A INTERNET Internet Advertising Conference Vít Smékal, OMG
Logistika v mezinárodním obchodu a finanční služby
Prezentace časopisu Vydavatel: ECONOMIA a.s. – leader na trhu ekonomických a odborných periodik v ČR.
Strana 1 CAF a Lidské zdroje Mínění pracovníků má svoji váhu Krajský úřad Moravskoslezského kraje.
Online trh pohledem Sdružení pro internetovou reklamu Ján Simkanič, předseda Výkonné rady SPIR IAC Slovanský dům, Praha.
Mediální plán.
EDUCATION AT A GLANCE 2015 Country Notes a klíčová data pro ČR Převzato dne z internetové stránky ministerstva školství:
25 / 1 / 2011.
Televize v konzumaci médií suverénně vede
Komunikační platforma PNEU REVUE
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_21-12
Svět e-zdrojů na FSV UK Mgr. Daniela Uhrová
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr.Radka Škulaviková
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr.Radka Škulaviková
Informace na dosah ruky
Zpráva o české reklamě 2017 Tisková konference
Základy nabídky a poptávky, trh a tvorba ceny TNH 1 (S-2)
Petr Gapko Hlavní ekonom GE Money Bank, a.s.
Transkript prezentace:

Internet versus tisk Klubový večer SPIR Klub Avion

Výhled  Čteme víc papírové noviny (časopisy) nebo vítězí obrazovky počítačů?  Jak se polarizuje česká populace čtenářů?  Na co sázejí česká vydavatelství – papír nebo displej?  Jaké budou inzertní příjmy obou médií?  Kdo na koho bude doplácet?  Jak budou klienti nakupovat inzerci? Klubový večer Téma dnešního večera: Internet a tisk

Výhled  Dominik Hrodek, zástupce šéfredaktora týdeníku Strategie  Ondřej Novák, ředitel oddělení výzkumu Universal McCann  Jiří Otevřel, zástupce obchodního ředitele mediální skupiny MAFRA  Pavel Tomášek, Aktuálně.cz Hosté Diskutovat přišli:

Výhled Landscape Základní informace o médiích:  Hrubý denní zásah obou médií (čtenost)  Průměrně strávený čas (ATS) na stránkách  Trendy v čtenosti médií (meziroční změny)  Hrubý denní zásah vybraných vydavatelství  Odhad výdajů a porovnání mezi mediatypy  Hlavní zdroje informací pro čtenáře

Výhled  Hrubý zásah internetu roste  v ATS – překonal tisk a má stále rostoucí tendenci  Lidé jako hlavní zdroj informací používají především internet a poté noviny  Výdaje do internetové reklamy jsou podstatně nižší než do tisku a mají stoupající tendenci  Tisk se v čase příliš nemění – mírně klesající tendence Klubový večer Závěr

Výhled  Kdo jsou čtenáři internetu?  Jsou to ti samí, co čtou tisk? Nebo přibývají další?  Mohou vedle sebe existovat obě média, aniž by se ovlivňovala?  Bere internet tiskovým médií čtenáře a jaké?  Existují dnes vydavatelství s pouze tištěnými tituly? Pokud ano, jaká je jejich strategie rozvoje?  Jaké strategie rozvoje používají ostatní vydavatelství? Klubový večer Otázky k diskusi:

Výhled  Je ryze internetový titul konkurencí tištěného média?  Co je inzertně výnosnější? Internet nebo papír?  Lze obě média inzertně a obsahově propojit? V čem jsou (ne) výhody?  Kdo na koho dnes doplácí a bude živit?  Jaká je budoucnost tištěných a elektronických médií?  Koexistence x partnerství x zánik? Klubový večer Otázky k diskusi:

Děkujeme za pozornost……