Jaké národnosti byl Adam a Eva (podle uměleckého díla)

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK 1
Advertisements

Tipy Audrey Hepburnové na krásu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
REGISTRAČNÍ ČÍSLO PROJEKTU: CZ 1. 07/ /21
Zdraví a krása Chlapci i děvčata 8. ročníků o tom něco vědí. V rodinné výchově na toto téma tvořili koláž a komentovali svoje dílo.
Nejprve stvořil Bůh muže... Potom si řekl: ”Něco k němu chybí” !
VY_ 32_INOVACE_Čj.Žá.18.
Interkulturním vzděláváním a prožitkem k toleranci
Občanská výchova Milan Šimek
Kristus přišel obnovit lidství “Skrze hřích se stal celý lidský organismus vyšinutým.”(MH 451) „Vše, co bylo ztraceno díky prvnímu Adamovi, bude obnoveno.
TYPOLOGIE OSOBNOSTI.
ABECEDA ŽIVOTA Ruční posun.
Anekdoty A countryman came up to London to visit some relatives and see the sights. He remained until patience on the part of his hosts, a newly married.
Metoda 2: Konstrukce kružnic - Podrobné řešení
Česká občanská společnost občané státu jsou osobně svobodní lidí, kteří jsou si rovni před zákonem, mají stejná politická práva, nesmějí být diskriminováni.
Posuvky Posuvky posouvají tón o něco výš nebo ho naopak snižují .
Tipy Audrey Hepburnové na krásu
České země, sochařství, malířství
Ateliér Příroda aneb Land Art v Českém ráji. Co je Land Art  Land art vznikl jako umělecký směr ve druhé polovině 60. let v USA.  Termín, vytvořený.
Otče, odpusť mi, já jsem zhřešila Řekni mi, dcero, jaké jsou Tvé hříchy?
Výklad uměleckého díla Podívejte se na ta dokonalá těla: ona je půvabná a štíhlá, on atletický mladík…. Nepochybuji o tom, že se jedná o dva Němce!
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. et Mgr. Gabriel Juchelka. Obchodní akademie a Střední odborná škola logistická, Opava,
OSCAR WILDE.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Výchova k občanství.
A je ALEJ t ř ešní z jara, alej bílá jako pára.
Výtvarná interpretace
1.B Petr Štefek Petr Machej Martin Žák Adam Marcalik.
Benátská malířská škola
Co je to komunikace Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Lidské tělo 3. ročník Autorem materiálu je Miroslava Šafránková
Základní vzdělávání – Člověk a společnost – Dějepis
Kulturní dějiny 23. března 2011 Mgr. Ondřej Kunc.
Zdravotnický asistent, první ročník Komunikace Autor: Mgr. Lenka Březíková Vytvořeno: jaro 2012 SZŠ a VOŠZ Zlín ZA, 2. ročník, Planimetrie, Vzájemná poloha.
SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA, ŠTĚTÍ, OSTROVNÍ 300
Skládání sil. NNa většinu těles působí více než jedna síla. PPůsobení více sil na těleso se dá nahradit jedinou silou, jejíž účinek je stejný jako.
Bukovina Pyžamový den.
Obecná charakteristika literatury Mgr. Michal Oblouk
Termiti (všekazi) - společnský hmyz - pohlavní a nepohlavní kasty
Severní Amerika Obyvatelstvo a sídla.
…aneb jak jsme pokročili v našem projektu (tentokrát hledáme způsoby, pomocí kterých klesne spotřeba vody v domácnosti)
IMPRESIONISMUS 4 Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T. G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
Kodexy Výtvarná dílaSochy & plastiky Věda & vynálezy ČLOVĚK - VYNÁLEZCE - GÉNIUS „Mezi malířstvím a sochařstvím neshledávám jiný rozdíl, nežli že sochař.
Vliv společenského prostředí na utváření osobnosti, sociální prostředí, komunikace a socializace.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Magda Hrstková. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
Stavba látek Základy elektrotechniky 1 Stavba látek Ing. Jaroslav Bernkopf.
DM - ODPISY DM je pořizován na delší dobu DM nespotřebován jednorázově, ale postupně Postupné opotřebovávání se vyjadřuje prostřednictvím ODPISŮ.
KULTURA OSOBNÍHO PROJEVU Střední škola obchodně technická s. r. o. Mgr. Marta Fojtíková.
CVIČENÍ k SJ – fasetová analýza
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Krásný sloh /gotika/.
SUBJEKTIVNĚ ZABARVENÝ POPIS
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Název školy: ZŠ a MŠ Zvole Autor: Mgr
polykleitos SOCHAŘSké osobnosti KLASICKÉ OBDOBÍ
autor: RNDr. Jiří Kocourek
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Jiří.
Čteme, i když to neumíme. Pozoruj obrázky a snaž se pomoci paní učitelce se čtením. Nakonec tě čeká pár lehoučkých úloh. Autorem materiálu a všech jeho.
Soužití Čechů a Němců Základní škola a Mateřská škola Kateřinice, okres Vsetín projekt č. CZ.1.07/1.4.00/ Č. DUMu: VY_32_INOVACE_07_12_Česká historie.
Stát III. Národnost, národ, etnika, majority, minority, multikulturní soužití, azylanti.
František Halas.
VY_32_INOVACE_12_Z5 7. KANADA ZŠ a MŠ HEJNICE 2011.
Škola: SŠ, ZŠ a MŠ Karviná Autor: Bc.Balonová Soňa
Hra ke zopakování nebo procvičování učiva
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
EDVARD MUNCHA 7.B Vojtěch Tomáš. EDVARD MUNCHA  Edvard Munch byl norský malíř a grafik. V roce 1879 se Edvard zapsal na polytechniku, kde sice vynikal.
AUTOR: Mgr. Eva Kubíková
MECHANIKA TUHÉHO TĚLESA
Česká hymna - více výukových souborů najdete na této adrese: emagister.eu
Transkript prezentace:

Jaké národnosti byl Adam a Eva (podle uměleckého díla)

V obou postavách je jasné erotično, ona je svůdně krásná, on tak mužný… oba cítí pokušení… To mohou být jedině Francouzi. Adam a Eva jako umělecké dílo

Of course not! Podívejte se pozorněji… ty oduševnělé obličeje, důstojný postoj, kultivovaná gesta... No doubt - oba jsou Angličané. Adam a Eva jako umělecké dílo

Určitě ne ! Podívejte se na ta dokonalá těla. Ona je půvabná a štíhlá, on atletický mladík…. Nepochybuji o tom, že se jedná o dva Němce!

ROZHODNĚ NESOUHLASÍM ! Podívejte se dobře. Nemají co na sebe, nemají kde bydlet, k jídlu jen pár jablek, čeká je důchodová reforma a přesto si oba myslí, že jsou v ráji. Není pochyb - JSOU TO ČEŠI !!! Adam a Eva jako umělecké dílo