PREZENTACE FIRMY UNIVOX spol. s r.o..

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
TALENTI V DHL SUPPLY CHAIN
Advertisements

Představení společnosti
Trh pracovních příležitostí 2011 Mendelova univerzita v Brně.
Veronika Dubská A09B0007P KMA/MAB
Komenský by se radoval aneb škola hrou
1 AOV „Nástroje a distribuční cesty v současné ekonomické a obchodní situaci mezi výrobcem a spotřebitelem v aplikaci společností Sanitec“ Ing.Michal.
Spolupráce veřejného výzkumu s podniky Současná situace a bariéry na straně výzkumné sféry Michal Pazour, Vladislav Čadil 20. dubna 2012.
Ing. Daniel Konczyna U Prostředí marketingu Ing. Daniel Konczyna U
MEDMORAVIA s.r.o. Včelařská stanice Rajhradice
CIMA A Prodejní politika
D I G I T Á L N Í V Ý Z V Y ING. JAN ŠTĚPNIČKA PRAHA - 6. PROSINCE 2013 TRENDY VÝSTAVBY BEZDRÁTOVÝCH TELEKOMUNIKAČNÍCH SÍTÍ ARBOR, spol. s r.o.
Corporate identity Vítám Vás na přednášce.
Giftisimo – „Dokonalé balení“
Informační systémy Tomáš Maděra.
Informační strategie. řešíte otázku kde získat konkurenční výhodu hledáte jistotu při realizaci projektů ICT Nejste si jisti ekonomickou efektivností.
ŘÍZENÍ RETAILINGOVÉ FIRMY
1 Etika podnikání Společenská odpovědnost organizací Ing. Jaroslav Prachař – výkonný ředitel, Korektní podnikání, o.s CEBRE – Kam směřuje Společenská.
Talent marketingových komunikací
Představení klubu manažerů
Propagace Monika Ferdová, Radka Hejzlarová,
Podpora prodeje v MOB Maloobchod musí předat informace o své : společnosti, nabídce, cenách, cílové skupině zákazníků Podpora prodeje znamená cílenou komunikaci.
Vstup na zahraniční trhy při výrobě v domácí zemi
Propagace ve firmách Zlínského kraje
Talent marketingových komunikací. O firmě / instituci co je hlavním předmětem činnosti Výroba a prodej přívlastkového moravského vína na jakých trzích.
úvod pojetí a obsah marketingu
Aleš Chudý IW BG Lead Microsoft Corporation. Lidé jsou klíčové aktivum firem Nové trendy práce Software jako platforma Strategická iniciativa (horizont.
MARKETING.
Agentura BESTa Promotion. Firmy využívají řadu nástrojů na podporu prodeje. Profesionální pomoc a organizace jsou zde nezbytné.Specializované agentury.
JISTOTA VÝKONNOST VSTŘÍCNOST ORIENTACE NA BUDOUCNOST.
Možnosti uplatnění žáků SŠ v praxi v průběhu studia.
Plán a plnění strategie sociální firmy Ergones na roky
Benson Oak: Plány na rozvoj společnosti Setkání s novináři KK Central, Praha 22. květen 2008 | 14:00 hod. CONFIDENTIAL UNTIL RELEASE SUBJECT TO BO REVIEW.
Inovační marketing. Přenášení inovačních impulzů Je nutná aktivní účast obchodníků nebo marketingových pracovníků Vylepšování a inovace výrobků je možná.
Sun Tour s.r.o. Prezentace cestovní kanceláře. Historie a současnost firmy Firma Sun Tour s.r.o. byla založena r.1992, člen Asociace cestovních kanceláří,
Jan Martof Služby v oblasti reklamních a dárkových předmětů aneb darovat „propisku“ už nestačí.
79. zasedání Rady ředitelů (Valná hromada) AutoSAP Předkládá: Řídící tým Představenstva „Automobilové a motocyklové výstavy “ ve složení: Ing. Šípek Antonín,
Podnikatelský z á měr Jiří Ullrich – Občerstvení U Mrože Jiří Ullrich, C 29.
Zdeněk Pospíšil. Mezinárodní obchodní značka, pod kterou japonská firma Panasonic Corporation prodává své výrobky z oblasti domácí elektroniky. Vznikla.
Elderien, s. r. o. Francouzská móda.
Strategie prodeje textilního zboží
KREATIVNĚ ORIENTOVANÁ PÉČE O KLÍČOVÉHO ZÁKAZNÍKA- NOVÁ FIREMNÍ STRATEGIE.
ZÁKLADY PODNIKÁNÍ Ing. Gabriela Dlasková
Informační systémy Tomáš Maděra. Historie společnosti LCS International, a.s. založeno 1990 česká firma z aložení dceřiné společnosti na Slovensku.
Petr Štoček, SPZ, part 11 Strategie prodeje textilního zboží Ing. Petr Štoček LS 2005/ 2006 FT, TM3.
VELKOOBCHOD KAPITOLA 6 Obchodní činnosti - Kapitola 6 Pavlíčková.
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Model strategie marketingového mixu
Interkulturní marketing Mgr. Evžen Staněk Interkulturní marketing a komunikace DISTRIBUCE V MEZINÁRODNÍM MARKETINGU.
Na průzkumu se podílely: Krajský úřad Jihomoravského kraje Úřad práce České republiky - krajská pobočka v Brně.
Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně Provozně ekonomická fakulta Analýza marketingového mixu firmy Agrotec a. s. Bakalářská práce Zuzana Schwarzová.
Logistický proces ve firmě Petr Hobža – Strážnické brambůrky SAP Business One Pavel Rumplík Obchodní ředitel.
Produkt Klasifikace produktů. Produkty Spotřební zboží Průmyslové zboží / VF Výrobky Služby Nežádané / nežádoucí zboží.
Anotace Materiál je určen pro 2. ročník studijního oboru PROVOZ A EKONOMIKA DOPRAVY, předmětu LOGISTIKA A OBSLUŽNÉ SYSTÉMY. Inovuje výuku použitím multimediálních.
Regionální potravina. Projekt Regionální potravina podpora malých a středních producentů potravin cílem je představit to nejlepší z potravinářské produkce.
Obchodník s elektřinou a plynem Partner pro bydlení a podnikatelské prostory Dr. Tomáš Křížek Ekonomický ředitel.
Česká exportní banka Ing. Karel Bureš předseda představenstva a generální ředitel Business Den Ruské federace 30. září 2014 Aktuální možnosti financování.
Produkt Klasifikace produktů. Produkty Spotřební zboží Průmyslové zboží / VF Výrobky Služby Nežádané / nežádoucí zboží.
Ing. Zdeněk Blažek AGROTECH Firma AGROTECH je komplexním dodavatelem zboží a služeb v oblasti označování zboží. Dodáváme samolepící etikety, termotransferové.
Marketingové nástroje Ing. Radka Johnová, Ph.D.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
Možná podpora na získání ETV certifikátu z OP PIK Ing. Radek Navrátil, září 2016.
Rodina a zaměstnání Henry Schein Česká republika
Marketingový plán podniku
Ing. Veronika Dostálková MBA
Komunikační a prezentační dovednosti / C2b
Název: Fiktivní firma Autor: Ing. Václav Tomášek
Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb
Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: SOU a ZŠ Planá, Kostelní 129, Planá Vzdělávací oblast: Ekonomie Předmět: Inovace výuky prostřednictvím.
MARKETINGOVÝ PLÁN PRO ROK 2009
Transkript prezentace:

PREZENTACE FIRMY UNIVOX spol. s r.o.

1. Historie a současnost Firmu Univox byla založena v roce 1991 jako obchodní firmu. Od roku 1995 se specializujeme na trh kancelářské techniky pro kompletní zpracování dokumentů. Jedná se o vazače, laminátory, skartovací stroje, řezačky, tabule a flip-charty, identifikátory, děrovače, zaoblovače a sešívačky, produkty galerie papírů a spotřební materiál k těmto strojům.

1. Historie a současnost V roce 1995 jsme otevřeli pobočku v Praze a v roce 1996 v Brně. V roce 1996 pronikáme na trh polygrafického průmyslu, a to v prodeji strojů pro vazbu do dvojité spirály a spotřebního materiálu. Zastupujeme renomovaného italského výrobce firmu RILECART pro ČR, SR, PL a Pobaltí. V roce 2000 zahajujeme prodej technologie Grawerton a služeb s ní souvisejících. Jedná se o různé druhy reklamních a dárkových předmětů potištěných barevnými fotografiemi či texty. Potisk lze realizovat na keramiku, plech, plast i textil.

1. Historie a současnost V roce 2005 jsme v oblasti polygrafie rozšířili nabídku o profesionální laminátory renomované americké společnosti D&K a o polypropylénové laminovací fólie HIROTAC japonské společnosti YASUHURA CHEMICAL Co. Ltd. Do našeho týmu postupně přibývaly nové tváře a z původního počtu 8 osob jsme se rozrostli na současných 22 zaměstnanců.

2. Organizační struktura JEDNATELE SPOLEČNOSTI: JuDr. Vladislav Walek Henryk Szlaur GRAWERTON: Michal Kožuch Darina Smužová Iveta Franioková OBCHODNÍ ŘEDITEL: HLAVNÍ EKONOM: Ing. Zdeněk Sikora Ing. Hana Horáková POBOČKA PRAHA: POBOČKA BRNO: Petr Stuchlík - vedoucí pobočky Petra Šurichová Martin Žák - vedoucí pobočky Hana Vojáčková MARKETING: ASISTENTKA PRODEJE: OBCHODNÍ ZÁSTUPCI: SKLAD: SERVIS: Marek Feber Bogdan Kotas David Zuczek -polygrafie Ing. Kateřina Supiková Jana Mokrá Danuše Kožuchová Halka Szlaurová - vedoucí skladu Danuše Cieślarová René Wojnar Tomáš Dyba Vladislav Kupiec

3. Univox v číslech 2,1 miliónů Kč, stálým nárůstem obratu a korektním Během 15 let jsme vybudovali firmu se základním jměním 2,1 miliónů Kč, stálým nárůstem obratu a korektním přístupem k plnění závazků.

4. Naše obchodní strategie Obchodní strategií firmy je prodávat zboží výhradně prostřednictvím dalších prodejců. Nemáme zájem prodávat přímo koncovým uživatelům, 95% našeho prodeje realizujeme právě díky Vám, našim obchodním partnerům. Chceme Vám být dlouhodobým a důvěryhodným partnerem, nikoliv konkurencí. K našemu prvenství v oboru prodeje kancelářské techniky patří zavedení katalogů s vlastním potiskem našich partnerů a to od roku 2002.

Více než 85% zboží dovážíme přímo ze zahraničí, ale 5. Naši dodavatelé Více než 85% zboží dovážíme přímo ze zahraničí, ale nevyhýbáme se spolupráci ani s renomovanými tuzemskými výrobci a dodavateli – VMS Vision, CONSTRUCT FORM. V našem katalogu kancelářské techniky najdete zboží značek jako je IKON, PEAK, QUPA, WALLNER, NEOLT, RC a další. Jsme generálním dovozcem skartovacích strojů KOBRA italského výrobce firmy ELCOMAN. Z tuzemských dodavatelů bychom rádi zmínili 2 významné české výrobce nástěnných tabulí a dalších prostředků prezentační techniky firmy VMS Vision a CENTURION GROUP

6. Naši partneři V současné době spolupracujeme s cca 1000 subjektů v ČR, na Slovensku, Polsku a Litvě. Své služby oblasti kancelářské techniky poskytujeme všem typům společností, většinu, asi 95 % realizujeme prostřednictvím našich partnerů, jako jsou velkoobchodní prodejci kancelářského a papírenského zboží, katalogoví prodejci, copyshopy či menší prodejny.

7. Strategické cíle Naší obchodní strategií je prodej výlučně prostřednictvím našich obchodních partnerů. Usilujeme o dlouhodobou a oboustranně výhodnou spolupráci, nemáme zájem stát se dodavatelem obchodních řetězců. Snažíme se dodávat kvalitní a prověřené zboží, vždy s dobrým poměrem užitných vlastností a ceny. Dodržováním zásad podnikatelské etiky si chceme budovat pověst důvěryhodného partnera. Hlavním principem firemní kultury je otevřena komunikace a důvěra mezi pracovníky firmy.

7. Strategické cíle Dlouhodobě usilujeme o rozvoj vzdělanosti a profesní úrovně všech pracovníků firmy. Budeme rozvíjet služby a investovat do technologií, které nám umožní ještě lépe realizovat požadavky a potřeby našich obchodních partnerů.