J AK ČESKÉ ŠKOLY VYUŽÍVAJÍ ICT VE SROVNÁNÍ S E VROPOU ? S URVEY OF S CHOOLS : ICT IN E DUCATION European Commission, DG Connect.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
IVIG 2008 Výsledky průzkumu informačního vzdělávání na VŠ v ČR v roce 2008 Zpracovala: Hana Landová, UK v Praze, ÚISK Prezentuje: Lenka Bělohoubková, VŠE.
Advertisements

Školní projekt ZŠ Smetanův okruh 4, Krnov
Autoevaluace školy z pohledu poradce
ON-LINE TESTY PRO DOKTORANDY NA UK FF PRAHA
Autoevaluace školy Základní škola a Mateřská škola Karla Klostermanna Železná Ruda, p.o. Zahradní Železná Ruda Ctirad Drahorád, ředitel školy.
Doba trvání : březen 2013 – únor 2015 Počet zapojených zemí: 9 Počet pilotních škol z ČR: 5 Počet asociovaných škol v ČR: 16 Finančně podpořeno z grantu.
LLP Comenius Evropská jazyková cena Label Petr Chaluš.
METODICKÝ SEMINÁŘ ETWINNING PRO ZAČÁTEČNÍKY. eTwinning eTwinning Partnerství škol v Evropě Projekty spolupráce na dálku Komunita evropský škol.
Evropské projekty v oblasti matematiky, přírodovědných a technických předmětů Barbora Grečnerová
PhDr. Marie HANZLÍKOVÁ FF UK v Praze MŠMT 9/2010 CercleS - CASAJC.
SCIENTIX - online komunita pro vzdělávání v oblasti STEM The work presented in this document is supported by the European Commission’s FP7 programme –
Pedagogické kompetence 6. října 2014 Caroline Kearney vedoucí manažerka projektů & analytička vzdělávání.
PLÁNOVÁNÍ ROZVOJE SLUŽEB ICT VE ŠKOLE NÁLEŽITOSTI ICT PLÁNU ŠKOLY listopad 2006 (c) Radek Maca.
ICT podpora komunikace nejen v distančním vzdělávání DisCo 2010, Plzeň, Jiří Jelínek Lukáš Novotný Fakulta managementu Jindřichův Hradec VŠE.
Mgr. Jana Palanská.
Další vzdělávání učitelů v oblasti ICT Aktivity Domu zahraniční spolupráce Pavla Šabatková vedoucí odboru primárního vzdělávání DZS.
Program 1.Úvodní informace 2.Veřejné zakázky 3.Pracovní výkazy a ostatní podklady 4.Webová aplikace a rezervování školení 5.Představení aktivit KA-1 a.
ESKILLS.EC.EUROPA.EU Přehled kampaně e- Skills for Jobs 2014.
KLÍČOVÉ KOMPETENCE Lucie Hučínová Výzkumný ústav pedagogický v Praze
Gymnázium, základní škola a mateřská škola Mánesova Sokolov
Learning Educators Project Grundtvig 2 Learning Partnerships.
Implementace flexicurity v ČR STRATEGIE EVROPA 2020 Digitální agenda pro Evropu, Mládež v pohybu, Unie inovací, Integrovaná průmyslová politika pro éru.
Konference projektu Cesta ke kvalitě
Evropský rozměr informačních služeb pro mládež …nejsme v tom sami!
Program celoživotního učení Ústí nad Labem
Nabídka základním školám MSK v roce 2006 Krajské zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků a informační centrum, Nový Jičín, příspěvková organizace.
Informační a komunikační technologie jako klíčový nástroj třídy budoucnosti Lucie Laitlová (DZS)
Národní konference eTwinning 28. – 30. dubna 2011 Praha Petr Chaluš.
Srovnání výsledků testů žáků 9. tříd základních škol v letech 2005 a 2011 Koho a na co jsme se ptali Filip Karel, Šimon Stiburek, Jan Hučín Scio Praha.
Ing. František Hůlka lektor webináře pro ICT metodiky
ANALÝZA ODVĚTVÍ JAZYKOVÝCH SLUŽEB Martina Pelešková 16. prosince 2009 Generální ředitelství pro překlady Evropská komise.
EVALUACE REALIZACE ICT STRATEGIE EVALUACE ŠKOLY listopad 2006 (c) Radek Maca.
domácí psi využívají lidi jako nástroje.
Mgr. Lucie Holacká, Národní institut pro další vzdělávání
ICT VE ŠKOLE LIDSKÉ ZDROJE listopad 2006 (c) Radek Maca.
© Adolf Knoll National Library of the Czech Republic The Digital Library Initiative Adolf Knoll.
Strana 1 Projekt Reflex Flexibilní odborníci ve společnosti znalostí Nové požadavky na terciární vzdělávání v Evropě Jan Koucký Středisko vzdělávací politiky.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Projekty Dialog a Perspektiva reg. č. CZ.1.07/1.3.05/ , reg. č. CZ.1.07/1.3.05/ , Ludmila Muchová
ICT technologie a jejich využití v práci učitele 2. stupně a v dalším rozvoji jeho profesních kompetencí ZÁVĚREČNÁ PRÁCE leden 2013 Bc. Marcela Hladká.
Projekt Gymnázia Nymburk podpořený z prostředků ESF
ETwinning - on-line spolupráce škol Aktivitu eTwinning, podporující virtuální propojení evropských škol pomocí informačních a komunikačních technologií,
ČESKÝ STATISTICKÝ ÚŘAD Na padesátém 81, Praha 10 Šetření o využívání informačních technologií ve veřejné správě Konference ISSS 2006.
Evropská jazyková cena Label Praha, Historie programu iniciativa vycházející z dokumentu vydaného EK v roce 1992 – „White Paper“ v ČR od.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO:
ICT VL Evropa – povrch 5.R.
RVP ZV a tvorba ŠVP Jak dojít k cíli : zpracovat efektivní
Rámcové a školní vzdělávací programy
Inovativní projekty v oblasti moderních technologií.
Modul č. 2: Tutor DiV Kurz: Distanční minimum (kód skupiny DMPRA0509) Tutor: Mgr. Monika Všetulová Olomouc,
Editory ve výuce ICT na 1. stupni ZŠ
Schola Ludus pro 21. století Iniciativa pro přípravu celonárodního projektu v oblasti „Vzdělávání pro konkurenceschopnost” z prostředků EU Schola Ludus.
Podpora vzdělávání na vysokých školách: Mezinárodní zkušenosti a doporučení Petr Pabian, Univerzita Pardubice, Telč, Podpora.
Základy speciální pedagogiky Logopedie 1
Přínos studijních návštěv pro experty ve vzdělávání.
Výsledky dotazníkového šetření potřeb mateřských a základních škol v rámci projektu MAP OP VVV v ORP Turnov.
ICT ve výuce jazyků Petr Caloň Masarykovo gymnázium Příbor.
DIGITÁLNÍ KOMPETENCE ŽÁKŮ A UČITELŮ Martina Kupilíková, Zdeněk Heteš Dům zahraniční spolupráce.
Projekt „Inovace vzdělávacího programu Inovace vzdělávacího programu VOŠS Ostrava a rozšíření o kombinovanou formu vzdělávání Mgr. Michaela Holaňová.
Strategie komunitně vedeného místního rozvoje MAS Podřipsko Vzdělávání.
Zahajovací konference projektu Zahajovací konference projektu „Chceme mít blíže do světa.“
Online aplikace pro rozvoj ICT kompetencí učitele Radek Maca Počítač ve škole 2016.
Program CZ07 – Spolupráce škol
Bohemia EU Planners, s.r.o. PhDr. Vendulka Raymová
Mentoring Technology Enhanced Pedagogy (MENTEP)
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
JAKÝ EFEKT MAJÍ STÁVAJÍCÍ ŠKOLENÍ?
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Základní škola a Praktická škola Dvůr Králové nad Labem
Kompetence kariérových poradců ke kariérovému vzdělávání
SIPVZ – úvodní modul P ICT a změny ve výuce (2 h) metodické poznámky.
Transkript prezentace:

J AK ČESKÉ ŠKOLY VYUŽÍVAJÍ ICT VE SROVNÁNÍ S E VROPOU ? S URVEY OF S CHOOLS : ICT IN E DUCATION European Commission, DG Connect

Leden 2011 – Květen zemí Evropy základní a všechny typy středních škol ČR: 544 škol, 7602 žáků, 1139 učitelů a 376 ředitelů DZS koordinátor průzkumu v ČR

Vybavenost škol a konektivita

VYUŽÍVÁNÍ ICT VE VÝUCE

ICT DOVEDNOSTI UČITELŮ

ICT dovednosti žáků a studentů

ICT dovednosti žáků (autoevaluace)

OBECNÉ ZÁVĚRY

Zlepšující se vybavenost škol Vzrůstající schopnost učitelů pracovat s ICT ( , textové soubory apod.)  Využívání ICT žáky během výuky je stále velmi nízké v porovnání s frekvencí využití v mimo školním čase žáků Nízké využívání online učebních materiálů a nástrojů – 50% dotazovaných žáků a studentů nikde ve výuce nevyužilo online zdroj Hlavní bariéra - učitelé potřebují pedagogickou podporu využívání ICT ve výuce

Děkujeme za pozornost. agenda/en/survey-schools-ict- education agenda/en/survey-schools-ict- educationwww.dzs.cz/eunwww.eun.org