Jak pracovat s miniprojekty Metodický návod Zpracovala: PhDr. Alena Štěpánková.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
E-learning – moderní elektronická podpora výuky
Advertisements

KROK ZA KROKEM K MODERNÍ ŠKOLE
 Vybraný scénář : Observe and create a resource  Třídy: 2.A a 3.B  Věk žáků: let  Vyučovací předmět: španělský jazyk (úroveň A1 – A1+)  Téma/
3MA382 Manažerská informatika projektové řízení
Výuka cizích jazyků technických předmětů
POPIS Popis VY_32_INOVACE_ČJ-S 8.,9.13.
Příprava odborného textu pro výuku PAVEL KURFÜRST Ústav cizích jazyků LF UP Konference Cizí jazyky na Univerzitě Palackého Olomouc, 20. dubna 2006.
Projekt: Prezentace na Anglický jazyk. Úvod Prezentace: 1.Začátek příprav: Přelom pololetí 2.Prezentování: někdy v 2pol. Témata: 1.Počet témat:
Zpracování seminárních a kvalifikačních prací
NÁZEV PRÁCE (musí být stručný, výstižný, měl by obsahovat jednoznačné výrazy a slovní spojení) Název školy Jméno autora, třída, místo a rok zpracování.
Využití znalostí ze zkoušek ECDL v projektovém dnu.
OBJEKTIVIZACE HODNOCENÍ ÚSTNÍ ZKOUŠKY Z ANGLICKÉHO JAZYKA
Co má obsahovat prezentace
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Tvorba webových aplikací
Závěrečná práce Využití chytrého telefonu a tabletu v předmětu Aj Autor: Budka Oldřich Aprobace: Tv-Geo-Aj.
STŘEDOŠKOLSKÁ ODBORNÁ ČINNOST STRUKTURA PRÁCE. Práce mohou být vyhotoveny v následujících formách: teoretické řešení problému nebo úkolu, jež je zpracováno.
Pamatujete si, jak jsme si v loňském školním roce hráli na pošťáky? Každé slovo byl dopis s adresou, který jsme museli správně doručit. Teď si všechny.
Úvod. školní: příprava na předmět Databázové systémy praktický: webové aplikace databázové systémy základy vývoje webových aplikací od návrhu databáze.
STRUKTURA OSNOVY KURZU
Závěrečné seminární práce 9. ročník 2014/2015
Mgr. Eva Komínková Využití digitálních učebních materiálů z oblasti elektrotechniky a ICT v anglickém jazyce JAZ.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_304_Slovní druhy AUTOR: Ilona Kozubová ROČNÍK, DATUM: 6.,
POČÍTAČOVÁ GRAFIKA VY_32_INOVACE_F3-03 AUTOR: Mgr. Vladimír Bartoš
MINIMATURITY
Praha, 23. ledna  Zahájení (Štěpán Blahůšek)  Studijní opory a jejich závazná osnova (Vladimír Kaucký)  Přestávka  Editace interaktivní osnovy.
Soví čtyřka Hry s podstatnými jmény ze čtyř písmen.
Metodický list Pořadové číslo: VY_32_INOVACE_I.C.15 Název pro školu:
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_452_Slovní druhy AUTOR: Mgr. Dagmar Petřeková ROČNÍK, DATUM:
Výukový materiál Zpracovaný v rámci projektu Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Škola: Základní škola Chrastava, náměstí 1. máje 228, okres Liberec.
Prezentace.
Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v MS kraji a jeho realizace Projekt A5 Nástroje informatiky pro získávání informací a jejich zpracování.
Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v MS kraji a jeho realizace Anglické standardy při psaní projektu Osnova kurzu
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není- li uvedeno jinak, je Mgr. Smékalová Jitka ANOTACE Žáci si s pomocí učitele zopakují podle učebnice, zápisů.
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Osnova kurzu – modulu A3 PŘÍPRAVA PROJEKTU
2. LMS Unifor. E-learning vzdělávací proces, využívající informační a komunikační technologie k tvorbě kurzů, k distribuci studijního obsahu, komunikaci.
Věcné zpracování trochu jinak Ze zkušenosti Centra informačních a knihovnických služeb (CIKS) VŠE v Praze.
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_358_3TR_CJ Autor: Mgr. Lenka Nytrová.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115 Autor: Ing. Ilona Sadílková Materiál: VY_32_INOVACE_ICT36.04 Téma: PowerPoint Číslo.
Výukový materiál Zpracovaný v rámci projektu Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Škola: Základní škola Chrastava, náměstí 1. máje 228, okres Liberec.
Personalizace výuky prostřednictvím e-learningu. Struktura učebnice pro e-learning Obsah učebnice = struktura předmětu, kapitol cíleTabulka aktivni slovesa.docTabulka.
Veřejné zdravotnictví 2. ročník
Inovace bez legrace CZ.1.07/1.1.12/ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Větné členy.
Rámcové a školní vzdělávací programy
e-learningový kurz na podporu výuky předmětu Němčina pro právníky
Postup při empirickém kvantitativním výzkumu
Učitelská praxe 2 Mgr. Libuše VODOVÁ,Ph.D Katedra biologie PdF MU.
Maturita ► Společná část  2 zkoušky ► Profilová část  3 zkoušky.
Prezentace na konference k projektu „Inovace ŠVP“ - leden 2010 Ing. Radoslav Kučera, OA Pelhřimov.
PREZENTACE.  Základní principy prezentace  Příprava prezentace  Struktura prezentace  Závěr.
NÁZEV ŠKOLY: SOŠ Net Office Orlová, spol. s r. o. AUTOR: Mgr. Naděžda Tománková NÁZEV PROJEKTU: Podpora výuky v technických oborech NÁZEV ŠABLONY: III/2.
POPIS Mgr. Michal Oblouk.
Seminář Bakalářská práce
Závěrečné seminární práce 9. ročník 2016/2017
Autor: Mgr. Monika Hřavová Název : VY_32_INOVACE_2A05Čj4_Slovní druhy
VŠICHNI MÁME STEJNOU CESTU
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_274_ČJ8
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Jakub Hlávko Název materiálu:
Základní škola a Praktická škola Dvůr Králové nad Labem
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_276_ČJ8
METODICKÉ LISTY výstup projektu Vzdělávací středisko pro další vzdělávání pedagogických pracovníků v Sokolově reg. č. projektu: CZ.1.07/1.3.11/
Prezentace a obhajoba zadaného tématu
Zpracovala: Mgr. Věra Kreuzová
Zpracovala: Mgr. Věra Kreuzová
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
E-learning – moderní elektronická podpora výuky
Termíny a lhůty předkládání a dopracování výstupů
Závěrečné seminární práce 9. ročník 2018/2019
Transkript prezentace:

Jak pracovat s miniprojekty Metodický návod Zpracovala: PhDr. Alena Štěpánková

Z čeho vycházíme Máme k dispozici český text na všeobecné téma (cca 8-10 stran) Měli bychom mít k dispozici vyjádření učitele všeobecného předmětu, který práci zhodnotil z odborného hlediska

Časový harmonogram odevzdání práce učiteli všeobecného předmětu (téma zpracováno česky) finální verze v ČJ; zapracování připomínek práce je po zhodnocení a zapracování připomínek předána příslušnému učiteli AJ první zpracování prezentace v AJ; návrh slovníčku a cvičení finální zpracování prezentace, cvičení a slovníčku v AJ 1. polovina června projektový den, přehlídka projektů

Požadované výstupy Studenti musí své téma/projekt prezentovat v angličtině Jsou omezeni časově – cca 10- max. 15 minut Forma prezentace: různá Hlavní cíl – zaujmout publikum, nikoli znudit

Požadované výstupy Feedback na konci prezentace Forma libovolná, jen prověření toho, jak publikum poslouchalo Prověření slovní zásoby Testové otázky Cloze test T/F statements Přiřazování Jiné?

Jak převést text doc. do ppt. č jiné prezentace Obtížný úkol Nutno zpracovat osnovu !!! Klíčové!!! Je potřeba jasně vymezit Úvod Hlavní část Shrnutí Feedback Závěr Vše přeložit do AJ

Internetové slovníky

Množství dalších možností ????? Jiná cesta: knihovna British Council, Solniční ulice

Jak vytvořit „Slovníček“ Náročný úkol Nutno zavést nějaká kritéria Podstatná jména Slovesa Přídavná jména /Příslovce Fráze /Předložková spojení /Idiomy Nutno přimět studenty, aby stanovili klíčové pojmy ve svých projektech

Závěrem Požadované výstupy Česky zpracovaný „miniprojekt“, téma ze všeobecně vzdělávacího předmětu Anglicky zpracované schéma „miniprojektu“ v aplikaci Cfme s možnými doplňky a odkazy Prezentace ppt Video Slideshow apod. Vlastní prezentace Feedback, interakce s publikem Práce s aplikací Cfme viz. manuál