Co tohle znamená? What does this mean?. Všichni ví kdo jsem. Everyone knows who I am.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Kde to jsem? Where am I?. Už jsem v tomhle obchodě někdy byl? Have I been in this store before?
Advertisements

Řekni mi jak se jmenuješ. Tell me what your name is.
Pronouns.
Anglicky jsem se rozhodl učit před půl rokem. I took up English six months ago (decided to learn).
1 Další materiály: o Časopisy – Team, Bridge, Friendship o Online zdroje – audio, video, aktuální a autentické materiály Další materiály: o Časopisy –
PRESENT PERFECT SIMPLE
Už ti to řekli? Have you been told already?. Kdo ti to řekl? Who told you?
PŘÍTOMNÝ ČAS PROSTÝ.
Kdy přesně jste toho ducha viděl? When exactly did you see the ghost?
Proč se už nemůžeme vídat? Why can't we be seeing each other any more?
Kdy chcete začít? What time are you going to begin?
DUM DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL ANGLIČTINA Mgr. Kateřina Kasanová
Relative Clauses Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: 
Cumulative tests Tenses Phrases. Put the verbs into the correct form I need a rest. I _______ (run) all morning! John isn´t here. He _______ (go) to the.
Kdy jsi jej naposledy viděl? When was the last time you saw him?
Jak se mu říká? What is he called?.
Slyšel mě někdo že bych něco řekl? did anyone hear me say anything?
Question tags Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Že jsem se na to krasobruslení vůbec dívala. I wish I hadn't watched the figure skating.
Dobrý den, pane. Znám vás? Hello, sir. Do I know you?
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_178 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Mgr. Eleonora Klasová Předmět.
Nemusel jsem tam jít. I didn't have to go there..
Co? What?Co? Who?Kdo? Where?Kde? How much?Kolik? When?Kdy? How?Jak? Otázky.
Reported speech Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Nemuseli tam jít they didn't have to go there. myslím, že bychom jim to neměli říkat I don't think we should tell them.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Nemusela se vrátit brzo she didn't have to be back early.
Už sněží několik hodin. It's been snowing for hours.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUM Businessland / Introductions 06B2 AutorLadislava Pechová Období vytvořeníŘíjen.
Kolik je hodin? What time is it?. Jak se tam dostanu? How do I get there?
Present perfect X past simple
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Slovesné časy v angličtině
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Nezapomeň co musíš udělat don't forget what you have to do.
Test z Angličtiny 9. ročník. 1. Vyber slovo stejného významu ke slovu difficult? A, Clever B, Amusing C, Silent D, Hard E, Inexpensive.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Tázací zájmena (6.ročník) Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
QUESTION TAGS? (VĚTNÉ DOVĚTKY)
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-3.PT-26-Londýn Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště, Dubno.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-2.PT-16-Praha Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště, Dubno.
 Základní škola a mateřská škola, Svoboda nad Úpou, okres Trutnov  Bc. Lucie Ševčíková  VY_22_INOVACE_2.2.2 AJ8,9g_18  Téma: Grammar game 
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_166 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 AutorMgr. Eleonora Klasová PředmětAnglický.
Time Expressions Used with Present Perfect Tense Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. INTRODUCTION Použité obrázky a foto:
IF / FUTURE TIME CLAUSES. 1)I´ll wait here. You´ll get back. (until) 2)Give me a ring. You´ll hear some news. (when) 3)The TV programme will end. I´ll.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-2.PT-13-Vzdělávání Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště,
EU peníze středním školám Název vzdělávacího materiálu: Love relationship Číslo vzdělávacího materiálu: AJ2-18 Šablona: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Obchodní akademie a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Jihlava Šablona 32 VY_32_INOVACE_174.ANJ.12 Reported speech – Nepřímá řeč v AJ.
Gymnázium, Brno, Elgartova 3 GE - Vyšší kvalita výuky CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Téma: English Grammar.
Gymnázium, Brno, Elgartova 3 GE - Vyšší kvalita výuky CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Téma: English Grammar.
Gymnázium, Brno, Elgartova 3 GE - Vyšší kvalita výuky CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Téma: English Grammar.
Gymnázium, Brno, Elgartova 3 GE - Vyšší kvalita výuky CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Téma: English Grammar.
Gymnázium, Brno, Elgartova 3 GE - Vyšší kvalita výuky CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Téma: English Grammar.
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
I am going to go shopping. What are you going to do tomorrow?
GE - Vyšší kvalita výuky
GE - Vyšší kvalita výuky
GE - Vyšší kvalita výuky
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace
Základní škola a Mateřská škola Choustník, okres Tábor
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Radka Černá Název materiálu: VY_32_INOVACE_5_ANGLICKY_JAZYK_GRAMATIKA_03.
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
I haven´t seen your ID card.
Exercise 1.
Going to/ will překlad.
Translation 05/05 Tančila někdy Deborah s Dannym? Has Deborah ever danced with Danny? Ano, tančila. Yes, she has. Kolik si zaplatil za to jídlo včera? How.
Transkript prezentace:

Co tohle znamená? What does this mean?

Všichni ví kdo jsem. Everyone knows who I am.

Znám vás? Do I know you?

Už se znáte? (Už jste se někdy potkali?) Have you two met?

Co s tím chceš dělat? What are you going to do about it?

Bude to stačit? Is it going to be enough?

Oni mě nemají rádi. They don't like me.

Stává se to často? Does this happen often?

George už svou ženu neviděl roky. George hasn't seen his wife in years.

O čem se bavívají? What do they talk about?

Ve Španělsku jsem nikdy nebyl. I've never been to Spain.

Judy byla ve Španělsku před čtyřmi lety. Judy went to Spain four years ago.

Líbil se ten film všem? Did everyone like the movie?

Nikdy nevím, co si John myslí. I never know what John thinks.

Co to děláš? What are you doing?

Co jsi udělal když ti to řekli? What did you do when they told you?

Bude to bolet? Is it going to hurt?

Za tohle nehodlám platit. I'm not going to pay for this.

Slyšel jsi co jsem říkal? Did you hear what I said?

Jak se cítí? How is he feeling?

Co jsi to udělal? What have you done?

Bolí to? Does it hurt?

Jak dlouho už tady jsi? How long have you been here?

Známe se už roky. We've known each other for ten years.

Jak dlouho jste se znali? How long did you know each other?

O čem se to baví? What are they talking about?

Ona (teď) nic neříká. She's not saying anything.

Moc to neznamená. It doesn't mean much.

Proč ji nenávidíme? Why do we hate her?

Paul ví, že jej nemáme rádi. Paul knows we don't like him.

Kam to jdeme? Where are we going?

Co se stalo? What happened?

Opravdu se s námi setká? Is he really going to meet us?

Bude to těžké. It's going to be difficult.

Kolik toho tvoje přítelkyně ví? How much does your girlfriend know?

Jim mě nikdy neměl rád. Jim has never liked me.

Podle mě jí na mě nezáleží. I don't think she cares about me.

Myslíš, že nás pozve? Do you think she will invite us?

Tyhle věci se moc často nestávají. These things don't happen very often.

Plave tady hodně lidí? (celkově) Do a lot of people swim here?

Proč vypadáme všichni tak smutně? Why do all of us look so sad?

Proč ti tvoji kamarádi utíkají? Why are your friends running?

Stalo se něco mé sestře? Did anything happen to my sister?

Neboj se. Nikomu se nic nestalo. Don't worry. Nothing happened to anyone.

Nedělejme to. Let's not do this.

Neříkej nikomu že jsi mě tu viděl. Don't tell anyone you saw me here.

Zůstaň tady. Nehýbej se. Stay here. Don't move.

Udělejme to znovu. Let's do this again.

Řekl někdo něco? Did anyone say anything?

Dělá tohle tvůj pes každý den? Does your dog do this every day?