Střední škola sociálních a zdravotnických služeb VESNA, o.p.s.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Videotrénink interakcí
Advertisements

Obchodní akademie ELDO, o. p. s.
Speciálně pedagogické centrum při MŠ a ZŠ Kyjov, Za Humny 3304,
STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA SOCIÁLNÍ U MATKY BOŽÍ JIHLAVA
Zákon o sociálních službách
POLYTECHNICKÁ VÝCHOVA A VZDĚLÁVÁNÍ V MŠ
Psychopedie zabývá se klienty s mentální retardací, poruchami duševními (pervazivní vývojové poruchy, SPU a poruchy chování, schizofrenií, afektivními.
Vzdělávací program N/01 Sociální práce pro absolventy všech typů středních škol s maturitou 3leté denní a 3a1/2leté dálkové studium ukončené absolutoriem3leté.
Role nelékařů v českém zdravotnictví
ohroženým domácím násilím
Střední škola sociálních a zdravotnických služeb VESNA, o.p.s.
Závěrečná konference k individuálnímu projektu „Podpora vzdělávání a supervize u pracovníků v oblasti sociálních služeb a pracovníků v sociální oblasti.
Školní výchova ke zdravým stravovacím návykům dětí
Pedagogicko-psychologické poradenské služby
Aplikovaná psychologie
Péče o osoby s afázií.
Mgr. Vendula Baboučková. A – akce R – rehabilitace P – pomoc I – integrace D – dobrovolnost A – agapé (-láska pečující), křesťanská láska, sounáležitost,
Centrum pro rozvoj péče o duševní zdraví v Moravskoslezském kraji
PORADENSKÝ SYSTÉM v České republice
Fakulta zdravotnických studií
Poradenství pro zdravotně postižené Pojetí a přínos kurzu Anna Kučerová.
Vzor titulní strany: Sociální služby 2. ročník Studijní obor: Sociální činnost Každý nový snímek musí mít logo a název projektu včetně čísla!!! Rozložení.
Kurz léčebné výživy a její praktické aplikace
Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu „Podpora vzdělávání a supervize v sociální.
Studijní program /obor Speciální pedagogika na Pedagogické fakultě MU
Speciální školství v roce 2006 (a věřme, že i v dalších letech) Jiří Pilař
Výchova ke zdraví v porodní asistenci
Speciální pedagogika jako pedagogická disciplína
Gerontopsychologie v praxi Mgr. Kateřina Bartošová Mgr. Markéta Kukaňová.
Petr Kopečný Katedra speciální pedagogiky
Petr Kopečný Katedra speciální pedagogiky PdF MU Prešov,
Ústav pedagogických věd Mostní Zlín Tel: Fax:
KLÍČOVÁ AKTIVITA Č. 6 – RANÁ PÉČE Registrační číslo projektu: CZ.1.04/3.2.00/ Tento projekt je financován z prostředků ESF prostřednictvím OP LZZ.
Domácí ošetřovatelská péče. Domácí ošetřovatelskou péčí je zdravotní péče poskytovaná pacientům v jejich sociálním prostředí. Na základě doporučení: 
Sociální rehabilitace. je soubor specifických činností směřující dosažení samostatnosti, nezávislosti a soběstačnosti osob, a to rozvojem jejich specifických.
ŠANCE LOVOSICE Prezentace služeb. ŠANCE LOVOSICE je nestátní neziskovou organizací, která se věnuje provozem sociálních služeb a služeb souvisejících,
Domovy se zvláštním režimem. poskytují pobytové služby osobám, které mají sníženou soběstačnost z důvodu:  chronického duševního onemocnění  závislosti.
Česká koncepce oboru ošetřovatelství.  Vychází z: - Koncepce ošetřovatelství České republiky z roku 1998, - respektuje doporučení: Organizace spojených.
Leoš Heger Konference „Zdraví seniorů“ , PSP ČR Praha programové body TOP 09 zdravotnictví x senioři.
Číslo projektuCZ.1.07/ / Název školySOU a ZŠ Planá, Kostelní 129, Planá Vzdělávací oblast Vzdělávání pro zdrav í PředmětZdravověda Tematický.
S LUŽBY PRO SENIORY. Název školy: Střední škola sociální PERSPEKTIVA a Vyšší odborná škola, s.r.o. Adresa: Mírová 218/6 Dubí III - Pozorka Název projektu.
Osobní asistence. osobní pomoc osobám se zdravotním postižením zahrnuje služby, které zmírňují důsledky postižení pro jedince při všech jeho činnostech.
 Závazný dokument pro předškolní pedagogy (mateřské školy, přípravné třídy základních škol) a pro zřizovatele vzdělávacích institucí (od )
Odlehčovací služby. terénní, ambulantní nebo pobytové služby poskytované osobám, které mají sníženou soběstačnost z důvodu věku, chronického onemocnění.
Koncept bazální stimulace
Fakulta zdravotnických studií
Navazující magisterské studijní programy platnost od roku 2017/2018
Sociálně terapeutické dílny
Gerontopsychologie v praxi
Spolupráce zdravotníků a sociálních pracovníků; možnosti následné péče
Fakulta zdravotnických studií
Týdenní stacionáře.
VY_32_INOVACE_1/20A-ICT/PE/ON
Spolupráce MŠ se školskými poradenskými zařízeními
Speciální technologie 3. ročník - kuchař
Péče o osoby s afázií.
Studijní obor Fyzioterapie
Vyšší odborná škola ekonomická, sociální a zdravotnická, Obchodní akademie, Střední pedagogická škola a Střední zdravotnická škola, Most, příspěvková.
KKOV M/01 Maturitní obor 4-letý – denní forma
Terénní péče o seniory s demencí a jejich podpora v domácím prostředí
STŘEDNÍ ZDRAVOTNICKÁ A VYŠŠÍ ODBORNÁ ŠKOLA ZDRAVOTNICKÁ MB
Setkání kariérových poradců
8. Spolupráce MŠ se školskými poradenskými zařízeními
§ 49 Domovy pro seniory. V domovech pro seniory se poskytují pobytové služby osobám, které mají sníženou soběstačnost zejména z důvodu věku, jejichž.
PORADENSKÝ SYSTÉM v České republice
Středisko rané péče SPRP, pobočka Brno
Fakulta zdravotnických studií
Digitální učební materiál
Digitální učební materiál
Digitální učební materiál
Transkript prezentace:

Střední škola sociálních a zdravotnických služeb VESNA, o.p.s.

Něco málo o nás Střední škola sociálních a zdravotnických služeb Vesna, o.p.s. Údolní 10 Brno tel.: , zřizovatel: soukromý

Vzdělávací obor Sociální činnosti M/01 čtyřleté denní studium zakončené maturitou Vzdělávací obor Ošetřovatel – H/01 tříletý učební obor (večerní forma) zakončený výučním listem

Vzdělávací obor Sociální činnosti čtyřleté denní studium zakončené maturitou školné 1500,- měsíčně přijímací řízení: zájem o obsah studia test osobnostních předpokladů pro daný obor doložení zdravotní způsobilosti

Náplň studia: všeobecně vzdělávací předměty odborné předměty: základy pečovatelství, somatologie psychologie, pedagogika, právo rekondiční masérství komunitní výživa bazální stimulace zooterapie praxe v sociálních zařízeních Uplatnění: pracovník/ce sociálních služeb v pobytových zařízeních a v terénních službách osobní asistence poskytování sociální pomoci dětem i dospělým přímá pomoc klientům mobilním i imobilním možnost využití znalostí a dovedností i v oblasti podnikání (získání odborné způsobilosti pro vázanou živnost Péče o dítě do tří let věku v denním režimu, uplatnění se jako rekondiční masér či zooterapeut)

učebny a interiér školy

Náplň studia: všeobecně vzdělávací předměty odborné předměty: somatologie, ošetřovatelská péče zdravotnická psychologie základy epidemiologie a hygieny klinická propedeutika zooterapie odborný výcvik aj. možnost uznání částečného vzdělání uchazečů v souladu se zákonem 561/2004 Sb. §70 Uplatnění: zdravotnická a sociální zařízení nemocnice, ústavy sociální péče ošetřovatelská centra stacionáře, hospice domácí ošetřovatelská péče

Vzdělávací oborOšetřovatel tříletý učební obor (večerní forma) zakončený výučním listem školné 1100,- měsíčně přijímací řízení: na základě podání přihlášky s doložením zdravotní způsobilosti

nově vybavená učebna informačních a komunikačních technologií IKT školní tělocvična více fotografií najdete na v sekci fotogaleriewww.vesnabrno.cz

Ve školním roce 2010/11 začne výuka nových předmětů : Komunitní výživa zásady zdravé výživy, poruchy výživy výživa zdravých jedinců různých věkových skupin obyvatelstva potravinové alergie a intolerance způsoby stravování, alternativní směry ve výživě, specifika výživy určitých skupin lidí energetická a biologická hodnota stravy výživa léčebná a sportovní výživová doporučení pro běžnou populaci – prevence civilizačních onemocnění

Rekondiční masáže získání teoretických vědomostí o současném pojetí masáží, o jejich významu a účincích osvojení si technologických postupů a praktických dovedností pro masérskou péči o klienta aplikování vědomostí při volbě druhu a postupu masáže vzdělávání vyžaduje vědomosti a dovednosti získané v předmětech somatologie, epidemiologie a hygiena, zdravotní tělesná výchova a psychologie možnost získání živnostenského listo pro živnost Rekondiční masér Ve školním roce 2010/11 začne výuka nových předmětů :

Bazální stimulace bazálně stimulující ošetřovatelská péče podporuje vývoj u lidí, kteří jsou krátkodobě či dlouhodobě omezeni v komunikaci, vnímání nebo pohybu hlavním pilířem konceptu je maximální respekt ke klientovi a poskytování vhodných stimulů, díky nimž dochází k podněcování nervových komplexů základním principem je zprostředkovat člověku vjemy z vlastního těla a stimulací organismu mu umožnit lépe vnímat okolní svět a následně s ním navázat komunikaci význam v péči u předčasně narozených dětí, v péči o děti a dospělé s intelektovým či somatickým postižením, u lidí s různými akutními a chronickými onemocněními, po úrazech a také u klientů s demencí Ve školním roce 2010/11 začne výuka nových předmětů :

Zooterapie podpůrná léčebná metoda za podpory a přítomnosti zvířat využívá pozitivního vlivu zvířat při aktivní či pasivní interakci na psychickou, fyzickou a sociální pohodu člověka pouhá přítomnost zvířat snižuje u klientů napětí, krevní tlak a zmírňuje stres, je třeba zdůraznit psychologickou a duševní pomoc - zvíře se stává důvěrníkem, ovlivňuje sociální kontakt, je motivací pro pohyb a učení klienta a v neposlední řadě poskytuje absolutní přijetí bez ohledu na stáří, handicap nebo stanovenou diagnózu canisterapie – speciální podpůrná metoda využívající pozitivního působení psa na fyzickou, psychickou i sociální pohodu člověka hipoterapie – komplexní rehabilitační metoda, která využívá koňského hřbetu k terapeutickým účelům pro klienty se zdravotním či sociálním znevýhodněním felinoterapie - využívá pozitivního působení kontaktu člověka s kočkou, poskytující motivační podněty k uzdravení, odpočinku či stabilizaci organismu Ve školním roce 2010/11 začne výuka nových předmětů :

Canisterapie v praxi Hiporehabilitace v praxi

… A NAVÍC výuka v centru Brna atraktivní předměty široká nabídka výukových pracovišť přístup k internetu malé počty žáků ve třídách individuální přístup