Malování.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
MS Malování I. VY_32_INOVACE_57_MS_Malovani_I.
Advertisements

MALUJEME ZÁKLADNÍ VZDĚLÁVÁNÍ, INFORMAČNÍ
Počítačová grafika Nám umožňuje:
Informační a komunikační technologie 5. – 7. ročník
Vypracovala: Mgr. Hana Toflová Dne: ICT2/1/3/16
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání • Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
MS Malování II. VY_32_INOVACE_58_MS_Malovani_II.
COREL DRAW SEZNÁMENÍ Úvod, seznámení se se systémem Pracovní plocha
Zpracování a využití informací Autorem materiálu je Mgr. Eva Švarcová ZŠ Dobříš, Komenského nám. 35, okres Příbram Inovace školy – Dobříš, EUpenizeskolam.cz.
VY_32_INOVACE_E3-13 KRESLÍME RASTROVOU GRAFIKOU I. AUTOR: Mgr. Vladimír Bartoš VYTVOŘENO: ZÁŘÍ 2011 STRUČNÁ ANOTACE: VÝKLAD LÁTKY K TÉMATU KRESBY RASTOVOU.
Malování ve Windows Počítačová grafika
Grafika Rastrová X Vektorová.
GIMP - úvod. GIMP je aplikace pro vytváření a úpravu rastrové grafiky, zejména fotografií a webové grafiky vznikl v linuxovém prostředí, ale existuje.
Zoner Callisto.
GIMP - úvod. GIMP je aplikace pro vytváření a úpravu rastrové grafiky, zejména fotografií a webové grafiky vznikl v linuxovém prostředí, ale existuje.
ZONER CALLISTO Pracovní postup tvorby obrázku
Malování Windows Název materiálu: VY_INOVACE_xxx_malovani
VYPRACOVALA: MGR. HANA TOFLOVÁ DNE: ICT2/1/3/13 WORD - tabulky.
Autor výukového materiálu:Mgr. Kučírková Klára Základní škola a Praktická škola, Kutná Hora Datum (období) vytvoření výuk. materiálu:Duben 2012 Číslo klíčové.
COREL DRAW - 2 PRÁCE S OBJEKTY
Vysvětlení panelu nástrojů v „Malování“
Zpracování a využití informací Autorem materiálu je Mgr. Eva Švarcová ZŠ Dobříš, Komenského nám. 35, okres Příbram Inovace školy – Dobříš, EUpenizeskolam.cz.
Inovace bez legrace CZ / /01
Jak postupovat při tvorbě návrhu obálky do časopisu - Pomůcka pro studenty -
MALOVÁNÍ.
VY_III/2_INOVACE_37_Málování-nástroje Malování – nástroje Miroslav Kaňok.
Kreslíme rastrovou grafikou I. v programu MALOVÁNÍ
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUM VY_32_INOVACE_01C19 Autor Ing. Jiří Kalousek Období vytvoření březen.
Vkládání kreslených útvarů
Nástroj guma Guma se používá k odstranění barvy z aktivní vrstvy, výběru nebo obrázku. Pokud je Guma použita tam, kde není podporována průhlednost (v kanálu,
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Světlana Filipová. Materiál zpracován v rámci projektu Implementace ICT techniky do výuky.
Výukový materiál Zpracovaný v rámci projektu Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Škola: Základní škola Chrastava, náměstí 1. máje 228, okres Liberec.
Gymnázium, Broumov, Hradební 218 Tematická oblast: Informační a komunikační technologie Číslo materiálu: E Název: Draw – objekty Autor: Mgr. Vojtěch.
Základy ovládání operačního systému II Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Miloš Nygrýn.
Grafika 5 CorelDraw – plošné objekty VY_32_INOVACE_7B5.
Malování – popis programu
VY_32_INOVACE_E3-07 KRESLÍME VEKTOROVOU GRAFIKOU I. AUTOR: Mgr. Vladimír Bartoš VYTVOŘENO: SRPEN 2011 STRUČNÁ ANOTACE: VÝKLAD LÁTKY K TÉMATU KRESBY VEKTOROVOU.
CorelDraw – čárové objekty
VY_III/2_INOVACE_38_Malování-nástroje2 Malování – nástroje 2 Miroslav Kaňok.
Zpracování a využití informací Autorem materiálu je Mgr. Eva Švarcová ZŠ Dobříš, Komenského nám. 35, okres Příbram Inovace školy – Dobříš, EUpenizeskolam.cz.
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR v rámci projektu EU – OP VK, oblast podpory 1.4. Základní škola, Vlašim, Březinská 1702 PROGRAM MALOVÁNÍ Seznámení.
M ALOVÁNÍ Vypracovala: Mgr. Hana Toflová Dne: ICT2/1/3/10.
Adobe Flash CS5.5 – seznámení s programem Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj.
MALOVÁNÍ NA POČÍTAČI další.
Jednoduché programování
ProgeCAD Základy kreslení.
INFORMATIKA Kreslíme na počítači.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_383_Malování AUTOR: Ivana Mikulenková ROČNÍK, DATUM: 4. ročník,
Kreslíme vektorovou grafiku (1) v programu Zoner Callisto
ProgeCAD Základy kreslení.
Martina Braunerová.  obrázek je složen ze základních geometrických tvarů (body, přímky, křivky, mnohoúhelníky)  je možné libovolné zmenšování či zvětšování.
Corel DRAW Úloha 1 Zpracovala: Mgr. Jitka Hot ařová Střední škola informačních technologií a sociální péče, Brno, Purkyňova 97.
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů Zpracování a využití informací pro 6. ročník Název materiálu VY_32_INOVACE_04_Malování-kopírování.
CorelDRAW – prostředí programu (12). Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ OAJL - inovace výuky Příjemce: Obchodní akademie, odborná škola a praktická škola.
Název školy: Autor: Název: Číslo projektu: Název projektu: SŠ spojů a informatiky Tábor Milan Adámek VY_32_INOVACE_AS1 CZ.1.07/1.5.00/ Moderní škola.
Projekt MŠMTEU peníze středním školám Název projektu školyICT do života školy Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2 Sada 32 AnotaceProgramové.
VY_32_ INOVACE_IKR5 - 4– POWERPOINT – PRÁCE S TEXTEM Název školy:
Windows – Malování 1 VY_32_INOVACE_32_650
WORDPAD Textový dokument.
Program MALOVÁNÍ Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů
INFORMATIKA – počítačová grafika ve WINDOWS
Zoner Callisto křivky, nástroje alternativního panelu
6. cvičení 25. března 2015.
Otázky a úkoly VY_32_INOVACE_4_3_13_20 Vložení I.   Najdi záložku „vložení“. Vlož libovolný obrázek. Nastav jeho výšku na 5cm. Uprav ho tak, aby s ním.
Malování - nástroje grafického editoru
(malování štětcem, nástroj plechovka, tužka, kapátko, guma)
Malování - uložení a otevření obrázku
Autor výukového materiálu:
Název školy Základní škola Šumvald, okres Olomouc Číslo projektu
Transkript prezentace:

Malování

Malování jednoduchý program pro rastrovou grafiku jde o funkci systému Windows slouží k vytváření kreseb v prázdné kreslicí oblasti nebo v existujících obrázcích

Panel nástrojů pro rychlý přístup Prostředí Panel nástrojů pro rychlý přístup Pás karet Tlačítko malování Oblast kreslení

Nástroje na malování tužka - umožňuje kreslit tenké čáry nebo křivky od ruky štětce – kreslení od ruky, používají různé typy čar – sprej, pastel, olejomalba, vodové barvy apod. guma – maže části obrázku, maže do barvy 2

Kreslení tvarů úsečka, křivka, držíme-li Shift tak z oválu nakreslíme kružnici a z obdélníku čtverec mnohoúhelník umožňuje vytvářet vlastní tvary s libovolným počtem stran

Nastavení tloušťky čáry u všech zatím zmíněných nástrojů můžeme nastavit čtyři tloušťky čáry

Práce s barvou základní panel barev, barvou 1 malují kreslící nástroje, barvou 2 lze malovat pravým tlačítkem myši

Práce s barvou vyplnění barvou – vyplní barvou uzavřený tvar nebo celý obrázek kapátko – vybere přesný odstín barvy z obrázku a nastaví ji jako barvu 1

Nástroj text po výběru ikonky a kliknutí do kreslící plochy se otevře oddíl Textové nástroje písmo můžeme upravovat a měnit jen tehdy, dokud je text vybraný, po odkliknutí už to nejde

Nástroj výběr pomocí tohoto nástroje lze vybrat zvolenou část obrázku

Úpravy obrázků odřízne vybranou část od okolí zvětší nebo zmenší velikost otočí nebo překlopí různými směry

Karta zobrazit lupa umožňuje přiblížit obrázek tak, aby se s ním dalo lépe pracovat zobrazení pravítek a mřížky slouží k přesnějšímu umisťování objektů v obrázku

Úkoly Polička – procvičení práce s lupou, s gumou a kopírování, pečlivost

Úkoly Ilustrace k pohádce – studenti si přečtou krátkou pohádku a vytvoří k ní obrázek