Jídlo z blízka – vzdělávání kuchařů a zemědělců pro vytvoření regionální gastronomie jako součást udržitelného cestovního ruchu Olomouckého kraje
Modul 3: Marketing regionálních potravin Určeno pro: provozovatele restaurací
Video 3.10 Jak využít sociální média pro komunikaci
Další sociální sítě: Chcete do své restaurace přivést aktivní uživatele sociálních sítí, kteří o vás dají dále vědět? Chcete přivést cizince? Chcete ukázat uživatelům, jak se u vás vaří? Chcete představit personál? Nechcete si své umění nechávat pouze pro sebe? Chcete dát rychle vědět, co je u vás nového a čerstvého? Chcete zapůsobit na aktivní jedince s vlivem ve své síti?
Foursquare:
Oslovení lidí s vlivem v sociálních sítích Možnost poskytnutí výhod lidem, kteří dávají o návštěvě u vás vědět Získaná zpětná vazba a doporučení zákazníků jejich známým Hledám-li podnik v místě, kde to neznám, je Foursquare první volbou
Foursquare: Jak získat práva na venue?
YouTube:
Twitter:
Nejrychlejší sociální síť Nutnost smartphonu Náročné na čas Možnost rychlého oslovení cílové skupiny vlivných uživatelů
Twitter: Praktické ukázky