Česká republika: bezpečná a cenově stále příznivá.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Cestovní ruch Luhačovické Zálesí
Advertisements

Možnosti dotací a grantů pro CR v roce • Projektová dokumentace • Souhlas stavebního úřadu • Vyřešené majetkové vztahy k nemovitostem • Prostředky.
PODNIKEJTE S NÁMI Václav Stárek Priority 2012 Priority 2012  rovné podmínky v podnikání  Tripartita  Podvýbor pro cr  Kolegium  novela.
Plán akcí oddělení cestovního ruchu odboru regionálního rozvoje krajského úřadu pro rok 2002.
_ Czech Convention Bureau Kongresový turismus.
_ Setkání koordinátorů Počátky Mgr. Jan Martinec.
Jak budovat turistický potenciál města?. Známé destinace PÍSEK KARLOVY VARY ČESKÝ KRUMLOV BRANDÝS NAD LABEM Turisté nezůstávají přes noc. Průměrná délka.
GUIDE ME! Projekt mezinárodní spolupráce. Anotace projektu  Moderní technologie pro podporu cestovního ruchu  Propagace cestovního ruchu  Výměna zkušeností.
Jak podnikat v cestovním ruchu ?
OP LZZ - Rozvoj kvalifikační úrovně a kompetencí pracovníků v cestovním ruchu Individuální projekt pro CzechTourism.
P REZENTACE MAS K RÁLOVSKÉ STEZKY O. P. S. Cestovní ruch a formy podpory Chotěboř
Dobré jméno České republiky jako zajímavé turistické destinace nemůžeme tvořit jinak než-li společně.
Česká centrála cestovního ruchu
Národní informační portál s podporou call centra (NIP) Fórum cestovního ruchu listopadu 2011 Pardubice.
Beskydy pro všechny Výroční konference CIP EQUAL 19. listopadu, Praha Jarmila Šagátová KAZUIST, spol. s r.o., Třinec.
Konference Společně správným směrem – spolupráce s partnery i médii Vyhodnocení činnosti v letech 2008 – 2009 a nástin další spolupráce Ostrava
Výzkumy CzechTourism Fórum cestovního ruchu listopadu 2011
Letní turistická sezóna 2007 Cestování Čechů po českých regionech Rostislav Vondruška Ředitel CzechTourism.
Moravskoslezský kraj: Tradice, rozvoj, kvalita
Hospodářská komora hlavního města Prahy Partnerství je součást zdravého podnikání Prezentace pro Městskou část Praha 13.
Podpora nevládních a neziskových organizací v oblasti cestovního ruchu
Prioritní osa 2 Rozvoj cestovního ruchu výstavba, technické zhodnocení turistické infrastruktury (např.: kongresových či lázeňských center, sportovně rekreačních.
Český systém kvality služeb Ministerstvo pro místní rozvoj ČR Fórum cestovního ruchu Ostrava – Dolní Vítkovice 14. října 2013.
Nakladatelství CzechTourism Organizace cestovního ruchu v ČR Plánované aktivity 2012 Fórum cestovního ruchu listopadu 2011 Pardubice.
EVROPSKá UNIE.
Projekt Brno-Zdravé město přínos občanům v rámci veřejné správy
Setkání informačních center Zlínského kraje Vizovice
Ministerstvo pro místní rozvoj Představení hlavních priorit květen – říjen 2009 Tisková konference
Prezentace turistické oblasti
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
K diskusi Rebranding Rebranding.
 POTENCIÁLNÍ ROZVOJOVÉ MOŽNOSTI VYSOČINY Pobytová turistika v ekologicky nezatížené přírodě Městská kulturně-poznávací turistika.
Smlouva o spolupráci mezi regiony Vysočina a Champagne-Ardenne Podpis Témata spolupráce: –cestovní ruch, rozvoj venkova a měst, –hospodářský.
Management cestovního ruchu
Společný regionální operační program PRIORITA 4 Cestovní ruch Opatření 4.1 Rozvoj služeb pro cestovní ruch Podopatření Podpora regionálních a místních.
Propagace České republiky jako golfové destinace
Vývoj příjezdového cestovního ruchu za 1. až 3. čtvrtletí 2007 v České republice Tisková konference v rámci veletrhu MADI 6. listopad 2007 Výstaviště Letňany.
Didaktické metody pro výuku cestovního ruchu na školách.
Marketingová Strategie Strategie.
Akční plán 2012 marketingové strategie rozvoje CR turistické oblasti Ostravsko VIZE: Zkvalitnění a rozšíření nabídky cestovního ruchu TO Ostravsko CÍLE:
Ing. Jaromír BERÁNEK MAKROEKONOMICKÉ SOUVISLOSTI V CESTOVNÍM RUCHU.
Projekty destinačního managementu v Moravskoslezském kraji - od turistické oblasti po region Ing. Richard Žabka, Agentura pro regionální rozvoj, a.s. 1.
Ing. Dagmar Parmová. Kdo jsme? Asociace průvodců České republiky, r. s. 460 individuálních členů z celé ČR, 22 přidružených členů (právnické osoby) –
Liberec 2014 Mgr. Jan Charousek. Cestování a poznávání vzdálenějšího okolí doprovázelo i vývoj starověkých civilizací. Mnohé písemné doklady o cestování.
Aktivity CzT vůči TIC. VZDĚLÁVÁNÍ PRACOVNÍKŮ TIC Projekt: Rozvoj lidských zdrojů v oblasti CR formou dalšího vzdělávání Program: OPLZZ Cíl = zvýšení úrovně:
Projekt Destinační management MSK - možnosti spolupráce.
Sdružení Český ráj Destinační management v TR Český ráj.
Spolupráce moravských krajů v oblasti cestovního ruchu Holešov 2011
Fórum podnikatelů cestovního ruchu Liberec – Krkonoše – svazek měst a obcí Josef Nosek – manažer, regionální rozvoj.
Vývoj TIC po roce 1989 a jejich současné postavení v systému cestovního ruchu Ostrava, Ing. Pavel Attl, Ph.D., katedra cestovního ruchu, VŠH.
Setkání informačních center Zlínského kraje Valašské Klobouky
Labská stezka priorita rozvoje cykloturistiky v Ústeckém kraji Ústí nad Labem.
Portál Kudy z nudy Statistiky 2009 Marketingové aktivity v roce 2009 Plán aktivit 2010.
Výzkum, Trendy a Inovace Obsah prezentace Aktivity oddělení Výzkumu a Analýz Kdo jsou návštěvníci Vašeho regionu? Česká republika Bezpečná.
MARKETINGOVÉ AKTIVITY České centrály cestovního ruchu - CzechTourism na rok 2008.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zuzana Pauserová. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje.
_ Marketingový mix na podporu domácího cestovního ruchu 21/05/13 Radka Neumannova.
Autor: Bc. Jana LehárováObor: Ekonomika a podnikání Datum: Ročník: IV. Předmět: Cestovní ruch Střední škola oděvní, služeb a ekonomiky Červený.
Aš – jak dál... skupina č.3. Aš – co se nám okamžitě vybaví  nejzápadnější město ČR  město z křížovek  pohraniční město kdysi obehnané drátem  blízko.
Cestovní ruch I. Z á k l a d n í š k o l a Z r u č n a d S á z a v o u
Zjišťování návštěvnosti
Prioritní oblast 4: Národní podpora cestovního ruchu
Marketingová strategie 2018 Jižní Čechy Pohodové
ŽIVÝ KRAJ – DESTINAČNÍ AGENTURA PRO KARLOVARSKÝ KRAJ, Z.S.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Český systém kvality služeb Ministerstvo pro místní rozvoj ČR
- CESKY SEVER FLE Chřibská 2017.
Příjezdový cestovní ruch ČR
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
„Cyril a Metoděj, autentický příběh naší země“
Transkript prezentace:

Česká republika: bezpečná a cenově stále příznivá

Stává se z České republiky díky posilující koruně drahá destinace? Cítí se u nás turisté bezpečně? Na jaké problémy upozorňují? Co dělá stát pro to, aby k nám přijíždělo více turistů?

Je Česká republika pro turisty bezpečná?

V mezinárodních průzkumech bezpečnosti je ČR v první 20, Praha v první 50 = ČR je vnímána jako bezpečná destinace Hl. problémy: směnárny (celá ČR), kapsáři, taxikáři, okrádání v restauracích (Praha) CzechTourism ročně eviduje desítky stížností, na infocentra PIS měsíčně desítky podnětů pro zlepšení, celkově turisté u nás spokojeni

Více než legislativní zásahy funguje prevence - díky informačním kampaním méně stížností na taxikáře Praha je srovnatelná s ostatními velkoměsty – nemá žádné nebezpečné čtvrti (jako např. Barcelona, Madrid) Turisty není třeba před pobytem u nás varovat, stačí zachovat opatrnost jako v jiných městech Sami turisté nevnímají Prahu ani ČR jako zemi, kde by jim hrozilo nebezpečí

Stává se z České republiky díky posilující koruně drahá destinace?

Drahá destinace? ČR opouští pozici levné destinace Západoevrospkého průměru dosahují jen ceny v centru Prahy Silná koruna ovlivňuje 1denní návštěvníky Zkušenosti se zahraničí: kromě Německa a Rakouska individuální turisté stoupající kurz nesledují Ceny v regionech jsou pro turisty stále velmi výhodné, a to i navzdory silné koruně

Ceny v EUR Denní jízdenka MHD Sight- seeing tour Vstup do muzea Praha4,1155 Berlín6,1158 Vídeň5,7248 Amsterdam Budapešť6,5184,7 Brno2,5-5 Ostrava2-6,3 Plzeň1,7-5

Kde ubývají turisté? Konec hotelového boomu v Praze Dnes pražské ubytovací kapacity řádově vyšší než v jiných evropských městech V evropském srovnání se v Praze ubytuje nejméně domácích turistů (11 %) Stále chybí kvalitní ubytování v regionech, na které by se nyní hotelové řetězce měly zaměřit

Ubývají v Praze turisté?

Co dělá stát pro to, aby přilákal turisty?

Aktivity státu Česká centrála cestovního ruchu – CzechTourism = organizace MMR ČR pověřená turistickou propagací 26 poboček po celém světě Prostřednictvím webu a propagačních materiálů komunikace v 18 jazycích Propagace ČR ve vzdálenějších zemích společně s Evropskou komisí cestovního ruchu (ETC) nebo se zeměmi V4

CzechTourism Soustavná propagace ČR na domácím i zahraničním trhu Letošní rok: ruská road show po Transibiřské magistrále kampaně ve VB a Rakousku (při ME ve fotbale) 2 velké kongresy pro latinskoamerické a francouzské TO poznávací cesty pro TO a novináře po ČR v plánu kampaň ve Švédsku, otevření 2 nových zahraničních poboček (Stockholm, Jekatěrinburk)

Novinky Velké projekty IOP: marketingové kampaně v TOP zdrojových zemí ČR v Evropě a zámoří informační a rezervační systém CR kampaň cílená na domácí turisty Cíl: Intenzivnější komunikace s konkrétními skupinami (golfisté, lázeňští hosté, senioři, mladí) vzdělávací programy pro zaměstnance v cestovním ruchu financované z ESF

Prezentace ČR v zahraničí není jen záležitost státu. Aby byla propagace opravdu úspěšná, musí se do ní aktivně zapojit všechny subjekty v cestovním ruchu.