Poznáte hudební velikány ? – 2. díl Prověřte si své hudební znalosti vážné hudby ! Sestavil – 4/2012 – www.racek.yx.cz Ztišit ! Nejprve klepněte na očíslovaný.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Romantismus v hudbě jihoevropských a severských skladatelů
Advertisements

Fryderic Chopin.
Poznáte hudební velikány ? - 1.díl Prověřte si své hudební znalosti vážné hudby ! Sestavil – 4/2012 – Ztišit ! Nejprve klepněte na očíslovaný.
Medailonky Wolfgang Amadeus Mozart HV-1 Hudební výchova DUM č. 17
HV-1 Hudební výchova DUM č. 11 Prima – kvarta osmiletého studia
POZNÁVEJ HUDEBNÍ SKLADATELE
Otázky jsou vybrány z DUM č: VY_32_INOVACE_15_Opakování III.
Tento vzdělávací materiál vznikl v rámci projektu EU – peníze školám Název projektu : Objevujeme svět kolem nás Reg. číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Romantismus v hudbě německých skladatelů
Z franc. romantique = jako v románu
Joseph Haydn 1732 Rohrau – 1809 Vídeň.
Digitální učební materiály ŠIII/2 HUDEBNÍ VÝCHOVA
Antonín Dvořák Základní škola Choltice, okres Pardubice – „Učíme se pro život“ Šablona: č. III/2 Inovace a zkvalitnění výuky pomocí ICT Pořadové číslo:
Autor: Mgr. Helena Kremsová, ZŠ Masarykova, Ostrov
Slavní čeští a světoví skladatelé. Bedřich Smetana.
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_855_8TR_HV Autor: Mgr. Ludmila Večerková.
Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“
BEDŘICH SMETANA Významné osobnosti
Základní vzdělávání – Člověk a umění – Hudební výchova
název odvozen od anglického to rag – roztrhat nebo rozervat, melodie je totiž jakoby rytmicky roztrhána černoši doufali, že se prosadí jako vážná hudba,
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_857_7TR_HV Autor: Mgr. Ludmila Večerková.
Poznáte hudební velikány ? – 3. díl Prověřte si své hudební znalosti vážné hudby ! Sestavil – 4/2012 – Ztišit ! Nejprve klepněte na očíslovaný.
Hudba Rakousko-Uherska Autor: Květa Stejskalová. Rakousko-Uhersko byl státní útvar, který existoval v letech 1867 – Rakousko-Uhersko byl státní.
ICT – 2 – 3 – 21 HV - Bedřich Smetana
Vzdělávací oblast: Umění a kultura
Vzdělávací oblast: Umění a kultura
Klarinet Kozubíková Rosalie.
Bedřich Smetana.
Základní vzdělávání – Člověk a umění – Hudební výchova
Číslo šablony: III/2 VY_32_INOVACE_P11_2.16 Tematická oblast: Dějiny hudebního umění Klavírní a housloví virtuosové období romantismu Typ: DUM – test,
ICT – 2 – 3 – 23 HV Wolfgang Amadeus Mozart
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj
Název: VY_32_inovace_HV6789_03 Oblast: Hudební výchova Stručná anotace: Materiál je určen k seznámení žáků s rysy romantické hudby a v druhé části se zaměřuje.
Mgr. Jakub Tomala.  Ukázka č. 1  Ukázka č. 2  Ukázka č. 3  Ukázka č. 4  Ukázka č. 5  Komentář k ukázce č. 1  Komentář k ukázce č. 2  Komentář.
BEDŘICH SMETANA.
Základní škola Jindřichův Hradec I, Štítného 121
Mgr. Jakub Tomala.  Ukázka č. 1  Ukázka č. 2  Ukázka č. 3  Ukázka č. 4  Ukázka č. 5  Komentář k ukázce č. 1  Komentář k ukázce č. 2  Komentář.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Martina Steyerová NÁZEV: VY_32_INOVACE_10_Hudební výchova – 8. ročník TÉMA: Romantismus.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Pořadové číslo projektu: CZ1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Sada: Státy Evropy1 Ověření ve výuce: Třída:
NÁZEV ŠKOLY : Gymnázium Lovosice, Sady pionýrů 600/6 ČÍSLO PROJEKTU : CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_3C_19_ Hudební romantismus.
Číslo materiálu: VY 32 INOVACE 26/13 Název materiálu: Hudba v období romantismu Zpracoval: Mgr. Bc. BcA. Michal Jančík.
Název školy: Svobodná základní škola,o.p.s. Autor: Ivana Makovičková Název materiálu: VY_32_INOVACE_11_HUDEBNÍ VÝCHOVA_HUDEBNÍ NÁSTROJE (KŘÍŽOVKA) Název:
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Jana Strouhalová. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN , financovaného.
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr.Petra Novotná Název materiálu: VY_32_INOVACE_9_28_Hudební nástroje - smyčcové Číslo projektu:
Název školy: Svobodná základní škola,o.p.s. Autor: Ivana Makovičková Název materiálu: VY_32_INOVACE_6_HUDEBNÍ VÝCHOVA_Z ČEHO SE SKLÁDÁ HUDBA? Název: Z.
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Zdeňka Pecková Číslo
Číslo materiálu: VY 32 INOVACE 26/11
Číslo materiálu: VY 32 INOVACE 26/09
ZŠ Hladké Životice okres Nový Jičín, příspěvková organizace
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov, příspěvková organizace
Název školy ZŠ J. E. Purkyně Libochovice a ZUŠ Autor Bc. Jiří Grüner
FILIP SMIČKA Prezentace pod vedením Mgr. Barbory Pacalové
Další hudební formy Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
Test ověřující znalosti z HV
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
HUDEBNÍ VÝCHOVA HUDBA NA JEVIŠTI
Světoví hudební skladatelé
Dějiny hudby a její osobnosti
Hudba Test Poslech POJMY
ROMANTISMUS poslech Felix Mendelssohn Bartholdy Fryderyk Chopin
Hudba na jevišti Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné Autor: Mgr. Renáta Jehličková Název: VY_32_INOVACE_09_C_12_HUDBA NA JEVIŠTI Téma: HUDEBNÍ.
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Výtvarné umění – kvíz Portréty skladadelů – kvíz Test Poslech POJMY
Narodil se 31. ledna 1797 ve Vídni Zemřel 19. listopadu 1828 ve Vídni
Romantizmus.
CESTA Z PRAVĚKU 9. část ROMANTISMUS ICT 2 –
Číslo materiálu: VY 32 INOVACE  11/10
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
VY 32 INOVACE 543.
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Transkript prezentace:

Poznáte hudební velikány ? – 2. díl Prověřte si své hudební znalosti vážné hudby ! Sestavil – 4/2012 – Ztišit ! Nejprve klepněte na očíslovaný reproduktor a zaposlouchejte se. Vybírejte z níže uvedených 10 jmen. Berlioz Schubert Schumann Šostakovič Haydn Brahms SchtraussOffenbach Grieg Smetana Pak klepněte na příslušný houslový klíč, který vám správné jméno prozradí.

Pokud jste volili skladbu č.1 – poznali jste Johanna Strausse ZPĚT Vídeňský valčík

Pokud jste volili skladbu č.3 – poznali jste Edvarda Griega ZPĚT Ranní nálada

Pokud jste volili skladbu č.5 – poznali jste Josepha Haydna ZPĚT Serenáda

Pokud jste volili skladbu č.7 – poznali jste Dmitrije Šostakoviče ZPĚT Jazzová suita č

Pokud jste volili skladbu č.9 – poznali jste Franze Schuberta ZPĚT Ave Maria

Pokud jste volili skladbu č.2 – poznali jste Bedřicha Smetanu ZPĚT Fanfáry z Libuše

Pokud jste volili skladbu č.4 – poznali jste Hectora Berlioze ZPĚT Faust – Rakocziho pochod

Pokud jste volili skladbu č.6 – poznali jste Jacquese Offenbacha ZPĚT Kankán

Pokud jste volili skladbu č.8 – poznali jste Johannesa Brahmse ZPĚT Waltz

Pokud jste volili skladbu č.10 – poznali jste Roberta Schumanna ZPĚT Snění