Promyšlené podnikání (Design Thinking for Business Innovation) Průmysl (obor podnikání) přívětivý pro vstup Startupů Struktura oboru I. týden.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Financování Podstata a formy. Financování podniku = získávání, rozdělování finančních zdrojů a jejich využití k získávání potřebných statků a k úhradě.
Advertisements

Determinanty zahraničních investic na firemní úrovni v ČR Peter Tóth ČNB a CERGE-EI.
Promyšlené podnikání (Design Thinking for Business Innovation) Průmysl (obor podnikání) přívětivý pro vstup Startupů Náročnost průmyslů (oborů) I. týden.
Analýza zdrojů a schopností organizace
Objem a struktura trhu. Průmyslový řetězec Skládá se ze všech sektorů průmyslu, které jsou zapojeny do realizace výrobku Proces od získávání surovin přes.
Enterprise Europe Network Podpora mezinárodní spolupráce 18. června 2014.
Organizační struktury
BI, e-commerce Ing. Jiří Šilhán. Úroveň informatiky.
CK – činnosti touroperátora
Ing. Daniel Konczyna U Prostředí marketingu Ing. Daniel Konczyna U
Tvorba mezinárodních podnikových sítí a strategických aliancí
Registrační číslo: CZ.1.07/1.3.00/
Strukturální fondy EU a ICT v polygrafických podnicích Pavel Karásek.
Dnes fiktivně, zítra reálně.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Analýza makro a mikroprostředí
MARKETINGOVÝ MIX.
Podnik 6.hodina. Podnik jako soubor osobních,hmotných a nehmotných složek podnikání Podnik je právně samostatný subjekt trhu, zakládaný a provozovaný.
Strukturální politika. STRUKTURÁLNÍ POLITIKA POLITIKA SCHOPNOSTI PŘIZPŮSOBENÍ SE MĚNÍCÍM PODMÍNKÁM VE STRUKTUŘE EKONOMIKY STRUKTURA – VNITŘNÍ ČLENĚNÍ.
Vstup na zahraniční trhy při výrobě v domácí zemi
Marketingové prostředí
PODNIKATELSKÝ ZÁMĚR Význam podnikatelského záměru:  Podnikatel si ujasní: v čem bude podnikat kolik finančních prostředků bude potřebovat kde získá potřebné.
2.Marketingové prostředí
Struktura stavebního trhu Obr. č. 1:. Interakce stavebního trhu s vnějším okolím Obr. č. 2:
Zadání případové studie
Strategické plánování. Management rozhoduje o: Předmětu podnikání Jeho cíli Způsobu, jak k tomu cíli dospět STRATEGICKÉ PLÁNOVÁNÍ.
KONKURENČNÍ STRATEGIE A VSTUP NOVÝCH FIREM Zpracovaly: L. Petráčková, E. Cézová.
Autoři: Filipovičová VeronikaKrálíková Iveta Hanečáková MarkétaNovák Martin Holub TomášValeš Roman.
Produkt Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na
Návrh předmětu a jeho inovací Obchodní podnikání PhDr.Iveta Šimberová, Ph.D.
EKO VY_32_INOVACE_EKO_12 MARKETINGOVÉ ŘÍZENÍ. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova:
Cíle přednášky Vymezení trhu z pohledu zákazníků a jejich poptávky
Podnikatelský plán struktura plánu.
Ing. Josef Zrůst PEF MZLU v Brně Ústav managementu
Přednáška: DISTRIBUCE Distribuce - soubor všech podniků a jednotlivců, kteří se stanou vlastníky nebo budou nápomocni při převodu vlastnictví produktů.
Popis obvodu 8051.
Důvody vstupu na zahraniční trhy
KREATIVNĚ ORIENTOVANÁ PÉČE O KLÍČOVÉHO ZÁKAZNÍKA- NOVÁ FIREMNÍ STRATEGIE.
Analýza konkurence Harry Löwit 2009/2010
Benchmarkingový diagnostický systém finančních indikátorů INFA 3.Krok Výběr analýzy.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
Benchmarkingový diagnostický systém finančních indikátorů INFA Mapa stránek.
MARKETINGOVÉ STRATEGIE NA TRZÍCH EU MLÉKÁRNA KUNÍN
Název projektu: ICT ve výuce Označení materiálu: VY_32_INOVACE_PRA_313 Ročník: 1. Vzdělávací obor:
Moderní personalistika
Model strategie marketingového mixu
Moderní personalistika DS 2009/ Hlavní úkoly moderní personalistiky   Zařazení správného člověka na správné místo (a ve správný čas)
Inovační procesy Modely inovací – v RR ® 2004 – přednáška č. 3.
Struktura podnikatelského plánu
Ing. Jitka Nesnídalová, Ph.D. SVŠES, s.r.o. Praha
Podstata podniku a podnikání. Znaky podnikání Zisk Riziko Kapitál Zhodnocování Zákazníci.
Antonín Krejčí Zvyšování konkurenceschopnosti firem pomocí metod průmyslového inženýrství a inovace s podporou e-learningu Číslo projektu: CZ.1.07/3.2.05/
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Navrhování a hodnocení technického produktu z hlediska.
PROGRAM ROZVOJE VENKOVA ČR Formulář Žádosti o dotaci Ing. Slavomír Ladislav Vacík.
Distribuce. Vstup na zahraniční trhy Zda expandovat Na které trhy vstoupit Způsob vstupu na trh Marketingový program Organizace marketingu.
Model struktury strategického managementu
Služby Enterprise Europe Network s důrazem na design 1. prosince 2015Ing. Petr Hladík, Ph.D.
Podnikatelský záměr STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ Ústí nad Labem, Čelakovského 5, příspěvková organizace Páteřní.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
© Macura & partner, a.s. Veletrhy řešení 2015 Právní formy podnikání dané zákonem.
Objem a struktura trhu. Segmentace trhu Podmínky: Velikost Měřitelnost Dostupnost Vnitřní homogennost.
Průzkum zaměstnanosti v Jihomoravském kraji k
Kombinované metody oceňování. Metody založené na analýze trhu
ANALÝZA KONKURENČNÍHO PROSTŘEDÍ
Osobní prodej Osobní forma komunikace s 1 nebo více zákazníky
ORDINÁLNÍ VELIČINY Měření variability ordinálních proměnných
Ekonomika malých a středních podniků
KPV/PIS Websol s.r.o. Jaroslav Plzák Lukáš Choulík Tomáš Kraus.
Segmentace trhu pro cr Nikola Holasová.
ORGANIZAČNÍ STRUKTURY
Transkript prezentace:

Promyšlené podnikání (Design Thinking for Business Innovation) Průmysl (obor podnikání) přívětivý pro vstup Startupů Struktura oboru I. týden

Výběr průmyslu, ve kterém podnikat B. Atraktivita oboru pro vstup Vnější hledisko – Struktura oboru Vnitřní hledisko: 1. náročnost očekávání (rozsah požadavků na produkt) 2. Kolik stupňů (úrovní) trhu průmysl (obor) umožňuje 3. Jaká je segmentace trhu

Výběr průmyslu, ve kterém podnikat Struktura oboru Kapitálová intenzita (kapitál, stroje, pozemky, technologie) Propagační intenzita – síla značky Průměrná velikost firem (distribuční rozdělení) Koncentrace firem

Výběr průmyslu, ve kterém podnikat Struktura oboru Kapitálová intenzita (kapitál, stroje, pozemky, technologie) Propagační intenzita – síla značky Průměrná velikost firem (distribuční rozdělení) Koncentrace firem

Výběr průmyslu, ve kterém podnikat Struktura oboru Kapitálová intenzita (kapitál, stroje, pozemky, technologie) Propagační intenzita – síla značky Průměrná velikost firem (distribuční rozdělení) Koncentrace firem

Výběr průmyslu, ve kterém podnikat Struktura oboru Průměrná velikost firem (distribuční rozdělení)

Výběr průmyslu, ve kterém podnikat Struktura oboru Kapitálová intenzita (kapitál, stroje, pozemky, technologie) Propagační intenzita – síla značky Průměrná velikost firem (distribuční rozdělení) Koncentrace firem

Nashledanou příště Radek Novotný