Plavba na voru? Pojmy: vektorový rozklad sil na nakloněné rovině.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Jednoduché stroje Autor: Mgr. Marcela Vonderčíková
Advertisements

Fyzika Jednoduché stroje 2.
Tábor na Suchém Dole se koná prvních 14. Dní o letních prázdninách.
2.2. Dynamika hmotného bodu … Newtonovy zákony
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
VÍTAJÍ VÁS VESMÍRNÍ LIDÉ
Český jazyk (sloh) – 8. ročník
Jedině Bůh je naděje Ref: Jedině Bůh je naděje a Jeho láska, kterou v Synu dal. Jedině Bůh je pro svět naděje, i kdyby svět se tomu stále smál. Jedině.
Vlak života Před nějakým časem jsem četl knihu, ve které byl život přirovnaný k cestě vlakem. Je to výjimečně zajímavé čtení pod podmínkou, že jej správně.
VAN GOGH V I N C E N T ( ) Zažij si obrazy, doprovázené hudbou a poezií. Pro největší působení a plný zážitek nechte snímky automaticky plynout.
FIRMEN – CONSULTING… nVe Vaší firmě dojde v blízké době k několika důležitým změnám… nV následujících 3 lekcích se naučíte, jak tyto změny můžete snadněji.
Název materiálu: OPAKOVÁNÍ 1.POLOLETÍ - OTÁZKY
Číslo v digitálním archivu školy
Pohádka o vodníčkovi Vodníčkova rodina
a (ne)obvyklé přírodní jevy...
Naše cesta fyzikou.
DYNAMIKA HMOTNÉHO BODU NEWTONOVY POHYBOVÉ ZÁKONY - příklady
Parašutista při seskoku z letadla padá
Základní škola Stříbrná Skalice, Na Městečku 69,
Děvče se ptalo chlapce, jestli si myslí, že je pěkná
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Tíhová síla a tíha tělesa
1. Hrad přepevný je Pán Bůh náš, | zbroj výborná i síla. | On chrání nás, | když satanáš své proti nám vysílá. | Ten starý nepřítel zničit by nás chtěl,
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Elektromagnetická interakce elektrickámagnetická složka.
Pracuj, jako by si nepotřeboval(a) žádné peníze...
Miluj tak, jako by tě ješte nikdy,
Neděle pěkná jako tulipán, a proto není radno býti sám, říkáme vesele, dneska jen v kostele vítáme zrovna vás. Slečna jde v džínách, to se nedělá, jít.
Fyzika 7.ročník ZŠ Tření, Třecí síla Creation IP&RK.
Mgr. Monika Bouchalová Gymnázium, Havířov-Město, Komenského 2, p.o. Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České.
Křesťanská myšlenka a činnost Minulou neděli jsem šel s manželkou do kostela, když jsem uviděl jednu nešťastnou osobu v roztrhaných šatech. Jedni se na.
Rozklad sil.
Červená Karkulka Autor:Michaela Rohlíková.
Miluj tak, jako by tě ještě nikdy
Název úlohy: 5.7 Smykové tření
Má být mobil vlevo nebo vpravo od talíře?.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona III/2VY_32_INOVACE_715.
Buď jako ten oslík ! Hudba z filmu Xanadu Jednoho dne rolníkův oslík spadl do jámy. Hlasitě naříkal, zatímco rolník se ho bezúspěšně snažil vytáhnout.
Řízek, salát, stromeček, a už je tu zvoneček
New York New York je nejlidnatější město Spojených států. Socha svobody je americký symbol.
Prostředky oživující vypravování
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Statistika Kateřina Ondrová, Klára Pukovcová, 8.D.
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorIng. Ivana Brhelová Název šablonyIII/2.
Příběh pro všechny tvrdě pracující
Autor: Pavlína Čermáková Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze školám“ OP VK oblast podpory 1.4 s názvem Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
JÁ A MŮJ KAMARÁD Mgr. Ivana Tesařová Materiál vznikl v rámci projektu Šance pro všechny č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
Fyzika I-2016, přednáška Dynamika hmotného bodu … Newtonovy zákony Použití druhého pohybového zákona Práce, výkon Kinetická energie Zákon zachování.
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Plování nestejnorodých těles
Prostředky oživující vypravování
1A Neopatrný turista se příliš naklonil nad propast a upadly mu do ní brýle. Zvuk rozbitého skla se ozval za 3,1 sekundy od začátku pádu. Jak je propast.
MĚŘENÍ HMOTNOSTI Autor: Ivana Tesařová Datum:
Mgr. Petra Toboříková, Ph.D. VOŠZ a SZŠ Hradec Králové, Komenského 234
VÍTAJÍ VÁS VESMÍRNÍ LIDÉ
Fyzika I Test VIII Těleso m klouže z výšky h po rovině nakloněné o úhel a. V případě m≠0 dorazí dolů n x nižší rychlostí než při m=0. Určete.
Částicová stavba látek. Vypracoval: Lukáš Karlík
VYPRAVOVÁNÍ Mgr. Michal Oblouk.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ ŠKOLNÍ BRANDÝS N/L – STARÁ BOLESLAV
Křesťanská myšlenka.
Tak tohle je ta „moderní doba“ (v kresleném humoru)
Zdálo se mi, že jsem měl rozhovor s Bohem ...
JEDNOU ZA ROK PŘIJDOU VÁNOCE   .
Petr Petr Zveme vás na oslavu! Zveme vás na oslavu! bude mít 18 let!
Autor: Mgr. Anna Dyková Název : VY_12_INOVACE_18_ Podstatná jména III
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a praktická škola Arkadie o. p. s.
Název školy Základní škola Jičín, Husova 170 Číslo projektu
[Nadpis plakátu] Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit maecenas porttitor congue massa fusce [Následující tituly a jména nahraďte tituly.
Transkript prezentace:

Plavba na voru? Pojmy: vektorový rozklad sil na nakloněné rovině

Příběh Filmovali jsme scény na řece. Když už jsme se chystali vyplout, spadla mi do vody prázdná plechová kazeta od filmu (prázdná uzavřená plechovka). Chtěl jsem pro ni skočit, ale zkušený vorař mne zadržel. „Nechte ji klidně plavat, však ji ještě dohoníme!“ Myslil jsem, že si mě vorař dobírá. Ale skutečně za nějakou chvíli jsme kazetu dohonili a vylovili. Divil jsem se vorařově dovednosti. Ještě více jsem byl překvapen, když jsme za chvíli předhonili jiný vor, prázdný, kdežto nás bylo na voru plno, div se nepotápěl. „Vy jste nějaký umělec!“ pochválil jsem našeho muže. „A vy jste nějaký špatný fyzik,“ odpověděl mi s ironickým úsměvem….

Řeka teče jen z kopce dolů

Máš lehčí a těžší předmět.

Řeka teče jen z kopce dolů Máš lehčí a těžší předmět. Uvažuj i tření

Pojmy vektorový rozklad sil na nakloněné rovině