Plakát (poster) tipy a triky.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Specifika Tvorby prezentací pro žáky 1. stupně ZŠ
Advertisements

Nástroj pro prezentace
6 Výpočetní technika Ing. Jan Popelka, Ph.D. odborný asistent
Jak vytvořit dobrou prezentaci
Jak tvořit prezentace?. Při tvorbě prezentace dbáme na pár základních pravidel.
Nástroj pro prezentace
Elektronické prezentace Jiří Fejfar Brno Prezentace obsahuje Úvodní snímek Obsah - může být na druhém snímku Snímky Shrnutí - na závěr (pokud je nutno.
Branislav Šturmankin GPJP
Tvorba snímků v PowerPointu
Základní škola a mateřská škola Bzenec Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity: III/2: využívání ICT – inovace Vypracoval/a:
KANCELÁŘSKÝ BALÍK. KANCELÁŘSKÝ BALÍK je program, s jehož pomocí lze vytvářet PREZENTACE.
Vytváření prezentace v PowerPointu
Zásady a doporučení pro tvorbu elektronických prezentací
PRAVIDLA PRO Tvorbu PREZENTACÍ
Tvorba PowerPointové prezentace
Umění prezentace.
ŠTĚPÁN LÍSKOVEC, 4.A Prezentace. Principy úspěšné prezentace Vhodný styl pro příslušnou prezentaci S posluchači je nutné aktivně komunikovat Přednášející.
Tvorba - PREZENTACE Vypracovala: Mgr. Hana Toflová Dne: ICT2/1/3/4.
Textový procesor Open Office, Writer OKRAJE STRÁNKY
Obhajoba maturitní práce
Jaroslava Geletičová, Celostátní seminář SOČ, Brno
ÚPRAVA PREZENTACE předmětová komise VYT SPŠ Karviná.
Zásady práce s prezentacemi
Struktura inzertního oznámení Vypracovali: Veronika Kamenická, Ondřej Vaníček, Markéta Štíbrová.
Formátování tabulek n postupné formátování tabulek n automatické formátování tabulek Vypracovala: Veronika Nováková, 4. B 2.
Bc. Jitka Hošková. pomáhá určit, který uchazeč bude pro firmu tím nejlepším zaměstnancem, a zároveň která firma bude tou nejlepší pro uchazeče. Nalézt.
Jméno autoraZdeňka Sudová název projektuModernizace výuky na ZŠ Česká Lípa, Pátova ulice číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/ číslo šablonyIII/2 Inovace.
Zásady správné prezentace
Střední škola služeb a podnikání, Ostrava-Poruba příspěvková organizace Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:
Výuková prezentace Mgr. Ludmila Faltýnková EU OPVK ICT2-4/Inf15 Základní škola Olomouc, Heyrovského 33 Určeno pouze pro výuku Žádná část ani celek nesmí.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Ing. Bohuslava Vitekerová
INFORMATIKA 7 Velikost a styl písma III2 - I7- 15.
Elektronická prezentace Alžběta Srnová Brno Prezentace obsahuje Úvodní snímek Obsah - může být na druhém snímku Snímky Shrnutí– na závěr (pokud je nutno.
Jak vyrobit titulní stránku První a nejdůležitější částí titulní stránky je název práce.Ten musí vystižně celo práci charakterizovat a přitom nesmí být.
Kolejní 2906/ Brno Vysoké učení technické v Brně Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií Institut experimentálních.
Zásady tvorby prezentace
INFORMATIKA 7 Jak má vypadat textový dokument III2 - I7- 16.
Tvorba posterů *1* - Co je to poster? *2* - Jak vypadá?
PREZENTACE JAK NA TO?.
Jak prezentovat Dana Hlaváčková.
Ústní prezentace Vědecká komunikace - PSY475 ( ) Mgr. Michaela Širůčková.
PREZENTACE.
Vědecká komunikace - PSY475 ( ) Mgr. Michaela Širůčková
Jak pracovat s multimediálními prezentacemi Přednáší Mgr. Jaromír Kozel
ČÍSLO PROJEKTU ŠKOLY CZ.1.07/1.5.00/ ČÍSLO A NÁZEV ŠABLONY POWERPOINT KLÍČOVÉ AKTIVITY III/2 INOVACE A ZKVALITNĚNÍ VÝUKY PROSTŘEDNICTVÍM ICT PRÁCE.
Tomáš Seidl 1 c. Prezentace Podání většího množství informací v krátkém čase. Co je k dobré prezentaci třeba? Kvalitní vystupování Dokonalá prezentace.
Název projektu: Učíme obrazem Šablona: III/2
Tvorba PowerPointové prezentace
Nástroj pro prezentace
Inf Prezentace informací
VIZITKA aneb MÉ PORTFOLIO
Digitální učební materiál
Management Tvorba prezentací ppt.
Inf Barevné ladění dokumentů
Název oborové práce Jméno autora třída.
NÁZEV PŘÍSPĚVKU Jméno a příjmení autora včetně titulů
Jméno Příjmení, další jména Ústav konstruování
Pravidla srozumitelnosti projevu a instruování
Název posteru [velikost 48, písmo Arial Bold]
Testovací prezentace pro účely odladění šablony
Jak si připravit prezentaci
Prezentace v Power Pointu
Příklady použití, doporučená nastavení
TEORIE A METODIKA VÝCHOVY Mgr. Kateřina Lojdová
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tematický celek
Příklady použití, doporučená nastavení
NÁZEV POSTERU Jméno a příjmení autora včetně titulů
TVORBA POSTERU V MICROSOFT POWERPOINT
Příklady použití, doporučená nastavení
Transkript prezentace:

Plakát (poster) tipy a triky

Typy posterů Odborný Popularizační Didaktický

Cíle posteru Definujte si: Zvažte: cíle posteru cílovou skupinu kontext prezentace Zvažte: Je vhodné nechat u posteru layout? Kontaktní údaje

Tipy na titulek Nepište příliš dlouhý titulek Neužívejte příliš velké ani příliš malé písmo Můžete užít v titulku otázku Nepoužívejte akronymy ani žargon Titulek musí být zacílen na téma posteru

Tipy na font Nepoužívejte stejnou velikost písma jako v titulku. Při volbě velikosti písma zvažte vzdálenost, ze které se budou diváci na poster dívat (1 – 2 metry) Neměňte typy písma Neužívejte křiklavé barvy: mohou jak vzbudit pozornost, tak i rušit Volíte-li barvy, zvolte kontrastní: např. tmavě červený font na tmavě modrém podkladu je nevhodný Nevolte obtížný font: Font

Tipy na formát Minimalizujte množství textu, maximalizujte grafiku Strukturujte text tradičně Nenechte čtenáře aby „skákal očima“ po posteru, skládejte obsah lineárně Vyvažte text, obrázky a grafy Není na posteru dost místa na text? Pak text zkraťte. Zahrňte jen to podstatné.

Tipy na obsah Nepředpokládejte, že divák stráví u posteru více než 3 – 5 minut. Informaci musíte sdělit za tuto dobu Řekněte divákům, proč je téma důležité Držte se KISS principu (Keep it simple stupid!) Všechny obrázky a grafy uvádějte v kontextu Ke každému obrázku uveďte stručný popisek

Tipy na prezentaci Najděte si pozici v takovém místě, aby bylo na poster dobře vidět Nenaléhejte na lidi, kteří se přijdou na poster podívat. Dejte jim čas. Vnímejte otázku jako výzvu k diskusi. Na druhou stranu zájemce neignorujte. Například diskuse s kolegy může být signálem k zapojení do konverzace. Buďte připraveni: mějte po ruce doplňující materiály, vizitku atd.