DRUHY VĚT OZNAMOVACÍ ROZKAZOVACÍ TÁZACÍ PŘACÍ.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
NEPOŘÁDEK V NAŠICH LESÍCH
Advertisements

Symbióza některých hřibovitých hub s kořeny vyšších rostlin
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace JEHLIČNATÉ STROMY Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře.
LES – PŘÍRODNÍ SPOLEČENSTVO
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem
Druhy vět Michaela Benešová oznamovací rozkazovací tázacípřací Tatínek jezdí do práce autem.
DRUHY VĚT Mgr. Michaela Benešová. DRUHY VĚT Mgr. Michaela Benešová.
Stromy.
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_240_2TR_CJ Autor: Mgr. Miroslava Ondrová.
Jazyk a jazyková komunikace Český jazyk a literatura Mluvnice jazyka českého na 1. stupni ZŠ Druhy vět VY_32_INOVACE_06 Sada 1 Základní škola T. G. Masaryka,
Jehličnaté lesy Anotace: Kód: VY_52_INOVACE_Přv-Z 4.,6.22
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Jazyk český - 1. stupeň Název a číslo učebního materiálu VY_32_INOVACE_05_15.
ČLOVĚK A PŘÍRODA Přírodopis
TAJGA Pás jehličnatých lesů.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: MGR. MONIKA RICHTÁRECHOVÁ Název: VY_INOVACE_238_JEHLIČNATÉ_STROMY Téma: JEHLIČNATÉ.
Lesy mírného pásu Jan Dušek.
PŘÍRODOVĚDA.
Jehličnany.
Soutěž: ze slov utvořte větu oznamovací, rozkazovací , přací a tázací
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Leona Jarošová ANOTACE Žáci si na jednotlivých cvičeních upevní učivo o větách dle.
Jazyk a jazyková komunikace Český jazyk a literatura Mluvnice jazyka českého na 1. stupni ZŠ Poznáš věty? VY_32_INOVACE_05 Sada 22 Základní škola T. G.
Evropa – vegetace 5. ročník
D R U H Y V Ě T P O D L E O B S A H U. J A K P O U Ž Í V Á M E V Ě T Y oznamujeme přikazujeme přejeme si ptáme se zjišťujeme doplňujeme rozkazujeme zvoláme.
Podnebné pásy III. – 5. ročník / mírný podnebný pás /
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace STROMY Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání.
JEHLIČNATÉ STROMY PODPORA PRO VÝUKU
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Lesy a jejich význam Škola: SŠ, ZŠ a MŠ, Karviná, příspěvková organizace Autor: Mgr. Lenka Hulejová VY_32_INOVACE_17_LESY A JEJICH VÝZNAM_HULEJOVÁ Člověk.
Slova nadřazená a podřazená
Ekosystém les Stromy Přírodověda 4. ročník
Les - rostliny, houby-prezentace
Slova nadřazená Slova podřazená K ŘADĚ SOUŘADNÝCH SLOV NAJDI SLOVO NADŘAZENÉ vrabec, špaček, sýkora, čáp, datel, kachna číslice školní potřeby dopravní.
Autor: Mgr. Lucie Hudcová Datum: Název: VY_52_INOVACE_10_PRVOUKA
PRVOUKA – 2. ročník, JEHLIČNATÉ STROMY
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
PRACOVNÍ LISTY Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Fišerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Název školy: Speciální základní škola,Louny Poděbradova640, příspěvková organizace Autor: Mgr. Erika Pospíšilová Název materiálu: VY__32_INOVACE_06_IV_Z6_mírný_pás.
Společenstva lesů - stromy
Elektronické učební materiály – 1. stupeň Člověk a příroda
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jaroslav Bartl Číslo
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
RISKUJ!.
Autor: Mgr. Radana Marelová
NÁZEV ŠKOLY: Speciální základní škola, Chlumec nad Cidlinou,
AUTOR: Mgr. Jitka Zajíčková NÁZEV: VY_32_INOVACE_01_CJ_19
ZIMA II.E Domeček
DRUHY VĚT PODLE POSTOJE MLUVČÍHO
Copak tady děláte? tázací oznamovací Věta zvolací.
CZ.1.07/1.4.00/ Autor Šárka Jurášová Škola
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_61_PRV1
Autor: Mgr. Karolina Pátková
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
Prvouka pro 2. tř. Stromy v lese III/2 18.
Les v průběhu roku Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
Na procházce v lese.
Podzim v lese a plody. Jehličnaté a listnaté stromy.
Složené slovní úlohy o n více, o n méně
Autor: Mgr. Anna Dyková Název : VY_12_INOVACE_35_Závěrečný test
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
Autor: Mgr. Lucie Hudcová Datum: Název: VY_52_INOVACE_10_PRVOUKA
Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
VY_32_INOVACE_19 19 Léto v lese autor: Mgr. Jana Kobylková
LES V ZIMĚ Název : VY_32_inovace_07 - PR – Les v zimě
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
VY_32_ INOVACE_ 03_ ČESKÝ JAZYK 3
Autor: Olga Kociánová Datum ( období): říjen 2011 Ročník: 4
Přírodověda Podnebné pásy ( Mírný pás )
Transkript prezentace:

DRUHY VĚT OZNAMOVACÍ ROZKAZOVACÍ TÁZACÍ PŘACÍ

OZNAMOVACÍ . ROZKAZOVACÍ ! . TÁZACÍ ? Ať… PŘACÍ . ! Kéž … Nechť…

O znamovací . ozkazovací R ! . T ázací ? Ať… řací . ! P Kéž … Nechť…

OZNAMOVACÍ . O . . . . V lese rostou jehličnaté a listnaté stromy Les je domovem spousty zvířátek . V lese jsme viděli lišku . Slyšeli jsme kukat kukačku

ROZKAZOVACÍ ! . R . ! ! Chovejte se v lese tiše Buďte ukázněné Naučte se poznávat jehličnaté stromy

borovice jedle modřín smrk

TÁZACÍ ? T ? ? ? ? Chránili jste se před klíšťaty Kolik kamarádů s vámi šlo ? Která zvířata žijí v lese ? Které stromy mají jehličí

PŘACÍ . ! P Ať… Kéž … Nechť… ! . . Ať se vám nic nestane Kéž by byly děti ukázněné . Nechť přijdou v pořádku

Vyber správně ! zakroužkujte : potom hádejte obrázek : Zdraví nelze ničím nahradit . Čistíte si pravidelně zuby ? Chraňte se před nachlazením ! Kéž si své zdraví uchováte neporušené . O R T P O R T P O R T P O R T P potom hádejte obrázek :

Hádejte ! Kdo žije v lese ? O P T R

Pište do Š sešitu : Rybář Kde je náš strýc Odešel k řece Nesl koš a dlouhý prut Kdy bude zpátky Ať chytne velkou rybu

KONTROLA Rybář Kde je náš strýc ? T Odešel k řece . O Nesl koš a dlouhý prut . O Kdy bude zpátky ? T Ať chytne velkou rybu . P

Pište do Š sešitu : Letadlo Co dělá Michal Michal staví letadlo Bude letadlo létat To teď Michal ještě neví Kéž by se mu to podařilo

KONTROLA Letadlo Co dělá Michal ? T Michal staví letadlo . O Bude letadlo létat ? T To teď Michal ještě neví . O Kéž by se mu to podařilo . P