Aktivní a věcná komunikace je základem kvality každodenně poskytovaných služeb. V Sodexo ji rozdělujeme na několik stupňů, které umožní věnovat se různé.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Autoevaluace školy Základní škola a Mateřská škola Karla Klostermanna Železná Ruda, p.o. Zahradní Železná Ruda Ctirad Drahorád, ředitel školy.
Advertisements

UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ
Zvládání stresu ve společnosti KEK INA IDEC SA Piraeus, Řecko
© Copyright Siemens Business Services Global network of innovation Siemens Business Services: Vedoucí poskytovatel eGovernment řešení v Evropě Pasová agenda.
Jdeme do hloubky: týdenní report
Zefektivňování, zvyšování výkonnosti a kvality Kaizen.
Nabídka personálních služeb
Cesta ke kvalitě v praxi
CATERING.
Hodnocení škol a školských zařízení
Případová studie: UNIC-Services Ltd. Firma UNIC-Services  Založena roku 1993 IT pracovníkem, jménem Saara Remes-Ulkunniemi  Firma nabízí vzdělávací.
Dušan Sameliak Title screen Divided into 2 equal parts.
Tisková konference Vzdělávací projekt „Zdravá nemocnice“
Implementace strategie prostřednictvím akčního plánu
Výběr projektů Leader ČR 2006 (Ing. Olga Ondráčková, manažerka MAS) Logo- návrh 13ti leté studentky Konečná podoba loga MAS Konečná podoba loga MAS.
VZOR PREZENTACE – ÚVODNÍ JEDNÁNÍ PRACOVNÍ SKUPINY
Veřejné setkání dne 21. května 2012 rok 2012 – rok 2022.
Projekt Evaluace sociálních služeb v Moravskoslezském kraji
VLASTNÍ HODNOCENÍ Z POHLEDU SLOUČENÉ ZŠ A MŠ
PROINCOR – Inovační audit. ProIncor Inovační audit ProIncor Inovační audit analyzuje, hodnotí a stimuluje inovační proces a inovační prostředí v malých.
PLÁNOVÁNÍ Vrcholným úkolem podnikového řízení je určování konkrétních podnikových cílů, jejichž prostřednictvím má být dosažen konečný cíl, dlouhodobá.
Aktivity CzT směrem k TIC. OBSAH 1. Jednotná certifikace TIC 2. Monitoring návštěvnosti OTIC.
Systém managementu jakosti
Ondřej Škorpil 27. října 2011 American Center Řízení agendy CSR ve Skupině ČSOB Na cestě k efektivitě: Jak integrovat CSR do strategického řízení firmy.
Projekt Brno-Zdravé město přínos občanům v rámci veřejné správy
Zkušenosti ze zavedení systému řízení kvality informačních služeb
Pohled zhora. Z čeho vycházíme... Jedinou konstantou dneška je změna Změna musí být řízená Změny musí být dosaženo efektivně Projektů je kolem nás mnoho.
„ Validace dobré praxe 2 “. Harmonogram semináře 10:00 – 10:15 Zahájení 10:15 – 11:00 Validace – výstupy a využití 11:00 – 11:30 Zkušenosti RP s validací.
Systém hodnocení v ČSOB
1 NÁSTROJE V OBLASTI ŘÍZENÍ ANEB ÚSPĚŠNOST BEZ NÁSTROJŮ ? ÚSPĚŠNOST S NÁSTROJI ? Ing. Pavel Sladký M: Semináře, konzultace, motivační a certifikační.
Nabídka služeb TMS Petr Galatík – TMS, A.B.Svojsíka 28, Vyškov, telefon: , mobil: fax: mail:
Systém hodnocení zaměstnanců Trenkwalder KAPPA people a.s.
Ivo Novotný Jak vybrat dodavatele vzdělávání JAK SI SPRÁVNĚ VYBRAT... Dodavatele vzdělávání.
Agentura BESTa Promotion. Firmy využívají řadu nástrojů na podporu prodeje. Profesionální pomoc a organizace jsou zde nezbytné.Specializované agentury.
Případová studie (řešení kontaktního centra a portálu HelpDesk) Petr Taševský Obchodní manažer – oddělení ENTERPRISE Případová studie (řešení kontaktního.
Management jakosti dle UKA Aachen Management jakosti dle UKA Aachen Ing. Lenka Jakubův Ekonomika zdravotnictví a hodnocení zdravotnických prostředků.
Řízení obchodu Pro IT, a.s. Ing. Zbyněk Sonnek … průzračnost, která je vidět.
Management jakosti jako úhelný kámen provozu klinické laboratoře
RNDr. Jana Sýkorová SOŠ a SOU technické, Třemošnice, Sportovní 322
marketingové poradenství
AKTUÁLNÍ SITUACE V PROJEKTU RIS – ČASOVÝ HARMONOGRAM červen 2005 – květen 2006červen 2007 – leden 2008 Fáze 0 – definice projektu Fáze 1 - analýza Fáze.
ICHNOS Plus – INTERREG 4C Ing. Petr Pavlinec – kraj Vysočina.
Ztráty v podnicích Ztráty mohou dosáhnout objemu % z celkových tržeb Ztráty jsou příčinou, proč firma neobstojí v konkurenci Ztráty vyplývající.
MARKETINGOVÝ MIX VE SLUŽBÁCH
BSC 1992 Robert S. Kaplan a David P. Norton článek navrhující měření výkonnosti organizací – BSC – Vyrovnaný přehled výsledků kniha The Balanced.
2. setkání pracovní skupiny projektu MOS obcí v územním obvodu ORP Chomutov Místo: Chomutov Dne: , 13:00 hod. C ESTOVNÍ RUCH – PROJEKT MOS.
EVVO aktivity pro školy
Zlepšení podmínek pro vzdělávání na středních školách Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název a adresa školy: Integrovaná střední.
Strana 1 CAF a Lidské zdroje Mínění pracovníků má svoji váhu Krajský úřad Moravskoslezského kraje.
PŘÍPADOVÁ STUDIE: SCHŮZKA S KLIENTEM – ZJIŠTĚNÍ VSTUPNÍCH INFORMACÍ V průběhu kampaní je pečlivě dbáno na maximální účinnost a kvalitu poskytovaných.
Úvodní schůzka k projektu „Optimalizace procesů a nastavení způsobu komunikace“ Fulnek
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb Název vyučovací oblasti: Kvalita služeb Ročník.
KVALITNÍ OBCHODNÍK... není prodavač
Domov Sue Ryder, o.p.s. „Šance pro důstojné stáří“ Mgr. Michaela Hronová, Domov Sue Ryder, o.p.s. Michelská 1/7, Praha 4 Tel:
SETKÁNÍ ŘÍDÍCÍHO VÝBORU MAP vzdělávání ORP ŠUMPERK Mgr. Ivana Hanáková, Mgr. Martin Kuchtík.
Stránka 1, © Vema, a. s. Personální portál a hodnocení zaměstnanců Jaroslav Šmarda.
Integrated and Planned Enforcement of Environmental Law Phare Twinning Project CZ03/IB/EN/01 1 EMS jako součást Integrovaného povolování a inspekce Rob.
Systém managementu jakosti
KOMUNITNÍ PLÁN SOCIÁLNÍCH SLUŽEB NA DOBŘÍŠSKU A ZAPOJOVÁNÍ VEŘEJNOSTI
Individuální projekt OP VVV
Zpráva kontrolního výboru
Místní akční plán vzdělávání MAP rozvoje vzdělávání na území Prahy 8
PO IV na 2.stupni z pohledu školy.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vztah řízení výkonu a pracovního hodnocení zaměstnanců ve vybraném.
Flexi Work Komerční banka, a.s. Martina Maričová, Human Resources
AUTOEVALUACE CESTA KE KVALITĚ
kvalitní zákaznický servis
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání v JčK
Projekt Evaluace sociálních služeb v Moravskoslezském kraji
„Koncept“ – Koncepce dalšího vzdělávání
Transkript prezentace:

Aktivní a věcná komunikace je základem kvality každodenně poskytovaných služeb. V Sodexo ji rozdělujeme na několik stupňů, které umožní věnovat se různé úrovni detailu a pružně reagovat na potřeby klienta. Každodenní komunikace se zákazníky a klientem Každodenní briefing Komunikace se zákazníky po kritickou dobu servisu Průběžná neformální zpětná vazba Aktivní komunikace výdejního personálu se zákazníky Komunikační kniha Jednoduchá forma interaktivní komunikace Každodenní reakce na zapsané pochvaly a připomínky Podklad pro stravovací komisi Internetové stránky Vaší restaurace Jídelní lístky Aktuality Recepty On-line hodnocení pokrmů Dotazy a připomínky Sodexo Vote Okamžitá interaktivní zpětná vazba na spokojenost s pokrmem Výsledky hlasování k dispozici na stejném místě následující den Komunikace s klientem

Stravovací komise Komise složená z představitelů klienta i zástupců Sodexo Akční plány Průběžná kontrola plnění Kvartální hodnocení vzájemné spolupráce Vzájemné hodnocení kvality poskytovaných služeb a ekonomiky provozů Vyhodnocení plnění nastavených klíčových parametrů výkonnosti Monitoring úrovně komunikace personálu se zákazníky Průběžné návštěvy provozů oblastním manažerem Ohlášené i neohlášené návštěvy vedení Sodexo Roční průzkum spokojenosti Realizovaný nezávislou externí agenturou Výsledky poskytnuty klientovi a použity jako podklad pro diskuzi stravovací komise Proces „Clients for life“ Program dlouhodobé péče s cílem systematického zlepšování úrovně poskytovaných služeb Pravidelná moderovaná setkání se zástupci zaměstnanců klienta dle daného časového harmonogramu:

Jednou z nejdůležitějších součástí procesu „Clients for life“ je schůzka o očekáváních, tzv. Expectation meeting: Co to je Moderovaný meeting mezi Sodexo a hlavními kontaktními osobami ze strany klienta, na které zákazníci specifikují svá očekávání od Sodexo pro období následujících 12 měsíců, SDX očekávání pak seřadí do skupin (nabídka, kvalita…) a zákazníci těmto skupinám určí prioritu. Zástupci SDX pouze naslouchají, hovoří pouze klient a moderátor schůzky Kdy se koná Ideálně při ročním výročí otevření provozu, případně kdykoliv během spolupráce. Kdo se účastní Sodexo provozní oddělení – Manažer restaurace, Oblastní manažer, šéfkuchař a zástupci strávníků a managementu ze strany klienta (8-10 osob) Co Sodexo díky meetingu získá Velmi komplexní pohled na poskytovanou službu – návrhy na zlepšení, případně směr dalšího vývoje služeb Cíle dle určených priorit rozdělené na dvě časová období (90 dní a 1 rok) Jaká je organizace Doba trvání schůzky cca 2 hodiny. Očekávání klienta Určení priorit Krátká přestávka - SDX vytvoří malý akční plán na nejvyšší prioritu Představení akčního plánu “Očekávání není to, co myslíte, že je důležité, ale to, co OČEKÁVÁTE, že získáte.“