Škola pro děti Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/21.2673 Příjemce: Doporučeno pro: 2. ročník ZŠ Předmět: Prvouka Autor: Mgr. Martina Marková Základní.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Poznáním k udržitelnému rozvoji regionu Místo, kde žijeme
Advertisements

Naše obec – Rožmitál p. Tř
Škola pro děti Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
 Lomnice n. Lužnicí je město s 1800 obyvateli  Knihovna sousedí s budovou školy ( cca250 žáků)  Máme také mateřskou školu ( cca 70 dětiček)  Aktivní.
Škola pro děti Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
ZŠ a MŠ Lhoty u Potštejna
Škola pro děti Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Vranovská Ves.
Škola pro děti Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Doporučeno pro: 2. ročník ZŠ Předmět: Prvouka Autor: Mgr. Martina Marková Základní.
Tato prezentace je hrazena z projektu: Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
Valašská Polanka Andrea Polanská.
ÚSTÍ U VSETÍNA.
 Poloha.. Poloha..  Naše obec Naše obec  Mapa Obce Mapa Obce  Historie obce Historie obce  Tradice Tradice.
R a k o u s k o MELK s klášterem I automatický posun !!
Škola pro děti Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Škola pro děti Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Doporučeno pro: 2. ročník ZŠ Předmět: Prvouka Autor: Mgr. Martina Marková Základní.
Škola pro děti Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Doporučeno pro: žáky prvního ročníku Předmět: německý jazyk Autor: Mgr. Richard.
Škola pro děti Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Doporučeno pro: žáky 3. ročníku ZŠ Předmět: německý jazyk Autor: Mgr. Richard.
Škola pro děti Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Doporučeno pro: 6. ročník ZŠ Předmět: Dějepis Autor: Mgr. Tomáš Bicek Základní.
Škola pro děti Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Škola pro děti Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Doporučeno pro: 7. ročník Předmět: dějepis Autor: Jakub Komrska Základní škola.
Inovace a zkvalitnění výuky v oblasti přírodních věd
KNIHOVNA JEVIŠOVICE
Mgr. Hana Hoberlová, ZŠ Rajhrad
M ÍSTNÍ KNIHOVNA P ASOHLÁVKY Knihovnice Alena Kratochvílová
TŘEBENICE Okres Litoměřice PSČ:
Škola pro děti Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Doporučeno pro: 8. ročník ZŠ Předmět: Chemie Autor: Mgr. Václava Ilkóová Základní.
Škola pro děti Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Doporučeno pro: 8. ročník ZŠ Předmět: Chemie Autor: Mgr. Václava Ilkóová Základní.
Škola pro děti Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Doporučeno pro: 8. ročník ZŠ Předmět: Chemie Autor: Mgr. Václava Ilkóová Základní.
Město a příměstské oblasti Obec, kde žiji. Město Většina obyvatel žije ve městech a v příměstských oblastech. Na předměstích byla postavena velká sídliště.
Škola pro děti Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Doporučeno pro: 9. ročník ZŠ Předmět: Chemie Autor: Mgr. Václava Ilkóová Základní.
Škola: Základní škola Kladruby Husova 203, Kladruby, Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Modernizace výuky Autor:Mgr. Jaroslava Jašová Název materiálu:VY_32_INOVACE_D Hrbitov.
ZELENÁ HORA Z HISTORIE OBCE.
MĚSTO VIZOVICE Jana Holá.
Cestujeme po jižních Čechách
Škola pro děti Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Doporučeno pro: 8. ročník ZŠ Předmět: Chemie Autor: Mgr. Václava Ilkóová Základní.
Škola pro děti Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Doporučeno pro: 8. ročník ZŠ Předmět: Chemie Autor: Mgr. Václava Ilkóová Základní.
M ĚSTSKÁ ČÁST P RAHA 21 M ĚSTSKÁ ČÁST P RAHA 21 Zavádění procesu místní Agendy 21 Strategie, otevřenost, spolupráce koordinátorka MA21 Iva Hájková
Škola pro děti Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Doporučeno pro: 2. ročník ZŠ Předmět: Prvouka Autor: Mgr. Martina Marková Základní.
Brno.
Využívání ICT ve všeobecně vzdělávacích a odborných předmětech Regionální dějepisně zeměpisný katalog Třeboňska Gymnázium, Třeboň, Na Sadech 308 Zpracováno.
Naše město Vizovice Nela Svačinová.
Využívání ICT ve všeobecně vzdělávacích a odborných předmětech Regionální dějepisně zeměpisný katalog Třeboňska Gymnázium, Třeboň, Na Sadech 308 Zpracováno.
Tato prezentace je hrazena z projektu: Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je PhDr. Bohumila Fillová. ANOTACE Soubor slouží k seznámení žáků s západočeským městem Tachovem.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
V L T A V A Vltava je nejdelší českou řekou (je dlouhá 433 km) a zároveň patří k významným symbolům naší národnosti. Vyjadřuje to množství uměleckých děl.
Skalička 2013 Zpracoval: Matěj Cifr.
Olešnice je trojúhelníkové městečko ležící na Hornosvratecké vrchovině, která je součástí Českomoravské vrchoviny. Je přirozeným centrem severozápadního.
Městská knihovna Čelákovice a její historie. Městská knihovna v Čelákovicích byla založena jako obecní zařízení v prosinci 1920 na podkladě zákona o knihovnictví,
Městská knihovna Sedlčany Strom v nás - lokální historie prostřednictvím sedlčanské knihovny Městská knihovna v Českém Těšíně Konference Další možnosti.
Název vzdělávacího materiálu Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblast fyzická geografie ČR Datum vytvoření21.9.
Bakalářská práce Studie zvýšení úrovně technické a občanské vybavenosti obce Vypracovala: Hana Vostřelová Obor: Agroekologie Rok: 2007.
Projekt - Místo, kde žiji. 2. ročník ZŠ Bezno ZŠ VY_32_INOVACE_08 Napiš své jméno a třídu.
Problémová analýza – shrnutí Návrh scénářů řešení –
Autor: Mgr. Iveta Váňová VY_32_INOVACE_01_Mladá Boleslav Vytvořeno v rámci projektu „EU peníze školám“. OP VK oblast podpory 1.4 s názvem Zlepšení podmínek.
ČESKÁ REPUBLIKA Znak ČR Mapa ČR Vlajka ČR. 1. Základní informace o ČR  Rozloha: km² (113. místo na světě)  Počet obyvatel: (k ,
125 let od první zmínky knihovny 95 let od založení knihovny v Loučce.
Vypracoval: Josef Truhlář Dne
Občanská výchova – 6. ročník, Obec, kraj
Název školy: ZŠ a MŠ,Veselí nad Moravou,Kollárova1045
Česká republika – Jihočeský kraj
Bučovice současnost Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
ZŠ a MŠ Svatobořice-Mistřín
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Šárka Petříková Číslo
Město a příměstské oblasti
Největší město v okolí naší obce!
Královské město Rakovník
OBCE V ČR.
VLASTIVĚDA vypracovala: Mgr
Transkript prezentace:

Škola pro děti Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Doporučeno pro: 2. ročník ZŠ Předmět: Prvouka Autor: Mgr. Martina Marková Základní škola a Mateřská škola Větřní Školní Větřní Téma hodiny: Větřní - současnost

VĚTŘNÍ – SOUČASNOST V současné době obec má spíše městský charakter. Je to díky velké výstavbě domů. Narostl rovněž počet obyvatel obce, a to na 3800 lidí. Dominantou obce je stále papírna. Místo má tudíž spíše průmyslový charakter. V současné době obec má spíše městský charakter. Je to díky velké výstavbě domů. Narostl rovněž počet obyvatel obce, a to na 3800 lidí. Dominantou obce je stále papírna. Místo má tudíž spíše průmyslový charakter. Větřní slučuje ve svých dnešních hranicích několik částí. Jsou to bývalé osady či obce jako Dobrné, Hašlovice, Lužná, Zahořany, Němče, Zátoň a Zátoňské Dvory. Dobrné, Hašlovice, Lužná a Zátoň dříve tvořily s Bohdalovicemi část majetku kláštera benediktinů v Ostrově (u Prahy). Zahořany a Zátoňské Dvory patřily k majetku Strahovského kláštera v Praze. Němče bylo samostatné. V minulosti zde stávalo vladycké sídlo. Větřní slučuje ve svých dnešních hranicích několik částí. Jsou to bývalé osady či obce jako Dobrné, Hašlovice, Lužná, Zahořany, Němče, Zátoň a Zátoňské Dvory. Dobrné, Hašlovice, Lužná a Zátoň dříve tvořily s Bohdalovicemi část majetku kláštera benediktinů v Ostrově (u Prahy). Zahořany a Zátoňské Dvory patřily k majetku Strahovského kláštera v Praze. Němče bylo samostatné. V minulosti zde stávalo vladycké sídlo. Obec je velice dobře položená. Nedaleko se nalézá okresní město Český Krumlov. Větřním prochází silnice, která vede směrem na Rožmberk nad Vltavou a dále do Vyššího Brodu nebo do Rakouska. Hraniční přechod Studánky je vzdálen zhruba 40 km. Jiná cesta vede do krásné krajiny přehrady Lipno. Obec je velice dobře položená. Nedaleko se nalézá okresní město Český Krumlov. Větřním prochází silnice, která vede směrem na Rožmberk nad Vltavou a dále do Vyššího Brodu nebo do Rakouska. Hraniční přechod Studánky je vzdálen zhruba 40 km. Jiná cesta vede do krásné krajiny přehrady Lipno. Větřní leží na řece Vltavě, která se stala oblíbeným cílem vodáků. Místní obyvatelé ale hojně využívají místního koupaliště, které je postaveno přímo uprostřed obce. Ke koupališti náleží krytý bazén se saunou. Větřní leží na řece Vltavě, která se stala oblíbeným cílem vodáků. Místní obyvatelé ale hojně využívají místního koupaliště, které je postaveno přímo uprostřed obce. Ke koupališti náleží krytý bazén se saunou. Od roku 1892 zde funguje základní škola. Původně zde stála jen jedna budova, které se dnes říká „Stará škola“. Roku 1925 zde byla zřízena česká škola. Ta byla za druhé světové války zavřená. S růstem počtu obyvatel prostory školy přestaly být vyhovujícími. Proto došlo k její přístavbě. Roku 1959 byla otevřena nová budova. Součástí školy je rovněž mateřská škola (zprovozněna roku 1980), družina a školní jídelna. Od roku 1892 zde funguje základní škola. Původně zde stála jen jedna budova, které se dnes říká „Stará škola“. Roku 1925 zde byla zřízena česká škola. Ta byla za druhé světové války zavřená. S růstem počtu obyvatel prostory školy přestaly být vyhovujícími. Proto došlo k její přístavbě. Roku 1959 byla otevřena nová budova. Součástí školy je rovněž mateřská škola (zprovozněna roku 1980), družina a školní jídelna.

V centru obce najdeme také knihovnu. Ve Větřní je několik lékařů spolu s lékárnou. Vzhledem ke stoupajícím nárokům místních, najdeme zde rovněž nové dětské hřiště. V centru obce najdeme také knihovnu. Ve Větřní je několik lékařů spolu s lékárnou. Vzhledem ke stoupajícím nárokům místních, najdeme zde rovněž nové dětské hřiště. Přestože se nedaleko nachází Český Krumlov, který je plný nejrůznějších kulturních zařízení, místní se snaží pořádat vlastní akce. Každý rok se občané setkávají u vánočního stromečku a společně s dětmi ze školy a školky zpívají koledy. Knihovna pořádá nejrůznější besedy a akce pro školu. Velice oblíbené je pasování čtenářů. V současnosti se otevřela nová obřadní síň, kde by se v budoucnosti měly pořádat rovněž výstavy. Přestože se nedaleko nachází Český Krumlov, který je plný nejrůznějších kulturních zařízení, místní se snaží pořádat vlastní akce. Každý rok se občané setkávají u vánočního stromečku a společně s dětmi ze školy a školky zpívají koledy. Knihovna pořádá nejrůznější besedy a akce pro školu. Velice oblíbené je pasování čtenářů. V současnosti se otevřela nová obřadní síň, kde by se v budoucnosti měly pořádat rovněž výstavy.

Znak obce

Vlajka obce

David P. a Soukup V., Velká turistická encyklopedie Jihočeský kraj. 1. vyd. Praha, Euromedia – Knižní klub Obrazové přílohy převzaty z: