ARTEFILETIKA Prezentace artefiletiky – metodický list č. 8 Ptačí strom Zpracovala dne 16. 12. 2014 Mgr. Andrea Költö (str.1 – 9) Možnosti využití artefiletiky.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Výrobek – vánoční vyšívané přání
Advertisements

Základní škola Sedmikráska, o.p.s. Bezručova 293, Rožnov pod Radhoštěm ČESKÁ REPUBLIKA Tvorba mapy ČR Autor: Mgr. Pavel Sedlák Vytvořeno: září 2013.
Určení polohy těžiště Laboratorní práce č. 2.
ARTEFILETIKA Prezentace artefiletiky – metodický list č. 7 Proplétané květiny Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö(str.1 – 6) Možnosti využití.
Prezentace 5 lekcÍ MUZIKOTERAPIE Mgr. Bc. Svatava Drlíčková
ARTEFILETIKA Prezentace artefiletiky – metodický list č. 2 Cesta mezi ostrovy Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö(str.1 – 7) Možnosti využití.
ARTEFILETIKA Prezentace artefiletiky – metodický list č. 3 Kde se ukrývají zvířata Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö(str.1 – 7) Možnosti.
ARTEFILETIKA Prezentace artefiletiky – metodický list č. 9 Ruce jako šperk Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö (str.1 – 8) Možnosti využití.
ARTEFILETIKA Prezentace artefiletiky – metodický list č. 10 Stavitelé domů Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö (str.1 – 6) Možnosti využití.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Jak poznávám a vnímám Pavel Šuranský.
ZŠ Benešov, Jiráskova 888 Společná setkání nad výtvarnými díly 3 3D decoupage– 7. r. Mgr. Lenka Pavlíková.
ARTEFILETIKA Prezentace artefiletiky – metodický list č. 5 Obraz mého jména Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö(str.1 – 7) Možnosti využití.
VÝTVARNÉ TECHNIKY Papírořez Základní škola Sedmikráska, o.p.s.
ARTEFILETIKA Prezentace artefiletiky – metodický list č. 11 Vesmírné cesty Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö (str.1 – 9) Možnosti využití.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Artefiletika Prezentace artefiletiky – metodický list č. 1 Barevná setkání - mandala Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö(str.1 – 8) Možnosti.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. ZŠ Týn nad Vltavou, Malá Strana CZ.1.07/1.1.14/
ARTEFILETIKA Prezentace artefiletiky – metodický list č. 4 Loutka Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö(str.1 – 6) Možnosti využití artefiletiky.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
ARTEFILETIKA Prezentace artefiletiky – metodický list č. 6 Ochránce zahrady Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö (str.1 – 6) Možnosti využití.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. ZŠ Týn nad Vltavou, Malá Strana CZ.1.07/1.1.14/
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Artefiletika Prezentace artefiletiky – metodický list č. 2 Cesta mezi ostrovy Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö Možnosti využití artefiletiky.
Artefiletika Prezentace artefiletiky – metodický list č. 11 Vesmírné cesty Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö Možnosti využití artefiletiky.
Artefiletika Prezentace artefiletiky – metodický list č. 5 Obraz mého jména Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö Možnosti využití artefiletiky.
Artefiletika Prezentace artefiletiky – metodický list č. 6 Ochránce zahrady Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö Možnosti využití artefiletiky.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Název školyZákladní škola a mateřská škola Libchavy Název a číslo projektu EU peníze pro ZŠ Libchavy CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivityIII/2.
PEČEME KOLÁČE Z jakých surovin se peče koláč? 2.
Název školyZákladní škola a mateřská škola Libchavy Název a číslo projektu EU peníze pro ZŠ Libchavy CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivityIII/2.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Jak vytvořit jednoduchou vránu. Pomůcky:  Tvrdý černý papír A4  Zbytek červeného papíru  Bílou pastelku, obyčejnou tužku  Nůžky  Lepidlo  Šablona.
Název školyZákladní škola a mateřská škola Libchavy Název a číslo projektu EU peníze pro ZŠ Libchavy CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivityIII/2.
CO KDO DĚLÁ – VÝROBA ŽIDLE Ivana Šůsová. Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Společenská výchova – Estetika pracovního prostředí
Abstraktní umění Název školy Základní škola a mateřská škola Libchavy
Design Název školy Základní škola a mateřská škola Libchavy
Vedení našich speciálních pedagogů pořádá pro naše klienty aktivity prostřednictvím výtvarné a pracovní výchovy Tématika se zaměřením na podzim a zimu.
ČLOVĚK V PROSTORU Tematická oblast
Portrét Název školy Základní škola a mateřská škola Libchavy
Leonardo da Vinci Název školy Základní škola a mateřská škola Libchavy
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Artefiletika Prezentace artefiletiky – metodický list č. 5 Obraz mého jména Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö Možnosti využití artefiletiky.
Práce s papírem a barvami
Teplé a studené barvy Název školy
Keith Haring Název školy Základní škola a mateřská škola Libchavy
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
SOCHA DO VEŘEJNÉHO PROSTORU
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Hra na barevná auta I. Jaroslava Růžičková.
Tónování barev Název školy Základní škola a mateřská škola Libchavy
NAMALUJEME SI STROM Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Michaela Holubová. Dostupné z Metodického portálu
ARTEFILETIKA Prezentace artefiletiky – metodický list č. 4 Loutka Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö(str.1 – 6) Možnosti využití artefiletiky.
„Jak ji vidím…“ Mgr. Alena Ščuková
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Zvuky přírody Sluchové vnímání.
RODOKMEN …vyrob si svůj.
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
Artefiletika Prezentace artefiletiky – metodický list č. 6 Ochránce zahrady Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö Možnosti využití artefiletiky.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Modelový koncept hodiny výtvarné výchovy
Logo pro veverky a kamarády
Tradice - Velikonoce Stojánek na pastelky.
Sada 1 Člověk a příroda MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Transkript prezentace:

ARTEFILETIKA Prezentace artefiletiky – metodický list č. 8 Ptačí strom Zpracovala dne 16. 12. 2014 Mgr. Andrea Költö (str.1 – 9) Možnosti využití artefiletiky pro rozvoj dětí a žáků s SVP při ZŠ Lanškroun, nám. A. Jiráska 140 - cílové skupiny projektu „Škola pro všechny“, účastnících se projektové arteterapie v rámci realizace KA 1 projektu CZ.1.07/1.2.29/02.0012 Anotace, která je současně mottem (shodná pro všech 11 metodických listů):   Není nutné vždy směřovat výtvarnou práci k výborně technicky propracovanému dílu, ale naopak se zaměřit na pocity, které děti a žáci při tvoření prožívají. Naučit je komunikovat s okolím prostřednictvím svých obrázků. Nabídnout jim možnost projevit své aktuální pocity a nálady do svých děl. Dát jim dostatek prostoru používat více smyslů při výtvarné práci (pracovat se sluchem, hmatem i čichem).

CÍL: PTAČÍ STROM ROZVOJ KOMUNIKACE POSÍLENÍ PSYCHICKÉ POHODY ROZVOJ MOTORIKY PRÁCE VE SKUPINĚ ORGANIZACE PRÁCE VNÍMÁNÍ DANÉHO PROSTORU SEBEPOJETÍ

MATERIÁL PAPÍR FORMÁT A4 NŮŽKY LEPIDLO PROVÁZEK SILNÁ JEHLA RŮZNĚ TÓNOVANÁ DÝHA ČERNÝ PAPÍR A0 CENTROPENY- ČERNÉ RŮZNÉ SÍLY

MOTIVACE HRA S MYŠLENKOVOU MAPOU NA TABULI NAPÍŠEME DO STŘEDU SLOVO PTÁČEK DĚTI REAGUJÍ A VYMÝŠLEJÍ SLOVA A VLASTNOSTI, KTERÉ V NICH TOTO SLOVO EVOKUJE. DALŠÍM ÚKOLEM BUDE VYMYSLET, JAKOU VLASTNOST BYCHOM SI RÁDI OD PTÁKŮ VYPŮJČILI.

PRACOVNÍ ČINNOST NA FORMÁT A4 SI DĚTI CENTROPENEM NAKRESLÍ JEDNODUCHÝ TVAR PTÁČKA A POMOCÍ SYMBOLŮ A TVARŮ ZAPLNÍ KRESBOU CELOU PLOCHU TĚLA PTÁČKA. HOTOVOU KRESBU POTÉ VYSTŘIHNOU. Z RŮZNĚ TÓNOVANÉ ODPADNÍ DÝHY VYTVÁŘÍ SPOLEČNĚ KMEN STROMU, KTERÝ LEPÍ NA ČERNÝ TVRDÝ PAPÍR FORMÁTU A0. KOLEM KMENU POTÉ VYTVOŘÍ POMOCÍ SILNÉ JEHLY OTVORY, KTERÝMI PROPLETOU PROVÁZEK KOLEM NALEPENÉHO KMENU. NA ZÁVĚR NALEPÍ DO VYTVOŘENÉHO KMENU VYSTŘEŽENÉ PTÁČKY. KAŽDÝ SI VYBERE MÍSTO, KTERÉ SE MU ZDÁ NEJVHODNĚJŠÍ PRO UMÍSTĚNÍ SVÉHO DÍLA.

ILUSTRAČNÍ FOTOGRAFIE Z vlastní tvorby s dětmi

ILUSTRAČNÍ FOTOGRAFIE Z vlastní tvorby s dětmi

ILUSTRAČNÍ FOTOGRAFIE Z vlastní tvorby s dětmi

ILUSTRAČNÍ FOTOGRAFIE Z vlastní tvorby s dětmi