Sluneční soustava Za předpokladu použití psacích potřeb.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Sluneční soustava Předmět: Biologie Třída: 1L
Advertisements

Oblast podpory Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách OP VK Měsíc.
Planetky, měsíce planet
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není – li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Sluneční soustava Slunce
TEPLO A SVĚTLO.
VĚDĚLI JSTE, ŽE… všechny planety naší sluneční soustavy, kromě jedné,
Sluneční soustava je planetární systém hvězdy známé pod názvem Slunce.
Hlavní rozdíl mezi hvězdou a planetou
VESMÍR A HVĚZDY.
Země ve vesmíru.
Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola, Horní Česká 15, Znojmo EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu:
VY_V/2_INOVACE_11_Planety
SLUNCE zdroj světla a tepla pro Zemi (jedna z podmínek života)
PLANETA ZEMĚ.
SLUNEČNÍ SOUSTAVA.
Vesmír.
Země Měsíc Slunce Sluneční soustava
Informační technologie-prezentace
Sluneční soustava – 5. ročník
Vesmír hvězdy = hvězdná soustava = Galaxie – tvar plochého disku.
Planety.
Vesmír a sluneční soustava
Aurora Borealis – polární záře Skladatel: Carl Orff,in the year 1936 Interpret: The Boston Symphany Orchestra Hudba: Carmina Burana Klikni myší pro pokračování.
ZEMĚ a MĚSÍC.
Gravitační síla, gravitační pole Země
SLUNEČNÍ SOUSTAVA TTTTato prezentace Vám přiblíží všech devět planet (i s Plutem). SSSSnad se Vám bude líbit!
Vesmír a hvězdy Vesmír Soubor všech kosmických těles
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace a informační gramotnosti I/2
VENUŠE.
Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola, Horní Česká 15, Znojmo EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu:
Země ve vesmíru Filip Bordovský.
M ě s í c.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO.
Tento materiál byl vytvořen jako učební dokument projektu inovace výuky v rámci OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost VY_32_INOVACE_D3 – 15.
Planetky ve vesmíru.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Název školy : Základní škola a mateřská škola, Název školy : Základní škola a mateřská škola, Svoboda nad Úpou, okres Trutnov Svoboda nad Úpou, okres Trutnov.
Anotace Čtení s porozuměním, schopnost vyhledávat informace z vnějších zdrojů a doplnit tak učební látku Autor Dagmar Kaisrová JazykČeština Očekávaný výstup.
NÁZEV ŠKOLY:Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště AUTOR:Mgr. Jolana Navrátilová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09_Sluneční soustava TÉMATICKÝ.
Sluneční soustava -Tvoři ji: Slunce, planety, měsíce, planetky, komety, meteoritická tělesa.
Sluneční soustava. Sluneční soustava (podle Pravidel českého pravopisu psáno s malým s, tedy sluneční soustava) je planetární systém hvězdy známé pod.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633 Autor: Bc. František Vlasák, DiS. Název materiálu: VY_52_INOVACE_F.9.Vl. 13_Sluneční_soustava.
Sluneční soustava. ZPRACOVAL Mgr. Alena Jakubcová ŠKOLA ZŠ Bor, Školní 440, , příspěvková organizace TÉMA Sluneční soustava NÁZEV MATERIÁLU VY_32_INOVACE_7B_Př5_02_Sluneční.
Hv ě zdy a vesmírná t ě lesa Eliška Navrátilová, Lenka Dohnalová a Jana Březinová.
Jméno autora výukového materiáluSoňa Maruničová Datum (období, ve kterém byl vytvořen)11/2011 Ročník, pro který je výukový materiál určen5. ročník Vzdělávací.
AUTOR: Eva Strnadová NÁZEV:VY_52_INOVACE_04_05_29_SLUNEČNÍ SOUSTAVA
Slunce a sluneční soustava
VY_32_INOVACE_10_32_SLUNCE – ZDROJ SVĚTLA A TEPLA
Škola ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
Saturn.
Země – modrá planeta.
URAN A NEPTUN.
Měsíc a jeho podoby.
Saturn.
Název školy: ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu: Eduard Šram
EU peníze školám Základní škola Čachovice a Mateřská škola Struhy, Komenského 96, příspěvková organizace Označení: VY_32_INOVACE_231_PR5 Předmět: Přírodověda.
Název školy:  ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor:
Autor: Mgr. Michaela Čapková Datum: Název: VY_52_INOVACE_01_ZEMĚPIS
Planety sluneční soustavy. Sluneční soustava Sluneční soustava je planetární systém hvězdy známé jako Slunce. Tvoří jej především 8 planet, 5 trpasličích.
Název školy Plavská škola Autor Mgr. Jana Kneřová Název
NÁZEV ŠKOLY:ZŠ Dolní Benešov
Název školy: MŠ a ZŠ,Veselí nad Moravou, Kollárova 1045
Sluneční soustava.
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Čestlice
PLANETY SLUNEČNÍ SOUSTAVY
VY_52_INOVACE_35_ Země ČLOVĚK A JEHO SVĚT 5. ročník Ing. Hana Adamcová
Planeta Sluneční Soustavy
A) hvězda B) planeta C) galaxie
Transkript prezentace:

Sluneční soustava Za předpokladu použití psacích potřeb

Slunce Je Slunce hvězdou nebo planetou? Je Slunce větší nebo menší než Země? Vysvětli význam Slunce pro světlo na Zemi. Vysvětli význam Slunce pro teplo na Zemi. Vysvětli význam Slunce pro živou přírodu na Zemi. Vysvětli význam Slunce pro energii vody, energii větru, energii biomasy na Zemi.

Planety Planety sluneční soustavy dostaly jména podle řeckých bohů:1.________, 2.________, 3._______, 4.________, 5. ________, 6._____, 7._______, 8.________. Planeta Slunci nejbližší _________. Planeta Slunci nejvzdálenější _________.

Měsíc Přirozená družice Země se nazývá _________. Měsíc oběhne kolem Země přibližně za _____. Měsíc má tvar ________. Měsíc svítí vlastním světlem-odráží sluneční světlo(vyber). Měsíc má větší-menší přitažlivost než Země(vyber).

Umělé družice Pomáhají meteorologům předpovídat______. Umožňují telefonní________. Umožňují televizní_________. Zachycují tísňová volání havarovaných______. Pomáhají vědcům při kosmickém __________. Kontrolují znečištění __________. Pomáhají při hledání nových nalezišť_______.