 Naše poslání a hodnoty pomáhají lidem a firmám na celém světě, aby mohli plně rozvinout svůj potenciál. Považujeme jej za slib zákazníkům. Snažíme se.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
MARKETING A MANAGEMENT
Advertisements

Easy CRM Posys,spol. s r.o. Duben Hlavní kategorie sw AdresářAktivityPenízeWorkflowZnalostiPoštaSpráva.
CRM a konkurenceschopnost vybraných firem Jan Němeček Univerzita Hradec Králové.
Společnost Parker spolupracuje se svými zákazníky na zvýšení jejich produktivity a zisku.
Metoda QFD metoda plánování jakosti založená na principu maticového diagramu umožňuje transformaci požadavků zákazníků do navrhovaného produktu a procesu.
Printforum 2011 Přednáška Technologická přeměna – a důsledky pro tiskárny Prof. Dr. Thomas Helbig Poradce podniků v polygrafickém průmyslu
Aplikace služeb pro zvýšení konkurenceschopnosti, vlastnosti a služby na podporu prodeje výrobků Vratislav KOZÁK
Bezpečnostní kultura a moderní přístup k bezpečnosti v letecké dopravě
Snímek 1 Efekty podnikové informatiky J. Pour Katedra IT VŠE ČSSI, Praha, 15/12/2006.
NÁZEV: Udržitelné stavebnictví a průmysl Přednášející KAM Sika CZ Vedoucí PS 12 v Czech BCSD FOTO.
MEDMORAVIA s.r.o. Včelařská stanice Rajhradice
2. Národní konference o doporučených postupech , Olomouc Katalog klinických doporučených postupů – současný stav a možnosti využití Miroslav.
Optimalizace nákladů na vybavení firmy v oblasti informačních a komunikačních technologií Petr Očko Seminář Hospodářské komory ČR Jihlava, 21. května 2009.
Význam informací v podnikání
Optimalizace nákladů na vybavení firmy v oblasti informačních a komunikačních technologií Petr Očko Seminář Hospodářské komory ČR Hradec Králové, 26. února.
Vzdělávací materiál vytvořený v projektu OP VK Název školy:Gymnázium, Zábřeh, náměstí Osvobození 20 Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Zlepšení.
Salesiáni spolupracovníci ASC
1.Management? 2.Management jakosti?
Strategické plánování cílem strategického plánování je vytvářet a přetvářet obchody a výrobky firmy, tak aby jejich kombinace zabezpečovala uspokojivé.
Informační strategie. řešíte otázku kde získat konkurenční výhodu hledáte jistotu při realizaci projektů ICT Nejste si jisti ekonomickou efektivností.
PROINCOR – Inovační audit. ProIncor Inovační audit ProIncor Inovační audit analyzuje, hodnotí a stimuluje inovační proces a inovační prostředí v malých.
Ekodesign. Ekodesign Strategie ekodesignu Ing. Vladimír Dobeš, M.Sc. 9. listopadu 2011 Kurz Manažer udržitelné spotřeby a výroby v rámci projektu Budování.
Poslání firmy EVČ , Brno Připravil: Ondřej Janů.
MARKETINGOVÝ MIX.
PROINCOR – Inovační audit Liberec – PROINCOR - Inovační audit 2 INOVACE Změna je jedinou jistotou dnešního světa Předpoklad udržení zákazníka.
Jméno firmy Podnikatelský plán. Shrnutí Jasně popište, co je smyslem činnosti vaší společnosti a jaké si kladete cíle –Stručně popište, jak si představujete.
úvod pojetí a obsah marketingu
Aleš Chudý IW BG Lead Microsoft Corporation. Lidé jsou klíčové aktivum firem Nové trendy práce Software jako platforma Strategická iniciativa (horizont.
Příprava RIS LK – OS 1 Připomínkování a rozpracování první priority odbornou skupinou č.1.
1 NÁSTROJE V OBLASTI ŘÍZENÍ ANEB ÚSPĚŠNOST BEZ NÁSTROJŮ ? ÚSPĚŠNOST S NÁSTROJI ? Ing. Pavel Sladký M: Semináře, konzultace, motivační a certifikační.
Kam kráčí české bezdrátové sítě Sušice 2011 Marek Bako- vedoucí velkoobchodu Daniel Nalevajko- manažer rozvoje Jiří Vaja – vedoucí velkoobchodních služeb.
TRIBUNA ČESKÉHO OBCHODU TZB 2011 – HOTEL CLARION, 29.BŘEZNA 2011 MICHAL ŠUSTR COUNTRY MANAGER pro ČESKO, SLOVENSKO a MAĎARSKO ARISTON THERMO CZ s.r.o.
1. Úvod do problematiky Pojmy a definice Podnik v dynamickém prostředí
JISTOTA VÝKONNOST VSTŘÍCNOST ORIENTACE NA BUDOUCNOST.
Magisterské studium navazující I. ročník navazujícího studia – učitelství zdravotnických předmětů pro střední školy.
RNDr. Jana Sýkorová SOŠ a SOU technické, Třemošnice, Sportovní 322
Sun Tour s.r.o. Prezentace cestovní kanceláře. Historie a současnost firmy Firma Sun Tour s.r.o. byla založena r.1992, člen Asociace cestovních kanceláří,
CZ / /0003 Digitalizace – digitální vysílání jako nová technologie a nový trh Hermes o.s. Czech Digital Group, Newton College Jan Vávra,
Hledání rovnováhy mezi podnikatelským subjektem a zákazníkem Seminář ČMS Říjen 2012.
Rozhodovací proces, podpory rozhodovacích procesů
1 Výzkum, vývoj a inovace v ČR a ve světě Karel Šperlink, AIP ČR Praha, INOVACE 2011.
Důvody vstupu na zahraniční trhy
CZ / /0012 Zavedení nových technologií a postupů do praxe Milan Havel ČVUT, SZZPLS Milan Havel, tel
1 ASOCIACE INOVAČNÍHO PODNIKÁNÍ ČR Inovační potenciál ČR Technologický profil ČR Cena Inovace roku 2011 Pavel Švejda Seminář Inovace a technologie v rozvoji.
Petr Štoček, SPZ, part 11 Strategie prodeje textilního zboží Ing. Petr Štoček LS 2005/ 2006 FT, TM3.
Tržní prostředí.
Vítejte na hodině Marketingu
Ing. Stanislav Sýkora personální ředitel
Animování snímků. Pravidla Žádný nápad není špatný. Buďte tvůrčí. Nebojte se riskovat. Kritika není povolena.
Vybrané manažerské metody: Balanced Scorecard, EFQM
MORAVSKÁ VYSOKÁ ŠKOLA OLOMOUC VÁŠ PARTNER PRO BYZNYS INOVACE.
KPV/PIS KPV/PIS  Jaroslav Plzák  Lukáš Choulík  Tomáš Kraus Websol s.r.o.
FIREMNÍ SPOLEČENSKÁ ODPOVĚDNOST SKUPINY ČEZ 5. prosince 2014 JUDr. Michaela Chaloupková, M B A člen představenstva ČEZ, a. s.
TEZE KOREFERÁTU NA ZÁVĚREČNÉ KONFERENCI PROJEKTU V.I.P. INOVACE – ZÁKLAD VAŠÍ EXISTENCE Realizátor projektu: BIC Brno,s.r.o. Vedoucí týmu vědecko- pedagogických.
Možná podpora na získání ETV certifikátu z OP PIK Ing. Radek Navrátil, září 2016.
PODPORUJEME LIDI VE VYTVÁŘENÍ A ROZVOJI FIREM, KTERÉ MĚNÍ SVĚT
Politika bezpečnosti a ochrany zdraví při práci Mohelnice
Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: SOU a ZŠ Planá, Kostelní 129, Planá Vzdělávací oblast: Ekonomie Předmět: Inovace výuky prostřednictvím.
Primární emise akcií (IPO) VOKT (P-10)
Využití technologie RFID ve společnosti Nábytek Penta, s. r. o.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: SOU a ZŠ Planá, Kostelní 129, Planá Vzdělávací oblast: Ekonomie Předmět: Inovace výuky prostřednictvím.
Vítejte na marketingu.
KPV/PIS Websol s.r.o. Jaroslav Plzák Lukáš Choulík Tomáš Kraus.
Piktogram reklama logo
Marketing Základy a postupy..
Plán na zvýšení spokojenosti zákazníků Zvýšení spokojenosti zákazníků
Jsme „Jedno PPG“ Náš záměr We protect and beautify the world
Výzvy digitální ekonomiky pro společnost
Indiánské teepee Autor: MgA. Veronika Vaňhová
… KRÁČÍ VSTŘÍC ROKU
Transkript prezentace:

 Naše poslání a hodnoty pomáhají lidem a firmám na celém světě, aby mohli plně rozvinout svůj potenciál. Považujeme jej za slib zákazníkům. Snažíme se dostát tomuto slibu tím, že vytváříme technologie dostupné pro každého – všechny věkové kategorie a schopnosti. Microsoft je lídr v oblasti inovací a ve vytváření produktů, které jsou bezpečné a jednoduché k užívání.

 Technologická společnost s vysokým kulturním zázemím.  Zdůrazňuje dostupnost svých produktů „pro všechny“ (věkové kategorie, schopnosti).  Užitek = zvýšení vašeho potenciálu.  Kvalita produktů – bezpečné, jednoduché užívání.  Lídr v inovacích (sebekoncepce).

 Orientace poslání na:  Produkty  Zákazníky  Technologii  Inovace

 Pro:  Motivace (pomáhat rozvinout potenciál)  Specifikace (bezpečné, jednoduché k užívání)  ?:  Tržní orientace (technologie)  Realizovatelnost (pro všechny?)  Proti:  Není definován vztah k zaměstnancům