THE WALL Young People and Their Life Style Mladí lidé a jejich životní styl Michaela Hrdličková, č. 251 DS2 – dálkové nástavbové studium, obor Provozní.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vypracovala: Mgr. Silvie Reitharová
Advertisements

Projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR.
Vocational Education and Training for Young people ODBORNÉ VZDĚLÁVACÍ KURZY PRO MLADÉ Tento projekt byl realizován za finanční podpory Evropské unie. Za.
Anglický jazyk Michaela Hrdličková, 251 PT1 – Provozní technika 1. ročník „Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
PROJEKT 5.ročník - anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Téma: Rok – měsíce – dny.
COUNTABLE AND UNCOUNTABLE NOUNS
Nadační fond Nehemia Projekt Nadačního fondu Nehemia ve spolupráci s křesťanskou etiopskou organizací Ethiopian Mulu Wongel Amgnoch Church Development.
Občanská nauka 2. ročník dvouletého učebního poměru SOU
TČ1 – Truhlář a Čalouník, 1. ročník, tříletý učební obor
Vzdělávací oblast – člověk a jeho svět Předmět – prvouka 3. roč.
3. ročník, studijní obory SOU Mgr. Smékalová Dagmar „Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.“
Pravěkým umělcem - výtvarná výchova Martina Dostálová - ZŠ K
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
Jak jenom sakra přijdu s nějakým dalším testem? How the hell am I going to come up with another test?
Imagine wave JOHN LENNON ( ) Imagine there’s no Heaven.
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Nezbytná gramatika v angličtině Countability – some, any VY_22_INOVACE_03 Sada 4 Základní škola T. G. Masaryka,
Multimédia Multimediální prezentace Ročník: 8 Předmět: Informační a komunikační technologie Učitel: Vojtěch Novotný Téma: Multimédia 1 Ověřeno ve výuce:
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
Základní norma zdravotnických znalostí pro pedagogické pracovníky
CONVERSATIONAL TOPICS AND WORKING WITH THEM Učební materiál vznikl v rámci projektu INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE, který je spolufinancován Evropským.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA2_04
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Projekt do Výchovy ke zdraví
Michael Jackson Od Andrea Crkvová.
Structures, tunnels - zeměpis Růžena Dryeová - ZŠ SNP HRADEC KRÁLOVÉ Metodické pokyny pro učitele Předmět: zeměpis Jazyk: AJ Jazyková úroveň: A2 Rok: 2010.
2.stupeň Autor: Mgr.Radek Hasch, Masarykova ZŠ Plzeň Sport Projekt "EU peníze školám", registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Tento projekt.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. INTRODUCTION Použité obrázky a foto:
O Základní škola a mateřská škola, Svoboda nad Úpou, okres Trutnov O Bc. Lucie Ševčíková O VY_22_INOVACE_2.2.1 AJ6,7k_18 O Téma: My town – Svoboda nad.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
My family NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Osoblaha, příspěvková organizace AUTOR: Miroslava Jarkulišová NÁZEV: VY_32_INOVACE_14_ Jazyk anglický TEMA: My family ČÍSLO.
Easter in Great Britain NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Osoblaha, příspěvková organizace AUTOR: Miroslava Jarkulišová NÁZEV: VY_32_INOVACE_17_ Jazyk anglický TEMA:
 Datum:  Projekt: Kvalitní výuka  Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/  Číslo DUM: VY_22_INOVACE_60  Jméno autora: Mgr. Barbora Studená.
Present tenses practice Anotace: Materiál je určen pro žáky 6. ročníku slouží k zopakování a procvičení použití přítomných časů. Název školy: ZŠ štětí,
Prezentace Powerpoint 1 Prezentace vznikla v rámci projektu Škola 21. století, reg. číslo: CZ.1.07/1.3.06/ , který realizuje ZŠ a MŠ Lomnice nad.
Kliknutím lze upravit styl předlohy Mezilidské vztahy (interpersonal relationships) B1 Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky.
Kliknutím lze upravit styl předlohy Maturitní ústní zkouška Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblast.
Kliknutím lze upravit styl předlohy Název vzdělávacího materiálu Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Název vzdělávacího materiálu
STRAVA HRAVĚ A ZDRAVĚ.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu OPVK
Neurčitá zájmena SOME, ANY, NO
Název vzdělávacího materiálu
CLIL v ČR a v zahraničí Content and Language Integrated Learning
Rodina (Family) B2 Tematická oblast
Tematická oblast ANGLIČTINA: Maturitní ústní zkouška Datum vytvoření
MY HOUSE - MY CASTLE Autor: Mgr. Ivana Tesařová
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Autor: Michaela Vráblíková Název : VY_32_INOVACE_22AJ_3tr_SLOVICKA8.
Životní prostředí (Environment) B1
MY DAY Jazyk a řeč.
VY_32_INOVACE_Spo_III 11 Text: U6B Kids
Název vzdělávacího materiálu
ANJ - komunikační situace Ročník, obor: 4. ročník, ekonomické lyceum
Popis obrázku (6.ročník)
Co nepatří do stáje VnímánÍ.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Dělíme se o pizzu Sociabilita .
AUTOR: Mgr. Alena Bartoňková
Anglický jazyk HEALTH On-line diskuse k virtuální hospitaci –
Transkript prezentace:

THE WALL Young People and Their Life Style Mladí lidé a jejich životní styl Michaela Hrdličková, č. 251 DS2 – dálkové nástavbové studium, obor Provozní technika, 2.ročník Anglický jazyk Rozsah – 4 vyučovací hodiny „Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.“

Metody Skupinová práce Brainstroming Práce se slovníky Diskuze

Pomůcky Film The Wall Slovníky Papíry Psací potřeby Texty písní

Ústní maturitní zkouška obsahuje téma : „Young people and ther life style“. Toto téma obsahuje : young people’s opinions on politics, religion problems – drugs, smoking, alcohol, rowdies, skinheads and other extremists, sects, generation gap – in family, at school

Popis činností Nejprve proběhne práce s učebnicí (je nutné, aby k samotné práci studenti znali určitou slovní zásobu). Seznámení se slovní zásobou, která je obsažená v textech písní. Zhlédnutí filmu – působení filmu na studenty.

Popis činností Studenti na papír napíší problémy, které je napadnou, které je oslovily ve filmu (drogy, vztahy s rodiči, nacionalismus, náboženství, škola apod.). Své postřehy porovnají s ostatními.

Popis činností Součástí práce s texty a slovní zásobou bude i vytváření plakátů. Studenti tak budou mít čas zamýšlet se nad současnými problémy, což jim pomůže k lepšímu zvládnutí maturitní otázky.

Popis činností Společně se budeme věnovat problémům, které se objeví nejčastěji. Studenti si tak připraví podklady pro svou ústní maturitní zkoušku.

Popis činností Tato práce je určená pro studenty dálkového studia, pro které může být uvedená maturitní otázka obtížnější. Zároveň si většina z nich vzpomene na svoje mládí a hudbu, kterou poslouchali.

Popis činností Tuto práci budu dělat i se studenty denního studia (u dálkařů bude vzhledem k malé hodinové dotaci nutné vše zkrátit, proto jim pustím jen ukázky z filmu a tématu se budu věnovat jen 3 vyučovací hodiny).

Popis činností Studenti si sami měli vybrat hesla, která je zaujala. S výběrem bylo nutné pomoci. Studenti se věnovali následujícím heslům:

We don't need no education. We don't need no thought control. Nepotřebujeme žádné vzdělání. Nepotřebujeme kontrolu myšlení.

Hey! Teachers! Leave them kids alone! All in all it's just another brick in the wall. Učitelé! Nechte děti napokoji! Všechno je jen další cihla ve zdi.

I am just a new boy, A stranger in this town. Jsem jenom nováček, jsem cizinec v tomto městě.

I need a dirty woman, I need a dirty girl. Will some woman in this desert land make me feel like a real man? Potřebuju hříšnou ženu, potřebuju hříšnou dívku. Dokáže nějaká žena v této pustině, abych se cítil jako opravdový muž?

I don't need no arms around me And I don't need no drugs to calm me. Nepotřebuju kolem sebe zbraně a nepotřebuju žádné drogy, aby mě uklidnily.

Práce studentů

Na obrázku je možné vidět, jak si studenti představují Thought control – kontrolu myšlení.

Postřehy Bylo zajímavé porovnání práce studentů denního a dálkového studia. Denní (mladší) studenti reagovali spíše na otázky sexu a drog, dálkaři se spíše zamýšleli nad otázkou válek a života dětí v neúplné rodině.

Postřehy Předmět zájmu starších studentů.

Postřehy Předmět zájmu mladších studentů.

Postřehy Obě supiny studentů se zajímaly o grafickou úpravu filmu a o animace, které se jim velmi líbily.

Další ukázky animace

Text písně, která byla nejvíce diskutovaná: We don't need no education We dont need no thought control No dark sarcasm in the classroom Teachers leave them kids alone Hey! Teachers! Leave them kids alone! All in all it's just another brick in the wall All in all you're just another brick in the wall We don't need no education We dont need no thought control No dark sarcasm in the classroom Teachers leave them kids alone Hey! Teachers! Leave them kids alone! All in all it's just another brick in the wall

Postřehy Pro mladší studenty se většinou jednalo o neznámou hudbu, zatímco starší ročníky si zavzpomínaly. Bylo zajímavé poslouchat názory na život obou skupin.

Postřehy Byla to velmi příjemná hodina. Studenti měli prostor pro vyjádření svých názorů. Vyučující se touto cestou může dozvědět mnoho informací o svých studentech.