Z ADÁVACÍ ŘÍZENÍ NA VÝBĚR AUTOBUSOVÝCH DOPRAVCŮ V L IBERECKÉM KRAJI S EMINÁŘ I NTEGROVANÉ DOPRAVNÍ SYSTÉMY, Ž ĎÁR NAD S ÁZAVOU 2013 Jiří Hruboň KORID LK,

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Veřejné zakázky a OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Advertisements

Veřejné zakázky v IT Ing. Jiří Fridrich Skupina Informatiky MF Jiri
Veřejné zakázky a projekty PPP 23. února Martin Vacek advokát PETERKA & PARTNERS v.o.s. Praha, Bratislava.
ZPRACOVÁNÍ STŘEDNĚDOBÝCH PLÁNŮ DOPRAVNÍ OBSLUŽNOSTI ÚZEMÍ
Prezentace společnosti B&C Dopravní systémy s.r.o. Společnost se zabývá aplikováním sofistikovaných metod využitelných pro poznávání, řízení a regulaci.
NedRailways Nabídková řízení ve veřejné dopravě České republiky Pohled zahraničního uchazeče.
JUDr. Karel Zuska Mgr. Michaela Hájková
Sjednocení objednávky dopravní obslužnosti Olomouckého kraje.
Role MZ ČR v souvislosti s veřejnou podporou – financování investic ve zdravotnictví
Projekty EOC v ČR v období
| Rozvoj železniční sítě v Libereckém kraji Jiří HRUBOŇ KORID LK (CZ) This project is implemented through.
Integrovaný dopravní systém
Problematika rozhraní v ITS Kopecký František, Votruba Zdeněk
Projekt TROLLEY Dobrý den.
Drážní doprava v České republice Setkání s novináři 3. července 2009.
Elektronické učebnice Ing. Zdeněk Pavlík. Hlavním cílem tvorby elektronických učebnic je zlepšení podmínek pro výuku technických oborů, včetně zvyšování.
Elektronické odbavování cestujících v IDS v ČR- příprava národního standardu květen 2013 INTEGROVANÉ DOPRAVNÍ SYSTÉMY
Možnosti kontroly veřejných zakázek Oživení, o. s.
Příprava IDS v rámci zajištění dopravní obslužnosti Ústeckého kraje
Patnácté výročí založení společnosti CZECH Consult, spol. s r.o. (1995 – 2010) – patnáct let práce v oblasti dopravy a dopravního inženýrství. Děkujeme.
Realizace projektu - ČR Centrum pro regionální rozvoj.
Výhody užití architektury ITS ve veřejné osobní dopravě
Jednotný programový dokument pro Cíl 3 hl. m. Praha Magistrát hl. m. Prahy, odbor zahraničních vztahů a fondů EU, oddělení.
Společně Měníme a Rozvíjíme Venkov – SMARV PRV ČR III /005/3310a/672/
Příprava nového zákona o rozpočtovém určení daní.
MINISTERSTVO PRO MÍSTNÍ ROZVOJ ČESKÉ REPUBLIKY Veřejný zadavatel a vnitřní předpisy aneb kontrola předcházejí kontrole ÚOHS Brno, 27. listopadu 2007 Mgr.
Jiří SkuhroveczIndex – hodnocení zadavatelů veřejných zakázek zIndex - Hodnocení zadavatelů veřejných zakázek Jiří Skuhrovec Centrum aplikované.
Konference Evropa regionů – priorita ELS-ED
INTEGROVANÉ DOPRAVNÍ SYSTÉMY Ing. Jan Šimůnek Ing. Martin Jareš
Směrnice Rady Libereckého kraje č. 3/2006 k zadávání veřejných zakázek Libereckým krajem a jím zřizovanými příspěvkovými organizacemi Liberec, 9. dubna.
Faktory ovlivňující výsledky zadávacích řízení - komparace veřejných zakázek zadaných obcemi a centrální státní správou Jan Pavel Listopad 2012 Názory.
Smluvní zajištění Pražské integrované dopravy
Zavedení MHD zdarma ve Frýdku – Místku 2011
Role ceny zdravotní péče – ekonomický pohled PhDr. Lucie Antošová Všeobecná zdravotní pojišťovna ČR.
Účast ČD v integrovaných dopravních systémech ČR Ing. Richard Baxa.
„ Nové moderní nástroje práce organizátora veřejné dopravy“ Veřejná doprava je složitý systém zabezpečení dopravních potřeb obyvatel. Jeho efektivní poznávání,
STANDARDIZACE V EOC inTEGROVANÉ DOPRAVNÍ SYSTÉMY Ing. Jiří Matějec Koordinátor pracovní skupiny Platby v dopravě SDT (ITS&S Czech Republic)
STRATEGIE SPOLEČNOSTI A JEJÍ ZÁMĚRY V ROCE 2014
Podmínky pro zadávání VŘ/ZŘ ve vztahu k elektronickým učebnicím Mgr. Monika Málková.
Účast ČD v integrovaných dopravních systémech ČR Ing. Richard Baxa.
Organizátor REgionální DOpravy V Královéhradeckém a Pardubickém kraji
Sledování vozidel v reálném čase a využití pro informování cestujících
Účast ČD v integrovaných dopravních systémech ČR
Způsob financování sociálních služeb v rámci projektu „Služby sociální prevence v Olomouckém kraji“ Ing. Pavel Poles Odbor strategického rozvoje kraje.
Evropský sociální fond Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti Dopravní soustavy Ing. Michal Kostelecký Integrované dopravní systémy (IDS) Ing. Tomáš.
Integrované dopravní systémy v době výběrových řízení Zodpovědnost – rozhoduje se o podobě veřejné dopravy na cca 15 let dopředu Výběrová řízení – šance.
Projekty ITI pro zlepšení společného IDS Prahy a Středočeského kraje Ing. Radim Vysloužil.
Zkušenosti s uplatňováním principů veřejné podpory v Královéhradeckém kraji Systém řízení a financování sítě sociálních služeb v Královéhradeckém kraji.
Cena dopravního výkonu v dlouhodobé smlouvě o zajištění dopravní obslužnosti veřejnou linkovou dopravou Kroměříž
Zastoupení zadavatele – ano - ne Konference: Elektronizace veřejných zakázek Pořadatel QCM s.r.o. Hotel Barcelo, Praha, Ing. Miroslav Jeništa.
Pilotní projekt Dopravní řešení mikroregionu MILEVSKO Realizace efektivní přepravy ve veřejné linkové autobusové dopravě.
Odbavování cestujících Českých drah v tarifech IDS Ing. Petr Vychodil.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Veřejné zakázky.
Problematika zadávání vodohospodářských projektů v ČR Mgr. Hana Šachová.
Setkání s hejtmanem Most, Obsah setkání – aktuální témata  Doprava v Ústeckém kraji – souběhy tratí a řešení  Cestovní ruch v Ústeckém.
Integrovaná doprava v Libereckém kraji
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Věcná část
Železniční doprava pro kraje Praha, 28. listopadu 2016
Vysoká škola technická a ekonomická Ústav technicko-technologický
Příprava společného IDS Prahy a Středočeského kraje
Systém elektronické podpory obchodování (SEPO)
Přednáška č. 10 Hodnocení veřejných zakázek - druhá část
Nový přístup ŘSD ČR k činnostem pro zajištění údržby
Ing. Patrik Horažďovský Ing. Martin Heindl
Činnost společnosti Koordinátor veřejné dopravy Zlínského kraje s.r.o. Konference IDS Žďár nad Sázavou,
Činnost společnosti Koordinátor veřejné dopravy Zlínského kraje s.r.o. Konference IDS Žďár nad Sázavou,
UZAVÍRÁNÍ SMLUV O VEŘEJNÝCH SLUŽBÁCH V PŘEPRAVĚ CESTUJÍCÍCH
Problematika MHD v městech SR Bojnice 30. září 2010
Fakulta dopravní ČVUT v Praze konference IDS, Žďár nad Sázavou
Autobusy na zavolání v Libereckém kraji
Transkript prezentace:

Z ADÁVACÍ ŘÍZENÍ NA VÝBĚR AUTOBUSOVÝCH DOPRAVCŮ V L IBERECKÉM KRAJI S EMINÁŘ I NTEGROVANÉ DOPRAVNÍ SYSTÉMY, Ž ĎÁR NAD S ÁZAVOU 2013 Jiří Hruboň KORID LK, spol. s r.o.

V ÝCHODISKA A OMEZENÍ S TÁVAJÍCÍ STAV Tři dominantní autobusoví dopravci ve třech oblastech Smlouvy s dominantními dopravci končí koncem roku 2014 Cca 11,5 mil. km ročně, 220 mil. Kč kompenzace L EGISLATIVA Zákon č. 129/2000 Sb., o krajích Zákon č. 194/2010 Sb., o veřejných službách v přepravě cestujících Zákon č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách Nařízení evropského parlamentu a rady (ES) č. 1370/2007

Z ADÁNÍ OBJEDNATELE Zachování dopravní obslužnosti v obdobném rozsahu Soutěží se najednou celý kraj s omezeným počtem oblastí Maximální délka kontraktu (10 let) Riziko tržeb je na straně objednatele Otevřenost a nediskriminační přístup Důraz na transparentnost hodnocení a eliminace subjektivních kritérií Důraz na nabídkovou cenu dopravního výkonu

P ŘÍSTUP ZAKÁZKOVÉHO TÝMU Maximální flexibilita poptávaného řešení s eliminací vlivů: externích (nezaměstnanost,..) interních (nedostatek finančních zdrojů,…) „Umírněné“ požadavky na kvalitu vozového parku, aby zbytečně nezvyšovaly cenu (např. průměrné stáří, nízkopodlažnost) Postupný náběh některých kvalitativních požadavků ve vozidlech (rozložený do několika let) Sankce motivující dopravce k plnění požadovaných standardů Důraz na informace cestujícím vně i uvnitř vozidla Otevřenost moderním trendům dopravních řešení (poptávková doprava,…) Role organizátora jako centrálního prvku IDS a poskytovatele servisních služeb IDS dopravcům (jízdní řády, odbavovací systém, dispečerské řízení, zákaznické centrum…)

P RINCIPY ZADÁNÍ Celá soutěž je podle Zákona 137/2006 Sb. (ZVZ) Soutěží se dopravní výkon, nikoli linky či oběhy Pro kvantifikaci výkonů slouží modelový příklad Vychází ze stávajícího stavu (JŘ 2012/2013) Počet km je rozdělen dle modelových oběhů do 6 kategorií dle velikosti vozidel Kategorie vozidel jsou definovány přepravní kapacitou V průběhu zakázky se objednávka může pohybovat v rozmezí ± 20% Algoritmy pro výpočet a aktualizaci ceny obsahují složku fixních i variabilních nákladů dopravce, zahrnují i poplatek za správu IDS organizátorovi Algoritmy pro výpočet ceny obsahují korekční mechanismy pro externí vlivy (inflace, cena PHM) v průběhu trvání kontraktu

R OZDĚLENÍ DO OBLASTÍ Počet oblastí a jejich hranice jsou dány logickými dopravně - provozními celky Oblasti respektují spádovost obcí k významným městům daného regionu Oblast je tvořena pospolitými oběhy vozidel s logickou vazbou v jejich počátku

S TRUKTURA Z ADÁVACÍ DOKUMENTACE Odůvodnění veřejné zakázky Zadávací dokumentace Definice oblastí Definice výkonů Definice nástrojů Definice výpočetního modelu ceny Definice aktualizace ceny Smlouva o veřejných službách Aktualizace ceny Standardy kvality Zastávky Vozidla Výkony Personál Sankce Smlouva s koordinátorem Definice IDS Definice služeb v rámci IDS

H ARMONOGRAM PŮVODNÍ A UPRAVENÝ Harmonogram je pevný do lhůty pro podání nabídek Nutno vytvářet rezervy pro podněty ve lhůtě pro podání nabídek Původní harmonogram Aktualizovaný harmonogram

B EST ( BAD ) PRACTICE Organizace tak velké zakázky spotřebuje vysoký počet personálních zdrojů (řádově tisíce hodin v průběhu přípravy a realizace výběrového řízení) Zapojení externích konzultantů mimo region ve fázi tvorby zadávací dokumentace se ukázalo jako velmi vhodné („zahození obručí“) Důležitá je maximální otevřenost vůči dotčeným subjektům (zastupitelé, obce) ve fázi tvorby zadání Dopravci jsou velmi konzervativní a mají problém akceptovat nové přístupy Zakázka organizovaná najednou s sebou nese rizika nevratných chyb, na druhou stranu umožňuje po uzavření smlouvy s vítěznými uchazeči jednotnou správu IDS Celá zadávací dokumentace je na

Děkuji za pozornost