Diskusní příspěvek na krajské konferenci projektu UNIV2 KRAJE.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Stacionární terénní práce ve Věznici Jiřice Občanské sdružení Semiramis.
Advertisements

CASALC Review Odborný časopis České a slovenské asociace učitelů jazykových center na vysokých školách.
, Praha, Goethe institut Tereza Šmídová NÚV.
Martin Sycha Konference UNIV 2 KRAJE Ostrava Další vzdělávání v ČR.
KRAJská konference UNIV 2 Kraje – jihomoravský kraj 29. a 30
Hodnoty a vzdělávání Kamil Činátl, Ph.D. FFUK, ÚSTR.
Projekty na podporu cílů vzdělávací politiky ČR v kontextu Lisabonské strategie a dalších iniciativ EU Jana Švecová MŠMT odbor pro záležitosti EU 20.října.
Další vzdělávání v terciárním vzdělávacím sektoru Současnost a výhled do budoucna MŠMT Odbor vyššího odborného a další vzdělávání Mgr. Monika Měšťanová.
RYTMUS, o.p.s – od klienta k občanovi
V OBLASTI ŠKOLSTVÍ Spolupráce Ústeckého kraje s krajem Žilinským.
Koncepce DVPP pro Českou republiku. Obsah prezentace Cíle koncepce a rámec její tvorby Obsah koncepce Priority státní vzdělávací politiky Poradní sbor.
1 Školy jako centra celoživotního učení a uznávání Jana Bydžovská KONFERENCE MŠMT K VYUŽÍVÁNÍ ESF VE VZDĚLÁVÁNÍ
Proměna škol v Centra celoživotního učení KRAJSKÁ KONFERENCE UNIV 2 KRAJE – LIBERECKÝ KRAJ 11. listopadu 2011.
IVIG Praha, Odborná pomoc veřejných knihoven informačním a studijním centrům škol.
 Pro hodnocení není žádný jednoznačný předpis či návod, žádná kuchařka.  Existují principy, metody, formy a prostředky a také specifické podmínky školy.
Výstupy z Úvodního semináře
DIDAKTIKA EKONOMICKÝCH PŘEDMĚTŮ doc. Ing. Pavel Krpálek, CSc
Návrh a realizace modulového systému dalšího vzdělávání učitelů v MSK Magdalena Chmelařová Opava 2008.
Create think tank! Doc. PhDr. Jaroslav Mužík DrSc. Další vzdělávání v ČR.
BÍLÁ KNIHA TERCIÁRNÍHO VZDĚLÁVÁNÍ Národní program rozvoje vzdělávání v ČR. Leden, 2009.
Střední školství a trh práce Akční program podpory odborného školství.
Dobrá škola ?. Co je produktem školy? Výstupy: výsledky dlouhodobé efekty.
Jan Brůha Konference UNIV 2 KRAJE Seč 2012 Další vzdělávání v ČR.
Další vzdělávání v ČR Konference UNIV 2 KRAJE , Liblice.
Další vzdělávání v ČR Konference UNIV 2 Kraje
Organizační struktura
Junior Achievement je mezinárodní vzdělávací nezisková organizace. Česká kancelář Junior Achievement byla založena panem Tomášem Baťou v roce Jejím.
SOS a SOU, Kladno, U Hvězdy 2279 představuje Otázky demografických změn a poptávky trhu práce - vzdělávání dospělých.
PŘÍSTUP K VLASTNÍMU HODNOCENÍ ZE STRANY ZŘIZOVATELE ŠKOLY konference projektu „Cesta ke kvalitě“ 4. listopadu 2009 Hotel v Klášterní.
OSTRAVA 26. – 27. DUBNA 2012 ŘEŠENÍ PROJEKTU UNIV 2 KRAJE V MORAVSKOSLEZSKÉM KRAJI 10. KRAJSKÁ KONFERENCE PROJEKTU Jana Bydžovská.
Program celoživotního učení Veletrh komunitárních programů, Krajský úřad Ústeckého kraje, Ústí nad Labem, Zdeněk Nebřenský (DZS)
Vzdělávání odborníků ze škol zapojených v projektu RŠPP
Konference projektu UNIV 2 KRAJE ve Zlínském kraji PhDr. Helena Marinková, Ph.D.
Všeobecné nebo odborné vzdělání? Konference AŘG Hradec Králové 2015 RNDr. Zdeněk Bergman.
Katedra didaktiky ekonomických předmětů VŠE v Praze DIDAKTICKÁ SLOŽKA STANDARDU UČITELE ODBORNÝCH PŘEDMĚTŮ Miloslav Rotport Kostelec nad Černými lesy 27.
Ing. Eva Bartoňová, náměstkyně ministra, skupina finanční, právní a správy úřadu, MŠMT.
Podpora projektům EU SF aneb kvalitní podpora pro kvalitní projekty Ing. Jan Knyttl
Androdidaktika Vzdělávání. Smyslem vzdělání je dosáhnout moudrosti, nejen prostého vědění J. A. Komenský.
Konference projektu UNIV 2 KRAJE v Královéhradeckém kraji PhDr. Helena Marinková, Ph.D.
Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu Datum: Zpracoval(a): Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu Podpora transformace v.
OPERAČNÍ PROGRAM VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST ŠABLONY PRO STŘEDNÍ ŠKOLY I ZLEPŠOVÁNÍ PODMÍNEK PRO VZDĚLÁVÁNÍ NA STŘEDNÍCH ŠKOLÁCH I 21. října 2011.
Základní fakta Celková částka pro ZŠ a SŠ v republice (mimo hl. město) mil Kč Minimální částka na jeden projekt: 15 mil. Kč Maximální výše podpory.
Národní institut pro další vzdělávání Příspěvková organizace přímo řízená MŠMT Působnost v celé České republice Státní garance DVPP.
ČESKÁ ŠKOLNÍ INSPEKCE Fráni Šrámka Praha 5 Jak přistupují školy k autoevaluaci PhDr. Mgr. Milan Matějů Jak přistupují školy k autoevaluaci PhDr.
„JAK NA SPOLEČNÉ VZDĚLÁVÁNÍ“ KONFERENCE „JAK NA SPOLEČNÉ VZDĚLÁVÁNÍ“ Karlovy Vary 8. Února 2016.
Profese učitele z pohledu praxe střední školy (vážně i nevážně) Duben 2008.
Nová závěrečná zkouška 2 Individuální projekt národní.
1 Strategie vzdělávací politiky ČR do roku 2020 Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy Karmelitská 7, Praha 1 tel.:
MATURITA 2010 změna modelu a novelizace zákona základní model nové maturity skladba zkoušek nové maturity maturita bez hendikepů průběh maturity organizace.
Spolupráce středních škol a firem v Pardubickém kraji Krajský úřad Pardubického kraje odbor školství a kultury oddělení organizační a vzdělávání.
Uznávání výsledků neformálního vzdělávání a informálního učení v sítích škol poskytujících vzdělávací služby pro dospělé Projekt je financován Evropským.
Uznávání výsledků neformálního vzdělávání a informálního učení v sítích škol poskytujících vzdělávací služby pro dospělé Projekt je financován Evropským.
Učitelé pro učitele UPROU ( ). UPROU  Tento projekt je spolufinancován Evropským sociální fondem (75%) a státním rozpočtem ČR (25%).  OP RLZ.
AKTUÁLNÍ VÝZVY V OPERAČNÍM PROGRAMU VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
1 Dotační řízení na realizaci aktivit v oblasti primární prevence rizikového chování RVPPK Praha Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy.
Integrovaný regionální operační program
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Olomouckého kraje v rámci OP VVV
Analýza potřeb škol Většina škol rozvíjí inkluzívní vzdělávání prostřednictvím činností spadajících do základní nebo mírně pokročilé úrovně. Inkluzívní.
Úvodní konference projektu UNIV 2 KRAJE, PRAHA
MŠMT a MS CLASS SERVER ČR MŠMT
Rodičovské vzdělávání jako součást celoživotního učení Klára Šeďová
Vyhlášení 3. výzvy předkladatelům grantových projektů k předkládání projektových žádostí o finanční podporu z Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost,
  Další vzdělávání v ČR Konference UNIV 2 Kraje , Liberec.
Umístění Věznice Nové Sedlo
Organizační struktura
Podpora polytechnického vzdělávání v Centrech celoživotního učení škol
Podpora procesů uznávání
Novinky v preventivně výchovné činnosti u HZS ČR
  Další vzdělávání v ČR Konference UNIV 2 Kraje Karlovy Vary.
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Pardubického kraje
Transkript prezentace:

Diskusní příspěvek na krajské konferenci projektu UNIV2 KRAJE

Návod na použití UNIV 2, U2K  Tato prezentace se snaží nevšedně zaujmout, zamyslet se nad celoživotním učením v podmínkách střední školy, Středního odborného učiliště…  … ale také nad možnostmi využívat dosud neuchopené děje při změně životních hodnot a cílů dospělých odsouzených ze zločinu na život v rodině a společnosti

Rozhodni se sám, kterou cestou se dáš: Cestou zločince a recidivyVkročíš do dramatu života

A jsme v nejtěžší věznici S p. Džamilou Stehlíkovou v roce při založení školy v r S min. MŠMT p.Dobešem 2011 při projektu UNIV2 na bezdrogové zóně věznice

Kmen – metodologie, kurikulum Větve- poznávací, vědní discipliny Stromy- jednotliví žáci inkluzivního vzdělávání Vzdělávací andragogický model CŽU

Příprava vzdělávacího kurzu

Motivace – oborová didaktika a)Změna hodnot b)Změna jednání c)Změna přístupu d)další

Synergický efekt

Proces vzdělávání, příprava projektu Uživatel = Stát + vězeň

KONZULTACE S DOC.D.MÜNICHEM (NERV ČR) KE STRATEGII CŽU – INKLUZI PO SOUČASNÉ REFORMĚ ŠKOLSTVÍ V OBORECH „E“

VÝBĚŘ FREKVENTANTŮ KURZU NA BEZDROGOVÉ ZONĚ VĚZNICE

PESTROST VÝUKY, PŘITAŽLIVOST, MOTIVACE

EVALUACE, VYHODNOCENÍ KURZU KLADY  MIMOŘÁDNÝ ZÁJEM UCHAZEČŮ  VELKÁ POZORNOST STUDENTŮ  POCTIVÁ PŘÍPRAVA NA ZKOUŠKY  SOUDY PŘIHLÍŽEJÍ K ŽÁDOSTEM VEZŃŮ, KTEŘÍ STUDUJÍ  ZMĚNA ŽIVOTNÍHO STYLU VĚZNĚ NA VZDĚLÁVÁNÍ Z DENNÍHO PŮSOBENÍ, ZMĚNA ŽIVOTNÍCH HODNOT  KURZ PŘINUTIL UČITELE K PRECIZNÍ PŘÍPRAVĚ VÝUKY A JEJÍHO HODNOCENÍ

EVALUACE, VYHODNOCENÍ KURZU ZÁPORY  FREKVENTANTI NEJSOU SCHOPNI VĚNOVAT PROSTŘEDKY DO DALŠÍHO VZDĚLÁVÁNÍ  EKONOMICKÁ KRIZE V PRNÍ ŘADĚ ŠKRTLA U DOSPĚLÝCH LIDÍ NÁKLADY NA VZDĚLÁVÁNÍ  FREKVENTANTI CHTĚLI POKRAČOVÁNÍ KURZŮ, ČÁSTKA CCA 25 TIS./KURZ JE MALÁ

VYHODNOCENÍ PROJEKTU A PERSPEKTIVY DALŠÍCH KURZŮ – VĚZNICE NOVÉ SEDLO, ZAHRADNICKÉ PRÁCE

Konec Vedení i žáci školy děkuje za možnost uskutečnění tohoto projektu