Scope2 INDEX 1. B2B 2. Definition 3. Reasons 4. Customer Value 5. Surplus Services 6. Company Value 7. Possible Problems 8. Levels of Technique 9. Practical.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
P ODNIKATELSKÉ DOVEDNOSTI PRO ROZVOJ MSP A NNO V K RÁLOVÉHRADECKÉM KRAJI Projekt CZ.1.07/3.2.10/ Společnost pro právní a ekonomické vzdělávání.
Advertisements

ÚVOD DO MARKETINGU.
Podívejme se nejen na mobilní bezpečnost v širším kontextu Michal Rada Iniciativa Informatiky pro Občany.
Vaše cenové nabídky rychleji a profesionálně
Způsoby stanovení ceny
Veronika Dubská A09B0007P KMA/MAB
Distribuční politika Petra Krajníková.
BI, e-commerce Ing. Jiří Šilhán. Úroveň informatiky.
1 AOV „Nástroje a distribuční cesty v současné ekonomické a obchodní situaci mezi výrobcem a spotřebitelem v aplikaci společností Sanitec“ Ing.Michal.
Nový obchodní model společnosti TECH FASS s.r.o.
Informační systémy podnikové systémy CRM
Představujeme službu Samepage
ÚLOHA MARKETINGU V PODNIKU
M ARKETING – S WOT ANALÝZA Ing. Jiří Šilhán. P OJETÍ MARKETINGU Pohled ekonomů: Marketing je proces výměny užitné hodnoty, kterou kupující získává od.
Place – místo prodeje (distribuce)
PŘÍKLAD * SOUČÁST POMŮCKY
Ing. Jiří Šilhán.  představuje komplex aplikačního a základního software, technických prostředků, podnikových procesů a personálních zdrojů určených.
Zahraniční obchod Vývozní operace.
12. OPERATIVNÍ MANAGEMENT
Inovace výuky ve vazbě na požadavky Mezinárodních výukových standardů doc. Ing. Marie Pospíšilová,CSc. SVŠES.
Postakviziční integrace Jaké kroky se mají učinit po podpisu kupní smlouvy Pavel Seeman.
Scope2 INDEX 1. Internet mktng and sales 2. Marketing Strategy 3. International M. 4. Tenders and public procurement 5. Q & A E-commerce (Elektronické.
Internet jako nástroj vlivu ? Dana Bérová
MARKETINGOVÝ MIX.
Scope2 INDEX 1. B2C 2. Customer Value 3. Levels of Technique 4. Payment 5. Cash on Delivery 6. Invoice 7. Direct Payment 8. SET 9. Credit Card 10. Letter.
Systémové pojetí hospodářské organizace
Vstup na zahraniční trhy při výrobě v domácí zemi
Podnikání na Internetu letní semestr 2004 Jana Holá VIII.
úvod pojetí a obsah marketingu
Internet a jeho využití pro obchod Projekt SZIF. Popis a zaměření semináře Na tomto semináři se seznámíte s problematikou využití internetu a jeho různých.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
Ivo Novotný Jak vybrat dodavatele vzdělávání JAK SI SPRÁVNĚ VYBRAT... Dodavatele vzdělávání.
Agentura BESTa Promotion. Firmy využívají řadu nástrojů na podporu prodeje. Profesionální pomoc a organizace jsou zde nezbytné.Specializované agentury.
Novinky a strategie společnosti Vema, a. s.
Distribuce a její politika. každá firma zvažuje, komu a kde bude své výrobky prodávat a jakým způsobem se jejich výrobek dostane ke konečnému spotřebiteli.
Zajištění dostupnosti produktu Informování zákazníka a objednávka
Důvody vstupu na zahraniční trhy
Prof. Molnár1 Podnikové informační systémy Outsourcing IS/IT a ASP Prof. Ing. Zdeněk Molnár, CSc Ústav řízení a ekonomiky podniku
MARKETINGOVÝ MIX DISTRIBUCE.
Číslo projektu: CZ / /0316 Název projektu: Poradenské a informační centrum pro malé a střední podniky Žadatel: Vzdělávací institut Partner:Hospodářská.
MÍSTO – PLACE – DISTRIBUČNÍ CESTY
CRM a jeho možné využití
MARKETINGOVÉ STRATEGIE NA TRZÍCH EU MLÉKÁRNA KUNÍN
MARKETING A MANAGEMENT CESTOVNÍHO RUCHU část 4 RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
12. Přednáška – Formy elektronického obchodování Ing. Jiří Zmatlík, Ph.D. ČVUT, Fakulta elektrotechnická Katedra ekonomiky, manažerství a humanitních věd.
THE PLACE. MARKETING MIX PROMO- TION PRODUCT PRICE PLACE MARKETING MIX Jak se dostane zboží od výrobce k zákazníkovi.
8. Marketing.
Model strategie marketingového mixu
Interkulturní marketing Mgr. Evžen Staněk Interkulturní marketing a komunikace DISTRIBUCE V MEZINÁRODNÍM MARKETINGU.
Úkol na příští seminář: Poziční mapa služeb nabízených „vaší organizací“ Poziční mapa služeb nabízených „vaší organizací“ Zamyslete se nad možným.
Marketing v EU Ing. Alena Klapalová č.d.634.
13.přednáška – Elektronické zásobování Ing. Jiří Zmatlík, Ph.D. ČVUT, Fakulta elektrotechnická Katedra ekonomiky, manažerství a humanitních věd.
Základy marketingu třetí přednáška Ing. Nina Kudláčková, Ph.D.
Obsah Marketingový mix Marketingový mix obchodníka Nákupní marketing.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb Název vyučovací oblasti: Distribuční cesty.
Anotace Materiál je určen pro 2. ročník studijního oboru PROVOZ A EKONOMIKA DOPRAVY, předmětu LOGISTIKA A OBSLUŽNÉ SYSTÉMY. Inovuje výuku použitím multimediálních.
Bradáčová, Šaková.  Velmi jednoduchá stránka, jejímž účelem není přímá podpora prodeje zboží, ale marketingová komunikace.  Technické problémy: 
Yekaterina Vanina Yelena Vanina Arina Kositskikh Maxim Kim.
Distribuce. Vstup na zahraniční trhy Zda expandovat Na které trhy vstoupit Způsob vstupu na trh Marketingový program Organizace marketingu.
LECTURA VALUATION Page 1 LECTURA Systém oceňování mobilní stavební a zemědělské techniky.
MARKETING 4 Distribuce a Cena. Prodejní cesty spotřebního zboží Výrobce Spotřebitel agent velkoobcho dník maloobcho dník velkoobcho dník maloobcho dník.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vztahy se zákazníky.
Osobní prodej Osobní forma komunikace s 1 nebo více zákazníky
Webové portály LDS/MDS
MARKETINGOVÝ PLÁN PRO ROK 2009
Přečtěte si o tom vše Příspěvky Microsoft SharePointu
Střední škola obchodně technická s. r. o.
Výzvy digitální ekonomiky pro společnost
Transkript prezentace:

Scope2 INDEX 1. B2B 2. Definition 3. Reasons 4. Customer Value 5. Surplus Services 6. Company Value 7. Possible Problems 8. Levels of Technique 9. Practical Advice 10. eMarket Places 11. Neutral Mkt places 12. Sellers networks 13. Buyers Networks 14. Suggestion 15. Seminar E-commerce (elektronické obchodování) 4. B2B – Cílová skupina B2B – podnik vs. podnik

Scope2 INDEX 1. B2B 2. Definition 3. Reasons 4. Customer Value 5. Surplus Services 6. Company Value 7. Possible Problems 8. Levels of Technique 9. Practical Advice 10. eMarket Places 11. Neutral Mkt places 12. Sellers networks 13. Buyers Networks 14. Suggestion 15. Seminar B2B – Podnik vs. Podnik Cílová skupina Malé společnosti Sociálně-pracovní družstva působící v turistice a/nebo textilním průmyslu Větší pracovní družstva

Scope2 INDEX 1. B2B 2. Definition 3. Reasons 4. Customer Value 5. Surplus Services 6. Company Value 7. Possible Problems 8. Levels of Technique 9. Practical Advice 10. eMarket Places 11. Neutral Mkt places 12. Sellers networks 13. Buyers Networks 14. Suggestion 15. Seminar Definice B2B (Podnik vs. podnik) U podniku vs. Podnik se jedná o elektronický obchod mezi společnostmi, tj. případ, kdy společnost prodává nebo kupuje zboží nebo služby od jiných společností (na rozdíl od přímého prodeje spotřebitelům).

Scope2 INDEX 1. B2B 2. Definition 3. Reasons 4. Customer Value 5. Surplus Services 6. Company Value 7. Possible Problems 8. Levels of Technique 9. Practical Advice 10. eMarket Places 11. Neutral Mkt places 12. Sellers networks 13. Buyers Networks 14. Suggestion 15. Seminar Důvody pro zvýšený zájem Po cenové průhlednosti je poptávka. Zákazníci požadují průhledné a snadno dostupné cenové informace a nabídky. Zákazník se snaží nalézt nejvyšší hodnotu za nejlepší cenu a internet představuje rychlé a široce dostupné médium. Společnost může zasáhnout trh rychle v přebytkové situaci pomocí kampaní atd.. Náklady na jednotlivé transakce jsou nízké.

Scope2 INDEX 1. B2B 2. Definition 3. Reasons 4. Customer Value 5. Surplus Services 6. Company Value 7. Possible Problems 8. Levels of Technique 9. Practical Advice 10. eMarket Places 11. Neutral Mkt places 12. Sellers networks 13. Buyers Networks 14. Suggestion 15. Seminar Hodnota (pro) zákazníka Zákazníci mohou získávat informace ve dne v noci a mohou prohlížet sortiment vašeho zboží a služeb v klidu a tepla svých domovů. Mohou rovněž získávat aktualizované změny, které jsou určeny přímo jim. Důležité je zvážit hodnotu pro zákazníka a nabídnout další doplňkové služby.

Scope2 INDEX 1. B2B 2. Definition 3. Reasons 4. Customer Value 5. Surplus Services 6. Company Value 7. Possible Problems 8. Levels of Technique 9. Practical Advice 10. eMarket Places 11. Neutral Mkt places 12. Sellers networks 13. Buyers Networks 14. Suggestion 15. Seminar Doplňkové služby Kromě elektronického obchodu můžete zákazníkům nabídnout doplňkové služby. Tyto doplňkové služby mohou sestávat z: Katalogových služeb vyhledávačů Cenové statistiky Novinek na trhu Výběrových řízení burz aukcí, Bazaru nebo dokonce Možnosti připojení k vašemu vlastnímu internímu počítačovému systému.

Scope2 INDEX 1. B2B 2. Definition 3. Reasons 4. Customer Value 5. Surplus Services 6. Company Value 7. Possible Problems 8. Levels of Technique 9. Practical Advice 10. eMarket Places 11. Neutral Mkt places 12. Sellers networks 13. Buyers Networks 14. Suggestion 15. Seminar Hodnota pro společnost Zasáhnete více zákazníků nákladově-efektivní cestou. Můžete přizpůsobit nabídku různým zákazníkům použitím přihlašovací funkce. S novými informacemi zasáhnete trh velmi rychle a to jak domácí trh nebo zahraniční. Důležité je mít jasné a přímé spojení s ostatními formami distribuce a marketingu. Je nutné definovat cílovou skupinu pro média a výpočet musí prokázat, že investice je zisková. Technická úroveň musí být přizpůsobena tomu co zákazníci mohou a chtějí využívat a hlavně co si mohou dovolit. Pokud příslušné dovednosti vaše společnost nemá, můžete e- commerce zajistit externě přes jinou specializovanou společnost.

Scope2 INDEX 1. B2B 2. Definition 3. Reasons 4. Customer Value 5. Surplus Services 6. Company Value 7. Possible Problems 8. Levels of Technique 9. Practical Advice 10. eMarket Places 11. Neutral Mkt places 12. Sellers networks 13. Buyers Networks 14. Suggestion 15. Seminar Možné problémy Zákazníci nejsou schopni využívat příslušnou technologii. Dokonce ani nemusí mít přístup k počítačům. Vaše webové site může být příliš pomalé a těžko se v něm orientuje. Zákazník informace nalézá jen obtížně a to ho odrazuje. Vaše URL adresa je neznámá a zákazníci vás na internetu nenacházejí. E-obchod B2B není připojen k vašemu dalšímu marketingovému a distribučnímu systému. Je to příliš nákladné.

Scope2 INDEX 1. B2B 2. Definition 3. Reasons 4. Customer Value 5. Surplus Services 6. Company Value 7. Possible Problems 8. Levels of Technique 9. Practical Advice 10. eMarket Places 11. Neutral Mkt places 12. Sellers networks 13. Buyers Networks 14. Suggestion 15. Seminar Různé úrovně metody 1.Základní informace o internetových stránkách včetně detailní informace o produktu a fotky produktů. Cenové informace a možnost objednávky přes . 2.Možnost vstoupit do objednávkového systému společnosti a informace o stavu zboží na skladě. 3.Ceny a nabídky přizpůsobené podle zákazníka nebo zákaznického segmentu. 4.Systém E-commerce integrovaný se systémem zákaznických údajů s funkcí automatické objednávky na stanovených skladových úrovních. 5.Kompletní systémy, včetně platebních služeb.

Scope2 INDEX 1. B2B 2. Definition 3. Reasons 4. Customer Value 5. Surplus Services 6. Company Value 7. Possible Problems 8. Levels of Technique 9. Practical Advice 10. eMarket Places 11. Neutral Mkt places 12. Sellers networks 13. Buyers Networks 14. Suggestion 15. Seminar Praktické rady It is also important to consider the EU direc8tives and acquis as well as national marketing and payment rules and regulations. See the chapter on aquis communautaire in the Introduction. Začněte s celkovým marketingovým plánem a začleňte do něj e- commerce. Proveďte analýzu zákazníků. Jaký druh informací zákazník hledá na internetu? Co je pro klienta pohodlné? Jaká je silná stránka vašeho profilu? Vytvořte pilotní webovou prezentaci (site) a otestujte jí na některých z vašich klíčových zákazníků. Začněte s jednoduchým a levným řešením a rozvíjejte ho krok za krokem. Zajistěte trh pro váš elektronický obchod B2B (odkazy, současní zákazníci, pobočky organizací atd.) Rovněž je důležité vzít v potaz směrnice EU a acquis jakož i národní marketing a pravidla a nařízení vztahující se na platební styk. Viz kapitola o acquis communautaire v úvodu tohoto dokumentu.

Scope2 INDEX 1. B2B 2. Definition 3. Reasons 4. Customer Value 5. Surplus Services 6. Company Value 7. Possible Problems 8. Levels of Technique 9. Practical Advice 10. eMarket Places 11. Neutral Mkt places 12. Sellers networks 13. Buyers Networks 14. Suggestion 15. Seminar Elektronické trhy Electroni cké trhy pro obchod B2B představují významné obchodní kanály. Lze je rozdělit do tří kategorií ; Neutrální trhy Sítě prodejců Sítě kupujících

Scope2 INDEX 1. B2B 2. Definition 3. Reasons 4. Customer Value 5. Surplus Services 6. Company Value 7. Possible Problems 8. Levels of Technique 9. Practical Advice 10. eMarket Places 11. Neutral Mkt places 12. Sellers networks 13. Buyers Networks 14. Suggestion 15. Seminar Neutrální trhy Neutrální trh je místo, kde všichni účastníci trhu v daném oboru mohou vyměňovat informace, vyhledávat partnery, kupovat a prodávat produkty.

Scope2 INDEX 1. B2B 2. Definition 3. Reasons 4. Customer Value 5. Surplus Services 6. Company Value 7. Possible Problems 8. Levels of Technique 9. Practical Advice 10. eMarket Places 11. Neutral Mkt places 12. Sellers networks 13. Buyers Networks 14. Suggestion 15. Seminar Sítě prodávajících Zde lze nalézt mnoho prodávajících a pouze několik kupujících. Může jít o síť společností nebo agenta zastupujícího mnoho společností. V obou případech síť rozhoduje, které společnosti mohou používat služby a prodávat své produkty na příslušném webovém site. Síť prodávajících může poskytovat systémy pro objednávky, platby a logistiku příslušným přidruženým společnostem. Zákazník si může zakoupit produkty od různých společností na jedné webové prezentaci, která je v širokém povědomí uživatelů.

Scope2 INDEX 1. B2B 2. Definition 3. Reasons 4. Customer Value 5. Surplus Services 6. Company Value 7. Possible Problems 8. Levels of Technique 9. Practical Advice 10. eMarket Places 11. Neutral Mkt places 12. Sellers networks 13. Buyers Networks 14. Suggestion 15. Seminar Sítě kupujících V síti kupujících je několik kupujících a několik vybraných prodávajících. Účelem je vytvořit nákladově-efektivní nákupní systémy pro velké organizace a společnosti. V síti kupujících mají kupující dohody s prodávajícími. Prodávající se zůčastnili výběrových řízení. Příkladem je General Motors a Ford spolu s DaimlerChrysler, kteří se rozhodli vytvořit společnou síť kupujících v roce 2000,

Scope2 INDEX 1. B2B 2. Definition 3. Reasons 4. Customer Value 5. Surplus Services 6. Company Value 7. Possible Problems 8. Levels of Technique 9. Practical Advice 10. eMarket Places 11. Neutral Mkt places 12. Sellers networks 13. Buyers Networks 14. Suggestion 15. Seminar Podněty je velmi dobrý příklad úspěšného marketingu na internetu realizovaného malou, specializovanou společností vyrábějící zdravotní techniku pro velmi specializovanou klientelu. Je záhodno však hledat na internetu i další dobré příklady hodné následování.

Scope2 INDEX 1. B2B 2. Definition 3. Reasons 4. Customer Value 5. Surplus Services 6. Company Value 7. Possible Problems 8. Levels of Technique 9. Practical Advice 10. eMarket Places 11. Neutral Mkt places 12. Sellers networks 13. Buyers Networks 14. Suggestion 15. Seminar SEMINÁŘ O E-OBCHODU Jednodenní seminář ČasTéma Marketing a prodej na internetu, jak přemýšlet a postupovat při realizaci marketingové strategie na internetu B2C, podnik vs. Spotřebitel, jak přistupovat ke spotřebnímu trhu pomocí e-commerce Platba přes internet, různé metody Oběd B2B, podnik vs. podnik, jak přistupovat k firemnímu trhu pomocí e-commerce Jak realizovat strategii e-obchodu ve vaší organizaci Technické aspekty, právní aspekty Vhodné a méně vhodně příklady, rizika atd.