Jídlo z blízka – vzdělávání kuchařů a zemědělců pro vytvoření regionální gastronomie jako součást udržitelného cestovního ruchu Olomouckého kraje.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
On-line komunikace, sociální sítě a propagace vědy
Advertisements

P ODNIKATELSKÉ DOVEDNOSTI PRO ROZVOJ MSP A NNO V K RÁLOVÉHRADECKÉM KRAJI Projekt CZ.1.07/3.2.10/ Společnost pro právní a ekonomické vzdělávání.
Český systém kvality služeb Ministerstvo pro místní rozvoj ČR 2. ročník Regionální konference cestovního ruchu Karlovy Vary 16. prosince 2013.
Český systém kvality služeb Ministerstvo pro místní rozvoj ČR
NAŠE ZKUŠENOSTI S DALŠÍM VZDĚLÁVÁNÍM V OBLASTI GASTRONOMIE.
ageLOC® Galvanic Body Trio
Rozbor a výsledky integrovaných mobilních kampaní Aktuálně.cz Ondřej Švihálek, Centrum Holdings 13. října 2010.
Jak budovat turistický potenciál města?. Známé destinace PÍSEK KARLOVY VARY ČESKÝ KRUMLOV BRANDÝS NAD LABEM Turisté nezůstávají přes noc. Průměrná délka.
Portál Na Houby PA165 projekt.
Vedlejší specializace MARKETING (3MK)
Beskydy pro všechny Výroční konference CIP EQUAL 19. listopadu, Praha Jarmila Šagátová KAZUIST, spol. s r.o., Třinec.
Place – místo prodeje (distribuce)
Registrační číslo: CZ.1.07/3.2.02/
VY_32_INOVACE_EKO_19 PROPAGACE I.
Byznys rychlostí myšlenky
Termín: 31. května 2011 Místo: Praha – konkrétní místu bude upřesněno SOCIÁLNÍ SÍTĚ V PRAXI pro BARY A RESTAURACE aneb nejnovější marketingové tipy na.
e-learning Lucie Rohlíková
MoodleMoot.cz 2011, Ostrava, PragoData Consulting, s.r.o. 1 Moodle a okolní svět Ing. Marek Kocan.
MARKETINGOVÉ CÍLE A STRATEGIE
Reklama na internetu zdarma ne všude je třeba platit Radek Volf |
ISOČ® Informační systém obchodní činnosti
KOMUNIKACE V PRAXI METODIKA. Vznik metodiky Čtyři moduly v rozsahu 40 hodin 20 hodin e-learningového studia 20 hodin prezenčního studia.
Využití sociálních sítí k rychlému přenosu informací Mgr. Jan Vetchý Mediální konzultant, společnost SOVA NET, s.r.o
Aktivní a věcná komunikace je základem kvality každodenně poskytovaných služeb. V Sodexo ji rozdělujeme na několik stupňů, které umožní věnovat se různé.
Marketingové aktivity ke zvýšení povědomí o domácím cestovním ruchu.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_246 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
Vzestup online komunikace, nová komunikace s hostem.
REGIONÁLNÍ INFORMAČNÍ SYSTÉM O UPLATNITELNOSTI ABSOLVENTŮ NA TRHU PRÁCE TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKOU UNIÍ A ČESKOU REPUBLIKOU.
Český systém kvality služeb Prezentace projektu Ministerstvo pro místní rozvoj ČR na podporu cestovního ruchu Velké Losiny –
MAS Šluknovsko MAS Šluknovsko Hlavní motto SPL : „Šluknovsko návštěvníkům i sobě !“
EKO VY_32_INOVACE_EKO_12 MARKETINGOVÉ ŘÍZENÍ. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova:
Projekt „Modernizace vzdělávání – šance lepšího pracovního.
Regionální individuální projekt Příležitost pro mladé v Olomouckém kraji reg. č. CZ.1.04/2.1.00/ CÍLOVÁ SKUPINA PROJEKTU HODNOCENÍ KLÍČOVÝCH AKTIVIT.
Olomouc 5. října 2006 Stojíme na začátku: ÚVODNÍ KONFERENCE k projektu „Střední školství v přechodu ČR na novou politiku EU pro zemědělství a venkov “
CO JE MADOK?
SPORT & SOCIAL MEDIA Tomáš Hodboď
Destinační management TO Těšínské Slezsko
Odborná konference "Zvyšování kompetencí absolventů vysokých škol" Absolvent se firmě vyplatí.
Moderní personalistika
Sociální sítě Sociální síť, je propojená skupina lidí, kteří se navzájem ovlivňují. Sociální síť není tvořena na základě zájmů, vazeb nebo z podobných.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_10.
Václav Navrátil Sociální média jako nástroj vlastní propagace.
Petr Mikšovič CEO, SOVA NET, s.r.o. Význam on-line strategie v B2B.
Jsme menší státní škola v obci, pilotní škola projektu v Jihomoravském kraji. Naši mateřskou školu navštěvuje celkem 131 dětí, základní školu 268 žáků.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Marketing a řízení hotelu Název vyučovací oblasti: Marketingové strategie Ročník / obor studia:III..
Destinační management TO Poodří - Moravské Kravařsko Konference Kunín 9. června
Výstava CERN Mgr. Jiří Gruntorád Vedoucí oddělení marketingu a cestovního ruchu Jihočeského kraje. 10 let praxe v médiích – rozhlas (Hitrádio Faktor),
Regionální potravina. Projekt Regionální potravina podpora malých a středních producentů potravin cílem je představit to nejlepší z potravinářské produkce.
Systém trvale udržitelného rozvoje podnikání pro město Aš Skupina 4.
DIGITÁLNÍ STRATEGIE CZECHTOURISM 2015 KOMUNIKAČNÍ A MEDIÁLNÍ STRATEGIE.
25 / 1 / 2011.
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
Marketingová strategie 2018 Jižní Čechy Pohodové
Ing. Veronika Dostálková MBA
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Český systém kvality služeb Ministerstvo pro místní rozvoj ČR
SOCIÁLNÍ SÍTĚ.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Propagace nových výrobků firmy Kloida a jejich zavádění na trh
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Využití sociálních sítí pro propagaci regionálních potravin
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Sociální sítě a multimédia v Hrádku nad Nisou
Jednání PS Vzdělávání Mgr. Barbora Ledlová
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
ADÉLA JANÁČOVÁ  Internet je obrovskou studnou informací  Komunikace.
„Cyril a Metoděj, autentický příběh naší země“
Moderní gastronomie Bio Food
GO a REGIONTOUR 2019 Veletrhy cestovního ruchu
Transkript prezentace:

Jídlo z blízka – vzdělávání kuchařů a zemědělců pro vytvoření regionální gastronomie jako součást udržitelného cestovního ruchu Olomouckého kraje

Modul 3: Marketing regionálních potravin Určeno pro: provozovatele restaurací

Video 3.10 Jak využít sociální média pro komunikaci

Další sociální sítě: Chcete do své restaurace přivést aktivní uživatele sociálních sítí, kteří o vás dají dále vědět? Chcete přivést cizince? Chcete ukázat uživatelům, jak se u vás vaří? Chcete představit personál? Nechcete si své umění nechávat pouze pro sebe? Chcete dát rychle vědět, co je u vás nového a čerstvého? Chcete zapůsobit na aktivní jedince s vlivem ve své síti?

Foursquare:

Oslovení lidí s vlivem v sociálních sítích Možnost poskytnutí výhod lidem, kteří dávají o návštěvě u vás vědět Získaná zpětná vazba a doporučení zákazníků jejich známým Hledám-li podnik v místě, kde to neznám, je Foursquare první volbou

Foursquare: Jak získat práva na venue?

YouTube:

Twitter:

Nejrychlejší sociální síť Nutnost smartphonu Náročné na čas Možnost rychlého oslovení cílové skupiny vlivných uživatelů

Twitter: Praktické ukázky