Aritmetická posloupnost (Orientační test ) VY_32_INOVACE_22-12  Test obsahuje pět úloh.  U každé úlohy je aspoň jedna odpověď správná.  Na každou úlohu.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Matematická analýza Lineární algebra Diferenciální rovnice
Advertisements

Pojem FUNKCE v matematice
Exponenciální funkce Exponenciální funkcí o základu a nazýváme každou část funkce, která je dána rovnicí: Dostupné z Metodického portálu ISSN: 1802–4785,
Geometrická posloupnost (Orientační test ) VY_32_INOVACE_22-16  Test obsahuje pět úloh.  U každé úlohy je aspoň jedna odpověď správná.  Na každou úlohu.
Mgr. Vladimír Wasyliw - s využitím práce Mgr. Petra Šímy – SŠS Jihlava
ARITMETICKÁ POSLOUPNOST
Limita posloupnosti (Orientační test )
Základy infinitezimálního počtu
Soustavy dvou lineárních rovnic se dvěma neznámými
Vlastnosti funkcí Vypracoval: Mgr. Lukáš Bičík
CZECH SALES ACADEMY Trutnov – střední odborná škola s.r.o.
Posloupnosti a jejich vlastnosti (Orientační test )
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_114.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_109.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: III/2VY_32_inovace_743.
Limita posloupnosti (3.část)
Exponenciální funkce Körtvelyová Adéla G8..
Exponenciální a logaritmické funkce a rovnice
Analýza 1 J.Hendl. Reálná funkce reálné proměnné Def: Nulový bod funkce je x takové, že: Def: Monotonie Funkce je rostoucí, jestliže Funkce je klesající,
3. Přednáška posloupnosti
Posloupnosti a jejich vlastnosti (3.část)
Návod Pro ovládání prezentace používejte pouze označena tlačítka. Jinak opakování ztrácí evaluační smysl. Otázky jsou označeny otazníkem. Při odpovědi.
LINEÁRNÍ FUNKCE.
Posloupnosti a jejich vlastnosti (2.část)
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
Posloupnosti a jejich vlastnosti (4.část)
Název školy Střední škola pedagogická, hotelnictví a služeb, Komenského 3, Litoměřice AutorMgr. Milena Procházková Název šablonyIII/2_Inovace a zkvalitnění.
Projekt OP VK č. CZ.1.07/1.5.00/ Šablony Mendelova střední škola, Nový Jičín Tento projekt je spolufinancován ESF a státním rozpočtem ČR. Byl uskutečněn.
Čihák Plzeň 2013, 2014 Funkce 4 Mocninná funkce 2.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: III/2VY_32_inovace_749.
 y = ax + b a, b … koeficienty – reálná čísla a nesmí být rovno 0 byla by to konstantní funkce  Grafem každé lineární funkce je přímka.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Čihák Plzeň 2013, 2014 Funkce 10 Kvadratická funkce 2.
Číselné posloupnosti.
Repetitorium z matematiky Podzim 2012 Ivana Medková
GEOMETRICKÁ POSLOUPNOST Mgr. Hana Križanová Střední škola, Havířov-Šumbark, Sýkorova 1/613, příspěvková organizace Tento výukový materiál byl zpracován.
Grafické řešení soustavy dvou rovnic o dvou neznámých II.
Geometrická posloupnost (1.část)
RISKUJ Lineární rovnice Určete rovnici přímé úměrnosti, jestliže její graf prochází bodem D[1/2; 3] Ř ešení: y = ax 3 = ½.a /.2 6 = a a.
Výroková logika.
Aritmetická posloupnost (3.část)
Písmena N; Z; Q; R jsou používána pro označení číselných oborů.
Geometrická posloupnost (2.část)
VY_32_INOVACE_22-01 Posloupnosti.
Limita posloupnosti (1.část)
Repetitorium z matematiky Podzim 2012 Ivana Medková
Posloupnosti a jejich vlastnosti (Orientační test ) VY_32_INOVACE_22-02  Test obsahuje pět úloh.  U každé úlohy je aspoň jedna odpověď správná.  Na.
POSLOUPNOST Mgr.Zdeňka Hudcová TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČR.
Aritmetická posloupnost
Matematický žebřík – posloupnosti a řady Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuŠkola pro 21. století Číslo a název šablony klíčové aktivityIII/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuŠkola pro 21. století Číslo a název šablony klíčové aktivityIII/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Matematický milionář Foto: autor Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným.
Funkce a jejich vlastnosti
Cvičení V této kapitole můžete procvičit probrané téma. Jednotlivá cvičení obsahují správné řešení s postupem. Po zobrazení zadání se dalším(dalšími) kliknutím(kliknutími)
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM
Aritmetická posloupnost - součet
Úlohy pro 1. ročník SPŠ ST Panská
1 Lineární (vektorová) algebra
Úlohy pro 1. ročník SPŠ ST Panská
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Škola pro 21. století
Exponenciální a logaritmické funkce a rovnice
LINEÁRNÍ FUNKCE II. Prvních pět úloh zpracovány v programu GeoGebra:
Funkce a jejich vlastnosti
MATEMATIKA 1: FUNKCE, ROVNICE A NEROVNICE
Výuka matematiky v 21. století na středních školách technického směru
Lineární funkce 2 šestiminutovka
Lineární funkce 3 desetiminutovka
Transkript prezentace:

Aritmetická posloupnost (Orientační test ) VY_32_INOVACE_22-12  Test obsahuje pět úloh.  U každé úlohy je aspoň jedna odpověď správná.  Na každou úlohu máte maximálně 30 sekund. Autor testu: RNDr. Ivana Janů

1.Která z uvedených posloupností je aritmetická? (A)a n = 4 + n (B)a n = 4 – n (C)a n = 4n (D)a n = (E)a n =

2.Grafem každé aritmetické posloupnosti (A)je přímka o rovnici y = ax + b. (B)jsou body ležící v jakékoliv přímce o rovnici y = ax + b. (C)jsou body ležící v přímce o rovnici y = ax + b, jejichž x-ové souřadnice jsou přirozená čísla. (D)jsou body ležící v přímce o rovnici y = ax + b, jejichž y-ové souřadnice jsou přirozená čísla. (E)jsou body ležící v přímce o rovnici y = ax + b, jejichž obě souřadnice jsou přirozená čísla.

3.Aritmetická posloupnost je rostoucí, jestliže její diference d je (A)jakékoliv reálné číslo. (B)pouze přirozené číslo. (C)pouze celé číslo. (D)pouze reálné kladné číslo. (E)pouze reálné nezáporné číslo.

4.Nekonečná aritmetická posloupnost je omezená (A)vždy. (B)vždy pouze zdola. (C)právě tehdy, je-li diference d kladné číslo. (D)právě tehdy, je-li diference d záporné číslo. (E)právě tehdy, je-li diference d rovna 0.

5.Který z uvedených výroků je pravdivý? (A)Součet n lichých přirozených čísel je větší než součet n sudých přirozených čísel. (B)Součet n lichých přirozených čísel je menší než součet n sudých přirozených čísel. (C)Součet n lichých přirozených čísel je roven součtu n sudých přirozených čísel. (D)V každé aritmetické posloupnosti je součet prvních tří členů větší než součet prvních pěti členů. (E)V každé aritmetické posloupnosti je součet prvních tří členů menší než součet prvních pěti členů. Konec testu

Správné odpovědi orientačního testu

1.Která z uvedených posloupností je aritmetická? (A)a n = 4 + n (B)a n = 4 – n (C)a n = 4n (D) a n = (E)

2.Grafem každé aritmetické posloupnosti (A)je přímka o rovnici y = ax + b. (B)jsou body ležící v jakékoliv přímce o rovnici y = ax + b. (C)jsou body ležící v přímce o rovnici y = ax + b, jejichž x-ové souřadnice jsou přirozená čísla. (D) jsou body ležící v přímce o rovnici y = ax + b, jejichž y-ové souřadnice jsou přirozená čísla. (E)jsou body ležící v přímce o rovnici y = ax + b, jejichž obě souřadnice jsou přirozená čísla.

3.Aritmetická posloupnost je rostoucí, jestliže její diference d je (A)jakékoliv reálné číslo. (B)pouze přirozené číslo. (C)pouze celé číslo. (D)pouze reálné kladné číslo. (E)pouze reálné nezáporné číslo.

4.Nekonečná aritmetická posloupnost je omezená (A)vždy. (B)vždy pouze zdola. (C)právě tehdy, je-li diference d kladné číslo. (D)právě tehdy, je-li diference d záporné číslo. (E)právě tehdy, je-li diference d rovna 0.

5.Který z uvedených výroků je pravdivý? (A)Součet n lichých přirozených čísel je větší než součet n sudých přirozených čísel. (B)Součet n lichých přirozených čísel je menší než součet n sudých přirozených čísel. (C)Součet n lichých přirozených čísel je roven součtu n sudých přirozených čísel. (D)V každé aritmetické posloupnosti je součet prvních tří členů větší než součet prvních pěti členů. (E)V každé aritmetické posloupnosti je součet prvních tří členů menší než součet prvních pěti členů. Konec testu