E-PRAHA 2006/Osička1 Systém managementu jakosti ÚMČ Praha 10 ČSN EN ISO 9001:2001 Systém managementu jakosti ÚMČ Praha 10 ČSN EN ISO 9001:2001.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Informační systém krizového řízení kraje
Advertisements

Integrovaný systém kvality v dalším profesním vzdělávání KVALITA V DALŠÍM VZDĚLÁVÁNÍ Liberec,
Řízení jakosti, standardy
Integrovaný systém řízení (ISŘ)
Presentation Title.
HISTORICKÝ VÝVOJ 1900 Výrobková normalizace, vojenský průmysl
13. Koordinace projektů Realizace změn Koordinace projektů
ČSN EN ISO 19011:2003 Mezinárodní norma
PODPURNÉ PROCESY V ORGANIZACI
NĚKTERÉ ZKUŠENOSTI ZE ZAVÁDĚNÍ ISO 27001
SYSTEMIZACE PRACOVNÍCH MÍST
Audit IT procesů ve FNOL
Benchmarking Benchmarking je metoda řízení kvality, která zapojené
Informační technologie pro IZS a krizové řízení
Digitální správa věcí veřejných
M ĚSTSKÁ ČÁST P RAHA 21 M ĚSTSKÁ ČÁST P RAHA 21 Zavádění procesu místní Agendy 21 Strategie, otevřenost, komunikace koordinátorka MA21 Iva Hájková
Analýza dopadu zákona č. 300/2008 Sb. do území JUDr. Kateřina Černá Ing. Václav Koudele.
Systémy managementu jakosti
Informace o projektech MVČR v oblasti vzdělávání ve veřejné správě 20. června 2011 Odbor řízení lidských zdrojů Oddělení rozvoje a vzdělávání.
European Computer Driving Licence Informační a poradenské centrum PEF.
Implementace konceptu ECDL do výuky ZKVALITŇUJEME CESTU K POZNÁNÍ.
Systém managementu jakosti QMS
Příručka jakosti Ing. Zdeněk Aleš, Ph.D.
Systém managementu jakosti
ISMS VE STÁTNÍ SPRÁVĚ A SAMOSPRÁVĚ
Informačnípodpora řízení kvality ve firmě Informační podpora řízení kvality ve firmě CRM Ekonomický systém Personalistika Datová pumpa Akord Software Datový.
Daniel Kardoš Ing. Daniel Kardoš
Aktivita č. 6 Návrh a zavedení systému řízení kvality Workshop Výsledky analytického šetření.
Outsourcing ICT systémová a aplikační integrace v pojetí O2 Projekt Integrace sítě Ministerstva zemědělství.
4 Normovaný systém managementu kvality podle ISO 9001
Zkušenosti se zaváděním systému řízení ochrany informací podle ČSN BS ČSN ISO//IEC ve městě Vsetín Stanislava Konečná Vedoucí odboru kanceláře.
1 E - S V Ě T S E T O Č Í S T Á L E R Y C H L E J I. S T A Č Í T E M U ? Efektivní vzdělávání pro efektivní úřad Bohumil Havel.
Využití procesního řízení při správě nemocničního informačního systému ve VFN Všeobecná fakultní nemocnice Jiří Haase 20. května 2003.
Ivo Novotný Jak vybrat dodavatele vzdělávání JAK SI SPRÁVNĚ VYBRAT... Dodavatele vzdělávání.
© Radek Maca1 Vývoj SIPVZ. © Radek Maca2 Přehled UV o SIPVZ.
Systémy řízení jakosti - úvodní cvičení
Management jakosti jako úhelný kámen provozu klinické laboratoře
Zkušenosti ze zavedení systému řízení bezpečnosti informací ve shodě s ISO a ISO na Ministerstvu zdravotnictví ČR Ing. Fares Shima Ing. Fares.
 P1 - Strategické plánování  P2 - Systém managementu jakosti a legislativy  P3 - Řízení informací  P4 – Audity.
Řešení informační bezpečnosti v malých a středních firmách Pavel Šnajdr – Informační management 2 Diplomová práce.
Návrh modelu řízení ECM v kontextu řízení informatiky Ing. Renáta Kunstová.
Management systému řízení kvality
Ostrava 30. září 2002 ECDL pro učitele Libor Koníček Přírodovědecká fakulta Ostravská univerzita.
Ministerstvo informatiky Cíle a plány 2003 Vladimír Mlynář ISSS
Porada MV s tajemníky úřadů obcí s rozšířenou působností Institut pro veřejnou správu Praha Benešov 12. říjen 2011.
Ing. Daniel Kardoš Systém ManagementDesk – nástroj řízení kvality a bezpečnosti podle ISO 9 001, ISO , ISO , ISO a ISO Ing.
European Computer Driving Licence
Zásady SLP, ČSN EN ISO 15189:2003 SLP – správná laboratorní práce
1 14.Postakviziční integrace-jaké kroky se mají učinit po podpisu kupní smlouvy Kateřina Čepeláková, E-72 Šk.rok:2009/2010.
Portál veřejné správy © 2002 IBM Corporation ISSS 2003 Portál veřejné správy portal.gov.cz Ing. Dana Bérová
Systém řízení moderního podniku Management system of modern company
ZÁKLADY SYSTÉMŮ MANAGEMENTU 1. ČÁST
POŽADAVKY NA SYSTÉM MANAGEMENTU – VOLBA STANDARDŮ
SYSTÉMY MANAGEMENTU KVALITY 1. část
SYSTÉMY MANAGEMENTU KVALITY 1. část
Management jakosti, zdravotnické standardy, audit, měření jakosti
Strategie Smart Administration David Zeisel Odbor programového řízení Ministerstvo vnitra ČR
Zlepšení podmínek pro vzdělávání na středních školách Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název a adresa školy: Integrovaná střední.
Vypracováno kolektivem autorů České společnosti pro technickou normalizaci Úřad pro technickou normalizaci, metrologii a státní zkušebnictví
Projektové procesy.  Podrobné procesní modely (PMBOK)  Zjednodušený procesní model  COBIT.
Digitální technická mapa Plzeňského kraje Služby DTM DMVS PK Setkání partnerských obcí DTM DMVS Plzeň Krajský úřad Plzeňského kraje Odbor informatiky.
Přednáška Akce: Přednášející: Ing. Zdeněk Čežík | Konzultant managementu a podnikových procesů | TFM Výzvy Facility managera.
Podpora kvality ve výzvách Analýza výsledků proběhlých výzev
Přechod na ISO 9001:2015 v DIAMO, s. p.
Systém managementu jakosti
Řízení změn IS Milan Mikloš Vedoucí odboru IT
Městská část Praha 6 Postup příprav GDPR Ing. Jan Holický, MBA
Systém managementu SSHR
Systém managementu SSHR
Stav a činnost IM a KLI pro dozorovou návštěvu ČIA
Transkript prezentace:

e-PRAHA 2006/Osička1 Systém managementu jakosti ÚMČ Praha 10 ČSN EN ISO 9001:2001 Systém managementu jakosti ÚMČ Praha 10 ČSN EN ISO 9001:2001

e-PRAHA 2006/Osička2 Standard ISO 9001 systémový přístup procesní dekompozice (řízení HW a SW) procesní dekompozice (řízení HW a SW) měření efektivnosti procesů (mapy) měření efektivnosti procesů (mapy) aktuální dokumentace (INTRANET) aktuální dokumentace (INTRANET) periodické přezkoumání systému periodické přezkoumání systému za účelem nacházení příležitostí ke zlepšování za účelem nacházení příležitostí ke zlepšování (e-learning) (e-learning) systémový přístup procesní dekompozice (řízení HW a SW) procesní dekompozice (řízení HW a SW) měření efektivnosti procesů (mapy) měření efektivnosti procesů (mapy) aktuální dokumentace (INTRANET) aktuální dokumentace (INTRANET) periodické přezkoumání systému periodické přezkoumání systému za účelem nacházení příležitostí ke zlepšování za účelem nacházení příležitostí ke zlepšování (e-learning) (e-learning)

e-PRAHA 2006/Osička3 PROCESNÍ DEKOMPOZICE PROCESNÍ DEKOMPOZICE Dekompozice systému řízení úřadu a identifikace procesů Stupeň dekompozice je nepřímo úměrný kvalitě úředníků. Definovány 2 hlavní procesy - PŘENESENÁ PŮSOBNOST menší podrobnost (zákon, vyhláška, metodika, tabulka procesu) – menší podrobnost - SAMOSTATNÁ PŮSOBNOST větší podrobnost (směrnice, instrukce, pracovní postup - mapa procesu) – větší podrobnost

e-PRAHA 2006/Osička4

5

6 PROCES NAKUPOVÁNÍ – hodnocení dodavatelů (přehled firem)

e-PRAHA 2006/Osička7 HODNOCENÍ DODAVATELŮ detail firmy

e-PRAHA 2006/Osička8 DOKUMENTACE QMS hlavní přehled

e-PRAHA 2006/Osička9 DOKUMENTACE QMS cíle odborů

e-PRAHA 2006/Osička10 DOKUMENTACE QMS směrnice

e-PRAHA 2006/Osička11 E – LEARNING ÚMČ Praha 10 Znalosti úředníka - test Znalosti úředníka - test - etický kodex úředníka - etický kodex úředníka - etika telefonování - etika telefonování - modelové situace - modelové situace - bezpečnost práce - bezpečnost práce - vstupní test z PC - vstupní test z PC ECDL European Computer Driving Licence ECDL European Computer Driving Licence angličtina angličtina Znalosti úředníka - test Znalosti úředníka - test - etický kodex úředníka - etický kodex úředníka - etika telefonování - etika telefonování - modelové situace - modelové situace - bezpečnost práce - bezpečnost práce - vstupní test z PC - vstupní test z PC ECDL European Computer Driving Licence ECDL European Computer Driving Licence angličtina angličtina

e-PRAHA 2006/Osička12 E-LEARNING – etický kodex

e-PRAHA 2006/Osička13 E- LEARNIG – modelová situace

e-PRAHA 2006/Osička14 E-LEARNING - ECDL

e-PRAHA 2006/Osička15 E-LEARNING – jazykový modul

e-PRAHA 2006/Osička16 Hodnocení podpůrných procesů QMS Hodnocení podpůrných procesů QMS PROCES MAJITEL Personalistika pers. odd. Právní agenda odbor právní Rozpočet odd. rozpočtu Řízení QMS manager jakosti Materiální zabezpečení odbor hosp.správy Komunikace s RMČ a ZMČ odd. RMČ a ZMČ Řízení HW a SW odbor informatiky - Kvalita poskytnuté služby - Termín splnění požadavků - Jednání a vystupování spolupracovníků

e-PRAHA 2006/Osička17 ÚMČ Praha 10 Ing.Vratislav Osička manager jakosti ÚMČ Praha 10 Ing.Vratislav Osička manager jakosti