Internetová reklama a reklama pro internetové stránky Školení Market Express.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Jak vybudovat úspěšný webový portál?
Advertisements

Mobilní služby a reklama
Jak úspěšně inzerovat pomocí PPC. Obsah (aneb co všechno se dozvím )  Pro koho je PPC vhodné  Hlavní výhody pro klienta  Proč používat právě.
Základní výpočty mzdy Střední odborná škola Otrokovice
Kterak jsou PPC systémy vpravdě platbou za zobrazení Dušan Janovský.
Optimalizace stránek Školení Market Express. Základní pojmy I  Katalogový vyhledávač Vyhledávač prochází předem ručně připravenou sestavu stránek internetu.
Pavla Chlebounová 3MA381. Webové stránky Internetový obchod Internetová reklama Tištěná propagace.
Jan Brychta Michaela Šťastná.  Cena  R egulace  Orgány  Zákon.
Mobilní display kampaně
Best Online Media Mediální zastoupení 21 webů zejména z oblasti informačních technologií připravuje internetové reklamní kampaně na míru a nyní uvádí ve.
Prozraďte mi proč Správnýkrok.cz?! Ratibor Líbal Říjen 2008 © 2008 ATOBO, a.s.,
ZOOT – finální řešení Prezentace týmu D Předmět: Optimalizace podnikových procesů.
školení internetového vyhledávače
Školení internetového vyhledávače
Školení internetového vyhledávače. Co je to internetový vyhledávač Aplikace na internetu,která dokáže podle klíčového slova najít internetovou.
Školení internetového vyhledavače Co je to internetový vyhledávač Aplikace na internetu,která dokáže podle klíčového slova najít internetovou.
Školení internetového vyhledávače. Co je to internetový vyhledávač Aplikace na internetu, která dokáže podle klíčového slova najít internetovou.
INTERNETOVÉ VYHLEDÁVAČE
Safari Tech Books PhDr. Ivana Reznerová Centrum informačních a knihovnických služeb Odbor informační podpory studia a výzkumu
Praha6.cz Nové trendy v e-publishingu Statické stránky, mapa stránek, menu a fulltextové vyhledávání.
ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
1 Mobile Internet Fórum října Ekosystém internetové reklamy Cílení dle kontextu (klíčová slova, sekce) Reklamní formáty (bannery, text,
Inzertní balíček iHNed.cz + Kurzy.cz. Počet page views (PV) Zdroj: Netmonitor, únor 2010 Na serverech iHNed.cz a Kurzy.cz bylo v únoru 2010 zobrazeno.
INTERNET - TERMINOLOGIE
Efektivní internetový marketing David Špinar, H1.cz s.r.o.
Měření mobilních služeb Mobilní metokomise Mobile Internet Forum 2010.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2Č. materiálu VY_32_INOVACE_147.
VÍTEJTE V NAŠÍ ONLINE PORADNĚ! Váš poradce:David Kříž telefon: www: Poradna Lepší kondice.
Vyhodnocení efektivnosti internetové reklamní kampaně – případová studie Bc. Milan Hnátek.
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_RUBMO_ESTETIKA_20 Název materiálu: Reklama Tematická oblast: Estetika, 1. ročník Anotace: Prezentace slouží k výkladu.
Úloha personální práce v podniku Organizování procesu změn ve struktuře a kvalitě lidských zdrojů organizace v souladu s potřebami, které jsou dány požadavky.
Hospodaření se zaměstnanci 41.hodina. Hospodaření se zaměstnanci Výpočty jednotlivých forem mezd 1.mzda časová = mzdový tarif x počet odpracovaných hodin.
Jedinečná nabídka pro ASOCIACI PRODEJCŮ POUŽITÝCH AUTOMOBILŮ – AUTOBAZARŮ ČR. ANNONCE a.s. přináší exkluzivní nabídku pro členy APPAA v podobě zvýhodněné.
Příprava před schůzkou Získávání klientů a kontaktů Školení Market Express.
Jak přenést svět na display
Ekonomické přežití nových médií Ekonomický a politický kontext fungování médií ve světě a v ČR Tomáš Prouza, Peníze.CZ.
Nové funkce v novém Skliku
Efektivní vyhledávání na internetu
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_246 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
NÁKLADY, VÝNOSY, HOSPODÁŘSKÝ VÝSLEDEK II.
Internet versus tisk Klubový večer SPIR Klub Avion.
PPC Cílená, měřitelná a efektivní reklama Aleš Miklík, Lupa.cz.
 Vysoké provize %  Neplatíte paušální poplatky, ale pouze 5 % z obratu  Motivační bonusy po prvním roce práce  Po zapracování příspěvek na.
374 – Poradenské centrum pro Rating MSP Hospodářská komora hlavního města Prahy Svoboda Jiří, , ESF – JPD.
Efektivní reklama na internetu Luboš Plotěný
CZ.1.07/1.4.00/ VY_32_INOVACE_154_IT5 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast: Informační a komunikační technologie Předmět:Informatika.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_252.
Číslo projektu: CZ / /0316 Název projektu: Poradenské a informační centrum pro malé a střední podniky Žadatel: Vzdělávací institut Partner:Hospodářská.
Obecní úřad Pstruží Pstruží 93 Obec Pstruží pro občany Chcete snížit náklady na domácnost? Obec pro Vás zajistila příležitost snížit náklady domácností.
Školení internetového vyhledávače
Vyhledávání na internetu, SEO
Reklama. Cíle marketingu n poskytnout informace n zvýšit poptávku (stimulovat) n odlišit výrobek (diferencovat) n zdůraznit užitek a hodnotu výrobku To.
SEO – optimalizace pro vyhledávače Tereza Balabánová
VÝZKUM A INTERNET Internet Advertising Conference Vít Smékal, OMG
Cestovní ruch a INTERNET Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
Možnosti reklamy a propagace Zpracovala: Mgr. Jitka Hot ařová Střední škola informačních technologií a sociální péče, Brno, Purkyňova 97.
1 Adresář exportérů. 2 Bezplatná, ale značně omezená prezentace firmy:  základní identifikační a kontaktní údaje  Anotace (max. 250 znaků)  popis činnosti.
Provázanost mobilní reklamy s webem Tomáš Košťál … najdu tam, co neznám !
Analýza poskytovatelů sociálních služeb na území Ústeckého kraje s důrazem na problematiku související s absorpční kapacitou prostředků EU jako součást.
… najdu tam, co neznám! Měření efektivity PPC reklamy.
Adresář e xportérů Tomáš Kotiš Podpora státu českým exportérům, 14. ledna 2009.
On-line marketing a jeho možnosti Co uvidíte?  Význam on-line marketingu  Celkový pohled na internet  Sociální sítě  Vychytávky na internetu.
SEO konzultant 3 pilíře úspěchu SEO pro B2B v praxi Sova Konference,
Tribuna českého obchodu TZB
Představení dodatku smlouvy s DSO
Mgr. Veronika Vaňousová Datum vytvoření: Vyučovací předmět:
Mgr. Veronika Vaňousová Datum vytvoření: Vyučovací předmět:
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Oblíbený platební nástroj
GO a REGIONTOUR 2019 Veletrhy cestovního ruchu
Transkript prezentace:

Internetová reklama a reklama pro internetové stránky Školení Market Express

Druhy internetové reklamy Bannerová reklama Bannerová reklama reklama reklama PPC (Pay per click reklama) PPC (Pay per click reklama) Platba za pozici na klíčové slovo fulltext Platba za pozici na klíčové slovo fulltext Platba za pozici v katalogu („platím Seznamu“) Platba za pozici v katalogu („platím Seznamu“) Optimalizace stránek Optimalizace stránek

Možnosti zásahu populace

Časový náběh reklamy

Podíl hledání na internetu

Tržby z reklam na internetu 1.4 mld. Bannerová reklama 1.4 mld. Bannerová reklama 1.3 mld. Platba za pozici 1.3 mld. Platba za pozici „Platím Seznamu“, „Platím Centru“ 0.6 mld. Seznam 0.6 mld. Seznam 0.3 mld. Centrum 0.3 mld. Centrum 0.13 mld. Atlas 0.13 mld. Atlas 0.2 mld. PPC reklama 0.2 mld. PPC reklama 0.1 mld. reklama 0.1 mld. reklama 0.1 mld. Optimalizace stránek 0.1 mld. Optimalizace stránek

Efektivní uvažování firem Internetový projekt - Pevné měsíční náklady - Náklady na klienta - Aktuální tržby z klienta - Budoucí zvýšení tržeb z těch klientů, kteří se navrátí

Příklad výnosu internetového projektu Internetový projekt Pevné měsíční náklady – 2000Kč/měsíc Aktuální tržby z klienta – 4-8Kč „Kvalita“ návštěvníků – 1 ze 40 hledajících je klient Náklady na návštěvníka – podle typu reklamy Budoucí zvýšení tržeb z těch klientů, kteří se navrátí - +20% Výnos z jednoho návštěvníka – 4-8 / 40Kč = 10-20haléřů Počet návštěvníků na zaplacení pevných nákladů – min /měsíc

Reklama mimo internet Reklamu pro internetové stránky nebo služby je možné dělat i mimo internet Televizní reklama (Bóbika, Internet Express apod.) Tištěná reklama (reklama v novinách, letáky) Obchodní zástupci