Diskusní příspěvek na krajské konferenci projektu UNIV2 KRAJE
Návod na použití UNIV 2, U2K Tato prezentace se snaží nevšedně zaujmout, zamyslet se nad celoživotním učením v podmínkách střední školy, Středního odborného učiliště… … ale také nad možnostmi využívat dosud neuchopené děje při změně životních hodnot a cílů dospělých odsouzených ze zločinu na život v rodině a společnosti
Rozhodni se sám, kterou cestou se dáš: Cestou zločince a recidivyVkročíš do dramatu života
A jsme v nejtěžší věznici S p. Džamilou Stehlíkovou v roce při založení školy v r S min. MŠMT p.Dobešem 2011 při projektu UNIV2 na bezdrogové zóně věznice
Kmen – metodologie, kurikulum Větve- poznávací, vědní discipliny Stromy- jednotliví žáci inkluzivního vzdělávání Vzdělávací andragogický model CŽU
Příprava vzdělávacího kurzu
Motivace – oborová didaktika a)Změna hodnot b)Změna jednání c)Změna přístupu d)další
Synergický efekt
Proces vzdělávání, příprava projektu Uživatel = Stát + vězeň
KONZULTACE S DOC.D.MÜNICHEM (NERV ČR) KE STRATEGII CŽU – INKLUZI PO SOUČASNÉ REFORMĚ ŠKOLSTVÍ V OBORECH „E“
VÝBĚŘ FREKVENTANTŮ KURZU NA BEZDROGOVÉ ZONĚ VĚZNICE
PESTROST VÝUKY, PŘITAŽLIVOST, MOTIVACE
EVALUACE, VYHODNOCENÍ KURZU KLADY MIMOŘÁDNÝ ZÁJEM UCHAZEČŮ VELKÁ POZORNOST STUDENTŮ POCTIVÁ PŘÍPRAVA NA ZKOUŠKY SOUDY PŘIHLÍŽEJÍ K ŽÁDOSTEM VEZŃŮ, KTEŘÍ STUDUJÍ ZMĚNA ŽIVOTNÍHO STYLU VĚZNĚ NA VZDĚLÁVÁNÍ Z DENNÍHO PŮSOBENÍ, ZMĚNA ŽIVOTNÍCH HODNOT KURZ PŘINUTIL UČITELE K PRECIZNÍ PŘÍPRAVĚ VÝUKY A JEJÍHO HODNOCENÍ
EVALUACE, VYHODNOCENÍ KURZU ZÁPORY FREKVENTANTI NEJSOU SCHOPNI VĚNOVAT PROSTŘEDKY DO DALŠÍHO VZDĚLÁVÁNÍ EKONOMICKÁ KRIZE V PRNÍ ŘADĚ ŠKRTLA U DOSPĚLÝCH LIDÍ NÁKLADY NA VZDĚLÁVÁNÍ FREKVENTANTI CHTĚLI POKRAČOVÁNÍ KURZŮ, ČÁSTKA CCA 25 TIS./KURZ JE MALÁ
VYHODNOCENÍ PROJEKTU A PERSPEKTIVY DALŠÍCH KURZŮ – VĚZNICE NOVÉ SEDLO, ZAHRADNICKÉ PRÁCE
Konec Vedení i žáci školy děkuje za možnost uskutečnění tohoto projektu