DÉLKA. Rozdělte se do skupin po čtyřech: Každá skupina dostane pracovní list s následujícími úkoly.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Výukový materiál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5 EU peníze školám registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Autor:Mgr. Stanislava Kubíčková.
Advertisements

Výukový materiál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1
Postupný poměr – příklady
19_Obvody a obsahy rovinných obrazců
Postup měření délky Autor: Mgr. Eliška Vokáčová
MĚŘENÍ DÉLKY PLOCHY OBJEMU
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO:
ZŠ, Týn nad Vltavou, Malá Strana
ZŠ, Týn nad Vltavou, Malá Strana
Téma: Fyzikální veličiny – délka
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Měření Přírodověda 4. ročník.
Opakované měření délky
Přesnost a chyby měření
K měření teploty použijeme digitální teploměr firmy Vernier. Stanovení rovnovážné teploty pomocí lite-161.exe.
Střední příčky trojúhelníku
Charakteristiky variability
Technická zpráva z laboratorního měření
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: III/2VY_32_inovace_747.
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.38/
MĚŘENÍ DÉLKY - OPAKOVÁNÍ
Ú VODNÍ HLAVIČKA Doplň číslo lab. práce Ú KOL 1: O DPOVĚZ NA OTÁZKY 1) Definuj rychlost (popis, značka, jednotka, značka jednotky) Popis: dráha, kterou.
Matematika 8. ročník Mgr. Marcela Kubátová
Anotace Prezentace, která se zabývá měřením rychlosti Autor Mgr. Michal Gruber Jazyk Čeština Očekávaný výstup Žáci umí měřit a zpracovávat získané hodnoty.
Workshop - gymnázium Hladnov
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Elektronická učebnice - I
Linda Jelínková Gabriela Štěrbová
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Pavel Najman. Obchodní akademie a Střední odborná škola logistická, Opava, příspěvková.
Mgr. Marcela Sandnerová Pojem charakteristiky variability Variabilita (proměnlivost)  Odlišnost hodnot příslušného znaku Čím větší je variabilita sledovaného.
Hustota dřevěného hranolu
Anotace Prezentace, která se zabývá měřením teploty Autor Mgr. Michal Gruber Jazyk Čeština Očekávaný výstup Žáci umí měřit a zpracovávat získané hodnoty.
STATISTIKA 3  Opakování základních pojmů VY_32_INOVACE_21-18.
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona III/2VY_32_inovace _635 Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám.
VY_32_INOVACE_21-16 STATISTIKA 2 Další prvky charakteristiky souboru.
Kurzy eura v roce 2009 k prvnímu dni v měsíci zaokrouhlené na celé Kč Kč28.
Opakované měření délky Autor: Mgr. Eliška Vokáčová Gymnázium K. V. Raise, Hlinsko, Adámkova , prosinec.
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM
Vyjádření neznámé ze vzorce
Příjemce podpory – škola: Hotelová škola, Obchodní akademie a Střední průmyslová škola Teplice, Benešovo náměstí 1, p.o. Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/
ŠKOLA:Městská střední odborná škola, Klobouky u Brna, nám. Míru 6, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Peníze do.
Měření délky – cvičení Autor: Mgr. Eliška Vokáčová
M. Brablc M. Michl A. Mrkvička L. Těsnohlídková
Hra k zopakování a procvičení učiva (Test znalostí)
Vodorovný vrh VY_32_INOVACE_ února 2013
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Měření délky Číslo DUM: III/2/FY/2/1/2 Vzdělávací předmět: Fyzika Tematická oblast: Fyzikální veličiny.
Zlepšení podmínek pro vzdělávání na středních školách Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název a adresa školy: Integrovaná střední.
Zákon zachování energie Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Radim Frič. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace.
Č.projektu : CZ.1.07/1.1.06/ Portál eVIM Laboratorní práce.
Č.projektu : CZ.1.07/1.1.06/ Portál eVIM Laboratorní práce 2 Nejistoty měření.
MĚŘENÍ ELEKTRICKÉHO PROUDU
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
Číslo v digitálním archivu školy
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a mateřská škola Bohdalov ČÍSLO PROJEKTU:
Autor: Mgr. Ivana Tesařová
Užití aritmetického průměru ve slovních úlohách
Opakované měření délky
Statistika 2.cvičení
Trojúhelníky ABC a KLM jsou si podobné s koeficientem podobnosti k = 2 . V jakém poměru jsou jejich obsahy?
Měření odporů Ohmovou metodou větší střední odpory
Autor: Mgr. Svatava Juhászová datum: Název: VY_52_INOVACE_01_FYZIKA
VY_32_INOVACE_
AUTOR: Jiří Toman NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_07Délka,hmotnost-test
4. Metoda nejmenších čtverců
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Jak postupujeme při měření délky
Obvod a obsah rovinného obrazce III.
Přesnost a chyby měření
Elektronická učebnice - I
Transkript prezentace:

DÉLKA

Rozdělte se do skupin po čtyřech: Každá skupina dostane pracovní list s následujícími úkoly.

Vyplňte tabulku: TĚLESOMĚŘIDLO NAMĚŘENÁ DÉLKA ODCHYLKA MĚŘENÍ Nejvyšší člen skupiny Nejkratší délka chodidla člene skupiny Šířka parapetu Šířka sešitu do F Nejdelší obvod hlavy ve skupině Výška lavice

Splňte následující úkoly: a)Napište všechny vaše odhady na šířku učebny fyziky.

b) Změřte šířku učebny fyziky.

c) Každý člen skupiny změřte výšku učebnice fyziky a zapište všechna vaše měření.

d) Vypočítejte aritmetický průměr vašich měření.

e) Na základě předchozího postupu vypočítejte aritmetický průměr výšky všech členů skupiny.