TRIBUNA ČESKÉHO OBCHODU TZB 2011 – HOTEL CLARION, 29.BŘEZNA 2011 MICHAL ŠUSTR COUNTRY MANAGER pro ČESKO, SLOVENSKO a MAĎARSKO ARISTON THERMO CZ s.r.o.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Strategie rozvoje letiště Leoše Janáčka Ostrava
Advertisements

VÝVOJ ČESKÉHO OBCHODU A OČEKÁVÁNÍ ZÁKAZNÍKŮ Z d e n ě k S k á l a R e s e a r c h D i r e c t o r R e t a i l & S h o p p e r I N C O M A t i s k o v á.
Tvorba cen v maloobchodě
Marketing VY_32_INOVACE_ Marketing - metoda řízení, která se zaměřuje na potřeby zákazník - každý výrobek je totiž určen jiné cílové skupině (cílová.
1 AOV „Nástroje a distribuční cesty v současné ekonomické a obchodní situaci mezi výrobcem a spotřebitelem v aplikaci společností Sanitec“ Ing.Michal.
10. dubna 2013 Roztoky Prahy. Naši členové Minulost, současnost a budoucnost obchodu s TZB  Několik poznámek k 20. výročí založení Asociace odborných.
Cena v pojetí marketingu
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
ÚLOHA MARKETINGU V PODNIKU
Place – místo prodeje (distribuce)
Výrobek a jeho životní cyklus
Cenová strategie Eduard Andráši.
Zkušenostní křivka Petr Bouška IŘT 2007/2008.
Ing. Martin Kocourek ministr průmyslu a obchodu EXPORTNÍ STRATEGIE EXPORTNÍ STRATEGIE Exportní konference
Dnes fiktivně, zítra reálně.
P3 - Marketingový plán „Jsou tři typy firem: ty, které předvídají, ty které reagují na podněty, a ty, které se diví tomu, co se stalo.“ Které jsou nejúspěšnější?
Cena a náklady.
Životní cyklus výrobku
Jméno firmy Podnikatelský plán. Shrnutí Jasně popište, co je smyslem činnosti vaší společnosti a jaké si kladete cíle –Stručně popište, jak si představujete.
Str. 27.  peněžní částka účtovaná za výrobek nebo službu  vyjadřuje hodnotu výrobku nebo služby  přináší firmě příjmy - jako jediná ze 4P (výrobek,
Bakalářský studijní program Elektrotechnika Obor  Aplikovaná a komerční elektronika Oborová katedra  Katedra elektroniky.
Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/
Název organizace Podnikatelský plán (bližší specifikace aktivity) Vaše logo.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Tržní cílení – hodnocení tržních segmentů
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Cíle přednášky Vymezení trhu z pohledu zákazníků a jejich poptávky
Cena má vliv na zisk, CF, konkurenceschopnost výrobce.
Důvody vstupu na zahraniční trhy
Asociace energetických manažerů a Sdružení velkých spotřebitelů Ing. Aleš Valla Obchodní ředitel MORAVIA ENERGO, a.s. Nová pravidla vyhodnocování odchylek,
Efektivní reklama na internetu Luboš Plotěný
Analýza konkurence Harry Löwit 2009/2010
Cenové strategie. Cenové cíle Cíle orientované na zákazníka Cíle orientované na finanční potřeby firmy Cíle orientované na okamžité požadavky trhu.
Strategický marketingový proces: plánovací etapa
ČESKÝ STATISTICKÝ ÚŘAD Na padesátém 81, Praha 10 EKONOMICKÉ ÚDAJE ZA ROK 2010 produkce, obchod, zaměstnanost Při příležitosti souběžné.
Petr Štoček, SPZ, part 31 Strategie prodeje textilního zboží Ing. Petr Štoček LS 2005/ 2006 FT, TM3.
BPH_EKOR Ekonomika organizací podzim 2012
Petr Štoček, SPZ, part 11 Strategie prodeje textilního zboží Ing. Petr Štoček LS 2005/ 2006 FT, TM3.
Tržní prostředí.
Evropské daňové právo Podnikatelský plán Michal Radvan
8. Marketing.
Marketing Cena Jana Madejová, Ludmila Lichnovská, Monika Suchopárková,
ZÁKLADY EKONOMIE I Poptávka a nabídka Tržní mechanismus 4
Petr Mikšovič CEO, SOVA NET, s.r.o. Význam on-line strategie v B2B.
Obsah Marketingový mix Marketingový mix obchodníka Nákupní marketing.
MARKETING 3 Produkt jako nástroj marketingu. Produkt Z pohledu marketingu se člení na: Spotřební zboží Výrobní prostředky.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Marketing a řízení hotelu Název vyučovací oblasti: Marketingové strategie Ročník / obor studia:III..
SPOLUPRÁCE VÝROBA VELKOOBCHOD Jiří Tesák, obchodní ředitel TZB, Grundfos Sales Czechia and Slovakia s.r.o. Slavkov
OBSAH  HDP - definice  Výpočet HDP  HDP České republiky: o HDP v letech 1993 – 1996 o HDP v letech 1997 – 1998 o HDP v letech 1999 – 2002 o HDP v letech.
Distribuce. Vstup na zahraniční trhy Zda expandovat Na které trhy vstoupit Způsob vstupu na trh Marketingový program Organizace marketingu.
Cenová politika 1 Hradec Králové CZECH SALES ACADEMY Hradec Králové – VOŠ a SOŠ s.r.o. Hradecká 1151, Hradec Králové.
Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název školy:SOU a ZŠ Planá, Kostelní 129, Planá Vzdělávací oblast: Ekonomie Předmět:Finanční gramotnost Tematický.
Marketingová analýza společnosti Pivovar Ferdinand s. r. o.
Strategická analýza společnosti TIBBIS, s. r. o.
Marketingový plán podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
MARKETING Přednáška P
Stanovení ceny v marketingu
Digitální učební materiál
MIKROEKONOMIKA Formování trhu Základní elementy trhu.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ANALÝZA MARKETINGOVÉHO MIXU VYBRANÉHO SUBJEKTU (Obhajoba bakalářské práce) Autor práce: Libuša.
Název: Marketing – podnikoví zákazníci Autor: Ing.Jan Štěpka
Marketingový systém řízení
MARKETINGOVÝ PLÁN PRO ROK 2009
Marketingové strategie
Cenové strategie.
Agregátní poptávka a agregátní nabídka Ing. Stanislav Heczko, Ph.D. Praha 2018.
Marketingový mix VY_32_INOVACE_41_823
MARKETING Přednáška P
Střední škola obchodně technická s. r. o.
Transkript prezentace:

TRIBUNA ČESKÉHO OBCHODU TZB 2011 – HOTEL CLARION, 29.BŘEZNA 2011 MICHAL ŠUSTR COUNTRY MANAGER pro ČESKO, SLOVENSKO a MAĎARSKO ARISTON THERMO CZ s.r.o. POUČENÍ Z KRIZOVÉHO VÝVOJE Z POHLEDU VÝROBCE

Perspektivy vývoje v oboru technických zařízení: Příležitosti Zvýšení ceny práce ➨ Vyřešení cenové pasti ➨ ➨ Uspokojivý růst marží TRIBUNA ČESKÉHO OBCHODU TZB 2011 – HOTEL CLARION, 29.BŘEZNA 2011 POHLED ZPĚT – ROK 2006, II. KONFERENCE AOV

AOV- II. konference o rozvoji obchodu v oboru technických zařízení ČR Perspektivy vývoje v oboru technických zařízení: Příležitosti Zvyšující se podíl výrobků vyšší kategorie ➨ (např. kondenzační kotle, tep. čerpadla, solární systémy) Odborné zázemí ➨ Vyšší ceny ➨ ➨ Uspokojivé marže TRIBUNA ČESKÉHO OBCHODU TZB 2011 – HOTEL CLARION, 29.BŘEZNA 2011 POHLED ZPĚT – ROK 2006, II. KONFERENCE AOV

Perspektivy vývoje v oboru technických zařízení: Hrozby Omezená možnost růstu ➨ Cenové války ➨ ➨ Pokles marží ➨ Konec TRIBUNA ČESKÉHO OBCHODU TZB 2011 – HOTEL CLARION, 29.BŘEZNA 2011 POHLED ZPĚT – ROK 2006, II. KONFERENCE AOV

Celková situace na trhu TZB v ČR v roce 2010: -Pokles obratu v rozmezí 5 – 20% ve spojení se značným poklesem ve stavebnictví -Pokles nebo stagnace marží -Růst ve vyšším a dražším segmentu nevyrovnal pokles prodeje u běžných výrobků -Silnější získávají tržní podíl -Obvyklé marketingové nástroje nefungují -Dražší a kvalitní firmy v krizi výrazně netrpěly TRIBUNA ČESKÉHO OBCHODU TZB 2011 – HOTEL CLARION, 29.BŘEZNA 2011

Perspektivy trhu TZB v ČR v letech 2011 a 2012: -Stagnace bude pokračovat -Obraty z let 2006 a 2007 se nebudou opakovat -Příležitost pro fúze a převzetí -Další posun od prodeje výrobků k prodeji kompletních řešení -Cena nebude rozhodujícím faktorem -Služby se stanou základním marketingovým nástrojem TRIBUNA ČESKÉHO OBCHODU TZB 2011 – HOTEL CLARION, 29.BŘEZNA 2011

Jak dál? Cenová strategie: -Ceny je třeba pravidelně zvyšovat -Nečekat na konkurenci – lídři zvyšují ceny -Pokles neloajálních zákazníků může být užitečný -Je pro odběratele cena skutečně nejdůležitější? -Koho zajímá jen cena, není pro velkoobchod dlouhodobě perspektivní TRIBUNA ČESKÉHO OBCHODU TZB 2011 – HOTEL CLARION, 29.BŘEZNA 2011

Jak dál? Výrobek: -Systémová a kompletní řešení -Výrobky středního segmentu? -Marketing produktu cílenější na konečného uživatele TRIBUNA ČESKÉHO OBCHODU TZB 2011 – HOTEL CLARION, 29.BŘEZNA 2011

Děkuji Vám za pozornost. TRIBUNA ČESKÉHO OBCHODU TZB 2011 – HOTEL CLARION, 29.BŘEZNA 2011