Kreativní prvky ve vzdělávání proti násilí a nenávisti (multikulturní výchova) 2.3.2013, Marianna Sršňová.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Integrace cizinců na území ČR v gesci MŠMT
Advertisements

Role vzdělávání v soudobé společnosti na příkladu České republiky
ZŠ Rakovského v Praze 12.  Ve škole je integrováno 35 dětí cizích státních příslušníků  Nejpočetněji je zastoupena skupina vietnamských žáků  Dále.
OP VVV a OP Z Ing, Jan ŠILD, partner HOPE GROUP s.r.o.
V PŘEDŠKOLNÍM VZDĚLÁVÁNÍ
Čeština pro cizince a azylanty – B1 (učebnice, cvičebnice, metodika)
OSV jako samostatný předmět Mgr. Jana Trojanová koordinátorka tvorby ŠVP Gymnázium INTEGRA BRNO.
Autor:Mgr. Jana Šlancarová Zpracováno: Ročník (obor)3., K/81 – Gymnázium K/41 – Gymnázium Tematická oblast Multikulturní výchova.
Nové možnosti v gymnaziálním vzdělávání Martin Mach.
KLÍČOVÉ KOMPETENCE Soubor vědomostí, dovedností, schopností, postojů a hodnot Kompetence potřebuje každý jedinec pro své osobní naplnění a rozvoj, pro.
Multikulturní vzdělávání v rámci NNO
Vzdělávací a tréninkový program pro kariérové poradce.
RNDr. Eva Zelendová PaedDr. Karel Tomek VÚP Praha září 2008
PROGRAM PROTI ŠIKANOVÁNÍ Vypracovala Mgr
Náhradní rodinná péče v České republice a zkušenosti přímých aktérů NRP v ČR po novele zákona o sociálně-právní ochraně dětí v reflexi pracovníků NNO Projekt.
CHCI BÝT JAKO VY ZŠ VELTRUSY Projekt schválený Zastupitelstvem Středočeského kraje v rámci 2. výzvy 2. globálního grantu v oblasti podpory 1.2 Rovné příležitosti.
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Zdokonalování systému celoživotního vzdělávání v oblasti pedagogické, psychologické a výchovné péče o děti se sociokulturním znevýhodněním Arteterapie.
Jana Bischofová Milan Hrdlička
Jméno autora: Mgr. Vlasta Kollariková Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_02_OSVZ_ON Ročník: I. Vzdělávací oblast: Společenskovědní.
METODICKÁ DOPORUČENÍ K ZAČLEŇOVÁNÍ ŽÁKŮ-CIZINCŮ DO VÝUKY
RVP A ŠVP V PRÁCI UČITELE T AK ŠEL ČAS KURIKULÁRNÍ REFORMY Dějství první: bouřlivá 90. léta Dějství druhé: Bílá kniha (2001) Dějství třetí:
Název projektu: Zvýšení kvality profesní přípravy žáků SOU Dačice
Průřezová témata.
Praktické zkušenosti ze ZŠ a MŠ ANGEL v Praze 12 Mgr. Petra Kohoutová
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
XII. ročník konference ČAPV
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
INTERKULTURNÍ VZDĚLÁVÁNÍ
Cílové skupiny sociálního podnikání MPSV, Odbor sociálních služeb, březen Dokument Podpora nástrojů sociální ekonomiky v oblasti začleňování znevýhodněných.
RVP ZV a tvorba ŠVP Jak dojít k cíli : zpracovat efektivní
Naše zkušenosti a výsledky v dosavadní projektové činnosti v oblasti řešení problémů nezaměstnanosti a podpory uchazečů o zaměstnání uplatnit se na.
Vzdělání a vzdělanost a podpora zaměstnanosti
Mgr. Katarína Nemčíková, VÚP Praha Změny v kurikulárních dokumentech základního vzdělávání.
Jihomoravské regionální centrum na podporu integrace cizinců 2011 setkání RRLZ,
SETKÁNÍ PRACOVNÍCH SKUPIN MAP vzdělávání ORP ŠUMPERK Mgr. Ivana Hanáková, Mgr. Martin Kuchtík.
Centrum empirických výzkumů Fakulta veřejných politik Slezská univerzita v Opavě 3. září 2015, Opava.
OP VVV a KP SVL Karolína Chloubová. Prioritní osa 3 Rovný přístup ke kvalitnímu předškolnímu, primárnímu a sekundárnímu vzdělávání Investiční priorita.
Přechod žáka ze ZŠ na SŠ SPŠ Ostrov Stručný program setkání 7:30-8:30  příprava ve třídách (otázky pro diskusi, vyzvednutí prac.oděvů, poučení.
Nářadí pro dům a zahradu. Pojmenuj nářadí používané na zahradě Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Michaela Štěpánková Jan Wurst Manuál pro učitele ZŠ a víceletých gymnázií.
Pracovní schůzka aktérů integrace - příprava navazujícího projektu „Jihomoravské regionální centrum na podporu integrace cizinců 2010“ 30. září 2009 EVROPSKÝ.
Operační programy Výzkum, vývoj a vzdělávání a Zaměstnanost HOSPODÁŘSKÁ KOMORA ČESKÉ REPUBLIKY.
JAK KŘEMÍLEK A VOCHOMŮRKA ZASADILI SEMÍNKO Polytechnika v dětské pohádce.
Útvar pro odhalování organizovaného zločinu služby kriminální policie a vyšetřování Útvar pro odhalování organizovaného zločinu služby kriminální policie.
Průzkum zaměstnanosti v Jihomoravském kraji k
ZÁKLADNÍ VZDĚLÁVÁNÍ Průběh ZV RVP ZV.
Praktické zkušenosti ze ZŠ a MŠ ANGEL v Praze 12 Mgr. Petra Kohoutová
Subjekty a objekty veřejných politik
Občanské vzdělávání září 2017 MŠMT 1.
Projekt BOZP Výsledky první části České vysoké učení technické
Kreativní partnerství na českých školách Jak umění mění učení
Jak se žilo v době hradů?.
Tisková konference Štrasburk dva roky poté
JIHOMORAVSKÉ REGIONÁLNÍ CENTRUM NA PODPORU INTEGRACE CIZINCŮ
Najdi obrázky, které nepatří do skupiny
Najdi obrázky, které nepatří do skupiny
Konflikt, koření života
Medvídek se ptá: „Kdepak bydlí….. ?“
Hodinář – vyprávěj, co potřebuje ke své práci
OBRYSY DOPRAVNÍCH pROSTŘEDKŮ IV.
Dopravní prostředky.
SOUHVĚZDÍ POZNÁVACÍ SCHOPNOSTI.
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Místní akční plán rozvoje vzdělávání pro Prahu 12
Co se přírodě nelíbí.
náhradní rodinné péče II setkání zástupců KÚ OSPOD a NNO
TVOŘÍME Z KERAMICKÉ HLÍNy
17. Listopad 1989.
Inovace pro demenci v podunajském regionu
Transkript prezentace:

Kreativní prvky ve vzdělávání proti násilí a nenávisti (multikulturní výchova) , Marianna Sršňová

TVOŘÍME SPOLU

Cíle projektu Podpořit rozvoj znalosti českého jazyka dětí cizinců Seznámit děti s vybranými aspekty témat: multikulturalita, občanská angažovanost, sociální solidarita

Cíle projektu Podpořit porozumění dětí cizinců sociokulturnímu kontextu České republiky Najít vhodné a efektivní způsoby podpory začleňování dětí cizinců do vrstevnických kolektivů

Výrazové prostředky projektu

Struktura příběhu

Děkujeme za Vaši spolupráci V Praze, Marianna Sršňová Kristýna Kratochvílová Jana Košková